GP2Engine je napisao/la: 03.07.2022., 12:13
Ako su flexi podnice ilegalne, zašto ih onda ne koriste svi?
Možda zato što su ilegalne
Zabraniti nagodinu ...
Zašto zabranjivati nešto nagodinu, ako je to već zabranjeno?
FIA je sa uvođenjem novih pravila, upozorila timove da će posebno nadzirati fleksanje podnica i da ne idu tim putem. https://scuderiafans.com/fia-warns-f1-t ... 2022-cars/
Gledaj, istina je da su se jedino Ferrari i Red Bull izdvojili daleko iznad ostalih po novim pravilima, koja su trebala zgusnuti poredak. I ako pogledaš da su ovi iza Mercedesa svi u par desetinki, volio bih vidjeti da se Ferrari i Red Bull malo vrate unazad. Pa čak i ako će Mercedes izbiti naprijed. Ako bi savijanje podnice trebalo biti ilegalno, a to se može zaobići tako što nije dobro opisano u pravilima, onda nemam ništa protiv da se doda tehnička direktiva koja će to pojasniti kako je i zamišljeno. To su i najavili kada su predstavili ova pravila da će toga biti.
Ali isto tako, ono krilo što je Mercedes kreirao sa bočnom crash strukturom nije u duhu pravila, i mislim ako već reagiraju na ovo da bi trebali reagirati i na to. Zabrane sva ona krilca koja smo imali lani na bargeboardima i oko sidepoda, i onda da dozvole ovo što je Mercedes uradio mi nema smisla. Očito je da je kontra pravila kako su bila zamišljena. Pa tako isto kao kod ove situacije sa podnicom, ako nije dobro objašnjeno u pravilima, onda udri i tu direktivu koja će to zabraniti.
A inače, mislim da ovo savijanje podnice nije riješenje za poskakivanje, nego za kreiranje više downforcea. Jer ako Ferrari ovo koristi, a i dalje poskakuju, onda sigurno to nije u svrhu smanjivanja poskakivanja.
Sramota ako je istina.
Gledamo neke Miamije i umjetne marine, a legendarnog spa francorchampsa nema u kalendaru. Jedna od vjer 5 staza koja treba imat status nezamjenjivosti.
Pastor je napisao/la: 03.07.2022., 14:59
Gledaj, istina je da su se jedino Ferrari i Red Bull izdvojili daleko iznad ostalih po novim pravilima, koja su trebala zgusnuti poredak. I ako pogledaš da su ovi iza Mercedesa svi u par desetinki, volio bih vidjeti da se Ferrari i Red Bull malo vrate unazad. Pa čak i ako će Mercedes izbiti naprijed. Ako bi savijanje podnice trebalo biti ilegalno, a to se može zaobići tako što nije dobro opisano u pravilima, onda nemam ništa protiv da se doda tehnička direktiva koja će to pojasniti kako je i zamišljeno. To su i najavili kada su predstavili ova pravila da će toga biti.
Ali isto tako, ono krilo što je Mercedes kreirao sa bočnom crash strukturom nije u duhu pravila, i mislim ako već reagiraju na ovo da bi trebali reagirati i na to. Zabrane sva ona krilca koja smo imali lani na bargeboardima i oko sidepoda, i onda da dozvole ovo što je Mercedes uradio mi nema smisla. Očito je da je kontra pravila kako su bila zamišljena. Pa tako isto kao kod ove situacije sa podnicom, ako nije dobro objašnjeno u pravilima, onda udri i tu direktivu koja će to zabraniti.
A inače, mislim da ovo savijanje podnice nije riješenje za poskakivanje, nego za kreiranje više downforcea. Jer ako Ferrari ovo koristi, a i dalje poskakuju, onda sigurno to nije u svrhu smanjivanja poskakivanja.
Ima mi to neke logike, Pastore, znaš. Taj flex Red Bullu i Ferrariju donosi sigurno 0.4 - 0.5 sekundi. Taman toliko Mercedesu nakon nadogradnji fali da bude najbrži u jednom krugu/kvalama, jer u race paceu je unutar 0.2 sekunde od top 2. Kontao sam si nešto, i onda ispada da je Mercedes najbrži legalni bolid baš zato jer ne rade ovo što rade ovo dvoje. Inače, prije uopće predsezonskog testa, spominjalo se da su 2 ekipe našle nešto u pravilniku što nitko drugi nije. To je to.
Spa je sve blize gubitku mjesta na kalendaru za iducu sezonu. Zadnjih mjesec dana se sve vise pricalo o tome i strah me da bi uskoro mogla doci i potvrda ukoliko se nesto ne promjeni. Stvarno zalosno cime su se sve bavili i sto su sve poduzeli proteklih godina kako bi sebi napunili dzep dok mjesta s pravom “F1 dna” polako nestaju. S druge strane interesantna vijest je i sve veca mogucnost povratka Kyalamia u kalendar, no nista nije sigurno.
blown diffuser je napisao/la: 04.07.2022., 13:18
Zabrana fleksibilnih podnica kreće od vn Francuske.
Znači evo mercedesa, Red Bull i Ferrari gube...
Jer vidjeli smo sve ove godine kada mercedes nađe rupu u pravilniku to bude "malo ilegalno" i ostane do kraja sezone!
Neda Bog itko drugi! Mjenjaj kume, ode zdravlje!!
Spa je jedna od najboljih staza, i to stoji, ali nije u tome sve. Mislim da prošle sezone nakon one lakrdije od utrke navijačima nisu vraćene pare. Nije sve u vodstvu F1. Ako nema dovoljno interesovanja sa druge strane, džaba ti sve... I ja bih volio da se Njemačka vrati, ali izgleda da tamo niko nije previše zainteresovan. Ne mislim na navijače, nego nema nikoga ko bi to mogao pogurati da se organizuje. Stvarno je sramota da Mercedes na primjer neće da pogura da imaju domaću utrku. Ili se oni i onako smatraju britanskom ekipom...
Pastor je napisao/la: 03.07.2022., 14:59
Gledaj, istina je da su se jedino Ferrari i Red Bull izdvojili daleko iznad ostalih po novim pravilima, koja su trebala zgusnuti poredak. I ako pogledaš da su ovi iza Mercedesa svi u par desetinki, volio bih vidjeti da se Ferrari i Red Bull malo vrate unazad. Pa čak i ako će Mercedes izbiti naprijed. Ako bi savijanje podnice trebalo biti ilegalno, a to se može zaobići tako što nije dobro opisano u pravilima, onda nemam ništa protiv da se doda tehnička direktiva koja će to pojasniti kako je i zamišljeno. To su i najavili kada su predstavili ova pravila da će toga biti.
Ali isto tako, ono krilo što je Mercedes kreirao sa bočnom crash strukturom nije u duhu pravila, i mislim ako već reagiraju na ovo da bi trebali reagirati i na to. Zabrane sva ona krilca koja smo imali lani na bargeboardima i oko sidepoda, i onda da dozvole ovo što je Mercedes uradio mi nema smisla. Očito je da je kontra pravila kako su bila zamišljena. Pa tako isto kao kod ove situacije sa podnicom, ako nije dobro objašnjeno u pravilima, onda udri i tu direktivu koja će to zabraniti.
A inače, mislim da ovo savijanje podnice nije riješenje za poskakivanje, nego za kreiranje više downforcea. Jer ako Ferrari ovo koristi, a i dalje poskakuju, onda sigurno to nije u svrhu smanjivanja poskakivanja.
Ima mi to neke logike, Pastore, znaš. Taj flex Red Bullu i Ferrariju donosi sigurno 0.4 - 0.5 sekundi. Taman toliko Mercedesu nakon nadogradnji fali da bude najbrži u jednom krugu/kvalama, jer u race paceu je unutar 0.2 sekunde od top 2. Kontao sam si nešto, i onda ispada da je Mercedes najbrži legalni bolid baš zato jer ne rade ovo što rade ovo dvoje. Inače, prije uopće predsezonskog testa, spominjalo se da su 2 ekipe našle nešto u pravilniku što nitko drugi nije. To je to.
Pa dobro, ne bih ja rekao da su ilegalni, ako to nije bilo dovoljno objašnjeno u pravilima. Ali sa ovom novom direktivom, morat će se prilagoditi.
Ovo za Alpine mi tako bode oči. Imam neki filing, da je Alonso imao više reliabilityja, jer kako je i sam rekao da je zbog toga izgubio 50-60 bodova, bili bi komfortabilno ispred McLarena, i to s dobrom marginom.
Ma Alonso je pehist sezone. jakl je i dalje, grize, odlicno vozi ali ga jednostavno nece. pola sezone proslo a njemu nikako da se spoje dva-tri vezana viknenda bez gluposti, problema i svacega necega.
Pocelo je kuhat,stvarno koji maloumnici oni jos uvedu 2 race direktora tako da nemamo ni trunku konzistentnosti u odlukama.I kao sta kaze Max davaju kazne za jedan milimetar ako neko understeera malo.Lijepo je rekao stavite zid ili pjesak i gotovo a ne ove debilane sa kaznama premda je u f2 jos bilo vece sranje.
ALONSO: "VERSTAPPEN IS THE BEST DRIVER IN F1 RIGHT NOW"--------------------------------"MAX VERSTAPPEN YOU ARE THE WORLD CHAMPION!!!"#1-#33".
Pocelo je kuhat,stvarno koji maloumnici oni jos uvedu 2 race direktora tako da nemamo ni trunku konzistentnosti u odlukama.I kao sta kaze Max davaju kazne za jedan milimetar ako neko understeera malo.Lijepo je rekao stavite zid ili pjesak i gotovo a ne ove debilane sa kaznama premda je u f2 jos bilo vece sranje.
Freitas je onaj koji je htio uvesti, i na kraju jest, drakonsko kažnjavanje. Wittich mu nije ništa prigovorio, već se samo složio. Dojma sam, da je Wittich samostalni RD, ne bi bilo ništa drukčije nego pod Masijem, ALI! Čiča Eduardo je strah i trepet tu. Ne volim ga, koliko god ga ljudi cijene zbog WEC-a.
https://twitter.com/autosport/status/1550473364829077513
"It is understood that a core team of six– believed to include Ferrari, Red Bull, AlphaTauri, Alfa Romeo, Haas & Williams – are ready to challenge the changes amid questions about whether or not the FIA’s claims it is a safety matter are legitimate."
"Sources with good knowledge of the situation have suggested that there is even support from eight teams – which would be enough for a super majority."
"A number of teams are especially fearful that the scope of the floor changes being introduced by the FIA are playing into rival Mercedes’ hands – and the tweaks both this season and for 2023 are being framed in such a way that they could benefit them."
8 godina zaredom prvaci, eej...
Polovica sezone prošla - nisu konkurentni i odmah traže/žele promijeniti pravila u svoju korist...
Kakvi su to klošari, jebateled...