Mercedes

🏎️ Svaki aktualni F1 vozač i momčad zaslužuju ovdje svoju temu.

Post

1883
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 248
S nama već: 9 god 5 mj
Lokacija: Nederland
Trenutno je ovo krilo cisto kao suza po pitanju pravila, ali nece biti od Francuske.
Ulagati proteste ili tuzbe i vucarati se po sudovima losa je ideja jer nikom ne koristi, ali pricati o tome i na tu temu drugi je par opanaka.
Najjednostavnije i najbezbolnije je uvesti u Bakuu isti princip krila, i to sa smjeskom na licu priopciti javnosti. Nakon toga pustiti snimku krila u akciji na bolidu na sluzbenom Twitter profilu, opet uz smjesak licu uz srdacne pozdrave FIA-i, Horneru i svima ostalima :trep:

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Ne slažem se da je čisto prema pravilniku. Mislim da u pravilniku piše da se ne smije pomjerati.
A ono se očito pomjera.

Što se tiče suda, mislim da Wolff nije ni mislio da će Mercedes tužiti, već da će to drugi uraditi kad dođe do rata Flexi krila.

Ja nemam neki izrađen stav prema ovome. F1 je uvijek bila politika, nek se krpe kako znaju i umiju ;)

Post

1883
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 248
S nama već: 9 god 5 mj
Lokacija: Nederland
Po pravilima je cim prolazi aktualne testove.
A iste te testove proci ce i u Bakuu.
I da se ne ponavljam dalje... ;)

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 2 mj
Navija za: Seb
Pa šta je onda problem ako prolazi testove?
Smiješni ste. :facepalm:
Sad vam odjednom odgovara što se pravila mijenjaju usred sezone. I Wolffu ni to nije dovoljno. Hoće još strožija pravila. Red Bull je to krilo dizajnirao prema tim pravilima koja su važila na početku sezone. A Wolff možda plače zato što ne mogu isto krilo replicirati tako lako? Ili što jadni ne mogu to uraditi u budget capu...

U F1 je najveća glupost kad neko kaže nije u duhu pravila. Duh ne postoji, jedino je bitno da zadovoljava pravila. Ko je kriv FiA-i što su im pravila loša. Ko te pita ako ti koristiš veći protok goriva, ako ga ne koristiš u trenutku kada to FiA provjerava, i ne mogu ti reći da radiš nešto nelegalno... Sve ok, idemo dalje. Ja lično ne bih nikad dozvolio da se ovako nešto mijenja usred sezone. Zajebali ste nas, ispravit ćemo naredne sezone, i idemo dalje. Nebi uveo ni ove promjene koje su već najavili, a kamoli da se idem opravdavati jednom šefu ekipe... Najgore je što plače ekipa kojoj je uredno prošle godine dozvoljeno da koriste DAS cijele sezone...

Post

1883
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 248
S nama već: 9 god 5 mj
Lokacija: Nederland
Komu konkretno se obracas?

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 5 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Pastor je napisao/la: 20.05.2021., 22:25 Pa šta je onda problem ako prolazi testove?
Smiješni ste. :facepalm:
Sad vam odjednom odgovara što se pravila mijenjaju usred sezone. I Wolffu ni to nije dovoljno. Hoće još strožija pravila. Red Bull je to krilo dizajnirao prema tim pravilima koja su važila na početku sezone. A Wolff možda plače zato što ne mogu isto krilo replicirati tako lako? Ili što jadni ne mogu to uraditi u budget capu...

U F1 je najveća glupost kad neko kaže nije u duhu pravila. Duh ne postoji, jedino je bitno da zadovoljava pravila. Ko je kriv FiA-i što su im pravila loša. Ko te pita ako ti koristiš veći protok goriva, ako ga ne koristiš u trenutku kada to FiA provjerava, i ne mogu ti reći da radiš nešto nelegalno... Sve ok, idemo dalje. Ja lično ne bih nikad dozvolio da se ovako nešto mijenja usred sezone. Zajebali ste nas, ispravit ćemo naredne sezone, i idemo dalje. Nebi uveo ni ove promjene koje su već najavili, a kamoli da se idem opravdavati jednom šefu ekipe... Najgore je što plače ekipa kojoj je uredno prošle godine dozvoljeno da koriste DAS cijele sezone...
Nisu upitna pravila, niti se pravila mijenjaju. Ako pravilnik kaže da krilo ne smije flexati X, onda ne smije flexati više od toga i gotovo. To kakav će test FIA napraviti da bi testirala jel se pravilnik poštuje - to je na njima. Štoviše, u pravilniku je eksplicitno omogućeno FIA-i da uvedu dodatne testove ako žele. Ništa od toga nije upitno. Samo je upitno zašto se to nije radilo prošlih godina kad je flexalo Mercedesovo krilo. :neznam:

Analogno, ako pravilnik kaže da ne smiješ težiti više od 90kg, a onda ti shvatiš kako prevariti njihovu vagu i na njoj izgleda da težiš 89 kg; na njima je potpuna sloboda da donesu novu vagu koja će mjeriti preciznije i ako se pokaže da imaš 91 kg - ti si u prekršaju. Nisu se promijenila pravila nego test, a to je legitimno. Opet, pitanje je zašto se prošlih godina nisu mijenjale vage kad su svinjice stokilašice šetale okolo bez da itko trepne. :mrgreen:

Post

Multi 21
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2423
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Ferrari, Vet, Max
Meni je najsmisnije kod svega ovoga sjetiti se izjava Wolffa i ekipe kako vole i priželjkuju konkurenciju. :chill:
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
avetma je napisao/la: 20.05.2021., 22:45
Pastor je napisao/la: 20.05.2021., 22:25 Pa šta je onda problem ako prolazi testove?
Smiješni ste. :facepalm:
Sad vam odjednom odgovara što se pravila mijenjaju usred sezone. I Wolffu ni to nije dovoljno. Hoće još strožija pravila. Red Bull je to krilo dizajnirao prema tim pravilima koja su važila na početku sezone. A Wolff možda plače zato što ne mogu isto krilo replicirati tako lako? Ili što jadni ne mogu to uraditi u budget capu...

U F1 je najveća glupost kad neko kaže nije u duhu pravila. Duh ne postoji, jedino je bitno da zadovoljava pravila. Ko je kriv FiA-i što su im pravila loša. Ko te pita ako ti koristiš veći protok goriva, ako ga ne koristiš u trenutku kada to FiA provjerava, i ne mogu ti reći da radiš nešto nelegalno... Sve ok, idemo dalje. Ja lično ne bih nikad dozvolio da se ovako nešto mijenja usred sezone. Zajebali ste nas, ispravit ćemo naredne sezone, i idemo dalje. Nebi uveo ni ove promjene koje su već najavili, a kamoli da se idem opravdavati jednom šefu ekipe... Najgore je što plače ekipa kojoj je uredno prošle godine dozvoljeno da koriste DAS cijele sezone...
Nisu upitna pravila, niti se pravila mijenjaju. Ako pravilnik kaže da krilo ne smije flexati X, onda ne smije flexati više od toga i gotovo. To kakav će test FIA napraviti da bi testirala jel se pravilnik poštuje - to je na njima. Štoviše, u pravilniku je eksplicitno omogućeno FIA-i da uvedu dodatne testove ako žele. Ništa od toga nije upitno. Samo je upitno zašto se to nije radilo prošlih godina kad je flexalo Mercedesovo krilo. :neznam:

Analogno, ako pravilnik kaže da ne smiješ težiti više od 90kg, a onda ti shvatiš kako prevariti njihovu vagu i na njoj izgleda da težiš 89 kg; na njima je potpuna sloboda da donesu novu vagu koja će mjeriti preciznije i ako se pokaže da imaš 91 kg - ti si u prekršaju. Nisu se promijenila pravila nego test, a to je legitimno. Opet, pitanje je zašto se prošlih godina nisu mijenjale vage kad su svinjice stokilašice šetale okolo bez da itko trepne. :mrgreen:
Ili trolaš ili ne znaš. Izvor ti je italijanski motosport, koji je pisao o Mercedesovom zadnjem krilu u avgustu, a RB je to već radio u Austriji,


Italijanski motosport ne odavno izgubio svaki kredibilitet kad su u pitanju vijesti o Mercedesu.

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 2 mj
Navija za: Seb
Što se tiče ostalih sa flexi krilima, prevedeno na engleski sa AMuS-a:
Irregularities have also been observed in Ferrari, Alfa Romeo, Alpine and McLaren.
Ako je razlika tolika koliko govore, nije ni čudo što je Aston Martin ovoliko pao u poretku...

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 5 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Har Kl je napisao/la: 20.05.2021., 23:31 Ili trolaš ili ne znaš. Izvor ti je italijanski motosport, koji je pisao o Mercedesovom zadnjem krilu u avgustu, a RB je to već radio u Austriji,
Znači fleksali su i RB i Merc, ali se Merc odlučio žaliti FIA-i tek ove godine. Kako to?

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Da, ali RB fleksa odavno, a ti i u članku i ovdje provlačiš tezu da se nije ispitivalo zbog toga što je Mercedes imao flex krila.
Mercedes je iz nekog razloga odustao od flex krila da bi Toto mogao izjaviti ovo.
Our wing is extremely rigid complying to the famous article 3.8 that [demands] it must remain immobile.
Zašto je to uradio, ne znam. Možda zato što ima manje štete nego koristi, ili želi neki klarifikaicju prije nego uvedu svoje krilo. Pretpostavljam da ćemo otkriti vrlo brzo.

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 5 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Har Kl je napisao/la: 21.05.2021., 08:52 Mercedes je iz nekog razloga odustao od flex krila da bi Toto mogao izjaviti ovo.
Our wing is extremely rigid complying to the famous article 3.8 that [demands] it must remain immobile.
Zašto je to uradio, ne znam. Možda zato što ima manje štete nego koristi, ili želi neki klarifikaicju prije nego uvedu svoje krilo. Pretpostavljam da ćemo otkriti vrlo brzo.
Želiš reći da su imali neku vrstu...

slika

...tajnog dogovora? :rofl:

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 5 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Har Kl je napisao/la: 21.05.2021., 08:52 Zašto je to uradio, ne znam. Možda zato što ima manje štete nego koristi, ili želi neki klarifikaicju prije nego uvedu svoje krilo. Pretpostavljam da ćemo otkriti vrlo brzo.
Kako misliš želi klarifikaciju? Da želi onda bi tražio klarifikaciju prije nego što su ga uveli 2018. recimo. Ili misliš da se klarifikacija traži kad ti konkurenti uvedu istu stvar, pa onda ti odustaneš od toga i tužiš ih? Zvuči nešto kao sagorijevanje ulja. Koristi bez problema i uživaj u benefitu dok se netko od konkurenata ne sjeti iste fore, a onda nakon toga kreće tužakanje i klarificiranje, a FIA skoči kao oparena i uvede zabrane. Želi li Wolff klarifikaciju oko flexanja prednjeg krila? Mislim, kako te gluposti ne postanu smiješne već jednom?

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
avetma je napisao/la: 21.05.2021., 08:57
Har Kl je napisao/la: 21.05.2021., 08:52 Mercedes je iz nekog razloga odustao od flex krila da bi Toto mogao izjaviti ovo.
Our wing is extremely rigid complying to the famous article 3.8 that [demands] it must remain immobile.
Zašto je to uradio, ne znam. Možda zato što ima manje štete nego koristi, ili želi neki klarifikaicju prije nego uvedu svoje krilo. Pretpostavljam da ćemo otkriti vrlo brzo.
Želiš reći da su imali neku vrstu...

slika

...tajnog dogovora? :rofl:
RB i Mercedes ili Mercedes i FIA?
Ne. To ostavljam vama.
Sem toga, niko nije branio ni ostalim timovima da prijave FIA da im timovi na njihove oči krše pravilnik.
Kako misliš želi klarifikaciju? Da želi onda bi tražio klarifikaciju prije nego što su ga uveli 2018. recimo. Ili misliš da se klarifikacija traži kad ti konkurenti uvedu istu stvar, pa onda ti odustaneš od toga i tužiš ih? Zvuči nešto kao sagorijevanje ulja. Koristi bez problema i uživaj u benefitu dok se netko od konkurenata ne sjeti iste fore, a onda nakon toga kreće tužakanje i klarificiranje, a FIA skoči kao oparena i uvede zabrane. Želi li Wolff klarifikaciju oko flexanja prednjeg krila? Mislim, kako te gluposti ne postanu smiješne već jednom?
Ne znam, možda imaju spremno rješenje, a traže klarifikaciju dokle se smije ići. Još uvijek pamtim riječi Allisona gdje je rekao da će jedno rješenje biti vidno. A ja ga još uvijek ne vidim.
To što si naveo ispod stoji. Samo mi nije jasno kako si došao do zaključka da su gluposti, kad je očito prema rezultatima prethodnih sezona da su bili pametniji od konkurencije?
Ne brani niko ni RB da pokrene pitanje fleksibilnosti prednjeg krila. Već su pokazali da znaju tražiti klarifikaciju.

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 5 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Har Kl je napisao/la: 21.05.2021., 09:12 Ne znam, možda imaju spremno rješenje, a traže klarifikaciju dokle se smije ići. Još uvijek pamtim riječi Allisona gdje je rekao da će jedno rješenje biti vidno. A ja ga još uvijek ne vidim.
To što si naveo ispod stoji. Samo mi nije jasno kako si došao do zaključka da su gluposti, kad je očito prema rezultatima prethodnih sezona da su bili pametniji od konkurencije?
Ne brani niko ni RB da pokrene pitanje fleksibilnosti prednjeg krila. Već su pokazali da znaju tražiti klarifikaciju.
Klarifikacija se ne traži pred sudom, tako da ovo izgleda ipak samo kao zastrašivanje. Gluposti su zato jer smrdi na kilometre. Sve ekipe su godinama impotentne, a Mercedes politički drma Formulom 1. Zašto? Pa nije moguće da su jučer došli u F1 i postali velesila preko noći, a svi ostali dubidusi, ili?

Svaka promjena? Nema veze, spremni kao da je naručena. Sporna stvar kod njih? Ili neće utjecati na formu ili će se riješiti u mutnom (zabraniti s odgodom, dati smiješna kazna i sl). Sporna stvar kod konkurencije? FIA uvodi novi test, stavlja senzore, skreše krila toj ekipi na godinu dana iako očito nije dokazana krivca... Upravo zato pitam, u kojem trenutku ove gluparije postanu smiješne vama navijačima Mercedesa? Realno, kad je neka ekipa najbolja ja sam za to da osvoje sve živo i neživo jer zaslužuju, to je poanta sporta. A što je sa show komponentom F1, odnosno, kad je FIA dozvolila nekoj ekipi da ovako dugo bude ovako nadmoćna? Nije retoričko pitanje. Gledao si sigurno eru Red Bulla i znaš što su im sve radili, pa Newey je svako dva tjedna morao držati predavanja sucima da objasni legalnost bolida, a bezbroj puta im je nešto usred sezone zabranjeno, samo da bi Ferrari dostigao tih par utrka dok Newey ne pronađe novi trik. Da bi na koncu uveli novi pravilnik o PU i konačno ih srušili. Ferrari početkom milenija s gumama, Renault s mass damperom, uvijek i svima nešto. Ova era? Svima oko Mercedesa. Gdje je tajna? Jel 9 ekipa u F1 puna mediokriteta i diletanata da Merc dođe i u par godina ih izdominira kao nitko nikad, na stazi i za stolom?

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Nisam ni rekao da će klarifikaciju tražiti pred sudom. Čak ne vjerujem da će Mercedes biti taj koji je tražiti pravdu na sudu (to sam napisao u jednom komentari iznad).
Što se tiče očite dokazane krivice, ona je više nego očita. Te neke ekipe upravo trebaju zahvaliti svojim ljudima u FIA što su ih spasile javne sramote.
Što se tiče sporta i show-a, tu se slažem, samo ne razumijem kako možeš očekivati od Mercedesa da sam sebe prijavi za flex prednje krilo? Cijelo vrijeme tražite krivicu u Mercedesu!?
Zabranjivali su i Mercedesu svašta nešto, samo oni se nekako uvijek vrate.

Dalji dio tvog komentara spada u tvoju vjeru vs. moje vjera.
Meni moja vjera brani da mislim, da dok god su glavna mjesta u FIA popunjena Ferrarijevim bivšim kadrovima i dok god u samom vijeću sjedi čovjek koji je na plati Ferrarija (a ne FIA), da je bilo šta od toga što ti impliciraš moguće.
A o vjeri ne treba puno raspravljati :thumbs:

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Koji to Ferrarijev covjek sjedi u nekakvom vjecu a placa ga Ferrari? I tko su ti Ferrarijevi ljudi?

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Iceman je napisao/la: 21.05.2021., 12:54 Koji to Ferrarijev covjek sjedi u nekakvom vjecu a placa ga Ferrari? I tko su ti Ferrarijevi ljudi?
Nije nekakvo vijeće nego WMSC:
The World Motor Sport Council (WMSC) has responsibility for all aspects of international motor sport. It usually meets four times a year to decide on rules, regulations, safety and development of motor sport at every level from karting to Formula One.
https://en.wikipedia.org/wiki/FIA_World ... rt_Council

Scroll dole do "Members by right" i iskočit će ti dva poznata imena. Jednog od njih Ferrari plaća da sjedi tu 4x godišnje. Zaboravio sam naglasiti da taj member by right, jedini ima pravo na veto. Ali to svi znamo :chill:
Krug se zatvara sa prvom čovjekom liste.

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Sam si napisao vijece, pa sam pitao koje jer nisam skuzio na koje mislis.
Da vidim da ima bivsih ferrarijevih zaposlenika tamo kao i jedan sadasnji, al neupitno je da ni jedna momcad u povijesti F1 nije imala takav politicki utjecaj kao sto ga ima Mercedes. Kad dođe dan kada ce sve kontroverzne odluke ici u korist Ferrariju onda mozemo pricati kako je problem tko sjedi za zelenim stolom.

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Iceman je napisao/la: 21.05.2021., 15:24 Sam si napisao vijece, pa sam pitao koje jer nisam skuzio na koje mislis.
Da vidim da ima bivsih ferrarijevih zaposlenika tamo kao i jedan sadasnji, al neupitno je da ni jedna momcad u povijesti F1 nije imala takav politicki utjecaj kao sto ga ima Mercedes. Kad dođe dan kada ce sve kontroverzne odluke ici u korist Ferrariju onda mozemo pricati kako je problem tko sjedi za zelenim stolom.
Jesam, ali u istoj rečenici sa FIA. Nema veze ... pitanje je OK, ono nekakvo mi je zaparalo uši.

Vidi, neupitno je da je Ferrari taj koji ima najveći politički i svaki drugi uticaj u F1. Sve ostalo spada u neke priče, koje vi izmišljate. Čitam neki dan na F1puls komentar, gdje se Berniev slučaj na njemačkom sudu povezuje sa dominacijom Mercedesa, kao dio nekog tala. Neko sjedi i smišlja teorije zavjere, provuče to desetak puta kroz komentare i to će još domalo postati default argument. Dokaz koliko se ide neozbiljno u rasprave.
Kraljica svih kontroverznih odluka je kazna za Ferrari, koja je bila a niko ne zna koja je. To se recimo ne bi moglo desiti ni jednoj drugoj ekipi.

Sem toga ja nisam ni rekao da je su problem ljudi koji sjede u WMSC. Nije to moja briga. Ako nekoga smeta od ekipa nek se bore kroz sistem.
Poenta je da je nemoguće naštimati pravilnik za Mercedes (niti za neku drugu ekipi), a da to Ferrari ne zna i ne odobri.
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡