I tako ja dnas otvaram kuvertu sa nekom lovom i poderem 100 Eura... I u banci stavljam ja to na racun i izvadim ovu poderanu novcanicu i kazu mi da se to ne moze tu napravit i da najbolje odem u HNB.. Izadjem iz banke i zovem HNB na sta mi se covjek samo nasmije i pita tko mi je to rekao, kad sam rekao tko je rekao kaze covjek slobodno im reci da lazu, kazem ja evo jos sam u banci i stavim na speaker i onda im je on to reka
Uglavnom svaku valutu koju imaju na listi moraju izvrsit promjenu novcanice...
Fantastični su... Meni je George jučer i prekjučer bio potpuno neupotrebljiv. Transakcije na potpis nisu dolazile, a dobar dio vremena se uopće nije mogao otvoriti - uporno bi javljao da nisam spojen na internet, pa onda uđe, ali me traži da postavim otisak prsta (kao kad prvi put postavljam setup aplikacije), pa je vrtio i izbacivao neke greške, živi kaos.
Kad su tako na front-endu aljkavi, baš se pitam kakvi su im sigurnosni sustavi i koliko dobro back-end funkcionira. Što je bolje nego rupičasta aplikacija za financije, što bi moglo poći po krivu
Jedino sto mi u biti funkcionira bez nekog velikog odstupanja jesu poruke Odgovore relativno brzo i cak daju konkretan odgovor.
Dns nisam mogao platiti vrtic nikako.... Stalno neka greska usljed neodziva servera... Predugo traje autentifikacija i odustane ... A otisak prsta nekad trazi, ja na senzor i on prebaci na PIN