Sarma je napisao/la: 22.01.2023., 22:15
I 30 konja više, jel sad mogu odvrnuti s obzirom da su riješili pouzdanost??
Svake godine ista priča u ovo doba
citiram s the race-a:
The suggestion of a 30bhp increase has been rubbished by Vasseur. “The numbers, I don’t know where the numbers are coming from, but it’s just a joke,” he said.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
Pa dobro, to što je svake godine ista priča ne mora značit da nema istine...
Ako se dobro sjećam, lani su i govorili o nepouzdanosti motora prije sezone. Iscuri tu nešto i istine.
Da ta vijest dolazi od Mercedesa ili RB-a odmah bi svi govorili gasi sezonu daj 2024.
Vjerujem da Ferrari ima značajno jači motor, ali to ne znači da su jedini u tome ili da će biti pouzdani.
Pa to. Svaku sezonu se trubi isto. Protivnici su navikli da nista od toga , samim time ih ne dozivljaju ozbiljni u tim izjavama.
Ali kad jednom ubodu svi ostanu sokirani , i ode Ferrari
nelinjo je napisao/la: 27.01.2023., 15:15
Zašto se Ferrari ne uzima za ozbiljno!?
Koji tocno postoji razlog da ih se shvati ozbiljno
Mercedes se prošle sezone shvatao preozbiljno, jedini bez "sisa", samo fufice, a desila se kanta. Ferrari ima odličan motor, ima dobar koncept, Zašto da ne!? Njihov najveći problem je upravljanje gumama već godinama. Nadam se da će to riješiti...
AlkY je napisao/la: 28.01.2023., 08:58
Pa to. Svaku sezonu se trubi isto. Protivnici su navikli da nista od toga , samim time ih ne dozivljaju ozbiljni u tim izjavama.
Ali kad jednom ubodu svi ostanu sokirani , i ode Ferrari
Samo što nije riječ o nikakvim izjavama, barem iz Ferrarija. Nego o insajderskim pričama... A koliko me sjećanje služi uvijek bude istine u tim pričama. E sad, ako je istina da su prošle godine smanjili snagu motora zbog pouzdanosti (i to se pričalo tokom sezone, valjda je istina...) onda što bi bilo čudno da sada imaju više konja ako su riješili pouzdanost? Koliko konja će to biti? Tu možda bude malo pretjerivanja.
Još malo vijesti iz talijanskih medija... Ako se tko pitao što će biti sa Ruedom - ne brinite i dalje je glavni čovjek za strategije Ferrarija. No, iznenađujuće ( ), više ne bi trebao imati kredita kao dosad. Dolaskom Vasseura, Rueda nema više pravo na kiks i poslije prve greške mogao bi letjeti iz momčadi.
Ipak, Ferrari je to tako da ne bih stavio ruku u vatru da je ovakav scenarij siguran...
Lasciatemi guidare...
"By my calculations, we win the championship by 1 point!"
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
I još jedna fora. Ferrari nezna sandbag napraviti. Ako je Red Bull super loš na predsezonskom treningu, obično to ne znači ništa, ako je Ferrari loš sezona je gotova. Također ako im ide odmah stisnu na najjače i sekunda prednosti toliko da pokažu da su jači nego svi "trening" bolidi protivnika. I onda na prvoj trci shvate da su protivnici tek sada donijeli prve prave bolide, a još ih više iznenadi kada protivnik tokom sezone ima verziju B, pa C.... Oni dovezu bolid na prvu trku, kažu imamo prednost... to je to, spremaj se za iduću sezonu.