......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
Ford i Hyundai navodno zainteresirani za ulazak u F1, ali od 2027., ne godinu ranije. Vijest su inače prvo objavili Nijemci (Auto Motor und Sport).
Eh, kad bi se ovo ostvarilo. Ne tražim (valjda) puno, barem jedan od ovo dvoje.
To je odlična vijest. Ali nikako ne mogu pokopčati, da će biti toliko potencijalnih proizvođača u F1 iz auto industrije, a SAMO 10 F1 momčadi!?
Volio da se Toyota vrati, i "osveti"........
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
Ma jebes knjigovođu ,koji ne moze zamraciti par miliona !!
Amater
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Vidim ovi internet debili koji se još uvijek nisu pomirili sa Abu Dhabijem prošle godine, odmah navalili o krađi, a izgleda da dalje od naslova nisu ni pročitali, kao i obično...
Ima tu dosta špekulacija, od FIA-e, koja nije ni odredila opseg kazni, do toga da nemaju ni pojma kako to sve provjeriti. Horner je dao zanimljivu izjavu na prozivke od konkurencije, šta Ferrari ili Mercedes znaju koliko Red Bull košta da naprave neki dio? Ne može svaki tim imati isti trošak za proizvodnju istog dijela bolida, Tako da ono što je Binotto izjavljivao o tome kako vodi evidenciju o nadogradnjama konkurencije može mačku o rep...
Iako je bilo prelaženja granice budžeta, po FIA-inom mišljenju, treba to i dokazati. A ne vjerujem da će to ovi uspjeti. Mogao bi ovaj projekt vrlo rano propasti... A tu je i određivanje kazne, u zavisnosti od veličine prekoračenja.
Mislim da bi se od svega moglo desiti neke strožije izmjene o kaznama za prekoračenje u budućnosti, ili da sve propadne. Puno je FIA tu ostavila rupa, da bi mogli odmah nakon prve sezone nekoga kazniti, a da ovaj nema osnova da se brani.
The possible penalties for exceeding the budget cap
If a team has overspent on their cap by up to five percent, the cost cap adjudication panel have the ability to apply a variety of sanctions on offending teams. These include:
Fines (to be determined on ‘case-by-case’ basis)
-Deduction of points from the constructors’ championship for the season in which the breach occurred
-Deduction of points from the drivers’ championship for the season in which the breach occurred
-Suspension from sessions during race weekends such as practice, qualifying, or sprint races but not grands prix themselves
-Limits on aerodynamic testing allowances
-Reduction of cost cap for the season following from a year when the sanction is applied (breaches for 2021 will result in reduced caps for 2023)
For teams that overspend by more than 5%, the cost cap adjudication panel can apply the same sanctions as above, but with the additional option of excluding teams from the championship.
All of these penalties can be suspended, meaning they will not be applied directly but if a team commits a similar breach a second time. The panel may also place offending teams under increased scrutiny and supervision for the future.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
Pa ako ćemo biti realni, kršenje budgeta donosi veliku i nepoštenu prednost kroz cijelu sezonu jer momčadi moraju dobro balansirat budget za sve utrke, plaće, razvoj bolida i sve. Ako je to bitno kršeno, to je gore nego varanje na stazi.
Sjećam se da je Binotto oko Monte Carla ove godine izjavio kako mu nije jasno na koji način Red Bull donosi toliko nadogradnji i poštuje budget. Tad je to zvučalo kao traljav izgovor za njihov šlamperaj, a sada i to zvuči drugačije.
Nisam za to da na temelju toga Lewisu pripišu naslov ili ove godine da to osvoji Ferrari. Ali ako si varao cijelu godinu, slikaj se. Ne treba se tolerirat. Cheater si i gotovo.
Uz to, ti dokazi bi morali biti doslovno beton jer su F1 financije više nego kompleksne, a situacija i posljedice kršenja ultra ozbiljne. Ako je istina kako se piše, direktno znači da je momčad varala i sve osim diskvalifikacije će se gledati kao poklon.
Nisam za to da na temelju toga Lewisu pripišu naslov ili ove godine da to osvoji Ferrari.
Nisam ni ja, ali situacija je ozbiljna.
BTW, ne bi naglio sa izjavom da bi Ferrari osvojio naslov(e) ove sezone.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Nisam za to da na temelju toga Lewisu pripišu naslov ili ove godine da to osvoji Ferrari.
Nisam ni ja, ali situacija je ozbiljna.
BTW, ne bi naglio sa izjavom da bi Ferrari osvojio naslov(e) ove sezone.
Ni ja. Može ih mečka stići svaki čas, a mogu i sami sebe pobijedit uvijek.
Ali prema cheaterima ako se utvrdi za sigurno, a ne prema naklapanjima i traljavo, treba žestoko. Posebno jer to nije prednost samo za prošlu sezonu.
Jbga, koliko god sam bio sretan da je potpuno realno bolji vozač prošle godine osvojio naslov, toliko mi je već muka od tih kontroverzi i drame tolike. Ako su varali, neka idu u pm i oduzme im se. As simple as that.
Ja sam za ozbiljne kazne koje ce krojit rezultate, nema veze sto su retroaktivne... Ako kazne budu simbolicne ili novcane, cijela ideja budget capa odlazi u skoljku i mogu komotno ostavit da trosi koliko tko hoce i moze...