senna66 je napisao/la: 19.11.2021., 16:52
Ovo je kvar i ovo definitivno ne može dati prednost. Ovo mi se čini kao problem za RB jer je ovo već drugi vikend da se to znalo pojaviti. Krilo izgleda kao da ce odletjeti.
Kazu i da je onih 0.2mm samo na jednoj strani usporavanje, a ne profit pa se dobila kazna
Vettel-Ferrari je napisao/la: 19.11.2021., 15:00
Što se tiče ovakvih situacija kad vozač u podređenijoj i neizglednoj situaciji (ili skoro neizglednoj) zadrži poziciju na kontroverzne načine, ali bez većih posljedica za oba sudionika (npr. u vidu incidenta ili gubitka prethodne pozicije vozača u boljoj situaciji) nisam siguran koliko je vremenska kazna za drugog vozača dobra, za daljnji tijek događaja. Mislim da bi naređenje propuštanja pozicije (kontroverzno stečene ili obranjene) bilo djelotvornije od +5sec kazne, ali je za to potrebno pravovremena i odlučnija odluka sudaca (radio lobiranja ekipa čiji su vozači uključeni u situaciju bi eliminirao).
Nekako ovu situaciju između Maxa i Lewisa povezujem s onim izlijetanjem Vettela u Kanadi 2019. i zadržavanjem pozicije na stazi, te gubitkom iste zbog vremenske kazne. Po prirodi nastanka situacije se dobrano razlikuju, ali mislim da bi i jednu i druga mnogo bolje bila riješena s naredbom propuštanja pozicije, već vremenskom kaznom, ako se stvarno odluči u nekoliko minuta da je to opravdano rješenje. Iako mi je drago što retroaktivno Max nije kažnjen za obranu pozicije u Brazilu, smatram da sudci ne bi imali nikakav argument da opravdaju zašto je Vettelu u utrci dodijeljena (vremenska) kazna, a Maxu nije.
Ma nema govora o usporedbi. Vettel prije izlijetanja bio ispred, i poslije izlijetanja ostao ispred. Izlijetanjem samo izgubio nešto vremena. Ali niti je zasmetao Hamiltonu kako su pričali, niti je napravio nešto opasno. Tu nije trebalo biti govora o ikakvoj kazni, ali su je ipak dodijelili...
Vettel-Ferrari je napisao/la: 19.11.2021., 15:14
Red Bullu opet leprša zadnje krilo kad je otvoren DRS
ovo je 100% legalno.
De malo misli glavom. Kakve veze ovo ima sa nelegalnosti? Nešto je pokvareno, ali ovo ne može dovesti do toga da se DRS otvori više od dozvoljenog. Ustvari, samo se privremeno zatvara, odnosno smanjuje se otvor. Tako da im ovo samo šteti. Inače bi i njihovo krilo bilo nelegalno već u Brazilu...
Ovo sa krilom, aj što "šteti", nego što izgleda kao da bi krilo moglo da se raspadne u 3 lijepe.
Sreća Red Bullova pa treninzi nisu sesije koje utiču na poredak na startu (ima izuzetaka) i ne boduju se.
Takođe, sreća njihova što parc ferme nastupa tek sutra od kraja kvala.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Luis ranije šalta u viši prenos menjača, i krivine 1, 5 7 i 9 prolazi sa višim stepenom prenosa. verovatno snaga motora mu to dozvoljava...motor može da povuče iz donjih okretaja
Frantic je napisao/la: 19.11.2021., 21:25
Ovo sa krilom, aj što "šteti", nego što izgleda kao da bi krilo moglo da se raspadne u 3 lijepe.
Sreća Red Bullova pa treninzi nisu sesije koje utiču na poredak na startu (ima izuzetaka) i ne boduju se.
Takođe, sreća njihova što parc ferme nastupa tek sutra od kraja kvala.
Čitam sad izjave od jučer, u rb-u ni spomena o flappy birdu. Koji k izvode?
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
Frantic je napisao/la: 19.11.2021., 21:25
Ovo sa krilom, aj što "šteti", nego što izgleda kao da bi krilo moglo da se raspadne u 3 lijepe.
Sreća Red Bullova pa treninzi nisu sesije koje utiču na poredak na startu (ima izuzetaka) i ne boduju se.
Takođe, sreća njihova što parc ferme nastupa tek sutra od kraja kvala.
Čitam sad izjave od jučer, u rb-u ni spomena o flappy birdu. Koji k izvode?
Čuj
Zanimljivo
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Možda žele isprovocirat FIA-u da pojasni stavku iz teh. pravilnika o (ne)savitljivosti zadnjeg krila, kako bi ih uspjeli natjerat da se krila kod “svih” (čitaj: merc) ekipa dodatno provjere. Jer ima ona neka teorija o savijanju zadnjeg krila kod merca koje se jako reško uočava.
Ne tvrdim, samo na glas razmišljam…
Ako voziš i sve je mirno i sve držiš pod kontrolom, znači da ne voziš dovoljno brzo.
Frantic je napisao/la: 19.11.2021., 21:25
Ovo sa krilom, aj što "šteti", nego što izgleda kao da bi krilo moglo da se raspadne u 3 lijepe.
Sreća Red Bullova pa treninzi nisu sesije koje utiču na poredak na startu (ima izuzetaka) i ne boduju se.
Takođe, sreća njihova što parc ferme nastupa tek sutra od kraja kvala.
Kao da je njima parc ferme ikada bio problem. Za sve ostalo tu je Masi.