Ovo je do sada najbolja potvrda da je Newey potpisan:
Ferrari, through a spokesperson, when asked, let it be known that Formula E is not its priority at the moment. "Our focus today is on F1 and endurance - and [we] have recently announced we will be taking the race where we never have before - water," the Italian racing stable said. By the latter remark, Ferrari is referring to setting up a sailing project.
Taman kad se ponadas da stvari idu na bolje, uvijek moras znati da ce se odmah desiti neko njesra... da li je to taktika, tehnika, greska... nesto mora da se desi dva koraka unazad... hajmo sad na fabricka...
Za grand slam promašenog vikenda falilo je samo da se dva Čarlija zabiju jedan u drugoga. Bilo je tu svega od krivih setupova, taktika, odluka, komunikacije...
Pošto su bili blizu samo na startu, možda bi i bilo bolje da su se tada kucnuli i odustali.
S obzirom kakvi su bili u trci.
Čisto da ne troše komponente.
Kao i da uštede onaj set softa (jbga, niko na startu nije mogao znati da neće doći do upotrebe softa do kraja trke).
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Jbga, nekad je Matek u Ferrariju imao tu čast i privilegiju kad na sastanku vikne "Enrico", da Cardile, Gualtieri i Racca, združeno izuste "Yes Boss".
Fredu, na žalost, ostaju samo Gualtieri i Racca.
Međutim, pošto će Matek u AM, a tamo ide i jedan Enrico, možda dođu i druga dvojica, pa veselo društvo opet bude na okupu.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Jel ovo realno da stari aero paket (Sainz) bude ispred novog aero paketa, sa nadogradnjama (Leclerc)?
Pročitah par članaka koji sugerišu upravo to.
Ovo jedino ima kod Ferrarija.
Mogu shvatiti da je napredak nedovoljan (čak i da ga nema) i da je kod drugih napredak veći, pa da se padne u poretku, ali da se ima "nazadak".....
Bože sačuvaj.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Frantic je napisao/la: 06.07.2024., 20:51
Jel ovo realno da stari aero paket (Sainz) bude ispred novog aero paketa, sa nadogradnjama (Leclerc)?
Pročitah par članaka koji sugerišu upravo to.
Ovo jedino ima kod Ferrarija.
Mogu shvatiti da je napredak nedovoljan (čak i da ga nema) i da je kod drugih napredak veći, pa da se padne u poretku, ali da se ima "nazadak".....
Bože sačuvaj.
Navodno su oba vozila staru aero specifikaciju u Q, samo što je Sainz imao istu sva 3 treninga, a Leclerc je čitavo vrijeme testirao novu i praktično je prvi put vozio sa starom specifikacijom u Q1, pa možda i tu leži razlog ispadanja u Q2.
I još mu valja odvoziti čitavu trku sa tom starom specifikacijom (znači, nema ni long runa sa treninga).
Kako god, yebaji ga sad.
Najsmješnije je što je Hulk ispred oba Ferrarija.
Ajd, biće valjda dobri u Mađarskoj, spori zavoji, sunce temperatura, .....
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Frantic je napisao/la: 06.07.2024., 20:51
Jel ovo realno da stari aero paket (Sainz) bude ispred novog aero paketa, sa nadogradnjama (Leclerc)?
Pročitah par članaka koji sugerišu upravo to.
Ovo jedino ima kod Ferrarija.
Mogu shvatiti da je napredak nedovoljan (čak i da ga nema) i da je kod drugih napredak veći, pa da se padne u poretku, ali da se ima "nazadak".....
Bože sačuvaj.
Navodno su oba vozila staru aero specifikaciju u Q, samo što je Sainz imao istu sva 3 treninga, a Leclerc je čitavo vrijeme testirao novu i praktično je prvi put vozio sa starom specifikacijom u Q1, pa možda i tu leži razlog ispadanja u Q2.
I još mu valja odvoziti čitavu trku sa tom starom specifikacijom (znači, nema ni long runa sa treninga).
Kako god, yebaji ga sad.
Najsmješnije je što je Hulk ispred oba Ferrarija.
Ajd, biće valjda dobri u Mađarskoj, spori zavoji, sunce temperatura, .....
Ako budu dobri u subotu u Mađarskoj u nedelju ima da padaju ekseri
Frantic je napisao/la: 06.07.2024., 20:51
Jel ovo realno da stari aero paket (Sainz) bude ispred novog aero paketa, sa nadogradnjama (Leclerc)?
Pročitah par članaka koji sugerišu upravo to.
Ovo jedino ima kod Ferrarija.
Mogu shvatiti da je napredak nedovoljan (čak i da ga nema) i da je kod drugih napredak veći, pa da se padne u poretku, ali da se ima "nazadak".....
Bože sačuvaj.