Scuderia Ferrari
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7166
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
kad smo kod pogonskih jedinica i kvarova...negdje sam pročito da sainz sigurno uzima nove komponente.
i supersport čini me da je upoznat s tom 'informacijom'.
i supersport čini me da je upoznat s tom 'informacijom'.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Grah0 Verified
- Formula 1
- Postovi: 1743
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: KMag, Seb
- Lokacija: 48.196667, 16.380861
Sasvim moguće, ako Sainz ne dobije kaznu za motor. Ne bi me čudilo da se domaća utrka baš propisno "obilježi"Frantic je napisao/la:Međusobni sudar?
Samo to još fali u kolekciji "bisera" ove sezone.

- Sarma Verified
- Formula 1
- Postovi: 4702
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
When do you think Ferrari will return to win [title]?
John Elkann: "We have aimed to be competitive first and foremost. If you are not competitive you have no margins, while you can work on reliability."
John Elkann: "That is why I am confident that between now and 2026, Ferrari will return to winning a Constructors' World Championship and a Drivers' World Championship."
Do you always have faith in the group that leads the Scuderia?
John Elkann: "Trust and gratitude for the work done by Mattia Binotto and our engineers. But there is no doubt that the work in Maranello, in the pits, on the pit wall and at the wheel needs to mature."
John Elkann: "We must continue to grow and this applies to the mechanics, for the engineers, for the drivers, & obviously for all the management, including the team principal. We have seen it on reliability, on driving, on strategy. There are still too many mistakes."
So you are satisfied with the work done by Mattia Binotto?
John Elkann: "Satisfied no, because I think you can always do better. But I do think that putting faith in Binotto & his team was the right choice & it has paid off. Thanks to them we are competitive & successful again."
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Ovo je neugodno i citati. Neko kao da je postavio trojanskog konja u Maranello ili mozda nekoliko njih.
Talijani generalno nisu sposobni niti biti veliki niti biti snazni sve dok su jedni drugima sefovi. Kad napuste taj korumpirani poluotok i odu raditi za engleza ili njemca kompletno druga prica. Kao i vecina juzno europskih naroda. Cast izuzecima.
Nema se tu sto vise dodati. Razglabati sto kako zasto, sto treba napraviti itd itd je vec vidjeno. Mercedes i RB ce nastaviti vladati F1 i s vremenom ce im se netko drugi povremeno prikljuciti. Ferrari ce zivjeti na staroj slavi, slaviti neke prosle likove, vozace itd i to ce biti dovoljno.
Talijani generalno nisu sposobni niti biti veliki niti biti snazni sve dok su jedni drugima sefovi. Kad napuste taj korumpirani poluotok i odu raditi za engleza ili njemca kompletno druga prica. Kao i vecina juzno europskih naroda. Cast izuzecima.
Nema se tu sto vise dodati. Razglabati sto kako zasto, sto treba napraviti itd itd je vec vidjeno. Mercedes i RB ce nastaviti vladati F1 i s vremenom ce im se netko drugi povremeno prikljuciti. Ferrari ce zivjeti na staroj slavi, slaviti neke prosle likove, vozace itd i to ce biti dovoljno.
- Unwoken European
- Karting
- Postovi: 163
- S nama već: 2 god 10 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: BBŽ
Upravo zato mi pobjede Ferrarija ne znače više ništa. Svjestan sam da jedna pobjeda ne čini proljeće i da nema nikave šanse za nešto više. Zato sam jedan od navijača koji nije imao hype na početku sezone. Znao sam da situacija s prve 3 trke neće potrajati.
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Pa šta je sporno? Nakon 2019 su imali ubjedljivo najsporiji motor. Ne možeš to nadoknaditi tek tako. Išli su na rizik - brzina ispred pouzdanosti. Sada treba vremena da se pouzdanost popravi.
A koliko vidim, čovjek nije zadovoljan sa ekipom i greškama, razumljivo. Ali nakon 2020 katastrofe, ovo se stvarno može nazvati povratkom u vrh. A nepouzdanost su očito i očekivali, s obzirom da su taj put izabrali. Da su išli odmah na pouzdanost, morali bi zalediti motor sa dosta slabijim performansama... A umjesto borbe sa Red Bullom, i ove godine bi se borili sa McLarenom. I tako do 2026...
A koliko vidim, čovjek nije zadovoljan sa ekipom i greškama, razumljivo. Ali nakon 2020 katastrofe, ovo se stvarno može nazvati povratkom u vrh. A nepouzdanost su očito i očekivali, s obzirom da su taj put izabrali. Da su išli odmah na pouzdanost, morali bi zalediti motor sa dosta slabijim performansama... A umjesto borbe sa Red Bullom, i ove godine bi se borili sa McLarenom. I tako do 2026...
- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7778
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Pusti performanse. Tu je napredak, iako se on s obzirom na takvo ime ekipe realno i trebao očekivati.Pastor je napisao/la: 10.09.2022., 15:23 Pa šta je sporno? Nakon 2019 su imali ubjedljivo najsporiji motor. Ne možeš to nadoknaditi tek tako. Išli su na rizik - brzina ispred pouzdanosti. Sada treba vremena da se pouzdanost popravi.
A koliko vidim, čovjek nije zadovoljan sa ekipom i greškama, razumljivo. Ali nakon 2020 katastrofe, ovo se stvarno može nazvati povratkom u vrh. A nepouzdanost su očito i očekivali, s obzirom da su taj put izabrali. Da su išli odmah na pouzdanost, morali bi zalediti motor sa dosta slabijim performansama... A umjesto borbe sa Red Bullom, i ove godine bi se borili sa McLarenom. I tako do 2026...
Ali kao momčad, na stazi, razvoj bolida u sezoni i politički NULA. Iste bolesti gledamo vec X godina.
Previše ponosa i tvrdoglavosti je tamo.
Da su performanse iste kao u RB-a...ili cak 2-3 desetinke bolje od njih garantiram da bi spušili svejedno.

- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9688
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Potpissenna66 je napisao/la: 11.09.2022., 08:59 Da su performanse iste kao u RB-a...ili cak 2-3 desetinke bolje od njih garantiram da bi spušili svejedno.

Fino Alla Fine
-
nelinjo
- Formula 2
- Postovi: 1049
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
15 godina mladosti i sazrijevanja!
Ferrari je najveći i najpoznatiji brend sportskih automobila u svijetu, ali taj njihov italo-ponos im se obija o glavu! Ne vjerujem da bi ih iko od vrhunskih inzinjera odbio za neku dobru platu. Oni nemaju problem sa motorima generalno, a i ove zezancije sa pitwallom se daju popraviti... Njihov najveći problem godinama je aero razvoj bolida tokom sezone! Tu su tanki! Na tom polju treba raditi i dovesti najbolje ljude. Imam osjećaj kada dodje do nekog stadijima razvoja da oni bukvalno ne znaju šta bi dalje i kako bi jos unaprijedili bolid. Promase smjer i ne znaju kako i kuda ići dalje... nešto slično se desilo i ove sezone. Dok RB ide dalje i uvijek traže nešto novo, pa makar to bilo i smanjenje kilograma bolida!
Sa ovakvim načinom rada, oni nemaju šta da traže i neće još dugo postati prvaci!

Ferrari je najveći i najpoznatiji brend sportskih automobila u svijetu, ali taj njihov italo-ponos im se obija o glavu! Ne vjerujem da bi ih iko od vrhunskih inzinjera odbio za neku dobru platu. Oni nemaju problem sa motorima generalno, a i ove zezancije sa pitwallom se daju popraviti... Njihov najveći problem godinama je aero razvoj bolida tokom sezone! Tu su tanki! Na tom polju treba raditi i dovesti najbolje ljude. Imam osjećaj kada dodje do nekog stadijima razvoja da oni bukvalno ne znaju šta bi dalje i kako bi jos unaprijedili bolid. Promase smjer i ne znaju kako i kuda ići dalje... nešto slično se desilo i ove sezone. Dok RB ide dalje i uvijek traže nešto novo, pa makar to bilo i smanjenje kilograma bolida!
Sa ovakvim načinom rada, oni nemaju šta da traže i neće još dugo postati prvaci!
Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
1) S obzirom da radim u multi-nacionalnom okruzenju jednom sam imao prilike prisustvovati razgovoru oko TV serija i jedan kolega koji je talijan je rekao da gleda La Casa de Papel sinkronizirano na talijanski. Znaci ne znam da li je do ponosa ili lijenosti ali po meni nema veceg bogatstva nego biti otvoren nauciti nesto novo (u ovom slucaju jezik). Mozda je stvar bezazlena, ali biti toliko zdrt da gledas spanjolsku seriju sinkronizirano na talijanski. Isto redom vecina spanjolaca kod mene moraju imati sve gadgete na spanjolskom jeziku.nelinjo je napisao/la: 11.09.2022., 10:41 15 godina mladosti i sazrijevanja!![]()
Ferrari je najveći i najpoznatiji brend sportskih automobila u svijetu, ali taj njihov italo-ponos im se obija o glavu! Ne vjerujem da bi ih iko od vrhunskih inzinjera odbio za neku dobru platu. Oni nemaju problem sa motorima generalno, a i ove zezancije sa pitwallom se daju popraviti... Njihov najveći problem godinama je aero razvoj bolida tokom sezone! Tu su tanki! Na tom polju treba raditi i dovesti najbolje ljude. Imam osjećaj kada dodje do nekog stadijima razvoja da oni bukvalno ne znaju šta bi dalje i kako bi jos unaprijedili bolid. Promase smjer i ne znaju kako i kuda ići dalje... nešto slično se desilo i ove sezone. Dok RB ide dalje i uvijek traže nešto novo, pa makar to bilo i smanjenje kilograma bolida!
Sa ovakvim načinom rada, oni nemaju šta da traže i neće još dugo postati prvaci!
Mislim da sve te velike nacije imaju problem ponosa i znaju biti zatvoreni po nekim pitanjima. Talijani su posebna prica jel.
2) To se vidi ove sezone. Donijeli su pobjednicki bolid i vise nisu znali sto bi s njime. Dali su svoj maksimum tokom zime i to je to.
- pero iz bukurešta
- Formula 1
- Postovi: 2846
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Sramite se!! Sramite se!!
Nisam imao ikakva očekivanja, a opet su me razočarali!!!
Gnjusoba talijanska beskičmenjaska!!
Nabijem i Elkana i Matiju i svih na tapetu!
Startaš prvi, završiš 15s iza Maxa!!
A mislim da je cijeli svijet vidio da je Leclerc morao ODMAH nakon Maxa po soft, a ne deset krugova posle!
Nadam se da će Max uzet sve pobjede do kraja jer ovaj cirkus u "Ferrariju" je jebena tragedija!
Pratim F1 od 94te, fan sam Ferrarija kada sam vidio Michaela kako ubija iako nije imo naslova sa njima....
Ovo je cirkus, ovo je sramota!! Nije ni čudo da su nakon Maxovog intervjua stišali publiku koja je BUUUUUKALA jebenim paštarima!!
Nisam imao ikakva očekivanja, a opet su me razočarali!!!
Gnjusoba talijanska beskičmenjaska!!
Nabijem i Elkana i Matiju i svih na tapetu!
Startaš prvi, završiš 15s iza Maxa!!
A mislim da je cijeli svijet vidio da je Leclerc morao ODMAH nakon Maxa po soft, a ne deset krugova posle!
Nadam se da će Max uzet sve pobjede do kraja jer ovaj cirkus u "Ferrariju" je jebena tragedija!
Pratim F1 od 94te, fan sam Ferrarija kada sam vidio Michaela kako ubija iako nije imo naslova sa njima....
Ovo je cirkus, ovo je sramota!! Nije ni čudo da su nakon Maxovog intervjua stišali publiku koja je BUUUUUKALA jebenim paštarima!!
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18197
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Ništa ne bi bilo drugačije.
Max je u 25. mijenjao gume, znači Čarli je trebao u 26. po soft.
Kako bi onda vozio 27 krugova na softu.?
Red Bull bolid to i može, Ferrarijev bolid ne može, očigledno.
Možda bi čak pred kraj (da nije bilo Safeta) došao pod pritisak od Žorža.
Ništa im ne zamjeram, probali su iskoristiti VSC nije išlo.
Da su išli klasično, tek bi te tada iznervirali, jer bi "kopirali" taktiku i popušili kroz undercut Red Bulla.
Ma popušili bi i kroz overcut Red Bulla jer je Max razvukao soft 25 krugova, a imam dojam da je mogao još koji krug.
A zamisli @Pero koliko bi se iznervirao da Ferrari nije zvao Čarlija u box za vrijeme VSCa, a Red Bull to uradio sa Maxom.
I pobijedio opet (uvjeren sam).
Tek onda bi bilo drvlje i kamenje po Ferrariju, što nisu zvali Čarlija pod VSCom.
RB je bolji u race paceu i tjt.
Max je u 25. mijenjao gume, znači Čarli je trebao u 26. po soft.
Kako bi onda vozio 27 krugova na softu.?
Red Bull bolid to i može, Ferrarijev bolid ne može, očigledno.
Možda bi čak pred kraj (da nije bilo Safeta) došao pod pritisak od Žorža.
Ništa im ne zamjeram, probali su iskoristiti VSC nije išlo.
Da su išli klasično, tek bi te tada iznervirali, jer bi "kopirali" taktiku i popušili kroz undercut Red Bulla.
Ma popušili bi i kroz overcut Red Bulla jer je Max razvukao soft 25 krugova, a imam dojam da je mogao još koji krug.
A zamisli @Pero koliko bi se iznervirao da Ferrari nije zvao Čarlija u box za vrijeme VSCa, a Red Bull to uradio sa Maxom.


I pobijedio opet (uvjeren sam).
Tek onda bi bilo drvlje i kamenje po Ferrariju, što nisu zvali Čarlija pod VSCom.
RB je bolji u race paceu i tjt.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Grah0 Verified
- Formula 1
- Postovi: 1743
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: KMag, Seb
- Lokacija: 48.196667, 16.380861
U svakom slučaju RB dosta bolji što se tempa tiče, plus su imali više df i samim tim bili bolji prema gumama i eto. To je sva mudrost, koja god strategija da se proba, džaba ako se ima sporije auto...
- Unwoken European
- Karting
- Postovi: 163
- S nama već: 2 god 10 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: BBŽ
Ferrari ne voli modifikacije. Tijekom zime su postigli savršenstvo i nema više diranja.
- Osella
- GP3
- Postovi: 755
- S nama već: 3 god 3 mj
- Navija za: Minardi, Andrea Moda
Inače, Ferrari po meni radi ponovno sličnu grešku kao što su napravili s Giovinazzijem nakon njegovog dobrog rezultata u F2. Švarcman ove sezone aktivno ne nastupa u nijednom natjecanju, a pitanje je i gdje će iduće godine. Šteta da vozači nakon tih solidnih rezultata nemaju stalnu mjesto u nikakvom natjecanju, barem WEC ili nekakvo GT natjecanje, DTM, da ostanu u natjecateljskom raspoloženju.
Možda griješim, ali čini mi se da je bolje tako nego da su godinu ili više godina samo na testiranju ili simulatoru...
Lasciatemi guidare...
"By my calculations, we win the championship by 1 point!"
"By my calculations, we win the championship by 1 point!"
- gjoko-mkd
- Formula 2
- Postovi: 1078
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Ostali su na novu, Novi pod donosi više Df-a, ali smanjuje opseg delovanja, t.j. prozor djeovanja, i zato nije radio u relaitvno niskim temperaturama na nekim stazamaPastor je napisao/la: 11.09.2022., 14:35 I još povratak na stari paket nadogradnji isto baca na 2018...
Ovaj vikend su testirali paralelno staru podnicu od prije Francuske, sa novom. Ne znam za koju su se na kraju odlučili?
U Monci je sainc koiristio drugačija podešenja, jer je imao najveći top speed od 360 km/h sa otvorenim DRS(tu negde je bio i sa zatvorenim), dok je Lekler išao maks sa 335. Verovatno sainc je išao na ful modu, a Lecler je išao malo konzervativnije
Ipak...najveća prednost RB-ja je u stvaranju DF- pomoću poda bolida, i tako mugu ići sa krilama sa manjim uglom. Ferari mora to nadoknađivati sa većim krilom, a to strava veći drag
Kako da okreneš...glavna poenta bolida je pod