senna66 je napisao/la: 08.12.2021., 17:46
Meni još uvijek nije jasno čemu ona zelena boja.
Bijela je logičnija.
Zelena označava prirodu ili tehnološki rečeno ECO!
Ferrari bi trebao biti sav crven, sa primjesama crne boje, to su oni i to je to!
Btw
Šuška se da bi Todt vrlo lako mogao u Ferrari naredne godine? Ugovor mu ističe upravo iste godine, s obzirom da ne brilira na čelu FIA, mozda bi mu neka pozicija u Ferrariju bolje odgovarala
Zadnja izmjena: Slavenowsky, dana/u 08.12.2021., 18:32, ukupno mijenjano 2 puta.
senna66 je napisao/la: 08.12.2021., 17:46
Meni još uvijek nije jasno čemu ona zelena boja.
Bijela je logičnija.
Zelena označava prirodu ili tehnološki rečeno ECO!
Ferrari bi trebao biti sav crven, sa primjesama crne boje, to su oni i to je to!
Btw
Šuška se da bi Todt vrlo lako mogao u Ferrari naredne godine? Ugovor mu ističe upravo iste godine, s obzirom da ne brilira na čelu FIA, mozda bi mu neka pozicija u Ferrariju bolje odgovarala
Meni je pored crvene, žuta uvijek bila Ferrarijeva boja. Pa čak im je i grb skoro cijeli žut. A i cestovna auta su im osim crvenih, najčešće žuti. Možda bi mogli za promjenu malo žute ubaciti...
Todt je prošlost Ferrarija i neka tako i ostane. Jeste da je on neko ko je po karakteru drugačiji od Marka, ali uloga poput savjetnika nije potrebna! Bar ja tako vidim! A i što će mu to u cvijeta starosti! Ta śekiracija!?
nelinjo je napisao/la: 09.12.2021., 10:16
Todt je prošlost Ferrarija i neka tako i ostane. Jeste da je on neko ko je po karakteru drugačiji od Marka, ali uloga poput savjetnika nije potrebna! Bar ja tako vidim! A i što će mu to u cvijeta starosti! Ta śekiracija!?
Nikako se ne bih slozio s time.
Ferrariju upravo treba netko takav, a di bolje od nekog tko je uzdignuo i vodio Ferrari u njihovim najboljim godinama.
Čovjek zna kako pa neka ih malo usmjeri.
U mnogim sportovima su se ljudi , koji su "dignuli" ili "dominirali" s ekipom , vracali u istu pa je to jako rijetko slavno zavrsilo. Sumnjam da ce ovo biti neki izuzetak
Todt je bio autoritet u Ferrariju, njegova riječ je imala težinu. Nakon njega niti jedan predsjednik nije imao svoje "ja". Doma, Mattiazzi, Maurizio svi oni su nekako bili kilavi. Todt s obzirom na godine, ne vjerujem da je u punom žaru da bude TP, ali neka vrsta savjetnika koja može da uredi ekipu, zašto ne?
Jako dobra vozačka postava.
Na tvornici je sad da im pruži konkurentan bolid i da zagorčaju život dogodine RB-u i Mercu ili već nekome trećemu tko ispliva uslijed novih pravila.
Sainz 5., Lando 6. sa bodom ispred Leclerca.
Mislim da je malo ko očekivao Sainza ispred Leclerca, ali takođe mislim da ne treba donositi odluke po principu "Ricci je otresao Vettela 2014. u Red Bullu" ili "Rosberg je bio bodovno bolji od MS u njihove 3 godine u Benzu".
Koliko god F1 vozači bili kompetitivne životinje, mislim da ovo ne bi trebalo uzrokovati neke posljedice po Leclerca.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Bio je cijelu sezonu ispred, završio je 14-8 u utrkama i ima 2 pole positiona.
Ne ide mu na čast što je završio iza Sainza, ali Monako i Mađarska su ga uvelike unazadaili. Bez toga bi i Perezu puhao za vrat.
Nisam baš pratio kolika je razlika bila između Ferrarija i Norrisa. I sada kad sam nakon utrke gledao poredak, vidim da je Norris između njih dvojice. I kontao sam da je Sainz bod iza Norrisa. Tek sad vidim da je obrnuto.
Svaka čast Sainzu. Sve je bolji bio kako je sezona odmicala. Kao i lani sa Norrisom u McLarenu. Imao je i on pehova, pogotovo sa Ferrarijevom strategijom, dok je Leclerc imao više pehova koje je sam izazvao... Lelcerc je danas dosta loše odvezao. Milion lockupova.
Sainz mi je od početka drag vozač. Prvo zbog starog Sainza, kojeg sam najviše gotivio zbog relija Dakar, iako je imao prije toga dvije titule u WRC-u. A onda sam i mlađeg Sainza počeo gotiviti od one sezone sa Maxom u Toro Rossu. Sainz mi prije svega izgleda kao dobar čovjek. A i kao vozač se dokazao. Ima on i svoj stav i u ovim timskim dvobojima, gdje bi ga neki stavili u podređen položaj. Imao je taj stav i kad je vozio i sa Maxom. Ako dobije bolid, neće se on nikome sklanjati.