Pred sezonu sam govorio da bi Bottas mogao završiti niži od petog mjesta u poretku, ako budu ovi iz F1.5 bliže. I evo, da su neki imali malo više sreće, Bottas bi i bio dosta niže plasiran. Norris je već ispred njega. Perez je blizu, a mogao je i on uz malo više sreće biti dosta ispred. A i Leclerc je mogao biti ispred da je barem Monako startao, ili u Mađarskoj da nije pokupljen.
Pastor je napisao/la: 02.08.2021., 15:53
Pred sezonu sam govorio da bi Bottas mogao završiti niži od petog mjesta u poretku, ako budu ovi iz F1.5 bliže. I evo, da su neki imali malo više sreće, Bottas bi i bio dosta niže plasiran. Norris je već ispred njega. Perez je blizu, a mogao je i on uz malo više sreće biti dosta ispred. A i Leclerc je mogao biti ispred da je barem Monako startao, ili u Mađarskoj da nije pokupljen.
Charliju je ovo već treće odustajanje, ako se ne varam? Poprilicno je bodova izgubljeno, ali sve je ovo dio pripreme za sljedeću sezonu. Tada Charli treba da bude pravi!
Realista je napisao/la: 02.08.2021., 18:40
Bas losa sreca u prvoj polovici sezone, ali bude bolje
Vise me interesira jesu u Ferrariju sta pametno poslozili za iducu godinu
Mislim da će Ferrari spremiti odličan bolid. Već najavljuju da će biti egal sa ostalima po tom pitanju, ako ne i jači. Vozačima onda ostaje da izvuku najbolje što mogu... Charlie znam da može.
Realista je napisao/la: 02.08.2021., 18:40
Bas losa sreca u prvoj polovici sezone, ali bude bolje
Vise me interesira jesu u Ferrariju sta pametno poslozili za iducu godinu
Mislim da će Ferrari spremiti odličan bolid. Već najavljuju da će biti egal sa ostalima po tom pitanju, ako ne i jači. Vozačima onda ostaje da izvuku najbolje što mogu... Charlie znam da može.
Nisu nigdje ništa najavili.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Realista je napisao/la: 02.08.2021., 18:40
Bas losa sreca u prvoj polovici sezone, ali bude bolje
Vise me interesira jesu u Ferrariju sta pametno poslozili za iducu godinu
Mislim da će Ferrari spremiti odličan bolid. Već najavljuju da će biti egal sa ostalima po tom pitanju, ako ne i jači. Vozačima onda ostaje da izvuku najbolje što mogu... Charlie znam da može.
Nisu nigdje ništa najavili.
Mislim da je bilo najave za motor, još na početku ove sezone. Što se tiče bolida, to je za sve nepoznanica. Moja greška u kucanju... napisao bolid umjesto motor.
Treća sezona Charlsa Leclerca u Ferrariju i četvrta u Formuli 1 ostavlja najgoru impresiju do sada, na kraju je tih nekoliko bodova razlike značilo da ne samo da nije uspio dohvatiti titulu best for the rest, već se našao iza timskog kolege i McLarenovog Landa Norrisa. Činjenica je to koja nekome tko pretendira na titulu najboljeg u sportu nikako ne ide u prilog i zbog koje su se lomile karijerne putanje mnogih velikih vozača prije njega.
Međutim, na njegovu i sreću svih njegovih fanova, promotrimo li sezonu objektivno i u punom kontekstu, ona se nikako ne bi mogla okarakterizirati kao loša ili alarmantna. Dobar dio sezone u osrednje dobrom Ferrariju proveo je tik do postolja, zaradivši sebi nadimak "Mr. 4". U Velikoj Britaniji, nakon uzbudljivog raspleta između pretendenata na titulu, samo nekoliko krugova ga je dijelilo od pobijede. K tome je ostvario premoćan odnos u broju utrka završenih ispred momčadskog kolege i još je uz to upisao dva pole positiona, kao jedini vozač s tim ostvarenjem izvan ovogodišnje nedodirljive momčadske dvojke. U Monaku je odlično odradio posao u kvalifkikacijama sve do zanjeg kruga, no i ta pogreška je mogla biti eliminirana da je mehaničarski dio ekipe obavio provjeru "neoštećenog" dijela bolida. Ovako je gotovo sigurno postolje, ali i potencijalnih 25 bodova na njegovoj domaćoj utrci ostalo zauvljek izgubljeno. Zajedno s vjerojatno još jednim propuštenim postoljem u Mađarskoj, 40ak izgubljenih bodova u ovako tijesnom prvenstvenom dvoboju između best of the rest vozača je bilo jednostavno previše.
Od onih negativnih aspekata koji su isplivali ove sezone, a koje bi valjalo ispraviti ukoliko želi "zaplesati" s najvećima, istaknuo bih njegovu detoraciju pristupa vožnji. Kao netko tko pažljivo prati njegov razvitak od nižih kategorija, ne mogu ne primjeriti kako je u svom pristupu trkačom tjednu, natjecanju i sportu općenito izgubio usredetočenost i žustrinu. To se može pripisati međusezoni u kojoj je Ferrari igrao sporednu ulogu, no ne mogu se oteti dojmu da mu je dio pažnje oduzet od strane promjene djevojke, vikend zabava u Monaku, nošenja s ulogom zaštitnog lica Armanija i korištenja Ferrarijevih promo automobila...
Segment u kojem vidim njegov najveći pad u odnosu na prošle sezone su kvalifikacije. U prošlosti je u kvalifikacijama izvlačio maksimum iz bolida i često pravio razliku, bilo to 2019. kada se borio za vrh ili 2020. kada je jednoga od najgorih Ferrarija u povijesti subotom gurao prema vrhu midfielda. Sad mu se ne tako rijetko događa da ga momčadski kolega koji nikad nije bio poznat po vanserijskim performansama u kvalifikacijama nadmašuje. Jedan od glavnih uzroka gubitka "oštrine" kod Leclerca prisujem tome što mu u ovim ključnim koracima karijere fali snažna mentorska figura, koju Nicolas Todt i stariji brat jednostavno ne mogu odigrati, bez obzira koliko pokušavali. Kako smo to imali prilike vidjeti, kod jučerašnjih scena nakon kraja utrke u prisnosti između oca i sina u obitelji Verstappen i Hamilton, ali i u odnosu unutar obitelji Sainz, tu mentorsku ulogu najčešće upražnjava otac. Poznato je dakako, da je i sam Charles u ocu imao najveću podršku, savjetnika i prijatelja, no nažalost bolest oca je učinila to da ga je prerano izgubio.
Hoće li ovu otegotnu okolnost uspjeti nadići, ostaje za vidjeti. Ukoliko prihvati ovu sezonu kao nužni udarac po prstima i mlaz hladne vode koji poziva na otrežnjenje, vjerujem da može izaći kao još jači i motiviraniji vozač. Ako ne, nade koje su mu povjerene kao jednom od najmlađih vozača Ferrarija u povijesti i čovjeku koji je u debitantskim sezonama osvajao F3 i F2 ostat će neostvarene, a s tim i san o tituli najboljeg.
U cjelokupnoj sezoni se ne može reći da je Leclerc bio lošiji vozač, u nekim utrkama je stvarno znao izvlačiti maksimum iz bolida i biti nedohvatljiv za Sainza i ostalu konkurenciju. Ali obzirom na to da je Sainz tek došao u Ferrari, prvu polovicu sezone je odradio značajno bolje od drugih vozača u novim momčadima, a u drugoj polovini sezone se nametnuo kao vozački jača karika Ferrarija, pogotovo zadnjih 5-6 utrka. Pokazao je konstantu i stabilnost koju Leclerc ne znam je li ikad dosad u Ferrariju, možda u onom nizu PP-ova 2019.
Što se tiče Sainzovih kvalifikacijskih performansi, od prve njegove sezone u F1 smatram da mu je brzina u kvalifikacijama jedna od jačih odlika i tad je u tom segmentu bio najizjednačeniji sa Verstappenom.
S druge strane, Leclerca smatram najbržim u jednom krugu kad uhvatu zamah, ali počeo je pokazivati da nije neprikosnoven ni u tom segmentu i ne bih me iznenadilo da iduće sezone omjer između njega i Sainza nastavi biti kako je ove sezone završio.
Charles idi u penziju, ne brukaj se!!! kad ti Sainzovci kazu! ti si licemjeran tip Charles, pred medijima se pravis fin, a na trkama kao Senna, Schumi, Hamilton Verstappen itd... to je nedopustivo Charles!!! ako si đubre na stazi, moraš biti đubre i pred medijima i pred navijačima! ne može jedan Ferrarijev vozač tako da se ponaša! nađi drugu đevojku, ova te nova urnisa!!! ali ja ipak predlažem penziju! olakšaj nam Charles!