Pastor je napisao/la: 15.10.2021., 23:20
Ma dobro, meni bi draže bilo da ostane Turska na primjer, nešto lijepo što nam je korona donijela u zadnje dvije godine. Ali vidim dosta ih ima sa ovim zvjezdicama, pa je moguće da bude i sljedeće...
Kad se to VN Europe vozila u Aziji?
Baku 2016.
Koliko ja znam po onome što smo učili iz geografije, Baku je definitivno ne Europskom kontinentu... Imamo tako i Rusiju, koja je većinom u Aziji, ali se po mnogočemu vode kao Europska država. Znam da su se svi bili uhvatili toga, ali meni to nije bilo nimalo sporno. S druge strane, nikome izgleda ne smeta što Izrael, koji nema veze sa Europom, učestvuje u svim Europskim dešavanjima (Eurovizija, EP u fudbalu, itd.)...
Što se tiče naredne sezone, ja se nadam da će biti prijenos predsezonskih testiranja. Jedva čekam da vidim te nove bolide.
Kao na kraju "Minića" kad neko prođe kroz cilj u bodovima, nakon dugog posta
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Ranije su govorili da će biti 5 i 3. To bi bilo bolje. A i potrebno je, i inače, a pogotovo zbog velike promjene. Ovo što smo imali ove godine je zaista premalo.
Pretjerali su s tim ograničavanjem testiranja.
Ako su već ukinuli,.......... zbog troškova, testiranja tijekom sezone, onda barem trebaju odobriti puno-puno više dana testiranja; kada idu pripreme za novu sezonu..... pogotovo za puno novih pravila i promjena kao sada za 2022.-u
Kada smo se već dotakli teme za testiranja, moje je mišljenje da bi trebali uvesti bar dva zajednička ( sve momčadi ) testiranja unutar sezone. Ne vjerujem da bi to dovelo astronomskih troškova. I neka te troškove za navedena testiranja odvoje od tih novih budget cut-ova.
Razumijem, i da je obrada podataka putem računala dovela do toga da se može ići sa manje testiranja...... ali testiranja tijekom sezone treba vratiti - i neka imaju svoj vlastiti budget; ako treba.
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
Nisam ja da se išta odvaja od budget capa (kao na primjer oni prijedlozi o oštećenim bolidima u incidentima. Da plaća krivac za incident, to može, ali da se izuzme iz budžeta to ne). To će samo ići u prilog većim timovima, jer oni mogu ići iznad budget capa, dok još ima malih ekipa koji nemaju ni da potroše koliko im je dozvoljeno budget capom...
Sada predviđaju da će novi bolidi na početku sezone biti sporiji samo za pola sekunde. To bi se moglo nadoknaditi već do kraja sezone, a vjerovatno budu i brži... https://www.auto-motor-und-sport.de/for ... s-gedacht/
Ja nekako nisam ni mislio da će biti toliko sporiji kave su ranije prognoze bile.
A što se tiče one situacije koju smo imali u Spa, mislim da će novi bolidi riješiti problem vožnje po kiši. Znamo kako se po mokrome najbolje vidi djelovanje aerodinamike na bolidima. Pa je zbog prljavog zraka kojega kreiraju ovi bolidi toliko slaba vidljivost iza bolida po kiši. Pošto bi novi bolidi trebali smanjiti prljavi zrak koji se kreira iza bolida, onda bi i vidljivost po kiši trebala biti bolja.
Pastor je napisao/la: 23.10.2021., 07:59
A što se tiče one situacije koju smo imali u Spa, mislim da će novi bolidi riješiti problem vožnje po kiši. Znamo kako se po mokrome najbolje vidi djelovanje aerodinamike na bolidima. Pa je zbog prljavog zraka kojega kreiraju ovi bolidi toliko slaba vidljivost iza bolida po kiši. Pošto bi novi bolidi trebali smanjiti prljavi zrak koji se kreira iza bolida, onda bi i vidljivost po kiši trebala biti bolja.
Moguće da će biti i lošije za vozit po kiši ako gledamo po onim simulacijama kako bolid baca prljav zrak iza jer po svemu što su prikazali taj prljav zrak odlazi više u zrak nego što je to slučaj sa ovim trenutnim bolidima.
Kao sav zrak koji ulazi u podnicu će se na kraju diffusora bacat visoko u zrak, a vrlo je moguće da će onda i vodu bacat tako visoko u zrak što bi bilo još gore za vidljivost. Trebalo bi proučit kako su oni stari bolidi koji su koristili ground effect bacali vodu jer po njima se može vidjet što možemo očekivat.
Pa to nije loše. Bolje u zrak, nego direktno iza bolida. Barem će se bolid vidjeti. A dok ta voda opet padne na asfalt biće raspršena. Mislim da bi se bolid trebao solidno vidjeti, pogotovo ono svijetlo pozadi.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Ja skroz zaboravio na promjene staze. Baš naletio na video o njima, moglo bi utrkivanje biti puno puno bolje ove godine.
Kažu da će se lap time ubrzati za 10-15 sekundi.
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti