Mercedes
-
zelot
- Formula 1
- Postovi: 2622
- S nama već: 9 god 8 mj
Ma i ogranicavanje budzeta je upitno.
Ja bih to uveoeventualno samo za prvu sezonu promjene pravila ili cak ukinuo.
Problem je to sto, kako sada stici rbr sa ogranicenim budzetom.
Ljudi imaju mozda i sekundu prednosti naspram sljedeceg najbrzegi sa ogranicenim budzetom cini mi se kao gotovo nemoguca misija, pogotovo za 3. ili 4. momcad.
Netko pogodi sa konceptom i odmagli naprijed a ostali imaju ogranicen budzet za razvoj i mogucnost da ih dostignu.
Sa ovim ogranicenjem je bitnije nego ikada prije zagaziti u nova pravila sa velikom prednosti jer protivnioci nemaju bas dovoljno sredstava za razvoj, testiranja i nadoknadu zaostatka.
Problem je sa budget cap-om sto dok ga nije bilo, momcadi izvan top4 nisu imale sanse ali tako je oduvijek, a vidjeli smo i da se isti moze i prekrsiti kako bi se uzeo naslov a kazna naknadno odradila, zadrzavajuci naslov/e.
Ne kazem da je rbr sad iskljucivo zbog toga uzeo naslov vec spominjem onako, prekoraci se i to ako treba.
Danas ipak imamo po meni hrpu ekipa koja je novcano konkurentna. Ipak su tu veliki brendovi kao mclaren, AM, ferr, merc, rbr pa i Alpine/Renault. Sve prizvodjaci izuzev RBR-a koji je cak i jaci od nekih navedenih.
Malo smo u off-u ali sta sad :/
Ja bih to uveoeventualno samo za prvu sezonu promjene pravila ili cak ukinuo.
Problem je to sto, kako sada stici rbr sa ogranicenim budzetom.
Ljudi imaju mozda i sekundu prednosti naspram sljedeceg najbrzegi sa ogranicenim budzetom cini mi se kao gotovo nemoguca misija, pogotovo za 3. ili 4. momcad.
Netko pogodi sa konceptom i odmagli naprijed a ostali imaju ogranicen budzet za razvoj i mogucnost da ih dostignu.
Sa ovim ogranicenjem je bitnije nego ikada prije zagaziti u nova pravila sa velikom prednosti jer protivnioci nemaju bas dovoljno sredstava za razvoj, testiranja i nadoknadu zaostatka.
Problem je sa budget cap-om sto dok ga nije bilo, momcadi izvan top4 nisu imale sanse ali tako je oduvijek, a vidjeli smo i da se isti moze i prekrsiti kako bi se uzeo naslov a kazna naknadno odradila, zadrzavajuci naslov/e.
Ne kazem da je rbr sad iskljucivo zbog toga uzeo naslov vec spominjem onako, prekoraci se i to ako treba.
Danas ipak imamo po meni hrpu ekipa koja je novcano konkurentna. Ipak su tu veliki brendovi kao mclaren, AM, ferr, merc, rbr pa i Alpine/Renault. Sve prizvodjaci izuzev RBR-a koji je cak i jaci od nekih navedenih.
Malo smo u off-u ali sta sad :/
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18179
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Hmmm, što me nešto podsjeti na 2014.Netko pogodi sa konceptom i odmagli naprijed a ostali imaju ogranicen budzet za razvoj i mogucnost da ih dostignu.

Samo što tada nije bilo ograničenja bužeta, ali su bili tokeni.
Pa dok su drugi stigli na Benzovu nultu poziciju (a neki nikad i nisu) po pitanju motora, oni su se igrali sa drugim sitnicama.
A tome da li je Benz pogodio ili "pogodio"

NE PONOVILO SE!!
Što se tiče novih pravila, nije bilo nikakve sumnje da će Adrian doći na svoje, jer ovo (naglasak na aero stvsri, podnicu i tako to) je njegov teren. Mene je čak malo i iznenadilo koliko je dobar bio Ferrari početkom prošle godine.
Sve dok se u RB nisu posložile kockice do kraja, uz nadaleko poznatu Ferrarijevu pouzdanost, strategije i razvoj bolida kroz sezonu.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- pigmalion
- Formula 1
- Postovi: 2224
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Fernanda, Ocon (Qatar23 )
Točno.zelot je napisao/la: 09.03.2023., 08:24 da, zaboravio sam na tokene. takodjer ne bas dobra ideja.
bez obzira tko i kako stekao prednost, trebalo bi se drugima omoguciti da im je zaostatak lakse nadoknaditi.
Ovako, mogla bi se ponoviti 2014.-2021.
Sada bi imali RB, od 2022. do 2025. Nova situacija od 2026.
Dobra, stara F1.
Ali dajmo ovoj sezoni šanse do ovog ljeta. Sve je moguće, nikad se ne zna. Budimo realisti sa nadom.


......ne mogu, ali hoću......
.....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run

Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run
- Ciki-F1
- Formula 2
- Postovi: 1198
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Raikkonen Vettel Rosberg
- Lokacija: Istra (vajku srcu)
Ma super je sezona, Merc nastavlja sa svojom filozofijom, RB sa svojom. Ubiti osim AM svi gone svoju i to je ok.
Tokeni su bili gori od ograničenja budžeta.
Jedino mi žao što Alison nije došao u RB već se vratio u Merc....po pričama
Tokeni su bili gori od ograničenja budžeta.
Jedino mi žao što Alison nije došao u RB već se vratio u Merc....po pričama
Kimi, zadnji Ferrarijev prvak......
-
Alonso1983
- Karting
- Postovi: 8
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: Ferrari/Alonso
Pozdrav! Imam jedna upit ne vezan za temu. Gdje mogu naći stranicu na kojoj se vide usporedbe vozača na svakoj utrci krug po krug sa zaostacima? Netko je jednom dao link na portalu u moj komentar no to sada nigdje ne mogu naći. Hvala
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18179
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
F1 puls > baza podataka > klik na trku > u padajućem meniju odabrati Head2HeadAlonso1983 je napisao/la: 09.03.2023., 10:45 Pozdrav! Imam jedna upit ne vezan za temu. Gdje mogu naći stranicu na kojoj se vide usporedbe vozača na svakoj utrci krug po krug sa zaostacima? Netko je jednom dao link na portalu u moj komentar no to sada nigdje ne mogu naći. Hvala
Evo link, sa odabirom Maxa i Checa, pa dalje šaltaj
https://f1.pulsmedia.hr/statistika-h2h/?utrka=1098
A evo i drugi
Ovdje sam odabrao Ferrarijev dvojac, a ti opet dalje šaltaj
https://en.mclarenf-1.com/2023/gp/s9083 ... s/833-825/
Ovdje ima i više podataka
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
-
r2d2
- Karting
- Postovi: 92
- S nama već: 8 god
Je da, tih 400k funti je omogućilo da mehaničari Red Bulla cijele sezone uz čaj imaju i kolačiće pa ne samo da su mijenjali gume brže od Mercedesovih 2021, što im je donjelo vozački naslov, nego su od toga ojačali i mijenjat će gume brže do 2026 pa ih nitko neće moći ugroziti.
Nego da nije možda kod Mercedesa nakon 8 godina dominacije radi najboljeg motora, sada kada su se motori izjednačili problem ona Ferrarijeva 'aerodinamilka je za ljude koji neznaju napraviti motor'?
Nego da nije možda kod Mercedesa nakon 8 godina dominacije radi najboljeg motora, sada kada su se motori izjednačili problem ona Ferrarijeva 'aerodinamilka je za ljude koji neznaju napraviti motor'?
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7158
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
da su ostali tokeni svaka sezona bi bila ko prve tri u pu eri = negledljiva.
naravno da su ih makli kad su razlike između pu suprotno očekivanjima bile ogromne i nenadoknadive.
naravno da su ih makli kad su razlike između pu suprotno očekivanjima bile ogromne i nenadoknadive.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- 1883
- Karting
- Postovi: 248
- S nama već: 9 god 5 mj
- Lokacija: Nederland
Danasnji F1 fanovi vecinom funkcioniraju na nacin "sto je babi milo, to joj se i snilo", ali uvijek i za sve na svijetu postoje cinjenice, pa tako i za famozne tokene.
Tko zeli znati a nije uspio do sada saznati neka procita i informira se sto je to i kako je funkciiniralo.
https://www.autosport.com/f1/news/analy ... 0/4994430/
Sto se tice sadasnje forme i situcije u kojoj se nalazimo, kako ekipa, tako i fanovi ekipe ili vozaca, dogodilo nam se neizbjezno postupnim odlaskom strucnog kadra i adekvatnim izostankom nasljednika. Kako brojem, tako i idejama. Svima se to u proslosti dogadjalo i normalno je, ali boli, boli puno.
Pitanje je opet nakon prvog GP vikenda i stoperice valja li korelacija CFD, tunel, staza.
Trenutno smo na koljenima i cipelare nas kako hoce, ali nece do kada hoce.
Vjerujem da su razumjeli sto trebaju napraviti i kako to trebaju napraviti, to je najbitnije.
Tijek ove sezone puno ce pokazati o ljudima odgovornima za razvoj bolida, jesu li ili nisu sposobni za vrh.
Tko zeli znati a nije uspio do sada saznati neka procita i informira se sto je to i kako je funkciiniralo.
https://www.autosport.com/f1/news/analy ... 0/4994430/
Sto se tice sadasnje forme i situcije u kojoj se nalazimo, kako ekipa, tako i fanovi ekipe ili vozaca, dogodilo nam se neizbjezno postupnim odlaskom strucnog kadra i adekvatnim izostankom nasljednika. Kako brojem, tako i idejama. Svima se to u proslosti dogadjalo i normalno je, ali boli, boli puno.
Pitanje je opet nakon prvog GP vikenda i stoperice valja li korelacija CFD, tunel, staza.
Trenutno smo na koljenima i cipelare nas kako hoce, ali nece do kada hoce.
Vjerujem da su razumjeli sto trebaju napraviti i kako to trebaju napraviti, to je najbitnije.
Tijek ove sezone puno ce pokazati o ljudima odgovornima za razvoj bolida, jesu li ili nisu sposobni za vrh.
- Michael Schumacher
- Karting
- Postovi: 149
- S nama već: 8 god 3 mj
- Lokacija: Zagreb
Poprilicno nepovjerenje prema bolidu koje pokazuje Hamilton je uzrok ovako velikom zaostatku za Russellom, dok sam Russell ima još dosta prostora da poboljša svoje performanse i poboljša svoja vremene u budučnosti. Ovaj koncepr bolida definitivno više ide na ruku Russellu nego Hamiltonu.

- Tudum
- Formula 4
- Postovi: 480
- S nama već: 4 god 3 mj
- Navija za: Sainz
- vlado Verified
- Formula 1
- Postovi: 1513
- S nama već: 10 god 3 mj
Zavjera:
Merc se pokušava riješiti Lewisa.
Čovjek je toksična osoba sa strašnom armijom istomišljenika. (ne svi, naravno)
Cisto mu dati otkaz (ne produžiti ugovor) ne mogu, jer znaju kako bi on kontrirao uz podršku svojih ulizica tipa Ted. I kakva bi to bila steta za brend.
Čovjek izjavljuje da je na prvi pogled znao da bolid nije dobar. Ne treba vise dokaza od toga da se zna o kakvom je čovjeku riječ. Ili ti nečovjeku.
Merc se pokušava riješiti Lewisa.
Čovjek je toksična osoba sa strašnom armijom istomišljenika. (ne svi, naravno)
Cisto mu dati otkaz (ne produžiti ugovor) ne mogu, jer znaju kako bi on kontrirao uz podršku svojih ulizica tipa Ted. I kakva bi to bila steta za brend.
Čovjek izjavljuje da je na prvi pogled znao da bolid nije dobar. Ne treba vise dokaza od toga da se zna o kakvom je čovjeku riječ. Ili ti nečovjeku.
No!
- Dani Verified
- Formula 1
- Postovi: 2324
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
https://www.planetf1.com/news/toto-wolf ... l-sticker/
“I’m looking optimistic in the future because we just need to put it in a different window. We’re changing the bodywork of the car, how the floor works, all of these things mechanically."
Čini se da je Lewis ipak bio u pravu.
“I’m looking optimistic in the future because we just need to put it in a different window. We’re changing the bodywork of the car, how the floor works, all of these things mechanically."
Čini se da je Lewis ipak bio u pravu.

-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Blago vama navijačima Ferrarija, kad je vama u ovakvoj sezoni najveći problem izjava Hamiltona.
Bit će da su neki kompleksni žestoko nabijeni u prošlosti
Meni bi bilo totalno ne bitno da li je ovaj RB brži od konkurencije 2 sec ili 2,5 sec po krugu. Sjećam se koliko ste žuči prosipali kad se saznalo da je Mercedes 2014. zavrtao motore da sakrije kolika je prednost u utrci, međutim kad je RB to isto uradio u Bahreinu, muk i tišina. Sem toga, zadnji krug Maxa u prethodnoj utrci najbolje pokazuje gdje se nalaze u poretku.
Što se mene tiče, sve ostaje isto, čekam nadogradnje. Možda čak i na Baku vidimo po prvi put izgled W14. Mislim da je Mercedes u utrci 3. ekipa u poretku i nadam se da ćemo od Imole biti uvjerljivo drugi i puno bliži RB nego što se očekuje. Australija bi mogla biti nezgodna utrka za nas.
Bit će da su neki kompleksni žestoko nabijeni u prošlosti

Meni bi bilo totalno ne bitno da li je ovaj RB brži od konkurencije 2 sec ili 2,5 sec po krugu. Sjećam se koliko ste žuči prosipali kad se saznalo da je Mercedes 2014. zavrtao motore da sakrije kolika je prednost u utrci, međutim kad je RB to isto uradio u Bahreinu, muk i tišina. Sem toga, zadnji krug Maxa u prethodnoj utrci najbolje pokazuje gdje se nalaze u poretku.
Što se mene tiče, sve ostaje isto, čekam nadogradnje. Možda čak i na Baku vidimo po prvi put izgled W14. Mislim da je Mercedes u utrci 3. ekipa u poretku i nadam se da ćemo od Imole biti uvjerljivo drugi i puno bliži RB nego što se očekuje. Australija bi mogla biti nezgodna utrka za nas.