Predlog muzike za sluÅ”anje uz Äitanje uvodne teme.

Ovog trkaÄkog vikenda FE Äe napraviti nove stranice historije, utrkivaÄe se po prvi puta na permanentnoj stazi. Mada ako uzmemo za obzir da je ePri Meksika delomiÄno vožena na permanentnom djelu GP staze, ovo je neÅ”to posve drukÄije. Iako Äe mnogi otvarajuÄi temu a prethodno ne znajuÄi za nedavne vijesti pomisliti da se radi o nekadaÅ”njoj F1 uliÄnoj pisti na doku u gradu Valensiji, FE ipak Äese voziti na pisti koja je ne tako daleko od grada, staza pod imenom Ricardo Tormo.

Ricardo Tormo je izuzetno poznat MotoGP fanovima koji uglavnom sudjeluje u finalu sezone, F1 je kao i FE koristila stazu za službena testiranja a nasuprot F1, FE Äe po prvi put koristiti pistu za utrke. Idemo u treÄi uzastopni dabl heder, Monaco koji dolazi kasnije Äe prekinuti taj niz kojeg je zapoÄeo Berlin lane zbog organizacionog kaosa nebili se Å”esta sezona ipak zavÅ”ila.

Elem, Ricardo Tormo konfiguracija za FE utrke Äe koristiti posve novu trasu, gde je zavoj 8 mnogo pre originalne Å”ikane koja se koristi za potrebe testiranja i na mjestu je gdje ranije seÄe taj djeo staze prema dugom levom zavoju. Sada zavoj 8 je jedna duga leva okuka koja se odma nadovezuje na V zavoj odnosno zavoj broj 9. Zavoj nakon toga je uslovno reÄeno lakat zavoj koji je vrlo zeznut ako vozaÄ doda "gas" malo jaÄe. Å ikana koja služi kao poslednji kompleks zavoja na stazi je pozajmljena sa konfiguracije staze sa testiranja ali je pomerena skroz do ulaza u pitlejn Å”to je po meni dobra odluka. NapadaÄki mod je smeÅ”ten u zavoju broj 8.
Odradio sam kompletnu analizu staze u mom F1c testnom centru sa u mnogome poboljÅ”anim Gen2 bolidom u odnosu na prvu inkarnaciju te uz hipertest na 8 razliÄitih staza gde imam 0.7s+- u odnosu na zbilju te najbolje vreme na ovoj konfiguraciji staze mi je bilo 1:21.300. OÄekujte takva vremena tjekom trkaÄeg vikenda.

Bez obzira na sve nedaÄe, Bird je na vrhu uz naravno kolegu Evansa koji je tik uz njega. Koliko stvari stoje borbe Äese ljute voditi izmeÄu vozaÄa Jaguara i Mercedesa. Wehrlein i Frijns u senci obavljaju odliÄne vožnje za sada.

Jaguar pokazuje oÄit napredak te potpisivanje Birda je bio odliÄan posao, lane je Evans "vukao" momÄad a sada dva jaka vozaÄa drže Jaguar na vrhu. Mercedes unatoÄ velikim problemima je blizu njih, Techeetah nije baÅ” tako blizu ali joÅ” ima puno utrka da se vozi. Svi momÄadi su do sada osvajali poene Å”to je dobra stvar. NIO 333 je uz Dragon lepo napredovao.
Dobro je Å”to se utrka održava na mjestu na kojem su moguÄe bliske borbe a da se ne zavrÅ”i u zidu, permanentna staza Äe nam dati malo bolje utrkivanje bez "kolateralnih Å”teta" zbog loÅ”ih vožnji.

Za Rim dugoroÄna prognoza je bila toÄna, a kako sada stvari stoje u oba dana utrkivanja Äe biti kiÅ”e ako je vjerovati prognozi. Ne želim da vas obradujem bez nekog pokriÄa, suzdržiÄemo se do subote.
