F1 Vijesti
- fap
- Baniran
- Postovi: 209
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: mclaren
Pa jedino sto se dobija da ce i najbolji morati da voze na pocetku a ne da cekaju kraj i da izadju na stazu
Navijam za Mclaren,Ferrari,Mercedes,RB,Willijams.
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7164
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
jedva stvar me živicira...šefovi u ženevi, usred testiranja u barci. 

The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18192
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Jbte, pa u F1 od 2009. (kad su proširili prednja i poivisili zadnja krila) nije uvedena neka normalna i pozitivna promjena, kako tehničkom, tako i u sportskom pravilniku. A sva neka dobra i pozitivna rješenja koje su ekipe smislile, su odbačena i ukinuta.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- alonso5
- Formula 1
- Postovi: 1742
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Alonso & Lorenzo
"postoje 22 pilota,šest od njih su dobri,tri su izuzetna,ali postoji samo genije,to je Alonso" #JackieStewart
- Clark
- F1puls suradnik
- Postovi: 376
- S nama već: 10 god 4 mj
Zaista ne razumijem ljude koji vode i odlučuju o sudbini F1.alonso5 je napisao/la:http://www.motorsport.com/f1/news/fia-c ... em-675385/
Vjerujem da će nas se većina složiti da su kvalifikacije najmanji problem F1 i da je dosadašnji format vrlo dobar.
I onda su se glavonje sjetile ići prčkati po tome, a postoje puno važnije stvari koje treba mijenjati.

- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18192
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
PotpisClark je napisao/la:Zaista ne razumijem ljude koji vode i odlučuju o sudbini F1.alonso5 je napisao/la:http://www.motorsport.com/f1/news/fia-c ... em-675385/
Vjerujem da će nas se većina složiti da su kvalifikacije najmanji problem F1 i da je dosadašnji format vrlo dobar.
I onda su se glavonje sjetile ići prčkati po tome, a postoje puno važnije stvari koje treba mijenjati.

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6042
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Malo ćemo morati pričekati uvođenje novog kvalifikacijskog sistema, uvođenje je prisilno odgođeno za VN Španjolske
http://www.motorsport.com/f1/news/f1-fo ... gp-676021/
http://www.motorsport.com/f1/news/f1-fo ... gp-676021/
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7164
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
koje dangube.croatic f1 je napisao/la:Malo ćemo morati pričekati uvođenje novog kvalifikacijskog sistema, uvođenje je prisilno odgođeno za VN Španjolske
http://www.motorsport.com/f1/news/f1-fo ... gp-676021/

The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Da su barem kvale problem pa bi rekao, ali...
Ovakav trenutni format je sasvim u redu, a drag mi je bio i onaj format sa jednim hot lapom (malo nepošten, ali ok skroz)
Ovakav trenutni format je sasvim u redu, a drag mi je bio i onaj format sa jednim hot lapom (malo nepošten, ali ok skroz)
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7164
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
meni je jedan hot lap bio užasno dosadan za gledat. ovaj sadašnji mi je skroz ok.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- josip123
- GP3
- Postovi: 878
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Raikkonen,Vettel,Leclerc
- Lokacija: F1 Paddock
Jao jaooo.
Ima li kraja ovome??????
Umjesto da se pobrinu oko pravih problema, oni diraju ono šta ne treba. Još ovaj senilni Bernie govori kako je onaj njegov prijedlog bolji i lakši. Ma moš mislit. Sigurno bi se netko borio za pole position da bi na kraju startao osmi. Stari jazavac..... Vrijeme mu je više da ode. Prošlo je njegovo vrijeme.
Ima li kraja ovome??????

Umjesto da se pobrinu oko pravih problema, oni diraju ono šta ne treba. Još ovaj senilni Bernie govori kako je onaj njegov prijedlog bolji i lakši. Ma moš mislit. Sigurno bi se netko borio za pole position da bi na kraju startao osmi. Stari jazavac..... Vrijeme mu je više da ode. Prošlo je njegovo vrijeme.

Being second is to be the first of the ones who lose.
Ayrton Senna
Ayrton Senna
- Ferrari1345
- Formula 1
- Postovi: 1708
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Glasniju F1
- Lokacija: Crikvenica
:thumps: To ja stalno govorimjosip123 je napisao/la: Umjesto da se pobrinu oko pravih problema, oni diraju ono šta ne treba. Još ovaj senilni Bernie govori kako je onaj njegov prijedlog bolji i lakši. Ma moš mislit. Sigurno bi se netko borio za pole position da bi na kraju startao osmi. Stari jazavac..... Vrijeme mu je više da ode. Prošlo je njegovo vrijeme.
Ova odgoda me čak razočarala, bas me je zanimalo kako bi to moglo izgledat. Ovako usred sezone je najgore moguće vrijeme.
Ali malo mi je sumnjiv razlog. Pred tjedan dana je sve bilo spremno za Australiju (koja je za mjesec dana )a sad će odjednom biti spremno tek u tamo negdje u 5 mjesecu .A razlog je to da je Australija blizu i da software nemože biti brzo gotov... Kako je pred tjedan dana bilo sve spremno??
Bojim se da je prava pozadina problema neka druga a to je možda da su se momčadi pobunile

"Formula 1 je jedini sport čiji problem rješavaju tako što naprave još jedan problem"
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6042
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Ultrasoft gume debitirat će na VN Kanade
https://twitter.com/pirellisport/status/703551035902697473
- Kush
- GP3
- Postovi: 550
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, TR Seb, Lotterer
- Lokacija: vtc
slažem se a mislim da je razlog odabir guma po starim kvalama, to je taman do evrope negdje, dok se dogovore i naprave nove strategije, napisao sam to u komentaru, nisam skužio ovdje..Ferrari1345 je napisao/la::thumps: To ja stalno govorimjosip123 je napisao/la: Umjesto da se pobrinu oko pravih problema, oni diraju ono šta ne treba. Još ovaj senilni Bernie govori kako je onaj njegov prijedlog bolji i lakši. Ma moš mislit. Sigurno bi se netko borio za pole position da bi na kraju startao osmi. Stari jazavac..... Vrijeme mu je više da ode. Prošlo je njegovo vrijeme.
Ova odgoda me čak razočarala, bas me je zanimalo kako bi to moglo izgledat. Ovako usred sezone je najgore moguće vrijeme.
Ali malo mi je sumnjiv razlog. Pred tjedan dana je sve bilo spremno za Australiju (koja je za mjesec dana )a sad će odjednom biti spremno tek u tamo negdje u 5 mjesecu .A razlog je to da je Australija blizu i da software nemože biti brzo gotov... Kako je pred tjedan dana bilo sve spremno??
Bojim se da je prava pozadina problema neka druga a to je možda da su se momčadi pobunile
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Disclaimer od Pirellija - US dolaze već za Monako - logično...
Sisu (fin.)
-
cora92
- Karting
- Postovi: 1
- S nama već: 9 god 4 mj
Današnji F1 bolidi sporiji su i 10 s po krugu no što su to bili prije 10 godina, a za sve su kriva rigorozna ograničenja i ekologija koja je pustila pipke i u Veliki cirkus
Da je kojim slučajem Michael Schumacher vozio istim tempom prvu ovogodišnju utrku Formule 1 u Melbournu s Ferrarijem s kojim je na istoj stazi pobijedio 2004. ostavio bi Lewisa Hamiltona, ovogodišnjeg pobjednika za četiri i pol kruga. Vjerovali ili ne, ali Ferrari od prije 11 godina uletio je u ciljnu ravninu nevjerojatnih 5,8 minuta brže nego Mercedes s kojim je trijumfirao najbrži vozač današnjice!
Što se to dogodilo u samo jednom desetljeću s najbržim svjetskim utrkama? Kako protumačiti činjenicu da je, Madžar Zsolt Baumgartner iste te godine u Šangaju odvozio krug u vremenu od 1:40,240, ili gotovo dvije sekunde brže nego ovogodišnji pobjednik i dvostruki svjetski prvak Hamilton. Zamislite, Madžar si je morao plaćati mjesto u Minardiju Cosworthu PS04 iz 2004., bio je uvjerljivo posljednji na utrci, a usporedna vremena govore kako bi Engleza 'namazao' za nevjerojatnih 112 s ili za gotovo cijeli krug! Quo vadis Formula 1?
Koliko god su današnji bolidi tehnološki napredni, činjenica jest da su drastično sporiji no što su to nekad bili. Stalna uvođenja ograničenja konstruktorima, od aerodinamičkih do onih koji se tiču obujma motora, učinila su svoje. O tome najbolje progovara činjenica da je većina postignutih rekorda vremena na F1 stazama ne samo ostala nepromijenjena više od desetljeća, već su i drastično sporija. Godina kada su bolidi bili na vrhuncu performansi bila je upravo 2004. Tada je prvenstvom dominirao Michael Schumacher u Ferrariju F2004.
Jedan od najuspješnijih F1 bolida u povijesti konstruirali su Ross Bown i Rory Byrne. Pokretao ga je atmosferski V10 motor obujma tri litre s 920 KS koje je razvijao pri 19.100/min i pritom proizvodio monstruozni zvuk, a s vozačem je težio tek 605 kilograma. Upravo taj F2004 drži rekorde na četrnaest F1 staza, od kojih su osam i u ovogodišnjem kalendaru, a čovjek koji danas leži u polukomi još uvijek drži većinu tih rekorda. Rubens Barichello i dan danas 'figurira' kao najbrži na Velikoj nagradi Kanade i bio je brži nešto malo manje od tri sekunde po krugu od Kimi Raikkonena koji je odvozio u Montrealu 2015. najbrži krug. Svi ovi podaci navode i na činjenicu da su se najveće razlike ostvarila na stazama s dugim pravcima i s manje zavoja, a da su one bitno manje na gradskim utrkama.Tako je i u Monacu Michael Schumacher postavio za četiri sekunde brže vrijeme nego ove godine Daniele Ricciardo.
U posljednjih deset godina, vremena koje bolidi postižu padaju konstantno. U 2008. Shangai je Hamilton vozio 1:36.325 , u 2012. najbrži je bio Kobayashi s 1:39,960, a ove godine Hamilton je nadozidao tri nove sekunde. Nedavno je i Fernando Alonso izjavio da su današnji bolidi vrlo spori u odnosu na one koje je vozio na početku karijere. I on je istaknuo upravo Veliku nagradu Kine kao najdrastičniji primjer. Staza u Šangaju konfiguracijom najbolje odgovara bolidima s mnogo snage i s naprednim aerodinamičkim paketom. Sličan pad u performansama vidi se i na svih pet staza koje su odvožene u ovoj sezoni.
Michael Schumaher pred više od desetljeća u Albert parku je vozio 1:24,125, u 2008. najbolje vrijeme je bilo 1:27,418, u 2012. 1:29,187, a ove godine 1:30.945... I stazu Gilles Villeneuve u Kanadi ovogodišnji bolidi voze sporije tri sekunde od rekorda iz 2004. kada je najbolje vrijeme ostvario Rubens Barichello s vremenom 1:13.393. Danas su bolidi sporiji i u Monacu, pet sekundi od rekordnog vremena, a tek su dvije sekunde brži od vremena Ayrtona Senne iz 1990.
Iako je današnjim bolidima drastično smanjena potrošnja, iako koriste napredne hibridne sustave, iako koriste motor obujma 1.6 litara i ispuštaju manju količinu CO2, činjenica jest da su u prosjeku sporiji pet do šest sekundi u odnosu na prethodno desetljeće. Svatko tko je imao priliku vidjeti F1 uživo nekad i danas složit će se s činjenicom da je F1 izgubila čar. Nema tu više oktanske grmljavine, već samo kamilica i šaputanje. Nekad su bolidi bili brutalno glasni i naočigled brži nego danas i teži za voziti pa je bolji vozač mogao lakše doći do izražaja.
Ne čudi s toga što F1 pada gledanost, ne čudi što se počelo razgovarati o uvođenju novih pravila koja bi drastičnije ubrzala bolide, a samim time povećala i atraktivnost. No sigurno je da neće brzo ni lako dostići vremena krugova i performanse bolida iz 2004. kada su bili na vrhuncu moći. Doduše, nove tehnologije pomogle su cestovnim autima u smanjenju potrošnje, ali F1 bi trebala biti vrhunac auto sporta u svemu, pa tako i u performansama. Sve je bliže dan kada F1 više neće biti najbrži oktanski sport na svijetu, ako izuzmemo oval po kojem vozi Indycar.
F12004
Godina: 2004.
Motor: V10 atmosferski
Obujam: 2997 ccm
Snaga: 920 KS pri 19.100 o/min
Mjenjač: 7 stupanjski
Masa: 605 kg s vozačem (bez goriva)
SF15-T
Godina: 2015.
Motor: V6 turbo
Obujam: 1598 ccm
Snaga: 750 KS pri 12.000 o/min
Mjenjač: 8 stupanjski
Masa: 702 kg s vozačem (bez goriva)
Poslano sa mog LG-H420 koristeći Tapatalk
Da je kojim slučajem Michael Schumacher vozio istim tempom prvu ovogodišnju utrku Formule 1 u Melbournu s Ferrarijem s kojim je na istoj stazi pobijedio 2004. ostavio bi Lewisa Hamiltona, ovogodišnjeg pobjednika za četiri i pol kruga. Vjerovali ili ne, ali Ferrari od prije 11 godina uletio je u ciljnu ravninu nevjerojatnih 5,8 minuta brže nego Mercedes s kojim je trijumfirao najbrži vozač današnjice!
Što se to dogodilo u samo jednom desetljeću s najbržim svjetskim utrkama? Kako protumačiti činjenicu da je, Madžar Zsolt Baumgartner iste te godine u Šangaju odvozio krug u vremenu od 1:40,240, ili gotovo dvije sekunde brže nego ovogodišnji pobjednik i dvostruki svjetski prvak Hamilton. Zamislite, Madžar si je morao plaćati mjesto u Minardiju Cosworthu PS04 iz 2004., bio je uvjerljivo posljednji na utrci, a usporedna vremena govore kako bi Engleza 'namazao' za nevjerojatnih 112 s ili za gotovo cijeli krug! Quo vadis Formula 1?
Koliko god su današnji bolidi tehnološki napredni, činjenica jest da su drastično sporiji no što su to nekad bili. Stalna uvođenja ograničenja konstruktorima, od aerodinamičkih do onih koji se tiču obujma motora, učinila su svoje. O tome najbolje progovara činjenica da je većina postignutih rekorda vremena na F1 stazama ne samo ostala nepromijenjena više od desetljeća, već su i drastično sporija. Godina kada su bolidi bili na vrhuncu performansi bila je upravo 2004. Tada je prvenstvom dominirao Michael Schumacher u Ferrariju F2004.
Jedan od najuspješnijih F1 bolida u povijesti konstruirali su Ross Bown i Rory Byrne. Pokretao ga je atmosferski V10 motor obujma tri litre s 920 KS koje je razvijao pri 19.100/min i pritom proizvodio monstruozni zvuk, a s vozačem je težio tek 605 kilograma. Upravo taj F2004 drži rekorde na četrnaest F1 staza, od kojih su osam i u ovogodišnjem kalendaru, a čovjek koji danas leži u polukomi još uvijek drži većinu tih rekorda. Rubens Barichello i dan danas 'figurira' kao najbrži na Velikoj nagradi Kanade i bio je brži nešto malo manje od tri sekunde po krugu od Kimi Raikkonena koji je odvozio u Montrealu 2015. najbrži krug. Svi ovi podaci navode i na činjenicu da su se najveće razlike ostvarila na stazama s dugim pravcima i s manje zavoja, a da su one bitno manje na gradskim utrkama.Tako je i u Monacu Michael Schumacher postavio za četiri sekunde brže vrijeme nego ove godine Daniele Ricciardo.
U posljednjih deset godina, vremena koje bolidi postižu padaju konstantno. U 2008. Shangai je Hamilton vozio 1:36.325 , u 2012. najbrži je bio Kobayashi s 1:39,960, a ove godine Hamilton je nadozidao tri nove sekunde. Nedavno je i Fernando Alonso izjavio da su današnji bolidi vrlo spori u odnosu na one koje je vozio na početku karijere. I on je istaknuo upravo Veliku nagradu Kine kao najdrastičniji primjer. Staza u Šangaju konfiguracijom najbolje odgovara bolidima s mnogo snage i s naprednim aerodinamičkim paketom. Sličan pad u performansama vidi se i na svih pet staza koje su odvožene u ovoj sezoni.
Michael Schumaher pred više od desetljeća u Albert parku je vozio 1:24,125, u 2008. najbolje vrijeme je bilo 1:27,418, u 2012. 1:29,187, a ove godine 1:30.945... I stazu Gilles Villeneuve u Kanadi ovogodišnji bolidi voze sporije tri sekunde od rekorda iz 2004. kada je najbolje vrijeme ostvario Rubens Barichello s vremenom 1:13.393. Danas su bolidi sporiji i u Monacu, pet sekundi od rekordnog vremena, a tek su dvije sekunde brži od vremena Ayrtona Senne iz 1990.
Iako je današnjim bolidima drastično smanjena potrošnja, iako koriste napredne hibridne sustave, iako koriste motor obujma 1.6 litara i ispuštaju manju količinu CO2, činjenica jest da su u prosjeku sporiji pet do šest sekundi u odnosu na prethodno desetljeće. Svatko tko je imao priliku vidjeti F1 uživo nekad i danas složit će se s činjenicom da je F1 izgubila čar. Nema tu više oktanske grmljavine, već samo kamilica i šaputanje. Nekad su bolidi bili brutalno glasni i naočigled brži nego danas i teži za voziti pa je bolji vozač mogao lakše doći do izražaja.
Ne čudi s toga što F1 pada gledanost, ne čudi što se počelo razgovarati o uvođenju novih pravila koja bi drastičnije ubrzala bolide, a samim time povećala i atraktivnost. No sigurno je da neće brzo ni lako dostići vremena krugova i performanse bolida iz 2004. kada su bili na vrhuncu moći. Doduše, nove tehnologije pomogle su cestovnim autima u smanjenju potrošnje, ali F1 bi trebala biti vrhunac auto sporta u svemu, pa tako i u performansama. Sve je bliže dan kada F1 više neće biti najbrži oktanski sport na svijetu, ako izuzmemo oval po kojem vozi Indycar.
F12004
Godina: 2004.
Motor: V10 atmosferski
Obujam: 2997 ccm
Snaga: 920 KS pri 19.100 o/min
Mjenjač: 7 stupanjski
Masa: 605 kg s vozačem (bez goriva)
SF15-T
Godina: 2015.
Motor: V6 turbo
Obujam: 1598 ccm
Snaga: 750 KS pri 12.000 o/min
Mjenjač: 8 stupanjski
Masa: 702 kg s vozačem (bez goriva)
Poslano sa mog LG-H420 koristeći Tapatalk