Falit ce Seidl malo , kako god
Svidio mi se kao osoba , sta sam mogao vidjeti.
Izjave su mu uvijek odmjerene bile , kao i svako pojavljivanje u medijima.
Vise nego solidno je vodio ekipu. Ali sta ces.
Koliko vidim ove godine većina je napravila neku vrstu kombinacije Ferrari i RB aero paketa. Bolidi zaista lepo izgledaju...samo neka svi budu brzi pa da imamo fajt na stazi.
I meni se čini da će već ove godine biti svi po istom principu. Možda Mercedes ostane na svom putu, ali ko zna... Vjerovatno će i Red Bull uzeti ideju od Ferrarija sa udubljenim sidepodima, a možda i Ferrari uzme nešto od Red Bulla.
Od do sada predstavljenih, do danas smo vidjeli sve prave bolide, osim Red Bulla. Bio je i RB19 na stazi, ali još nema kvalitetnih slika. Danas je i Williams prikazao pravi bolid.
Ali baš svi u istom fazonu. Spuštajući sidepodi, (manje više) udubljeni u Ferrarijevom stilu. I gore onaj "top" sa ravnim izlazom zraka pozadi.
Još samo da budu svi podjednako brzi...
A top 2-3 ekipe idu svojim putem. A ovi iza uvijek pokusavaju kopirat ekipe koje su bile na vrhu sezonu prije. Malo dosadno , ali to je tako.
Jedino kod promjene pravilnika , kao prosle sezone , neznamo sta od koga ocekivat
Jbg, mora tako biti, jer nema svako istu pamet, ili para da o svakom detalju misli... Pa tako kada vide šta je sve moguće i kako to radi na stazi, normalno da će se gledati onaj koji je bio najbrži. Ali sada neka ne diraju ništa u pravilima do 2026 i svi će biti gotovo identični.
Da se primjetiti da su "zamaglili" podnicu. Tj , svaki put kada je podnica u kadru , bocna strana je zamagljena. Znaci skrivaju nesto. Nije da se bore za naslov pa da treba nesto posebno skrivati ali eto Iako nisu bas savrseno niti prekrili to svaki put
Pravi primjer da uspjesna proslost ne cini uspjesnu sadasnjost…Nakon 2012. u nevjerojatnom padu, tri promjene dobavljaca motora, odlazak Ron Dennisa i nebrojeni debakli tijekom tog desetogodisnjeg razdoblja (Honda, Ricciardo, Boullier, cokoladice umjesto place i ostale pripovijetke). Da se neke stvari nikad ne mijenjaju potvrduju i cesti problemi u boksu, a djecje bolesti poput ovih predsezonskih kvarova postale su kronicne bolesti. Pogubljeni u stvarnom vremenu, stotine prica o povratku na vrh, a svake godine novo razocarenje.
Cini se kao davno zaboravljeno, ali prelazak s Honde na Renault pokazao je pravu sliku Mclarena. Godine i godine prica o tome da su spremni za vrh, ali ih motor sputava pokazale su se kao mazanje ociju jer Mclaren od davne 2012. nije napravio pobjednicki bolid.
Priznati se mora ipak da je, kakav god da je, taj Zak Brown zaista marketinski genijalac. Od onakvog krsa od praznog bolida 2018. dosli su do Chromea u 2022. i hrpe novih sponzora. Drustvene mreze i uspjesnost digitalnog marketinga pokazala se u najmanju ruku fantasticnom.
Tako je Mclaren, moze se reci, posteno napunio timski novcanik (ako izuzmemo situaciju s Ricciardom). Mozemo mi tu diskutirat je li ispravno od Alonsa komentirati takvo sto, ali nije daleko ni od istine da u timovima poput Mclarena fali ambicije i gladi za uspjehom. Promasena filozofija s novom generacijom bolida znaci cekanje 2026. za sve Mclarenove fanove i vozace. Prekonocni uspjeh nazalost je nemoguc u modernom vremenu F1 kada nema promjene pravila. Jedina slamka spasa bila bi vrtoglavo ulaganje u F1 kao sto to radi Aston Martin (odnosno Stroll) ili kao sto je to nekada radila Toyota. Do tada cemo nazalost gledati Mclaren u sredini poretka. Trenutno se moguce nadati jedino unutarsezonskom napretku poput onog iz prosle sezone.