Sad mi se toliko pitanja vrti glavom da ne znam odakle bih počeo…
Ok, najlogičnije je objašnjenje da se planiraju ozbiljno uključiti u WEC i da će im njegova pomoć u razvoju automobila dobro doći, pod maskom da radi samo za F1 momčad (nastavlja voziti za Toyotu).
No druga je opcija da se već pomalo slažu karte za 2026. i da se sprema alijansa McLarena i Toyote. Odnosi s Mercedesom su kakvi jesu, ne bi im loše došlo da dovedu novog, velikog i sposobnog proizvođača motora i imaju ekskluzivu s njim…
Mogla bi biti bilo koja od te dvije opcije.
Nedavno sam pisao o Mclarenu i "njihovom" motoru.
Ako već neće/ne mogu uraditi svoj motor, onda bi definitivno morali obezbijediti exluzivu.
A možda je "samo" ona prva opcija (Mclaren u WECu).
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
karte za 2026. su složene, tj. nema toyote među dobavljačima motora. što će bit poslije ne znam.
možda mclaren zbog ovoga dobija popust u toyotinom zračnom tunelu.
sve u svemu, nema mi ovo nekog smisla.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
Baš sam se iznenadio kad sam naletio na ovu vijest. Sigurno je u pozadini nekakva veća suradnja između McLarena i Toyote, samo je pitanje kakva... Vjerojatno je WEC u pitanju, ali ne bih otpisao ni ovu drugu.
Toyotina epizoda u F1 je završila kako je. Da sam očekivao njihov povratak u nekoj bliskoj budućnosti nisam, ali nakon ove vijesti tko zna. Osobno mislim da momčad s reputacijom kao McLaren zaslužuje i mora imati ekskluzivnog dobavljača motora. Može li to biti Toyota?
Sve u svemu, ja sam osobno uvijek za što više različitih dobavljača motora.
Lasciatemi guidare...
"By my calculations, we win the championship by 1 point!"
Osella je napisao/la: 22.09.2023., 13:56
Baš sam se iznenadio kad sam naletio na ovu vijest. Sigurno je u pozadini nekakva veća suradnja između McLarena i Toyote, samo je pitanje kakva... Vjerojatno je WEC u pitanju, ali ne bih otpisao ni ovu drugu.
Toyotina epizoda u F1 je završila kako je. Da sam očekivao njihov povratak u nekoj bliskoj budućnosti nisam, ali nakon ove vijesti tko zna. Osobno mislim da momčad s reputacijom kao McLaren zaslužuje i mora imati ekskluzivnog dobavljača motora. Može li to biti Toyota?
Sve u svemu, ja sam osobno uvijek za što više različitih dobavljača motora.
Cisto sumnjam da je ovo drugo. Mislim da se Toyoti formula 1 zamjerila za sva vremena.
S obzirom da je Toyota razvila bolid za 2010 koji je po spekulacijama bio najbolji bolid i svejedno odustala od F1 mora da su se nešto dobro zakačili sa Bernijem i ekipom.
Ja osobno očekujem povratak Toyote u F1. Mislim da je sada prekasno za 2026.
Ali, sve je moguće. Ako ne 2026., onda nešto kasnije. Jer, Toyota i F1 su nezavršena priča. Ima tu još, oho-ho, posla i priče.
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
Nedovršena itekako, div automobilske industrije koji je trijumfovao u svim natjecanjima osim u Formuli 1, ako se ne varam nemaju ni pobjedu u F1 samo par podijuma.
Od utrka koje sam pogledao iz 2000ih taktike su kod Toyote bile najveći problem i onda otkako su otišli ko da je njihov strateški tim dobio posao u McLarenu i Ferrariju
Kao navijač Ferrarija moram se diviti ovome što radi Mclaren, uz Williams, jedini pravi tradicijski protivnik. Konačno se dižu kako spada. Mclaren mora biti velik tim. (Također, Red bull ne smije, ali to je druga priča)
Nevjerojatno sto su napravili…nikada za vrijeme pracenja F1 nisam vidio ovakav skok unutar sezone. Prosli sito i reseto s Hondom, krivili ih za sve neuspjehe, presli na Renault gdje se pokazala i njihova krivica…Blagi uspon i padovi pa onda prelazak na Mercedes i los ulazak u novu generaciju bolida. U 2023. usli kao jedni od najsporijih, a na kraju izlaze iz nje kao jedini pravi izazivaci Red Bulla (ili barem najblizi). Svaka cast cijelom timu, ali pravi posao za njih je ove zime. Ako ovo prenesu u 2024. mozemo sa sigurnoscu reci da je Mclaren po prvi puta nakon 2012. tamo gdje pripada.