McLaren
- Kush
- GP3
- Postovi: 550
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari, TR Seb, Lotterer
- Lokacija: vtc
neznam, kako sam debatirao i razmišljao o svemu zadnjih godina, pala mi je na pamet jedna misao - koja će vama navijačima zvučati kao sakrilidž, ali nije mi to namjera, već jednostavan tok misli:
ovo sada stvarno jest katastrofa, no nemojte prerano otpisivat hondu, ako odluče da imaju vremena, prije ili poslije će doći na svoje.
no što da je upalilo kako su planirali - da je lani honda razbila onakav merc - gdje bi bili svi ostali? možda bi oni imali 1 titulu više, ali bi nastala totalna pomutnja, i već bi ove godine imali druga pravila, tj posve drugačiju izvedbu motora (bar ICE-a) i to po pravilima po kojima bi svi morali raditi praktički iste dizajne, možda je dugoročno bolje ovako, jer bi se inače ove godine povukla ili honda ili merc, ili oboje, ako bi odgovorni uveli drugačiji motor..
moje razmišljanje, imali netko ideju kako bi se to drugačije rasplelo, da je honda ponovila ono što je napravila u 1. turbo eri?
ovo sada stvarno jest katastrofa, no nemojte prerano otpisivat hondu, ako odluče da imaju vremena, prije ili poslije će doći na svoje.
no što da je upalilo kako su planirali - da je lani honda razbila onakav merc - gdje bi bili svi ostali? možda bi oni imali 1 titulu više, ali bi nastala totalna pomutnja, i već bi ove godine imali druga pravila, tj posve drugačiju izvedbu motora (bar ICE-a) i to po pravilima po kojima bi svi morali raditi praktički iste dizajne, možda je dugoročno bolje ovako, jer bi se inače ove godine povukla ili honda ili merc, ili oboje, ako bi odgovorni uveli drugačiji motor..
moje razmišljanje, imali netko ideju kako bi se to drugačije rasplelo, da je honda ponovila ono što je napravila u 1. turbo eri?
- Kush
- GP3
- Postovi: 550
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari, TR Seb, Lotterer
- Lokacija: vtc
kad već pišem ovdje - drago mi je da će hondin projekt preuzet lik koji je zadnji vodio tvorničku ekipu u kojoj je i jenson bio, nekužim zašto on nije od početka dobio tu poziciju..
još nešto mi palo na pamet, neznam jel to karma ili što, ali merc je zapravo bivša honda via brown, koji je upario japansku šasiju sa mercovim pogonom i rupom u pravilu za difuzore, te napravio totalno iznenađenje i dobro to naplatio, no ostaje spoznaja da je tvornički merc izrastao na temeljima tvorničke honde, što reći na to..
još nešto mi palo na pamet, neznam jel to karma ili što, ali merc je zapravo bivša honda via brown, koji je upario japansku šasiju sa mercovim pogonom i rupom u pravilu za difuzore, te napravio totalno iznenađenje i dobro to naplatio, no ostaje spoznaja da je tvornički merc izrastao na temeljima tvorničke honde, što reći na to..
- PAJO
- Karting
- Postovi: 66
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Fernando Alonso
To je jedan od razloga zašto ja mislim da bi ove godine mogli biti 3. ili 4. momčadKush je napisao/la:kad već pišem ovdje - drago mi je da će hondin projekt preuzet lik koji je zadnji vodio tvorničku ekipu u kojoj je i jenson bio, nekužim zašto on nije od početka dobio tu poziciju..
još nešto mi palo na pamet, neznam jel to karma ili što, ali merc je zapravo bivša honda via brown, koji je upario japansku šasiju sa mercovim pogonom i rupom u pravilu za difuzore, te napravio totalno iznenađenje i dobro to naplatio, no ostaje spoznaja da je tvornički merc izrastao na temeljima tvorničke honde, što reći na to..
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4551
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kush
- GP3
- Postovi: 550
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari, TR Seb, Lotterer
- Lokacija: vtc
Lijepo! pročitao sad članak, pošto su tih 100km rastegli od jutra do mraka, sigurno se za svaki izlazak pripremalo puno različitih postavki, a morali su i "odglumit" taj PR filmskog dana, što je vjerojatno isto dobro iskorišteno da se podigne moral i fanova i ekipe!Mr.Spaceguy je napisao/la: Filmski dan protekao bez problema
činjenica jest, da nije bio problem niti sam motorom niti sa hibridnim sustavima, već pomoćnim sustavima gdje malo veći tlak i tanje crijevo(uvijek zbog težine) naprave problem, ovo govorim kao primjer, nisam čitao što je točno posrijedi..
ali navijači su iznervirani prošlom sezonom, digli frku veću nego jest - jedini pravi problem je skraćeno testiranje i svaki gubitak vremena je teško nadoknadiv, ali pozitivno je što će i tako na slijedećem testu biti već slijedeća verzija motora, pa ako i s njom skupe kilometara koliko i s ovom, imati će neki temelj da sklope konačnu mašinu najbolje što mogu..
pretpostavljam da će nakon sklapanja mkIII PU-a imati drugi filmski dan prije melbournea, ili će već na drugom testu kako je mislim bilo planirano za zadnje dane to učiniti, kako god - želim im svu sreću i da do kraja sezonedođu bar do 4-5 pozicije u konstruktorima (treba biti i realan) što bi bilo zadovoljavajuće, obzirom na sve i dovoljno za 2017. kada će imati pravu priliku za izjednačenjem, kao i ostali naravno, no do tad bi pogon trebao biti apsolviran!

- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4551
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Ja se nadam da će biti ispred Haasa, Renaulta, Saubera i Manora. Iskreno radije bih da su trenutno brzi a nepouzdani, nego pouzdani i spori.Kush je napisao/la: Lijepo! pročitao sad članak, pošto su tih 100km rastegli od jutra do mraka, sigurno se za svaki izlazak pripremalo puno različitih postavki, a morali su i "odglumit" taj PR filmskog dana, što je vjerojatno isto dobro iskorišteno da se podigne moral i fanova i ekipe!
činjenica jest, da nije bio problem niti sam motorom niti sa hibridnim sustavima, već pomoćnim sustavima gdje malo veći tlak i tanje crijevo(uvijek zbog težine) naprave problem, ovo govorim kao primjer, nisam čitao što je točno posrijedi..
ali navijači su iznervirani prošlom sezonom, digli frku veću nego jest - jedini pravi problem je skraćeno testiranje i svaki gubitak vremena je teško nadoknadiv, ali pozitivno je što će i tako na slijedećem testu biti već slijedeća verzija motora, pa ako i s njom skupe kilometara koliko i s ovom, imati će neki temelj da sklope konačnu mašinu najbolje što mogu..
pretpostavljam da će nakon sklapanja mkIII PU-a imati drugi filmski dan prije melbournea, ili će već na drugom testu kako je mislim bilo planirano za zadnje dane to učiniti, kako god - želim im svu sreću i da do kraja sezonedođu bar do 4-5 pozicije u konstruktorima (treba biti i realan) što bi bilo zadovoljavajuće, obzirom na sve i dovoljno za 2017. kada će imati pravu priliku za izjednačenjem, kao i ostali naravno, no do tad bi pogon trebao biti apsolviran!
- Kush
- GP3
- Postovi: 550
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari, TR Seb, Lotterer
- Lokacija: vtc
ja mislim da je bolje da prvo srede pouzdanost, sjeti se kimija u McL-u, kako je to kidalo živce navijačima tima, a i nekim domaćim komentatorima, mogu samo zamislit što je na BBC-u, (ili eurosportu, tko god je sve tamo prenosio tad) biloJa se nadam da će biti ispred Haasa, Renaulta, Saubera i Manora. Iskreno radije bih da su trenutno brzi a nepouzdani, nego pouzdani i spori

znaš i sam da baš zbog pouzdanosti i nisu odvrnuli motor do kraja niti blizu, a i da je motor još dobrano u razvoju - neka to srede, lako će onda dići performanse, kako je ferrari, a izgleda i renault donekle..
teško je predvidjet gdje će završiti, moguće do kraja sezone ako sve bude ok s razvojem da prođu i TR, FI ili williams, sa svojim razvojnim kapacitetima, ali je moguće isto da i renault bude ispred njih, u svako slučaju zaslužuju biti što više, ipak nam je to najstariji i najveći protivnik u povijesti formule i kao takav zaslužuje poštovanje, i to masovno, što god drugi mislili.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18306
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Karma je vrlo zayebana stvar.Kush je napisao/la:kad već pišem ovdje - drago mi je da će hondin projekt preuzet lik koji je zadnji vodio tvorničku ekipu u kojoj je i jenson bio, nekužim zašto on nije od početka dobio tu poziciju..
još nešto mi palo na pamet, neznam jel to karma ili što, ali merc je zapravo bivša honda via brown, koji je upario japansku šasiju sa mercovim pogonom i rupom u pravilu za difuzore, te napravio totalno iznenađenje i dobro to naplatio, no ostaje spoznaja da je tvornički merc izrastao na temeljima tvorničke honde, što reći na to..
Što bi rekli "Karma is a bitch" (ponovljeno milijarde puta).
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Surfer
- Karting
- Postovi: 66
- S nama već: 9 god 4 mj
- Navija za: Fernando, McLaren
- Lokacija: Zabok
Ja se evo iskreno ne brinem, zbilja.
Normalno da mi nije drago i da mi je teško kada nastane zastoj ili kvar - mislim nije mi drago ni za jednu momčad - i ne znam kako trenutno realno stoje sa njihovom PU, ali evo, ne sekiram se tolko, jer imam neki feeling da će se oni kad tad vratiti i da će sve sjesti na svoje mjesto.
Normalno da mi nije drago i da mi je teško kada nastane zastoj ili kvar - mislim nije mi drago ni za jednu momčad - i ne znam kako trenutno realno stoje sa njihovom PU, ali evo, ne sekiram se tolko, jer imam neki feeling da će se oni kad tad vratiti i da će sve sjesti na svoje mjesto.
Hey, Vasquez, have you ever been mistaken for a man?
No, have you?
No, have you?
- Clark
- F1puls suradnik
- Postovi: 376
- S nama već: 10 god 5 mj
Eric Boullier, travanj 2015.:fap je napisao/la:Za sve one koji tvrde da je Mclaren zahtevao sto manji motor od Honde
http://en.f1i.com/news/43852-honda-not- ... laren.html
“Having the engine, its ancillaries and the ERS impede on the car’s aerodynamic performance was simply not an option,” said McLaren racing director Eric Boullier. “The chassis has been designed to wrap up so compactly at the rear that we had to include all elements into a tight package with nothing sticking out. In order to achieve this, Honda actually had to make several attempts and come up with three versions of the power unit because the initial two did not meet the chassis/aero technical specifications. It took them a lot of effort.”
Tim Goss, kolovoz 2015.:
‘The most significant change for us was the transition from a Mercedes power unit to a Honda power unit,’ Tim Goss, McLaren Racing’s technical director says. ‘With Mercedes we had a customer relationship, the power unit was developed specifically for the Mercedes chassis, and we just had to package what we were given. With Honda, we are back to works team status, so from the outset we had the opportunity to shape the power unit and all of its ancillaries in exactly the way we wanted, so we could fit it around the philosophy we had had for the car.’
Yasuhisa Arai:
This solution uses gas dynamic rectifiers in the exhaust manifold which basically ensure that the exhaust gas pulses are directed to the turbine in the most effective way, meaning that the MGU-H can recover significantly more energy from the exhaust gasses at the turbine than is possible with a more conventional
exhaust manifold. It is also notably smaller than a conventional design. ‘It’s a compromise with the aerodynamics, that’s the main reason we did that,’ Arai explains. ‘We discussed the layout with McLaren, to find the most efficient way to design the complete car.
Part of the issues stem from the constructor’s radical split-turbo design, which has the turbine at the back and the compressor sitting within the ‘Vee’ of the engine. In order to be in concordance with McLaren’s “size zero” philosophy, both components were downsized as much as possible.
The problem is that a smaller turbine generates less power and more back pressure, which ends up penalising the internal combustion engine (ICE) in the higher RPMs. As a result, the MGU-H absorbs less power from the turbine shaft, and is not capable of charging the battery and supplementing the MGU-K.
“The size led to the inefficiency,” Arai confessed. “The size is small so the engine needed high pressure air. So that means the high rotation - 120,000rpm - is the limitation.”
- Kush
- GP3
- Postovi: 550
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari, TR Seb, Lotterer
- Lokacija: vtc
Da, ovo što je "Jim" iznio, me ponukalo da pročitam i citirani članak - glupost, Boulier ovdje bezočno laže, da opere ruke, vjerojatno jer taj koncept i nema u realnosti ništa s njim, ali on vodi tim na dnevnoj bazi.
A Yusuke je stara garda, i časno preuzima svu krivnju na sebe, iako je on najmanje kriv, ali u cilju suradnje i spašavanja projekta, je tako postupio, i ispao (u mojim očima) veći čovjek od svih menadžera u McLarenu !
A Yusuke je stara garda, i časno preuzima svu krivnju na sebe, iako je on najmanje kriv, ali u cilju suradnje i spašavanja projekta, je tako postupio, i ispao (u mojim očima) veći čovjek od svih menadžera u McLarenu !
- fap
- Baniran
- Postovi: 209
- S nama već: 9 god 7 mj
- Navija za: mclaren
Yusuke Hasegawa, Honda's new head of F1 project, confirmed Boullier's comments, with Honda's cooling problems last season not being attributed to the car's concept.
"We have never had a push from McLaren to make the engine squeezed," Hasegawa said. "But last year we had issues with cooling, but that is lack of our experience and we didn’t understand how much size was necessary for the cooling. For this year we modified."
Dobro sad svi znaju bolje ali posto su mi dalje rasprave zabranjene ne mogu i ja da iznosim neke stara clanke de se kaze ko je sta radio a i bilo bi lepo da za neki clanak dobijemo i originalnu verziju izvor.Ko je sta prao jane znam ali ovde i Mcl i HHonda potvrdjuju da ih Mclaren nije pritiskao da naprave sto manji motor
"We have never had a push from McLaren to make the engine squeezed," Hasegawa said. "But last year we had issues with cooling, but that is lack of our experience and we didn’t understand how much size was necessary for the cooling. For this year we modified."
Dobro sad svi znaju bolje ali posto su mi dalje rasprave zabranjene ne mogu i ja da iznosim neke stara clanke de se kaze ko je sta radio a i bilo bi lepo da za neki clanak dobijemo i originalnu verziju izvor.Ko je sta prao jane znam ali ovde i Mcl i HHonda potvrdjuju da ih Mclaren nije pritiskao da naprave sto manji motor
Navijam za Mclaren,Ferrari,Mercedes,RB,Willijams.
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7182
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
u najmanju ruku izjave su kontradiktorne. :nećenadobro:
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- fap
- Baniran
- Postovi: 209
- S nama već: 9 god 7 mj
- Navija za: mclaren
Ja sad trenutno ne vidim izjave gde oni pricaju jedni protiv drugih a sta je bilo pre sasvim ne bitno.
Ako neko ima clanak gde se oni prepucavaju nek objavi
Ako neko ima clanak gde se oni prepucavaju nek objavi
Navijam za Mclaren,Ferrari,Mercedes,RB,Willijams.
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1
- Kush
- GP3
- Postovi: 550
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari, TR Seb, Lotterer
- Lokacija: vtc
bilo je prepucavanja krajem sezone dosta, ali su bili dovoljno pametni da ne iznose prljavi veš, iako kad bi pregledali intervjue (BBC, Sky) boulier-u se "omakla" pokoja rečenica u par navrata, arai je bio dovoljno pametan da prešuti (možda nije ni skužio, ovaj priča s francuskim naglaskom, ovaj jedva priča, pa..), no tad je bilo malo zategnuto, a onda je bilo i napeto malo između bouliera i dennisa (to su već tračevi novinarski, al gdje ima dima..), sve se smirilo završetkom sezone - bar za javnost, a početkom ove ode ća arai, sad počinje druga runda, vidjet ćemo..
uglavnom imam dojam da je tada, osim vozača, najviše u javnosti negodovao boulier, koji je i bio pod paljbom novinara, uz araia naravno, koji se tu nije ni mogao snaći, i uglavnom izvaljivao nebuloze u stilu "budemo letili"..
zeko, jesam u pravu za kraj prošle sezone?
uglavnom imam dojam da je tada, osim vozača, najviše u javnosti negodovao boulier, koji je i bio pod paljbom novinara, uz araia naravno, koji se tu nije ni mogao snaći, i uglavnom izvaljivao nebuloze u stilu "budemo letili"..
zeko, jesam u pravu za kraj prošle sezone?
- fap
- Baniran
- Postovi: 209
- S nama već: 9 god 7 mj
- Navija za: mclaren
Pa pazi Honda je stvarno najavljivala velika dela za proslu sezonu pa samim tim je i logicno da su bili na udaru novinara ,da su malo opreznije usli pretpostavljam da bi im bilo lakse sto se novinara tice ali oni su cak i pobedu najavljivali ok valjda su sad naucili lekciju
Navijam za Mclaren,Ferrari,Mercedes,RB,Willijams.
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1