Scuderia Ferrari
-
renato2107
- GP3
- Postovi: 761
- S nama već: 9 god 3 mj
Realno po meni koncept ni nije toliko različit da je teško primijenjiv, što se tiče bočnih usisnika. Razlika je samo u završetku. Nekako AM koji je pobrao malo od jednih malo od drugih čak ima i veći potencijal.
Problem je u podnici, a tu nije nikakav koncept već puno sitnih detalja....tu se dobija onaj jeftini downforce, pa onda lako krila spuštaš
Problem je u podnici, a tu nije nikakav koncept već puno sitnih detalja....tu se dobija onaj jeftini downforce, pa onda lako krila spuštaš
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8144
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
NE ŽELIM vidit Sky F1 i ostalu Britansku ergelu ispred Ferrarijeve garaže svaki utrku and twice on Sunday. Ionako smo stalno na prvi stranicama medija i svih portala, još mi samo treba diva u obliku Hamiltona u Ferrariju da idem na hlađenje od F1.pigmalion je napisao/la: 27.03.2023., 12:06 Lewis u Ferrari, i onda bi moglo biti nešto od Talijana. Ili potpuna propast, ili 100% uspjeh...... 50-50, nema sredine.
Ali neće se Lewis dati na to, iako...... nikad se na zna....... sve je moguće; pa čak i Max u Ferrari prije 2028. ( prije nego završi službeni ugovor sa RB )?
Al' ga mogu trkeljati, kišnim ponedjeljkom........![]()
![]()
Zapravo...to ni ne zvuči kao loša ideja s obzirom što mi priređuju ovi debili iz Maranella svake sezone.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- pigmalion
- Formula 1
- Postovi: 2226
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Fernanda, Ocon (Qatar23 )
zjurina je napisao/la: 27.03.2023., 16:23imaš pravopigmalion je napisao/la: 27.03.2023., 12:06 Lewis u Ferrari, i onda bi moglo biti nešto od Talijana. Ili potpuna propast, ili 100% uspjeh...... 50-50, nema sredine.
Ali neće se Lewis dati na to, iako...... nikad se na zna....... sve je moguće; pa čak i Max u Ferrari prije 2028. ( prije nego završi službeni ugovor sa RB )?
Al' ga mogu trkeljati, kišnim ponedjeljkom........![]()
![]()
![]()
![]()
bolje nemoj...
nmeoj nit stavljat dotičnog u istu rečenicu s Ferarijem- sacrillege
![]()
Da. Imam, nekad,...... ponekad,...... "inspirativne" momente.


......ne mogu, ali hoću......
.....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run

Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run
- pigmalion
- Formula 1
- Postovi: 2226
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Fernanda, Ocon (Qatar23 )
Aaaaaa, koje prazne prijetnje........ neću više gledati F1........ hahahahahhaha........ gagagagagga.......Ferrari je napisao/la: 27.03.2023., 22:35NE ŽELIM vidit Sky F1 i ostalu Britansku ergelu ispred Ferrarijeve garaže svaki utrku and twice on Sunday. Ionako smo stalno na prvi stranicama medija i svih portala, još mi samo treba diva u obliku Hamiltona u Ferrariju da idem na hlađenje od F1.pigmalion je napisao/la: 27.03.2023., 12:06 Lewis u Ferrari, i onda bi moglo biti nešto od Talijana. Ili potpuna propast, ili 100% uspjeh...... 50-50, nema sredine.
Ali neće se Lewis dati na to, iako...... nikad se na zna....... sve je moguće; pa čak i Max u Ferrari prije 2028. ( prije nego završi službeni ugovor sa RB )?
Al' ga mogu trkeljati, kišnim ponedjeljkom........![]()
![]()
Zapravo...to ni ne zvuči kao loša ideja s obzirom što mi priređuju ovi debili iz Maranella svake sezone.

......ne mogu, ali hoću......
.....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run

Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run
- pero iz bukurešta
- Formula 1
- Postovi: 2846
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Ferrari will introduce a completely revised version of the SF-23 in Imola, with a new floor, new rear suspension, and possibly new sidepods.
The current Ferrari “bowl-shaped” sidepods will not remain.
https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... /10449478/
The current Ferrari “bowl-shaped” sidepods will not remain.
https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... /10449478/
-
marinko123
- Karting
- Postovi: 45
- S nama već: 8 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
E onda cekamo imola pa da vidimo, alo nekim cudo proradi bit ce vrh, nadam se da znaju sta rade.
-
nelinjo
- Formula 2
- Postovi: 1049
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Ono što sam ja primjetio kao karakteristicno za SF23 je što je bolid brz u prvom dijelu trke... kako se smanjuje tezina bolida tako slabe i performanse! Ne znam... meni je to zapalo za oko još i kod prethodnih bolida Ferrarija... bukvalno od 2019te! Prošle sezone, takodje od Belgije... mislim da nije problem koja je guma u pitanju, već nešto sasvim drugo, neki gremlin
, i nadam se da će ga pronaci.
Možda se ovim promijenama desi preokret, pa uhvate pravi smjer razvoja. Do kraja sezone možda budemo gledali neke uzbudljive trke. Ono što je sigurno, da je RB što se tiče sezone neuhvatljiv, ali njihov bolid, obzirom na ogranicenje, mislim da će biti uhvatljiv.

Možda se ovim promijenama desi preokret, pa uhvate pravi smjer razvoja. Do kraja sezone možda budemo gledali neke uzbudljive trke. Ono što je sigurno, da je RB što se tiče sezone neuhvatljiv, ali njihov bolid, obzirom na ogranicenje, mislim da će biti uhvatljiv.
Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!
-
marinko123
- Karting
- Postovi: 45
- S nama već: 8 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Pa 2019te je ista prica bila nisu imali dovoljmo potiska da upale te gume, jedan krug nije bio problem je uradis krug ili dva pripreme pa ih uspijes zagrijat, ili pocetak utrke gdje je bolid pun goriva pa svojom tezinom zagrijava gume, ali kako se prazni bio bi sve losiji u tempu, sve dok nisu donijeli otp singapur nadogradnje koje su donijele nesto downforca i onda je bolid odjednom proradio tako nesto slicno se dogadja i sa ovim bolidom.nelinjo je napisao/la: 28.03.2023., 20:02 Ono što sam ja primjetio kao karakteristicno za SF23 je što je bolid brz u prvom dijelu trke... kako se smanjuje tezina bolida tako slabe i performanse! Ne znam... meni je to zapalo za oko još i kod prethodnih bolida Ferrarija... bukvalno od 2019te! Prošle sezone, takodje od Belgije... mislim da nije problem koja je guma u pitanju, već nešto sasvim drugo, neki gremlin, i nadam se da će ga pronaci.
Možda se ovim promijenama desi preokret, pa uhvate pravi smjer razvoja. Do kraja sezone možda
budemo gledali neke uzbudljive trke. Ono što je sigurno, da je RB što se tiče sezone neuhvatljiv, ali njihov bolid, obzirom na ogranicenje, mislim da će biti uhvatljiv.
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7164
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
zimmermann glavni za razvohj nove pu.
https://www.gpblog.com/en/news/191798/f ... -2026.html
https://www.gpblog.com/en/news/191798/f ... -2026.html
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
-
nelinjo
- Formula 2
- Postovi: 1049
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Malo detaljnije...
Kako navodi italijanska verzija sajta Motorsport.com, plan je bio da se veći paket sa unapređenjima donese za VN Azerbejdžana koja je zakazana za sam kraj aprila, ali kako je otkazana VN Kine u kalendaru se stvorila dodatna praznina od 3 nedjelje, ali to neće povoljno uticati na razvoj i konstrukciju dijelova jer pravljenje kompletno novih elemenata zahetjeva dodatno vrijeme.
Zbog toga Ferrari planira da na šestoj rundi šampionata, odnosno prvoj trci na evropskom tlu u Imoli donese nove dijelove koje bi značajno uticale na izgleda SF-23. Tako bi tehnički direktor Enrico Cardile za ovu trku spremao novo zadnje vješanje koje bi na bolji način regulisalo visinu bolida kao i novi bok koji ne bi imao već prepoznatljivo udubljenje. Za sada italijanski novinari ne vjeruju da će oni poći za klasičnim dizajnom koje ima RB19.
Cilj ovih izmjena jeste da se SF-23 natjera da radi na minimalnoj visi poda koja je već testirana u vazdušnom tunelu, kao i da su inžinjeri puno radili kako bi eliminisali otpor vazduha na bolidu. Takođe, ovaj izvor piše da se radi i na novom podu koji neće morati više da se dodatno podiže kako ne bi dodirivao određene ivičnjake na stazama a samim tim na ovaj način je bolid gubio na prianjanju, pa se tako vjeruje da je ovo jedan od uzroka zbog čega je Ferrari patio zbog loše upotrebe i iskorišćenja pneumatika.
Kako navodi italijanska verzija sajta Motorsport.com, plan je bio da se veći paket sa unapređenjima donese za VN Azerbejdžana koja je zakazana za sam kraj aprila, ali kako je otkazana VN Kine u kalendaru se stvorila dodatna praznina od 3 nedjelje, ali to neće povoljno uticati na razvoj i konstrukciju dijelova jer pravljenje kompletno novih elemenata zahetjeva dodatno vrijeme.
Zbog toga Ferrari planira da na šestoj rundi šampionata, odnosno prvoj trci na evropskom tlu u Imoli donese nove dijelove koje bi značajno uticale na izgleda SF-23. Tako bi tehnički direktor Enrico Cardile za ovu trku spremao novo zadnje vješanje koje bi na bolji način regulisalo visinu bolida kao i novi bok koji ne bi imao već prepoznatljivo udubljenje. Za sada italijanski novinari ne vjeruju da će oni poći za klasičnim dizajnom koje ima RB19.
Cilj ovih izmjena jeste da se SF-23 natjera da radi na minimalnoj visi poda koja je već testirana u vazdušnom tunelu, kao i da su inžinjeri puno radili kako bi eliminisali otpor vazduha na bolidu. Takođe, ovaj izvor piše da se radi i na novom podu koji neće morati više da se dodatno podiže kako ne bi dodirivao određene ivičnjake na stazama a samim tim na ovaj način je bolid gubio na prianjanju, pa se tako vjeruje da je ovo jedan od uzroka zbog čega je Ferrari patio zbog loše upotrebe i iskorišćenja pneumatika.
Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
A Boze.... pa sto su radili od 6mj prosle godine? Gdje si Binotto pi.... ma....? I oni debili sa SkyF1 koji su se cudom cudili 15.01.2023 zasto se Binotta zamjenilo Fredom.
Ono kad likovi koji godinama rade na razlicitiom pozicijama u F1 klafraju o necemu kao da nemaju pojma.
Ono kad likovi koji godinama rade na razlicitiom pozicijama u F1 klafraju o necemu kao da nemaju pojma.
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Zimmerman je već 4-a godina u Ferrariju. Izgleda se svake godine svi ko voda prelijevaju iz čaše u čašu.zekohonda je napisao/la: 29.03.2023., 09:09 zimmermann glavni za razvohj nove pu.
https://www.gpblog.com/en/news/191798/f ... -2026.html
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8144
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Baš to. Britanski novinari (jedino oni) se čudili što se maklo Binotta, a ne da je lik zaslužio otići već na kraju 2019. ova 2023. ga je cementirala kao najbolji potez koji smo mogli/morali napraviti.Iceman je napisao/la: 29.03.2023., 18:44 A Boze.... pa sto su radili od 6mj prosle godine? Gdje si Binotto pi.... ma....? I oni debili sa SkyF1 koji su se cudom cudili 15.01.2023 zasto se Binotta zamjenilo Fredom.
Ono kad likovi koji godinama rade na razlicitiom pozicijama u F1 klafraju o necemu kao da nemaju pojma.
Ne mogu vjerovati kakve osilacije je ova ekipa imala pod njegovim vodstvom. Nema sredine, ili smo na vrhu ili na dnu. Ne mogu povezati dvije dobre sezone da ga jebeš naglavačke.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Unwoken European
- Karting
- Postovi: 163
- S nama već: 2 god 10 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: BBŽ
Nedostatak sreće, nedostatak znanja, nedostatak karme, nedostatak svega, osim suza, toga uvijek ima.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18192
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Znači, ovako.
Prije nego sam počeo raditi kod trenutnog poslodavca (privatna firma, nije bilo oglasa, došao na preporuku njegovog - poslodavčevog brata, sa kojim sam radio u jednoj firmi ranije), vodili smo razgovor u 4 oka, bla, bla, bla,...., i došli do to dijela kad smo se trebali dogovoriti oko visine plate.
Ja čovjeku rekao da nisam tu zbog "xxs" plate (neka sića), a naravno ne očekujem ni "XXXL" platu (nešto megalomansko). Čovjek je meni, prije nego mi je rekao cifru (sa kojom sam bio zadovoljan i koja je bila u skladu sa mojim nekim očekivanjima, a opet sve u skladu sa mojom stručnom spremom, mojim znanjem i sposobnostima, a znao je za mene ko sama i kakav sam radnik - preko brata, jel), rekao nešto što mi je ostalo urezano u sjećanje i čega svi mi treba da se pridržavamo. Nije izmislio nikakvu toplu, nego jednostavno, ja do tada (ima tome skoro 13-ak godina) nisam o tome razmišljao.
Na moju opasku o visini plate između "xxs" i "XXXL" iznosa, rekao mi je: "Cijeni sebe, cijenit će te i drugi".
Čemu uvod.
Na stranu loša organizacija, šlamperaj, loša kontrola, slab inžinjerski dio posla (u smislu početnog bolida i razvoja tokom sezone) odnosno nedostatak znanja, očajne strategije i potezi u trkama, zatim neka unutrašnja previranja (hint - Binotto i njegov dolazak na funkciju CEO), pa i određen nedostatak sreće u nekim momentima, itd, itd,...., njima nedostaje upravo ono što je meni moj poslodavac rekao onomad.
Pa oni ne cijene (ne poštuju) sami sebe, a usta im puna nekakvog ponosa. Kako onda očekuju da ih cijene (da ih poštuju, na kraju krajeva da ih se "boje") drugi?
Od nekadašnjeg statusa "ustati, pa reći Ferrari", postali su toliki beskičmenjaci da to nisu istine.
Vodstvo, suci, druge ekipe (po potrebi) se mokre po njima i guze ih kako stignu i umiju.
A oni kao da se samo saginju i govore "Još, još....."
Bilo je rezultatske suše i dok je Stari bio živ, zadnja vozačka za njegovog života je bila 1979., zadnja konstruktorska je bila 1983., Stari umro 1988., ali bez obzira na to nije se moglo zayebavati sa Ferrarijem.
Navodno je na nekom sastanku u vezi motora, između F1 glavonja i Starog, neko upalio Ferrari 637 (Ferrarijev bolid za Indycar, napravljen 1986., koji je službeno i predstavljen i testiran od strane Bobbya Rahala i Alboreta, ali nikad nije službeno uzeo učešća, a planiran je bio za takmičenje 1987.), a prozor od kancelarije je bio otvoren.
Time im je Stari jasno poslao poruku da se ne zajebavaju i da uvaže njegove stavove, inače će napustiti F1 i otići se takmičiti u Indycaru.
Moguće je da je ovo mitomanija, ne znam...., možda bi @dmj mogao nešto više reći o tome.
I nevezano za činjenicu da je Ferrari nekoliko godina nakon njegove smrti upao u najveću dubiozu ikad (1992.-1993.) i da se na titulu(e) čekalo nekih 13-14 godina nakon tog famoznog sastanka, Stari im je jasno "pokazao" zube.
OK, danas su druga vremena, Stari je mrtav 35 godina, ali vidjeli smo kako sa Todtom i Brawnom nije bilo zajebancije (berilij, Silverstone 1998., Malezija 1999., gume 2003.,....), iako su im dohakali sa gumama za 2005., a MS-a iskreno, niko živ nije mogao "oprati" za ono što je uradio u Jerezu 1997. Nije bilo zajebancije ni unutar ekipe (Austrija 2002., Rubens pusti ga i gotovo, vjerujem da su mu očitali doooobru bukvicu nakon trke, jer je naredbu dobio u 50 i nekom krugu, a propustio Michaela 200m prije zastavice u 77. ili koliko već krugova ima VN Austrije).
Ovi danas (ne samo danas, zadnjih 15 godina), pa to je skup nesposobnih beskičmenjaka.
Šta me ponukalo da napišem ovo?
Haasov protest nakon jučerašnje trke.
Pa jbte, jedan "mali" Haas je jučer uložio protest na rezultate trke, u cilju osugiranja podija, toliko željenog i iščekivanog za Hulka, i dobijanja +9 bodova, u odnosu na ono što je dobio, tj. što su dobili.
Iako su bili svjesni da nema od toga ništa, ljudi su opet uložili protest.
A ovi iz Ferrarija (uz takođe malu vjerovatnoću da im protest upali) opet šute k`o zadnje 3.14čke i ništa ne poduzimaju, bez obzira na vapaje njihovog vozača na team radio (a imali su puno više osnova za protest od Haasa).
Nije poenta u 12 bodova za Sainza, tj. za ekipu, najvjerovatnije će završiti kao 4. u poretku i da su dobili tih 12 bodova (što znači da ih slijeduje ista suma novca na kraju, kao i isto vremena u tunelu, kao i bez tih 12 bodova), nije poenta ni u tome što Haasu tih 9 bodova puno više znače nego Ferrariju 12, već je poenta u STAVU, da se pokaže da imaju muda (da nisu ostali bez muda) i de se ne mogu tako zayebavati sa Ferrarijem.
Mislio sam da će se sa Fredom to promijeniti, ali eto, fino su me demantovali jučer.
Ne bi me iznenadilo da su Carlosu na one vapaje na TR na kraju odgovorili sa "Copy, we are checking"
I ne, ovo nisu frustracije, ne bi rekao da su čak i neke "podsvjesne". Previše ja imam godina, previsok IQ, previše obaveza i briga na svojoj grbači, previše nekih puno bitnijih životnih situacija u zadnjih par godina (npr. nekoliko smrtnih slučajeva u familiji), da bi imao frustracije (ili ned`o Bog, komplexe
) zbog F1. Možda je npr. Jos Verstappen imao neke komplexe, pa mu ih sad sin uspješno liječi, ali ja nisam taj tip. Frustracija (u vezi F1), ako je i bilo (mada bi ja to prije nazvao kratkotrajnim nervozama, koje se dese i dan danas, zadnja nervoza je bila kad sam stavio ovaj potpis ispod), izliječene su davno, prije nekih 22 i po godine.
Prilično sam ravnodušan, samo mi malo nadošlo, kao prije par godina kada sam napisao onaj veliki komentar za Vettela, a i raspoložen sam za piskaranje, jer sam ostavio i dva poduža komentara na vijesti o Sainzu i kazni.
Prije nego sam počeo raditi kod trenutnog poslodavca (privatna firma, nije bilo oglasa, došao na preporuku njegovog - poslodavčevog brata, sa kojim sam radio u jednoj firmi ranije), vodili smo razgovor u 4 oka, bla, bla, bla,...., i došli do to dijela kad smo se trebali dogovoriti oko visine plate.
Ja čovjeku rekao da nisam tu zbog "xxs" plate (neka sića), a naravno ne očekujem ni "XXXL" platu (nešto megalomansko). Čovjek je meni, prije nego mi je rekao cifru (sa kojom sam bio zadovoljan i koja je bila u skladu sa mojim nekim očekivanjima, a opet sve u skladu sa mojom stručnom spremom, mojim znanjem i sposobnostima, a znao je za mene ko sama i kakav sam radnik - preko brata, jel), rekao nešto što mi je ostalo urezano u sjećanje i čega svi mi treba da se pridržavamo. Nije izmislio nikakvu toplu, nego jednostavno, ja do tada (ima tome skoro 13-ak godina) nisam o tome razmišljao.
Na moju opasku o visini plate između "xxs" i "XXXL" iznosa, rekao mi je: "Cijeni sebe, cijenit će te i drugi".

Čemu uvod.
Na stranu loša organizacija, šlamperaj, loša kontrola, slab inžinjerski dio posla (u smislu početnog bolida i razvoja tokom sezone) odnosno nedostatak znanja, očajne strategije i potezi u trkama, zatim neka unutrašnja previranja (hint - Binotto i njegov dolazak na funkciju CEO), pa i određen nedostatak sreće u nekim momentima, itd, itd,...., njima nedostaje upravo ono što je meni moj poslodavac rekao onomad.
Pa oni ne cijene (ne poštuju) sami sebe, a usta im puna nekakvog ponosa. Kako onda očekuju da ih cijene (da ih poštuju, na kraju krajeva da ih se "boje") drugi?
Od nekadašnjeg statusa "ustati, pa reći Ferrari", postali su toliki beskičmenjaci da to nisu istine.

Vodstvo, suci, druge ekipe (po potrebi) se mokre po njima i guze ih kako stignu i umiju.
A oni kao da se samo saginju i govore "Još, još....."

Bilo je rezultatske suše i dok je Stari bio živ, zadnja vozačka za njegovog života je bila 1979., zadnja konstruktorska je bila 1983., Stari umro 1988., ali bez obzira na to nije se moglo zayebavati sa Ferrarijem.
Navodno je na nekom sastanku u vezi motora, između F1 glavonja i Starog, neko upalio Ferrari 637 (Ferrarijev bolid za Indycar, napravljen 1986., koji je službeno i predstavljen i testiran od strane Bobbya Rahala i Alboreta, ali nikad nije službeno uzeo učešća, a planiran je bio za takmičenje 1987.), a prozor od kancelarije je bio otvoren.
Time im je Stari jasno poslao poruku da se ne zajebavaju i da uvaže njegove stavove, inače će napustiti F1 i otići se takmičiti u Indycaru.
Moguće je da je ovo mitomanija, ne znam...., možda bi @dmj mogao nešto više reći o tome.
I nevezano za činjenicu da je Ferrari nekoliko godina nakon njegove smrti upao u najveću dubiozu ikad (1992.-1993.) i da se na titulu(e) čekalo nekih 13-14 godina nakon tog famoznog sastanka, Stari im je jasno "pokazao" zube.
OK, danas su druga vremena, Stari je mrtav 35 godina, ali vidjeli smo kako sa Todtom i Brawnom nije bilo zajebancije (berilij, Silverstone 1998., Malezija 1999., gume 2003.,....), iako su im dohakali sa gumama za 2005., a MS-a iskreno, niko živ nije mogao "oprati" za ono što je uradio u Jerezu 1997. Nije bilo zajebancije ni unutar ekipe (Austrija 2002., Rubens pusti ga i gotovo, vjerujem da su mu očitali doooobru bukvicu nakon trke, jer je naredbu dobio u 50 i nekom krugu, a propustio Michaela 200m prije zastavice u 77. ili koliko već krugova ima VN Austrije).
Ovi danas (ne samo danas, zadnjih 15 godina), pa to je skup nesposobnih beskičmenjaka.
Šta me ponukalo da napišem ovo?
Haasov protest nakon jučerašnje trke.
Pa jbte, jedan "mali" Haas je jučer uložio protest na rezultate trke, u cilju osugiranja podija, toliko željenog i iščekivanog za Hulka, i dobijanja +9 bodova, u odnosu na ono što je dobio, tj. što su dobili.
Iako su bili svjesni da nema od toga ništa, ljudi su opet uložili protest.
A ovi iz Ferrarija (uz takođe malu vjerovatnoću da im protest upali) opet šute k`o zadnje 3.14čke i ništa ne poduzimaju, bez obzira na vapaje njihovog vozača na team radio (a imali su puno više osnova za protest od Haasa).
Nije poenta u 12 bodova za Sainza, tj. za ekipu, najvjerovatnije će završiti kao 4. u poretku i da su dobili tih 12 bodova (što znači da ih slijeduje ista suma novca na kraju, kao i isto vremena u tunelu, kao i bez tih 12 bodova), nije poenta ni u tome što Haasu tih 9 bodova puno više znače nego Ferrariju 12, već je poenta u STAVU, da se pokaže da imaju muda (da nisu ostali bez muda) i de se ne mogu tako zayebavati sa Ferrarijem.
Mislio sam da će se sa Fredom to promijeniti, ali eto, fino su me demantovali jučer.
Ne bi me iznenadilo da su Carlosu na one vapaje na TR na kraju odgovorili sa "Copy, we are checking"

I ne, ovo nisu frustracije, ne bi rekao da su čak i neke "podsvjesne". Previše ja imam godina, previsok IQ, previše obaveza i briga na svojoj grbači, previše nekih puno bitnijih životnih situacija u zadnjih par godina (npr. nekoliko smrtnih slučajeva u familiji), da bi imao frustracije (ili ned`o Bog, komplexe

Prilično sam ravnodušan, samo mi malo nadošlo, kao prije par godina kada sam napisao onaj veliki komentar za Vettela, a i raspoložen sam za piskaranje, jer sam ostavio i dva poduža komentara na vijesti o Sainzu i kazni.

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Potpisujem.
Znaci nista nisu poduzeli kao i svaki puta dosada u zadnjih nekoliko desetljeca. Guze ih ko zadnju štracu.
Oni su najmlitavija, najflegmatičnija momcad na gridu i bezobzira sto netko mislio o Torgeru, Horneru itd itd ta ekipa brani brend koji ih placa. Nema tu zaje.bancije.
Stvari ce se tek promjeniti kad Ferrari sluzbeno postane netalijanski. Znaci strani vlasnik, dovest ce kog treba i taj ce onda dovesti koga treba.
Ovo sve ostalo je pisi kuci propalo. Doduse dao bih Fredu 2 godine da vidimo neke rezultate njegova rada, ali jucer je pao na ispitu. Bezobzira da li sam ja u krivu ili ne.
Btw ja bih jucer iz protesta povukao Sainza u garazu. Pa i ovako cijela utrka je bila jedan cirkus, pa neka zavrsi u stilu.
Znaci nista nisu poduzeli kao i svaki puta dosada u zadnjih nekoliko desetljeca. Guze ih ko zadnju štracu.
Oni su najmlitavija, najflegmatičnija momcad na gridu i bezobzira sto netko mislio o Torgeru, Horneru itd itd ta ekipa brani brend koji ih placa. Nema tu zaje.bancije.
Stvari ce se tek promjeniti kad Ferrari sluzbeno postane netalijanski. Znaci strani vlasnik, dovest ce kog treba i taj ce onda dovesti koga treba.
Ovo sve ostalo je pisi kuci propalo. Doduse dao bih Fredu 2 godine da vidimo neke rezultate njegova rada, ali jucer je pao na ispitu. Bezobzira da li sam ja u krivu ili ne.
Btw ja bih jucer iz protesta povukao Sainza u garazu. Pa i ovako cijela utrka je bila jedan cirkus, pa neka zavrsi u stilu.
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9688
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Ja cu dvije šape stavit.. I tebi i @FranticIceman je napisao/la: 03.04.2023., 15:44 Btw ja bih jucer iz protesta povukao Sainza u garazu. Pa i ovako cijela utrka je bila jedan cirkus, pa neka zavrsi u stilu.

Fino Alla Fine
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18192
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla


Ma nadošlo mi, ne toliko zbog Ferrarija, Sainza, kazne (mislim, ima i toga), već ponajviše zbog same trke i svog onog shitshowa koji se dešavao jučer, a što je obrazložio i @dmj u svojoj kolumni
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”