Sjećam se, kako ga je James Hunt napao 1976. u Monzi, zbog Petersona.
1978.
Da. OK, hvala.
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
dmj je napisao/la: 01.02.2023., 13:17
Ne bih baš rekao da je Patrese bio nešto osobito omražen.
Bio je žrtva Huntovog medijskog linča, no vrlo brzo su svi, pa i ostali engleski mediji, shvatili da je to neopravdano - ako su uopće postojali ozbiljniji negativni osjećaji prema njemu, nestali su već krajem sedamdesetih.
Hm...... nisam se dobro izrazio.
Elio de Angelis, Andrea de Cesaris, ne pada mi na napamet niti jedan drugi Talijan u ovome trenutku...... bili su "slavniji" od Patresea. Na neki način slavniji. Mislim da je bio podcjenjen. Služio je Piquetu, Mansellu...... pa i Michaelu Schumacheru.
Ima toga još,...... u načelu Patrese je završio inferiorniji....... nego što je zaslužio.
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
A ne znam… Realno, bio je solidan drugi vozač, ali… Ne pamtim da sam ikada vidio da je bio najbolji vozač vikenda, čak i kada je pobjeđivao to je bilo uglavnom zbog nesreća i problema ostalih vozača. U šesnaest godina nisam niti jednom rekao: uh, kako je dobar bio danas – a svi klasični drugi vozači tog vremena imali su svoje vikende, kada su bili neprikosnoveni: Berger, Barrichello, Coulthard, Massa, Bottas, Perez, pa čak i Irvine.
Za mene je Patrese otprilike al pari s Johanssonom, samo što je on nekako skupio šest pobjeda, a Stefan nema niti jednu.
A s De Angelisom nama usporedbe, Elio je bio klasa iznad Patresea u svakom pogledu.
Eh, Bernarde, Bernarde, nema Massa ništa od toga.
Danas može samo guzicu obrisati sa tom tvojom izjavom.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Dobro Bernie, znamo mi da si ti živ....... ne trebaš se javljati.
Vječni maher,....... vrsta koja ne izumire. Čekamo da se pojavi novi Bernie.
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
dmj je napisao/la: 24.05.2023., 12:12
Kradem s jednog vanjskog foruma, fora...
If you stick old school team names on them, and use the (evolved) pre-1996 car number system, the grid looks like this:
Red Bull Stewart Honda (1+2)
Petronas Tyrrell Mercedes (3+4)
Velo McLaren Mercedes (5+6)
Gulf Williams Mercedes (7+8)
BWT Toleman Alpine (9+10)
Scuderia Ferrari Santander (11+12)
Cognizant Jordan Aston Martin (14+15)
Strake Sauber Alfa Romeo (16+17)
AlphaTauri Minardi Honda (18+19)
Moneygram Dallara Ferrari (20+21)
Ne kužim.
Npr. kada je Ferrrai bio 11 + 12?
U vrijeme Gilles Villeneuva.
11 + 12 je za Lotus, ali Lotus nije nigdje reinkarniran. Kao niti Brabham ( 7 + 8 ).
Štoviše, zamijenjeno je:
Williams je 5 + 6, a Mclaren 7 + 8.
Ili ja baš nisam ovo upratio?
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
dmj je napisao/la: 24.05.2023., 14:28
Zato što su ubačeni prvi nazivi momčadi samo kod onih koje su preživjele do danas (uz određenu pjesničku slobodu u slučaju Haasa...)
Za Tyrrell se 100 % slažem. To je dugo bilo tako, 3 + 4. Još od 70-tih.
Red Bull mi ne pije vode...... 1 + 2. Al' dobro...... nema veze.
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
meni je tyrrell kako predak mercedesa najgluplje povezivanje kad je je bar došao s novom tvornicom, novom vozačkoj postavom, novi menadžmentom, novim motorom, novim sponzorima...nikakve poveznice s tyrrellom.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
zekohonda je napisao/la: 24.05.2023., 15:56
meni je tyrrell kako predak mercedesa najgluplje povezivanje kad je je bar došao s novom tvornicom, novom vozačkoj postavom, novi menadžmentom, novim motorom, novim sponzorima...nikakve poveznice s tyrrellom.
Točno. Slažem se.
Tyrrell = Tyrrell
BAR = BAR
Honda = Honda
Brawn GP = Brawn GP
Mercedes = Mercedes
5 različitih timova. I to je - to.
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
zekohonda je napisao/la: 24.05.2023., 20:26
Ma, od bara do Merca vidim jasnu poveznicu.
OK. Dobro. Vidim je i ja. Ali je ne priznajem.
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
HHF na Twitteru = čisto zlato. Čovjek je očito iskopao staru kameru i fotić te počeo dijeliti svakakve slike i snimke s timskih sastanaka, utrka, ima čak i kratki video sa sastanka vozača s Charliejem, detaljnih tehničkih analiza njegovih inženjera, razloga zašto posjetiti Japan prije ženidbe...
https://twitter.com/frentzen_hh/status/1675983850621599744
https://twitter.com/frentzen_hh/status/1675990867255996423
https://twitter.com/frentzen_hh/status/1676149821474840577
eh da, poduži tekst o prvoj rb honda pobjedi već spada u povijest. zanimljivo štivo - što su u mercu zajebali, što u ferrariju i zašto je hondin potpredsjednik bio tamo. https://www.motorsportmagazine.com/arti ... da-f1-win/
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.