Scuderia Ferrari
-
nelinjo
- Formula 2
- Postovi: 1049
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Timovi imaju pravo da u 2021. izmijene svoje motore jednom, što su učinili svi prije početka sezone, ali ne i Ferrari.
Ferrari je nakon restrikcija i optužbi da varaju krajem 2019. morao da izmijeni način na koji njihov motor radi i time su izgubili mnogo u odnosu na konkurente.
Prošla sezona je bila izuzetno teška za tim i bilo je jasno da je Ferrarijev motor najlošiji na gridu. Ove sezone ponovo imaju zaostatak i nisu u vrhu, a razlog za to je sada otkriven.
Naime Ferrari ove godine koristi prošlogodišnji motor. Svo unaprjeđenje koje je vidljivo je došlo od novog ulja i goriva i od umanjenja aerodinamičkog otpora.
Dok su timovi prošle godine zbog situacije sa koronom morali da koriste istu specifikaciju motora sa kojom su započeli sezonu, za ovu sezonu je bila dozvoljena jedna promena u periodu od kraja prošle do kraja ove sezone.
Drugi proizvođači nisu stajali, pa je tako Honda na primjer dizajnirala potpuno novu pogonsku jedinicu kako bi omogućila Red Bullu da se suprotstavi Mercedesu.
„Uskoro dolaze unaprjeđenja motora. Ove godine je bilo dozvoljeno da se motor jednom izmijeni. To znači da mogu da se unaprjede sve komponente“, izjavio je šef ekipe Ferraria Mattia Binotto.
„Mi prosto nijesmo imali spremnu onakvu specifikaciju motora kakvu smo željeli na početku sezone. Motor koji je sada u bolidu je od prošle godine i uskoro ćemo donijeti unaprjeđenje svake komponente. Vjerujem da će nam to donijeti bitan korak naprijed u završnici sezone“, zaključio je šef Italijanskog tima.
Navijači Ferrarija bi trebali da budu strpljivi pošto se ne očekuje da će novi motor biti predstavljen u Belgiji ili Italiji.
Ferrari je nakon restrikcija i optužbi da varaju krajem 2019. morao da izmijeni način na koji njihov motor radi i time su izgubili mnogo u odnosu na konkurente.
Prošla sezona je bila izuzetno teška za tim i bilo je jasno da je Ferrarijev motor najlošiji na gridu. Ove sezone ponovo imaju zaostatak i nisu u vrhu, a razlog za to je sada otkriven.
Naime Ferrari ove godine koristi prošlogodišnji motor. Svo unaprjeđenje koje je vidljivo je došlo od novog ulja i goriva i od umanjenja aerodinamičkog otpora.
Dok su timovi prošle godine zbog situacije sa koronom morali da koriste istu specifikaciju motora sa kojom su započeli sezonu, za ovu sezonu je bila dozvoljena jedna promena u periodu od kraja prošle do kraja ove sezone.
Drugi proizvođači nisu stajali, pa je tako Honda na primjer dizajnirala potpuno novu pogonsku jedinicu kako bi omogućila Red Bullu da se suprotstavi Mercedesu.
„Uskoro dolaze unaprjeđenja motora. Ove godine je bilo dozvoljeno da se motor jednom izmijeni. To znači da mogu da se unaprjede sve komponente“, izjavio je šef ekipe Ferraria Mattia Binotto.
„Mi prosto nijesmo imali spremnu onakvu specifikaciju motora kakvu smo željeli na početku sezone. Motor koji je sada u bolidu je od prošle godine i uskoro ćemo donijeti unaprjeđenje svake komponente. Vjerujem da će nam to donijeti bitan korak naprijed u završnici sezone“, zaključio je šef Italijanskog tima.
Navijači Ferrarija bi trebali da budu strpljivi pošto se ne očekuje da će novi motor biti predstavljen u Belgiji ili Italiji.
Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!
- Gilles
- GP3
- Postovi: 833
- S nama već: 9 god 8 mj
- Navija za: Ferrari
- AlkY
- Formula 1
- Postovi: 3833
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: McLaren
- Lokacija: Gorski kotar
Ma dobro, nije animacija. Pogresan izraz , ali se zna na sta mislim. ValjdaGilles je napisao/la: 26.08.2021., 21:43Kako poster može biti animirani? Svejdedno jako još poster. Možda bude podiumAlkY je napisao/la:Malo puno prevelika/prenaglasena uzbrdica , ali dobro.
To je ionako animirani poster , nemora sve bit realno
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk




-
Maxi09
- Karting
- Postovi: 157
- S nama već: 8 god 3 mj
- Navija za: Red Bull
Da i ja si mislim da je T5 zapravo Le Combes, ali gledajući na wikipediju T2 je na ravnici između La Source i Eau Rouge. Eau Rouge su T3 i T4, Radillon je T5, "zavoj" tik prije Kemmel ravnice je T6, a Les Combes kompleks T7, T8, T9.Boris_CRO je napisao/la: 27.08.2021., 11:13 Corner 5 ? Toliko krugova sam prošao u simulacijama od ranih 90ih do 2010. i ne mogu se oteti dojmu da je Eau rouge sekcija eventualno zavoj 2 i 3.
Gledajući na F1 stranici to je drugačije. T1 La Source, T2 i T3 je Eau Rouge, T4 je Radillon i T5, T6, T7 je onda Les Combes.
Možda su te dodatne zavoje dali za ostale kategorije jer u F1 to nije ni zavoj.

- pero iz bukurešta
- Formula 1
- Postovi: 2846
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Ovaj bolid na slici će izletit van staze; kotači ravno a u zavoju je...
- Multi 21
- Formula 1
- Postovi: 2423
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Ferrari, Vet, Max
Možda driftapero iz bukurešta je napisao/la: 02.09.2021., 08:16 Ovaj bolid na slici će izletit van staze; kotači ravno a u zavoju je...

"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti