Scuderia Ferrari
-
Alonso king
- GP3
- Postovi: 974
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Istina je da gledam ovu cjelokupnu situaciju blago kroz ruzicaste naocale jer se zaista ne sjecam kada je Alonsu izuzev prvih 8 utrka prosle sezone “sjekira upala u med” u ovom sportu. Medutim, nije poanta bila pisati hvalospjev o tati Strollu vec samo ukazati na logicnosti ovog Neweyevog poteza s obzirom da prevladava misljenje kako je ovo unistavanje njegovog “legacya”. Ja vjerujem da to ponajvise proizlazi iz statusa kojeg prezime Stroll nosi u ovom sportu kao i navijackih preferencija. Unatoc tome, neovisno o tome tko vozi i za koga navijam, respektiram to sto je u ovako kratkom roku napravio za Aston Martin - u pogledu ljudi koje je doveo, postrojenja u koje je ulozio te suradnji koje je sklopio. Pogotovo u ovo vrijeme kada hrpa proizvodaca glatko odbija uci u sport zbog visokih troskova, a dio trenutnih timova razmatra i povlacenje ili uopce nemaju ambiciju za ulaganje kako bi se plasirali u vrh.
Sve je ovo postao biznis (showbiznis) i ako uopce postoji neke sportske emocije ona je unutar ovog posla izuzetno mala kada se radi o ovim transferima. Novac pokrece ionako sve pa onda zasto ne bi i ovo. S tim recenim, ja vjerujem da to ipak nije bila presudna stvar u ovom slucaju vec je postala najizrazenija u kombinaciji s drugim (gore navedenim) stvarima. Volio bih ja kad bi se neke stare vrijednosti vratile, kada bi ovo bio malo vise sport, a malo manje biznis, ali kada je skroz naskroz jasno da se to nece dogoditi onda moram ovako uhvatiti vjerojatno posljednji hypetrain da Alonso zavrsi svoju karijeru na najvisoj stepenici.
Trenutno me najvise zanima sto ce Skyevci i ostali britanski mediji reci nakon potvrde. Hoce li biti zadovoljni sto ide u britanski tim ili ce iskazati nezadovoljstvo sto nije s Hamiltonom vec dobrim starim Alonsom.
Sve je ovo postao biznis (showbiznis) i ako uopce postoji neke sportske emocije ona je unutar ovog posla izuzetno mala kada se radi o ovim transferima. Novac pokrece ionako sve pa onda zasto ne bi i ovo. S tim recenim, ja vjerujem da to ipak nije bila presudna stvar u ovom slucaju vec je postala najizrazenija u kombinaciji s drugim (gore navedenim) stvarima. Volio bih ja kad bi se neke stare vrijednosti vratile, kada bi ovo bio malo vise sport, a malo manje biznis, ali kada je skroz naskroz jasno da se to nece dogoditi onda moram ovako uhvatiti vjerojatno posljednji hypetrain da Alonso zavrsi svoju karijeru na najvisoj stepenici.
Trenutno me najvise zanima sto ce Skyevci i ostali britanski mediji reci nakon potvrde. Hoce li biti zadovoljni sto ide u britanski tim ili ce iskazati nezadovoljstvo sto nije s Hamiltonom vec dobrim starim Alonsom.
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Kako sam ja razumio cijelu sapunicu, nije problem bio preseljenja u Italiju, niti je bio problem u novcu. Čak i prije nego je zvanično objavljeno da napušta Red Bull, svi putevi su vodili u Rim (u ovom slučaju Maranello).Iceman je napisao/la: 05.09.2024., 15:32Ma poanta mojeg komentara je da unatoc pregovorima ili sto god to bilo, mozda se covjek nije bio spreman seliti u Italiju, ali uz nemoralnu ponudu i to bi bila opcija. Ovako ti dođe Stroll obeca ti brda i doline, ma sto god zelis i nekako sve ima smisla. Pregovori, razgovori su samo to. Cujes sto druga strana ima za ponuditi i to je to. Pa Newey je pozeljna udavača i kad imas 5-6 momcadi koje te zele stvari izlaze iz okvira: eh pa mi smo Ferrari. Mozemo mi sad ovdje razglabati pa trebali su mu dati sve sto zeli, ali mozda ni to ne bi bila garancija prelaska u Ferrari. Mozda bi Aston Martin bez problema poklopio Ferrarijevu ponudu i sto onda? Da li itko ovdje moze tvrditi da bi Newey tada presao u Ferrari?Sarma je napisao/la: 05.09.2024., 14:58Kakve prve točke, čovik je pregovarao s Ferrarijem u svibnju, kad su pregovori propali okrenuo se ponudi Aston Martina, kasnije posjetio njihovu novu tvornicu itd...Iceman je napisao/la: 05.09.2024., 14:44
Ali prihvacanje njegovih uvjeta od strane Ferrarija je tako irelevantno, ako idemo od prve tocke a to je da je covjek odlucio ostati zivjeti u UK. Tu sva prica zavrsava. Tako je nebitno onda jel Ferrari prihvatio ili nije njegove zahtjeve.
Zapelo je oko pitanja moći i odgovornosti unutar ekipe. Tražio je da se uz njega zaposle određeni ljudi + opciju veta za sva zapošljavanja koja su vezana za tehnički odjel.
Vasseur nije htio pristati na veto, što je po meni razumljivo. Ipak kad nešto krene po zlu, on je taj koji prvi trpi udarce, tako da je bolje da samo on ima pravo na veto.
S druge strane, mislim da je Newey osjetio gdje je pravi problem Ferrarija i da je to jedini način da se ispravno postave stvari. Kad je vidio da neće dobiti šta hoće, okrenuo se Aston Martinu. Bliže mu, više plaćaju, a puno manja odgovornost u slučaju neuspjeha.
Naravno sve će se ovo razjasniti za jedno 10ak godina kada se objavi nova autobiografija.
Čitajući tvoje komentare i komentare tvojih kolega koji navijaju za Ferarri, dobio sam sliku Neweya kao pohlepnog starca, koji je iskoristio jadni Ferrari, da bi podebljao svoj već ionako predebeo saldo.
- pigmalion
- Formula 1
- Postovi: 2223
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Fernanda, Ocon (Qatar23 )
Iskreno, kada je riječ o Alonsu - ja sam subjektivan.
I ako Newey dolazi, neka ga tata Stroll drži do 50-e, kako bi ubo još koju pobjedu.
Ne smijem poželjeti više od toga, zar ne?
I ako Newey dolazi, neka ga tata Stroll drži do 50-e, kako bi ubo još koju pobjedu.


......ne mogu, ali hoću......
.....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run

Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Dobro ja ga ne bih nazvao pohlepnim starcem, vec master mind-om koji je razmotrio sve opcije i na kraju prihvatio onu najbogatiju, s najvecim ovlastim (ako je to istina) i najjednostavniju u pogledu ostanka u Engleskoj. Bas me zanima da li je razmotrio ikoga drugoga recimo Mercedes? Ili Williams? Ako je da li je iste ovlsti trazio od Wolffa npr? Ako ih nije razmotrio zasto nije?Har Kl je napisao/la: 06.09.2024., 11:44Kako sam ja razumio cijelu sapunicu, nije problem bio preseljenja u Italiju, niti je bio problem u novcu. Čak i prije nego je zvanično objavljeno da napušta Red Bull, svi putevi su vodili u Rim (u ovom slučaju Maranello).Iceman je napisao/la: 05.09.2024., 15:32Ma poanta mojeg komentara je da unatoc pregovorima ili sto god to bilo, mozda se covjek nije bio spreman seliti u Italiju, ali uz nemoralnu ponudu i to bi bila opcija. Ovako ti dođe Stroll obeca ti brda i doline, ma sto god zelis i nekako sve ima smisla. Pregovori, razgovori su samo to. Cujes sto druga strana ima za ponuditi i to je to. Pa Newey je pozeljna udavača i kad imas 5-6 momcadi koje te zele stvari izlaze iz okvira: eh pa mi smo Ferrari. Mozemo mi sad ovdje razglabati pa trebali su mu dati sve sto zeli, ali mozda ni to ne bi bila garancija prelaska u Ferrari. Mozda bi Aston Martin bez problema poklopio Ferrarijevu ponudu i sto onda? Da li itko ovdje moze tvrditi da bi Newey tada presao u Ferrari?Sarma je napisao/la: 05.09.2024., 14:58
Kakve prve točke, čovik je pregovarao s Ferrarijem u svibnju, kad su pregovori propali okrenuo se ponudi Aston Martina, kasnije posjetio njihovu novu tvornicu itd...
Zapelo je oko pitanja moći i odgovornosti unutar ekipe. Tražio je da se uz njega zaposle određeni ljudi + opciju veta za sva zapošljavanja koja su vezana za tehnički odjel.
Vasseur nije htio pristati na veto, što je po meni razumljivo. Ipak kad nešto krene po zlu, on je taj koji prvi trpi udarce, tako da je bolje da samo on ima pravo na veto.
S druge strane, mislim da je Newey osjetio gdje je pravi problem Ferrarija i da je to jedini način da se ispravno postave stvari. Kad je vidio da neće dobiti šta hoće, okrenuo se Aston Martinu. Bliže mu, više plaćaju, a puno manja odgovornost u slučaju neuspjeha.
Naravno sve će se ovo razjasniti za jedno 10ak godina kada se objavi nova autobiografija.
Čitajući tvoje komentare i komentare tvojih kolega koji navijaju za Ferarri, dobio sam sliku Neweya kao pohlepnog starca, koji je iskoristio jadni Ferrari, da bi podebljao svoj već ionako predebeo saldo.
Tako da pricanje o Ferrariju kao netko tko je propustio ogromnu sansu, kako ovdje neki zele prezentirati je suvisno.
- Osella
- GP3
- Postovi: 749
- S nama već: 3 god 3 mj
- Navija za: Minardi, Andrea Moda
Mislim da je na kraju ova kombinacija bila presudna kod odabira buduće momčadi. Neka ekipa poput Aston Martina mu može dati puno veće ovlasti, nego Ferrari, što je ipak logično i za očekivati.Har Kl je napisao/la: 06.09.2024., 11:44 Bliže mu, više plaćaju, a puno manja odgovornost u slučaju neuspjeha.
Lasciatemi guidare...
"By my calculations, we win the championship by 1 point!"
"By my calculations, we win the championship by 1 point!"
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9679
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Meni je drazesno kako ovi hard core navijaci Alonsa imaju jos nade da ce Alonso bit u igri za nesto 2026e 

Fino Alla Fine
-
Realista
- Karting
- Postovi: 230
- S nama već: 6 god 6 mj
- Navija za: AlonsoForever
Zasto ne bi bio u igri ako AM napravi bolid za pobjede 2026?CrashOverride je napisao/la: 06.09.2024., 19:12 Meni je drazesno kako ovi hard core navijaci Alonsa imaju jos nade da ce Alonso bit u igri za nesto 2026e![]()
A prica na papiru izgleda obecavajuce. Skupilo se dosta bitnih ljudi od svih momcadi u AM, plus Newey, plus nova postrojenja...
A vjeruj mi, da je Alonso u Ferrariju ili McLarenu, bio bi puno blize Maxu u ovom trenutku nego Leclerc i Norris.
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9679
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
A eto, ne vjerujem ti..
Fino Alla Fine
-
Alonso king
- GP3
- Postovi: 974
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Mislim da se malo cijeni ono sto je Alonso napravio i pokazao prosle sezone kada je po prvi puta nakon 2013. imao bolid sposoban za postolja. Jest da je sve ostalo u sjeni najdominantnije sezone jednog tima (i vozaca) otkako sport postoji, ali osvojiti gotovo 74% timskih bodova i sezonu zavrsiti bodovno ispred 4-5 vozaca s brzim bolidom je, barem meni, bio dovoljan pokazatelj da ima jos nesto u Alonsu.
Ako skepticizam postoji zbog slabijeg starta nakon povratka ili broja godina koji stoji na papiru potpuno mogu razumjeti, ali ja osobno (iako kao hardcore navijac) vjerujem da Alonsa nikada necemo gledati u izdanju u kojem smo morali gledati Schumachera i nedavno Vettela.
Ako skepticizam postoji zbog slabijeg starta nakon povratka ili broja godina koji stoji na papiru potpuno mogu razumjeti, ali ja osobno (iako kao hardcore navijac) vjerujem da Alonsa nikada necemo gledati u izdanju u kojem smo morali gledati Schumachera i nedavno Vettela.
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9679
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Dobro sad, ne mozem stalno pluvat po Strollu i govorit svasta o njegovoj voznji i onda 74% timskih bodova velicat kao da su osvojeni protiv nekog klasnijeg vozaca.
Ne bih se slozio da je zavrsio ispred 4-5 vozaca sa brzim bolidom.
Ne bih se slozio da je zavrsio ispred 4-5 vozaca sa brzim bolidom.
Fino Alla Fine
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9679
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Nemoj sad jos napisat da su se ostali izmjenjivali iza RedBulla kad je Aston propo a i prije toga.F12000 je napisao/la: 07.09.2024., 12:04 Alonso je bodove prošle sezone "nabio" dok je Aston bio uvjerljivo druga najjača momčad na gridu![]()
Fino Alla Fine
- pero iz bukurešta
- Formula 1
- Postovi: 2846
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Da, ovo nisam očekivao; očekivao sam do kraja sezone da Mercedes hladno pređe Ferrari
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Naravno da je trebala biti pobijeda. Imao je najbrzi bolid danas, najnjezniji prema gumama na gridu, al uz njegov talent to nije bilo nepremostivo. Krug dva da je vozio kako je vozio kvale i otisao bi Pijastriju na ugodnu udaljenost i dalje bi sve bila rutina. Ovako imamo paddock dog walkera koji prica bajke nakon utrke da nisu odvozili simulaciju na hard gumama tokom vikenda. Ne ne srce drago, nemoj molim te.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18177
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Imali smo najbrži bolid danas na mediumu.
Na hardu (i na pravcu) je bila druga priča.
Ne zamjerim Čarliju ništa.
@Iceman, možemo reći i da je trebao je krug-dva ranije u box.
Opet bi bilo vrlo disutabilno.
Već sam aludirao (na temi VN) na situacije sa Mercedesima, kad se Vettel borio za titulu.
Benz obilazio Ferrari uz DRS u roku "odmah", dok je Ferrari pišao krv da i uz DRS pretekne Benza.
Na hardu (i na pravcu) je bila druga priča.
Ne zamjerim Čarliju ništa.
@Iceman, možemo reći i da je trebao je krug-dva ranije u box.
Opet bi bilo vrlo disutabilno.
Već sam aludirao (na temi VN) na situacije sa Mercedesima, kad se Vettel borio za titulu.
Benz obilazio Ferrari uz DRS u roku "odmah", dok je Ferrari pišao krv da i uz DRS pretekne Benza.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
-
nelinjo
- Formula 2
- Postovi: 1049
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Ma McLaren je i dalje bolid kojeg treba pobjediti. Oni su na svim gumama i dalje najbolji. Ono sto je tacno od svega je da je Ferrari sada drugi bolid. Charles je imao tu gresku, ali je McL u tom trenutku bio brzi. A nije mi jasno zasto Ferrari nije isao u Box prije Piastrija. Znalo se da su ti krugovi vrijeme za box. Ali dobro... odlicna, napeta trka.
Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Znaci covjek uzme PP. Komotno vozi na medium gumama. Na hardicama nema/vjerojatno/mozda takvu prednost (iako je vise od pola utrke gledao u Piastrijev mjenjac), Ferrari je drugi najbrzi bolid. Ok.
Ja bih ipak rekao da je bolji i pametniji vozac danas pobijedio. Za sve ostalo tu je pesek i piano.
Ja bih ipak rekao da je bolji i pametniji vozac danas pobijedio. Za sve ostalo tu je pesek i piano.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18177
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Ferrari je na hardu sporiji bolid danas. Nema tu možda i vjerovatno....
Plus taj treći sektor. Čitav vikend su u trećem sektoru sporiji od Mclarena, Mercedeaa, pa i Red Bulla.
Ja bi ipak rekao (ne umanjujući Oscarovu vožnju, da se razumijemo) da je danas pobijedio vozač koji je sjedio u bolidu koji je bolji sa hard gumama, te brži na pravcu sa i bez DRSa.
Plus taj masivni undercut.....
Plus taj treći sektor. Čitav vikend su u trećem sektoru sporiji od Mclarena, Mercedeaa, pa i Red Bulla.
Ja bi ipak rekao (ne umanjujući Oscarovu vožnju, da se razumijemo) da je danas pobijedio vozač koji je sjedio u bolidu koji je bolji sa hard gumama, te brži na pravcu sa i bez DRSa.
Plus taj masivni undercut.....
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”