......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
Bilo je očito cijelog vikenda da je bolid na ovoj stazi u ovim uvjetima (i s određenim novinama koje su donijeli) dosta brz. Morali su imati oba bolida unutar Top 10 komotno. Vjerojatno ispred oba Ferrarija, ali iza Norrisa.
Srećom pa je Ferrari spasio bodove s Leclercom i tvrdom gumom, inače bi i njega pojeli.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
S obzirom na race pace u Portimao, očekivanja su bila.... porasla. Al' OK, čini se da je Ferdo zadovoljan.
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
Ma užasno mučan vikend zapravo.... Ocon P5 a Fernando P10 na kvalama... okej.. brz bolid je,ali kako Alonso toliko daleko od Ocona..i sada utrka.. užasno !!! Ocon došao do nekih bodova,a Fernanda nigdje...
Dobro je rekao Nando, ovi bolidi iz Enstona trebaju vremena za privikavanje. Zapravo on je moju teoriju potvrdio, onu od ranije. Ko god da je došao u Renault imao je muke. Prvo Nico sa Sainzom, i onda se privikao. Sainz otišao, došao Dani koji je imao velikih muka. Boga ti, Dani je bio sledeća velika nada Renaulta pa se mučio čak i protiv Nica. Nico otišao, doša Esteban koji se mučio pored Danija. Ovaj osvojio više podija i gotovo uvek bolji od Estebana. Dani otišao, došao Nando koji se muči protiv Estebana.
Ima određeni patern u tom Estonu, kao nekakva kletva pridošlih vozača za koje se visoko rangiraju. Očito je da Nandu treba još vremena. Sad dolaze ulične staze koje nisu pravi reper a istovremeno vilica zarasta od onog udesa. Nando je rekao da je ova nedjelja zapravo prva bez bolova.
Ovo će zvučati kao da branim i moj tim i vozača ali iskreno mislim da tu još treba vremena za povatati sve. A što je najčudnije ja se uopće ne nerviram što Nando ima loše epizode, uživam u svakom metru kojeg odvozi. Danas sam mu celu trku odgledao preko F1TV na kompu dok istovremeno pratim SK na TVu. Uživam u povratku i radujem se malim stvarima.
Alen13ASC je napisao/la: 09.05.2021., 22:28
Dobro je rekao Nando, ovi bolidi iz Enstona trebaju vremena za privikavanje. Zapravo on je moju teoriju potvrdio, onu od ranije. Ko god da je došao u Renault imao je muke. Prvo Nico sa Sainzom, i onda se privikao. Sainz otišao, došao Dani koji je imao velikih muka. Boga ti, Dani je bio sledeća velika nada Renaulta pa se mučio čak i protiv Nica. Nico otišao, doša Esteban koji se mučio pored Danija. Ovaj osvojio više podija i gotovo uvek bolji od Estebana. Dani otišao, došao Nando koji se muči protiv Estebana.
Ima određeni patern u tom Estonu, kao nekakva kletva pridošlih vozača za koje se visoko rangiraju. Očito je da Nandu treba još vremena. Sad dolaze ulične staze koje nisu pravi reper a istovremeno vilica zarasta od onog udesa. Nando je rekao da je ova nedjelja zapravo prva bez bolova.
Ovo će zvučati kao da branim i moj tim i vozača ali iskreno mislim da tu još treba vremena za povatati sve. A što je najčudnije ja se uopće ne nerviram što Nando ima loše epizode, uživam u svakom metru kojeg odvozi. Danas sam mu celu trku odgledao preko F1TV na kompu dok istovremeno pratim SK na TVu. Uživam u povratku i radujem se malim stvarima.
Pogrešna strategija. Čak je i Ocon umalo izgubio mjesto od Gaslyja u naletu.
A što se tiče Renaultove ekipe, barem su se vozački vratili u sami vrh top vozača. Za razliku od vremena kada su tek ponovo ušli, sa Magnussenom i Palmerom...
Poslije toga Hulk, pa Sainz, pa Ricciardo, i onda Ocon, i sad Alonso. Tu su napravili veliki uspon. Što pokazuje neke visoke ambicije. Još samo da to poprate kvalitetom bolida. A i tu se popravljaju. Da nisu promašili strategiju, vjerovatno bi bili puno bliže McLarenu i Ferrariju ovaj vikend, nego borbi za posljednje bodove.
Ne razumijem ove spanjolske portale nimalo, ali meni ovako odokativno naslovi izgledaju kao da je Alonso izjavio da ce nesto u vezi ove prilagodbe trajati do VN Francuske. S obzirom da engleski i ostali svjetski mediji ne objavljuju apsolutno nista u vezi toga, postoji mogucnost da sam totalno fulao znacenje naslova pa se i ovaj post treba uzeti s dozom opreza . Tesko mi je povjerovati u ta predvidanja jer prosli puta kada sam povjerovao u takvo sto, ocekivao sam Mclaren Hondu na pobjednickim stazama oko Silverstonea 2015. Ne znam koja je fora s ovogodisnjim bolidima. Alonsov, Ricciardov i Perezov zaostatak je prevelik za kolegama. Sva trojica su imali bljesak (Alonso Bahrein koji je doduse neprovjeren zbog Oconove lose srece, Perez u Imoli i Ricciardo u Spanjolskoj prije nekoliko tjedana). Cak i Sainz ima redovno zaostatak od nekoliko desetinki za Charlesom. Jedini iz te ekipe Vettel se drzi blizu za Strollom, a ovisno o utrci ga pobjeduje. Najteze od svega toga ipak je gledati Alonsa. Oduvijek je glasio za jednog od najboljih ikada kada je u pitanju prilagodba na razlicite uvjete (pogledajte samo onaj Indianapolis 2017., cjelokupnu sezonu u WEC-u ili prijasnje promjene timova i bolida). Iako je gledanje ove sezone trenutno ravno mucenju za mene kao Alonsovca, pokusavam okrenuti plocu na 2022., ali nakon ovakvih dosadasnjih rezultata kako ne biti skeptican da bi se ovaj omjer snaga mogao nastaviti i nagodinu. Pratio sam malo njegove sesije i ono sto trenutno primjetim je manje agresivnosti u odnosu na onog Alonsa kojeg smo navikli gledati (vrlo vjerojatno zbog nepovjerenja u bolid). Svaki krug je poprilicno ziheraski bez onog tiskanja do granica staze, nesto slicno kao kada u igrici vozite daleko od drugih pa si mozete priustit par laganih krugova bez najbrzeg vremena. Moje osobno predvidanje je to da ce velikim resetom iduce sezone Alonso vratiti svoj status u momcadi i opravdati svoj povratak, no do tada sto bi se reklo tko ziv tko mrtav. Nova generacija “nazovi fanova” vec tjera starog “Alonsa team radio karma kralja” u mirovinu. Vidit cemo kako ce sve to utjecati na njega i tim. Ono sto mi daje naznaku da nije sve kako se cini je onaj neprepoznatljivo smireni Alonso nakon svake sesije te i dalje ona njegova klasicna konzistentnost.
Možda zato jer je Ocon je*en tip?
Razbuca ih je sve u nižim kategorijama, bio bolji od Maxa.
U F1 Pereza izdominira u Q u drugoj sezoni, pred kraj povratka u F1 bio Al pari s Ricciardom.
Alonso ostario + još testiranja skratilo i svi se muče u novim momčadima.
Ibarac00 je napisao/la: 25.05.2021., 14:57
Možda zato jer je Ocon je*en tip?
Razbuca ih je sve u nižim kategorijama, bio bolji od Maxa.
U F1 Pereza izdominira u Q u drugoj sezoni, pred kraj povratka u F1 bio Al pari s Ricciardom.
Alonso ostario + još testiranja skratilo i svi se muče u novim momčadima.
Slazem se. Ljudi pomalo zaboravljaju da je Ocon bio Russell prije Russella On brz, Alonso dugo pauzirao i rezultat je takav kakav je.
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti
Uvjeren sam da je izbivanje iz F1, makar i na jednu sezonu, smrtna presuda u ovom sportu.
Možda netko nađe neke protuprimjere iz prošlosti, ali tako mi se čini.
Pada mi na pamet Lauda.
Malo mu "ide u prilog" to što se povukao u 31-oj, a vratio u 34-oj, dakle, malo mlađi, nije se vratio sa 40.
To su ipak bila i neka druga vremena, a dodatno, Mclaren je dvije godine nakon njegovog povratka isporučio mašinu kojom su on i Prost izdominirali prvenstvo.
Drugi mi na pamet pada Andretti. I on je imao pauzu.
A to je bilo i prije Laudine, sredinom 70-ih.
Mislim da su oni jedini koji su nakon pauze osvojili titulu.
Mansell, MS i Kimi se ne mogu baš pohvaliti vožnjama, nakon povratka.
Jones je, doduše u Loli, bio katastrofa.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
F12000 je napisao/la: 25.05.2021., 15:22
Uvjeren sam da je izbivanje iz F1, makar i na jednu sezonu, smrtna presuda u ovom sportu.
Možda netko nađe neke protuprimjere iz prošlosti, ali tako mi se čini.
Uglavnom je tako. Nema puno vozača, @Frantic je naveo većinu.
Prost je osvojio naslov nakon pauze, iako puno manje uvjerljivije nego Mansell sezonu prije, koji se nije mučio s momčadskim kolegom i ostalim vozačima na gridu, za razliku od Prosta.
Lauda je već spomenut, samo je ta 1984. bila više iznimka od ostale 3 sezone nakon povratka, koje su bile onako, poprilično loše.
Fangio je najbolji vozač kad se priča o izbivanjima i povratku. On se dobro polomio na početku sezone na nekoj manje bitnoj utrci u Monzi 1952. i nakon što je cijelu tu godinu proveo u rehabilitaciji, osvojio je prvo titulu viceprvaka 1953. a onda 4 uzastopna naslova. Al opet, pričamo o 50-ima.
Naravno da je Ocon odlican vozac. Ne samo sto je brz vec je i konstantan, brzo uci. Sjetim se odmah one 2017. kada je gotovo svaku utrku do negdje Brazila i odustajanja osvojio pokoji bod. Kvalifikacije protiv Pereza pokazuju da je i u tom podrucju bio iznimno jak. Alonso s druge strane dolazi s poprilicno duge pauze i bez ikakvog momentuma. Godine u onako slabom Mclarenu su bile nerealne za takvo ime kao sto je Alonso. Svoju je brzinu opravdavao gurajuci kantu od bolida na mjesta na koja neki danas u jacim bolidima ne mogu dogurati, no postavljam si i sam pitanje je li Alonso u Mclarenu bio samo ono sto je Gasly trenutno u Alpha Tauriju. Bi li Alonso u nekom drugom timu tada prosao jednako kao i danas Perez primjerice u Red Bullu. Jako je nerealno da je jedan Ricciardo gotovo sekundu sporiji od Norrisa i jedan Fernando Alonso redovno 0.5+ sekundi sporiji od Ocona. Ljudi moji to su zaostatci koje je Max Verstappen radio evo vec trecem vozacu zaredom. To nisu mali zaostatci pogotovo ako se uzme u obzir da ti zaostatci ne proizlaze iz vozackih gresaka ili drugacijih uvjeta na stazi vec samo cistim zaostatkom u brzini za kolegom. Mislim da je sljedeca sezona jedini realan pokazatelj pravog stanja. Slijedi totalni reset. Svi vozaci su potpuno neupoznati s bolidima i nacinom voznje istih. Tada cemo vidjeti pravi omjer snaga, ali ne mogu prijeci preko cinjenice da Alonso prolazi ovako. Ovo je prvi puta ikada u njegovoj karijeri da ga momcadski kolega blago receno deklasira. Da ovo nije njemu povratnicka sezona ili da Ricciardu ovo nisu prvi kilometri u novom bolidu sada bi se vec ozbiljno razmatralo o vozackim zamjenama. Ne mogu shvatiti sto se dogada posljednjih godina jer ove su situacije jako bizarne. Vettel u razmaku jedne zime postane gotovo sekundu sporiji od Leclerca u istom bolidu, Ricciardo, Perez, Alonso vise od pola sekunde zaostatka za mocadskim kolegama nakon 5 utrka sezone i ne vidi se kraj tomu. Gasly, Albon zajedno s njime kao da su bili u totalno drugim bolidima pored Verstappena. Jedno je kada je netko bolji/brzi vozac u timu tipa Alonso-Massa, Hamilton-Bottas, Rosberg-Schumacher, Vettel-Webber, ali ovo je totalno jedna krajnost koja je nama svima neobjasnjiva. Hvala bogu da je tu primjer Ricciarda i ostalih “novajlija” u momcadi jer da je Alonso jedini dosao u novi tim s ovim performansama mislim da bi ovo bio opci kaos. Pet sezona sam nakupljao frustracije gledajuci Alonsa u onakvim situacijama, a evo kada je trebalo nabolje cini se da je ispalo malo reci jos duplo gore. Vidit cemo sto ce biti 2022. zasad, kako stvari stoje, navijaci gore navedenih vozaca ce gutat knedlu svaki iduci trkaci vikend
Alonso king je napisao/la: 25.05.2021., 18:13
Ne mogu shvatiti sto se dogada posljednjih godina jer ove su situacije jako bizarne.
Zapravo su najnormalnije. Neki se vozači brže prilagode, neki lošije. U tu računicu ulazi i tko ti je momčadski kolega, atmosfera i komunikacija u momčadi, koliko godina imaš na leđima, kakva filozofija bolida ti odgovara ... To nije od danas, to je otkad postoji F1, znači više od 70 godina. Kad bi sad iša izlistavat te "bizarne" situacije u posljednjih 70+ godina, ne znan kad bi završija i koliko bi prostora na ovoj temi zauzeo.
I ne znan zašto uporno spominjanje Ricciardove sekunde zaostatka. Da, lik je bio neprepoznatljiv ovog vikenda. Ali i dalje ima 3-2 protiv Norrisa u kvalifikacijama, u utrci je lošiji. Čitajući o toj sekundi, čovjek bi pomislio da je to redoviti Ricciardov zaostatak u kvalifikacijama, a ne da vodi 3-2. Od toga 0,4 s brži od Norrisa u Španjolskoj. Ako je to toliko katastrofalno...
F12000 je napisao/la: 25.05.2021., 15:22
Uvjeren sam da je izbivanje iz F1, makar i na jednu sezonu, smrtna presuda u ovom sportu.
Možda netko nađe neke protuprimjere iz prošlosti, ali tako mi se čini.
Uglavnom je tako. Nema puno vozača, @Frantic je naveo većinu.
Prost je osvojio naslov nakon pauze, iako puno manje uvjerljivije nego Mansell sezonu prije, koji se nije mučio s momčadskim kolegom i ostalim vozačima na gridu, za razliku od Prosta.
Lauda je već spomenut, samo je ta 1984. bila više iznimka od ostale 3 sezone nakon povratka, koje su bile onako, poprilično loše.
Fangio je najbolji vozač kad se priča o izbivanjima i povratku. On se dobro polomio na početku sezone na nekoj manje bitnoj utrci u Monzi 1952. i nakon što je cijelu tu godinu proveo u rehabilitaciji, osvojio je prvo titulu viceprvaka 1953. a onda 4 uzastopna naslova. Al opet, pričamo o 50-ima.
E da, Prosta sam totalno (ali ono skroz ) zaboravio
Fangia nisam našao za shodno da ga pominjem, ionako je bio u petoj deceniji života (skoro čitavu F1 karijeru), plus što je to bilo prije skoro 70 godina, kao što kažeš.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Moja greska sto sam generalizirao ovu sekundu, ali poanta je jasna. Portugal ako se ne varam 7-8 desetinki zaostatka, Imola 4 desetinke i sada evo Monako 1 sekunda. Spanjolska (pa i Bahrein) kao sto sam i rekao jedan bljesak od Ricciarda i nadam se da je to ono sto cemo uskoro gledati od njega. Alonso redovno oko pola sekunde za Oconom osim njegovog bljeska u Bahreinu i Q3, no nazalost ne relevantne kvalifikacije. Sa svojih 20 godina, glupo je reci da pratim F1 od 2004.-2005. jer se ovako iz sjecanja gotovo nicega ne sjecam osim nekih scena ili bolje reci slika iz proslosti, ali kao vise Alonsov fan nego F1 fan znam manje vise sve o dogadanjima u F1 od tih godina pa do danas. Ili sam gledao s krive strane, ali tesko da mogu navesti takve situacije. Jedno je stvar prilagodbe poput one Leclercove iz 2018. na F1 bolid kada je nakon 3 utrke rame uz rame s Ericssonom preuzeo kormilo u momcadi, a druga je stvar da Vettel iz 2019. i sezone rame uz rame s Leclercom (2 pobjede i par pole positiona) prede u onako inferioran polozaj. Osim toga situacija u Red Bull obitelji je i vise nego cudna. Gasly u Alpha Tauriju je neprepoznatljiv, a u Red Bullu kao da je vozio potpuno drugaciji bolid od Verstappena. Moguce da je to neka posebna prilagodba koju nam donosi ova nova era Formule 1, ali iskreno i dalje nisam navikao gledati takvo sto. Dolazili su Bottas u Mercedes, Ricciardo u Red Bull, Alonso u Mclaren itd. pa nije bilo ovakvih situacija. Kazem, mozda ne gledam situaciju s pravog gledista, ali svakako ce biti zanimljivo gledat omjere snaga u 2022. Ovo zasad je nesto sto je malotko predvidao.