
Scuderia Ferrari
-
nelinjo
- Formula 2
- Postovi: 1049
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!
-
AMG
- Karting
- Postovi: 242
- S nama već: 7 god 4 mj
Zamisli kako ce tek u budućnosti biti lijepo voziti za Porschenelinjo je napisao/la: 26.05.2022., 19:08 https://youtu.be/jftX17AYiRQ
Evo zašto je zbog još necega lijepo biti Ferrarijev vozač!![]()


-
nelinjo
- Formula 2
- Postovi: 1049
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Uz dužno poštovanje prema Porscheu, njemci nemaju tu zabavljacku liniju i strast kao italijani! A Porsche svakako kao veliki brend, nije Ferrari! Ferrari je više od brenda, vise od trkanja i vožnje! Ferrari je čista strast!AMG je napisao/la: 26.05.2022., 19:37
Zamisli kako ce tek u budućnosti biti lijepo voziti za Porsche![]()

Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!
- Gilles
- GP3
- Postovi: 833
- S nama već: 9 god 8 mj
- Navija za: Ferrari
Ferrari su zivci, pogotovu zadnjih 15 godinanelinjo je napisao/la: 26.05.2022., 19:44Uz dužno poštovanje prema Porscheu, njemci nemaju tu zabavljacku liniju i strast kao italijani! A Porsche svakako kao veliki brend, nije Ferrari! Ferrari je više od brenda, vise od trkanja i vožnje! Ferrari je čista strast!AMG je napisao/la: 26.05.2022., 19:37
Zamisli kako ce tek u budućnosti biti lijepo voziti za Porsche![]()
![]()
![]()



- gjoko-mkd
- Formula 2
- Postovi: 1078
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Ima priče da Ferari koristi manji turbo i MGu-h sa 100 k okretaja umesto 125 k, da bi bolje ubrzavao na izlascima iz krivinama, i da je to razlog za manji top speednelinjo je napisao/la: 28.05.2022., 04:28 E ovako ga je Ferrari drzao 3-4 trke sa onim zadnjim krilom... kao padobran da je imao pozadi!![]()
-
nelinjo
- Formula 2
- Postovi: 1049
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
bilo je raznih priča... a kome vjerovati!?gjoko-mkd je napisao/la: 28.05.2022., 22:10 Ima priče da Ferari koristi manji turbo i MGu-h sa 100 k okretaja umesto 125 k, da bi bolje ubrzavao na izlascima iz krivinama, i da je to razlog za manji top speed

Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!
- gjoko-mkd
- Formula 2
- Postovi: 1078
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Ferari je najjači tamo gde je bio Rb uvjek najbolji-u koncepciji samog vešanja tockova.
Pričalo se da Rb ima neko super zadnje vešanje....ali rezultate u sporim krivinama kažu da je Ferari jaci na tom polju.
Po meni Rb previše podupravlja, a moguće je da je razlog prednji pull rod ( i Ferari u eri Alonsa je dosta podupravljao sa tim konceptom)
Pričalo se da Rb ima neko super zadnje vešanje....ali rezultate u sporim krivinama kažu da je Ferari jaci na tom polju.
Po meni Rb previše podupravlja, a moguće je da je razlog prednji pull rod ( i Ferari u eri Alonsa je dosta podupravljao sa tim konceptom)
-
renato2107
- GP3
- Postovi: 763
- S nama već: 9 god 3 mj
Da, to je baš zanimljivo (i ja sam jučer pomislio) godinama su se hvatali brzih zavoja i pravaca, a na sporima su Merc i RB briljirali, tamo negdje 2017-2018 ih je Merc pola sekunde ubijao u 3. sektoru Barcelone.
Ove godine su krenuli tim putem, očito ima nešto i s tim manjim turbom, ali to je svakako zanimljiva ( i brza) izmjena u konceptima. Također, mislim da tu ima prste što si je Ferrari dao najviše truda u testiranju novih guma, dok se Merc pravio pametan i smatrao to gubljenjem vremena....a iako su ti testovi na slijepo imaš jako puno podataka, a i utjecaj na razvoj guma.
Treća bitna stvar je i prednji ovjes, koji je (također) prešišao sve (iako po meni i njihovo krilo radi više DF), te je bolid jako stabilan naprijed, a zadnji kraj (lec) jako dobro hvata i tu bolid briljira. Nešto slično (koliko se sjećam) je i Schumacher forsirao na bolidima u svojoj eri, prednji kraj stabilan, a zadnji loviš.
Biti će zanimljivo do kraja sezone, iako će po meni ipak morati drastično povećati brzinu na pravcu, jer ako u par krugova ne odmagliš 3-4 s ispred Maxa do kraja stinta postaješ ranjiv....a ukoliko nisi prvi, teško ćeš prestići i biti prvi
Ove godine su krenuli tim putem, očito ima nešto i s tim manjim turbom, ali to je svakako zanimljiva ( i brza) izmjena u konceptima. Također, mislim da tu ima prste što si je Ferrari dao najviše truda u testiranju novih guma, dok se Merc pravio pametan i smatrao to gubljenjem vremena....a iako su ti testovi na slijepo imaš jako puno podataka, a i utjecaj na razvoj guma.
Treća bitna stvar je i prednji ovjes, koji je (također) prešišao sve (iako po meni i njihovo krilo radi više DF), te je bolid jako stabilan naprijed, a zadnji kraj (lec) jako dobro hvata i tu bolid briljira. Nešto slično (koliko se sjećam) je i Schumacher forsirao na bolidima u svojoj eri, prednji kraj stabilan, a zadnji loviš.
Biti će zanimljivo do kraja sezone, iako će po meni ipak morati drastično povećati brzinu na pravcu, jer ako u par krugova ne odmagliš 3-4 s ispred Maxa do kraja stinta postaješ ranjiv....a ukoliko nisi prvi, teško ćeš prestići i biti prvi
- pero iz bukurešta
- Formula 1
- Postovi: 2846
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
https://twitter.com/i/status/1530949130012569600
- Boris_CRO
- Karting
- Postovi: 69
- S nama već: 6 god 8 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
Neka mi netko pojasni što je to s Ferrarijem i 1-2 kvalifikacijama ?
Kao po pravilu uvijek moraju uništiti 1-2 na gridu. Kada smo vidjeli Mercedes 1-2 u najvećem postotku to je ostalo 1-2. Kada smo gledali stari Schumacherov Ferrari i kada je bilo 1-2 na startu obično je ostalo 1-2 do kraja utrke.
Ne mogu vjerovati. Pa nekoć je Ferrari bio sigurnjak. Znalo se da će boksevi biti savršeni, da će strategija biti besprijekorna, da će Schumacher to odvesti savršeno. Kao Barcina tika-taka. A sada me kao navijača Ferrarija stavljaju u položaj da ne vjerujem timu za koji navijam. Znam da će nešto zeznuti, a utrka se gleda da se vidi kako.
Očekujem gluposti i onda psujući dočekam tu glupost.
Što se tiče strategije već godina imaju problem neznanja i nesigurnosti što dovodi do situacije da odbijaju donijeti odluku prije protivnika. Jednostavno žele vidjeti karte protivnika i onda će oni kao odgovoriti. Problem je što to pali kada si naprijed, imaš odlučnu prednost i po promjeni guma i drugi te ne mogu stići u par krugova, ali Ferrari često nije u toj situaciji.
To je upravno obrnuto od Red Bulla koji zadnjih 10 godina znaju što rade i ako treba riskiraju sa ludim idejama i strategijama koje po pravili uspiju ja ovaj ili onaj način.
Sažetak: zezne barem jedan vozač, kvar na automobilu, loša strategija, loše obavljen pitstop, loša sreća, sudar na stazi.... Gledatelji mogu odabrati jedno od ponuđenoga. Dakle sve ono što sam uvijek priželjkivao Mercedesu to je ono što se dogodi Ferrariju.
(I onaj pokvareni Hamilton sada kada ima kantu od bolida, sada ga stiže karma i loša sreća iz trke u trku, nakon desetljeća najveće sreće u svim prigodama)
Kao po pravilu uvijek moraju uništiti 1-2 na gridu. Kada smo vidjeli Mercedes 1-2 u najvećem postotku to je ostalo 1-2. Kada smo gledali stari Schumacherov Ferrari i kada je bilo 1-2 na startu obično je ostalo 1-2 do kraja utrke.
Ne mogu vjerovati. Pa nekoć je Ferrari bio sigurnjak. Znalo se da će boksevi biti savršeni, da će strategija biti besprijekorna, da će Schumacher to odvesti savršeno. Kao Barcina tika-taka. A sada me kao navijača Ferrarija stavljaju u položaj da ne vjerujem timu za koji navijam. Znam da će nešto zeznuti, a utrka se gleda da se vidi kako.
Očekujem gluposti i onda psujući dočekam tu glupost.
Što se tiče strategije već godina imaju problem neznanja i nesigurnosti što dovodi do situacije da odbijaju donijeti odluku prije protivnika. Jednostavno žele vidjeti karte protivnika i onda će oni kao odgovoriti. Problem je što to pali kada si naprijed, imaš odlučnu prednost i po promjeni guma i drugi te ne mogu stići u par krugova, ali Ferrari često nije u toj situaciji.
To je upravno obrnuto od Red Bulla koji zadnjih 10 godina znaju što rade i ako treba riskiraju sa ludim idejama i strategijama koje po pravili uspiju ja ovaj ili onaj način.
Sažetak: zezne barem jedan vozač, kvar na automobilu, loša strategija, loše obavljen pitstop, loša sreća, sudar na stazi.... Gledatelji mogu odabrati jedno od ponuđenoga. Dakle sve ono što sam uvijek priželjkivao Mercedesu to je ono što se dogodi Ferrariju.
(I onaj pokvareni Hamilton sada kada ima kantu od bolida, sada ga stiže karma i loša sreća iz trke u trku, nakon desetljeća najveće sreće u svim prigodama)