VN Bahreina (Sakhir) 26.-28. ožujka 2021.
-
dmj
- GP3
- Postovi: 976
- S nama već: 5 god 3 mj
Povijest F1 i svih drugih serija je povijest interpretiranja i zaobilaženja pravila.
Nažalost, nedorečenost i nedosljednost sudačke interpretacije pravila odavno je rak-rana moderne F1.
Jučerašnja je utrka samo posljednji u nizu primjera.
Nije problem u Mercedesovim izlascima sa staze, nego u sporosti Red Bullovog odgovora na to. I u Masijevom propuštanju jasnog definiranja prekršaja i kazne, pa makar to definirali i usred utrke...
Samo vraćanje mjesta je apsolutno ispravno i mora se odnositi na takvu situaciju u bilo kojem zavoju bilo koje staze.
Nažalost, nedorečenost i nedosljednost sudačke interpretacije pravila odavno je rak-rana moderne F1.
Jučerašnja je utrka samo posljednji u nizu primjera.
Nije problem u Mercedesovim izlascima sa staze, nego u sporosti Red Bullovog odgovora na to. I u Masijevom propuštanju jasnog definiranja prekršaja i kazne, pa makar to definirali i usred utrke...
Samo vraćanje mjesta je apsolutno ispravno i mora se odnositi na takvu situaciju u bilo kojem zavoju bilo koje staze.
- monkeyseat
- Formula 2
- Postovi: 1273
- S nama već: 8 god 8 mj
- Navija za: Diversity
Max ostao bez trećeg mjesta na COTA-i zbog pretjecanja Kimija van staze.
Suci su totalno nekonzistentni i spori. Kazne se čekaju predugo i očigledno nisu za sve iste.
Seb je kažnjen u Kanadi zbog blokiranja Lewisa, a Lewis nije dobio ništa kad je u Monacu presjekao šikanu i blokirao Ricciarda.
Suci su totalno nekonzistentni i spori. Kazne se čekaju predugo i očigledno nisu za sve iste.
Seb je kažnjen u Kanadi zbog blokiranja Lewisa, a Lewis nije dobio ništa kad je u Monacu presjekao šikanu i blokirao Ricciarda.
ˇU jednom vrtu među cvijećem, sićušan grad se sakrio. U njemu žive mala bića, kažu da Graškograd je to.
To znamo samo ti i ja, hajmo ih posjetiti sad i vidjet ćete sitno zrnje i njihov Graškograd!ˇ
To znamo samo ti i ja, hajmo ih posjetiti sad i vidjet ćete sitno zrnje i njihov Graškograd!ˇ
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7169
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
mogu samo ponovit: dangube.zekohonda je napisao/la: 26.03.2021., 22:44 dangube ostaju dangube:
https://www.pitpass.com/69280/U-turn-on ... ack-limits
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- MSC
- Formula 1
- Postovi: 1662
- S nama već: 9 god 8 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Kutina
- Kontakt:
Pa nek je svaki put dobio samo jednu desetinku. Do kraja trke je to 3 sekunde prednosti. Utrku pobjedio za manje od jedne sekunde.
"What a little star." May 26, 2012.
- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4508
- S nama već: 6 god 8 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Ma jasna je razlika kad sam ideš široko i pretičeš dok ideš široko, ali to ispadne jedno te isto, stičeš prednost koristeći prostor izvan staze u oba slučaja, preticao ne preticao. FIA je zajebala opet jer su na treninzima rekli nema toga, da bi poslije kvala rekli sjecite do mile volje u utrci kako su potvrdili Norris i Leclerc, vjerovatno i drugi vozači, a onda na sred trke jedni se žalili jer to nisu koristili i onda ovi to promijene nekad u 30 i nekom krugu, vozači idalje nisu poštovali i onda kad se desi preticanje za pobjedu utrke TAD prvi put reaguju i kažnjavaju to. Ponavljam, za mene je to isto, preticao ne preticao stičeš prednost na štoperici kad namjerno ideš široko.


- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18236
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
LH44 je napisao/la: 29.03.2021., 12:03 Ma jasna je razlika kad sam ideš široko i pretičeš dok ideš široko, ali to ispadne jedno te isto, stičeš prednost koristeći prostor izvan staze u oba slučaja, preticao ne preticao. FIA je zajebala opet jer su na treninzima rekli nema toga, da bi poslije kvala rekli sjecite do mile volje u utrci kako su potvrdili Norris i Leclerc, vjerovatno i drugi vozači, a onda na sred trke jedni se žalili jer to nisu koristili i onda ovi to promijene nekad u 30 i nekom krugu, vozači idalje nisu poštovali i onda kad se desi preticanje za pobjedu utrke TAD prvi put reaguju i kažnjavaju to. Ponavljam, za mene je to isto, preticao ne preticao stičeš prednost na štoperici kad namjerno ideš široko.


F12000 je napisao/la: 29.03.2021., 12:07 Po meni je na kraju nakon mora užasnih gafova od strane FIA-e najgori bio kad su usred utrke PONOVNO promijenili pravilo![]()
![]()
![]()
Barem u svojoj debilnosti zadržite neku konzistentnost.

Što jest jest, za to im se ne može prigovoriti.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ali kako je zanimljivo da TEK SADA čak i ovi Britanci odjednom upiru prste u FIA-u i suce, a kada se na Ferrariju i Vettelu radio isti ili čak i gori kriminal svih ovih godina, tada se okretala glava i odmah bi se kazalo "ahh, evo opet Ferrari kenja" "VeTTeL nE Bi tREbaO rADiti tE gRešKe"....
Drago mi je, uživam.
Još samo da se Ferrari vrati na prave staze pa da opet govore da smo nelegalni...
Drago mi je, uživam.
Još samo da se Ferrari vrati na prave staze pa da opet govore da smo nelegalni...
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Dupli standardi su uvijek bili guilty pleasure 


-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Po meni ovo nije greška sudija. Ovo je greška direktora Masi, koji je zeznuo stvar zato što je naglasio da se u zavoju 4. neće nadzirati prelazak izvan granica staze.
Kad su shvatili da neki vozači stvaraju prednost (Hamilton skoro u svakom krugu) izdali su upozorenje da se to ne smije raditi! Zašto upozorenje ako su rekli da neće nadzirati? Objašnjenje jako glupo, jer nam nije bila namjera da vozači dobijaju prednost. Pa to je isto da studentu kažeš, neću paziti da li prepisuješ na ispitu. Naravno da će svi prepisivati, bez obzira što prepisivanje nije u duhu pravila.
Onda druga greška, kad je vidio da Hamilton redovno prelazi preko linije, poslao mu je upozorenje? Zašto upozorenje ako ste rekli da nećete kontrolisati prelaske preko linije?
I onda dolazimo do preticanja. Svi znamo i to je uvijek tako bilo, da ne možeš preticati izvan staze. Ako si stekao prednost van staze, moraš je vratiti. RB je mogao legitimno pitati, otkud znate da sam prešao preko linije, ako se rekli da nećete kontrolisati?
Slažem se sa Toto Wolff da pravila o granicama staze ne bi trebala biti komplikovana. Svi su oni jedni od najboljih vozača na svijetu. Kad su Hamiltonu izdali upozorenje, nije nijednom prešao sa 4 kotača punu liniju.
Zato sam uvijek govorio, lijepa trava i pijesak. Pa ako izletiš i napraviš prednost svaka čast. To ćeš uspijeti 1/10 puta, a ostalih 9 puta ćeš izgubiti pola kruga ili skroz odustati od utrke. Pa ko voli nek izvoli.
Kad su shvatili da neki vozači stvaraju prednost (Hamilton skoro u svakom krugu) izdali su upozorenje da se to ne smije raditi! Zašto upozorenje ako su rekli da neće nadzirati? Objašnjenje jako glupo, jer nam nije bila namjera da vozači dobijaju prednost. Pa to je isto da studentu kažeš, neću paziti da li prepisuješ na ispitu. Naravno da će svi prepisivati, bez obzira što prepisivanje nije u duhu pravila.
Onda druga greška, kad je vidio da Hamilton redovno prelazi preko linije, poslao mu je upozorenje? Zašto upozorenje ako ste rekli da nećete kontrolisati prelaske preko linije?
I onda dolazimo do preticanja. Svi znamo i to je uvijek tako bilo, da ne možeš preticati izvan staze. Ako si stekao prednost van staze, moraš je vratiti. RB je mogao legitimno pitati, otkud znate da sam prešao preko linije, ako se rekli da nećete kontrolisati?
Slažem se sa Toto Wolff da pravila o granicama staze ne bi trebala biti komplikovana. Svi su oni jedni od najboljih vozača na svijetu. Kad su Hamiltonu izdali upozorenje, nije nijednom prešao sa 4 kotača punu liniju.
Zato sam uvijek govorio, lijepa trava i pijesak. Pa ako izletiš i napraviš prednost svaka čast. To ćeš uspijeti 1/10 puta, a ostalih 9 puta ćeš izgubiti pola kruga ili skroz odustati od utrke. Pa ko voli nek izvoli.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Neki kažu da je Hamilton stekao sveukupno 6 sekundi prednosti s tim što je izlazio van staze 30 puta. Znači kombinacija manjeg opterećenja na gume + bolje ubrzanje tj. izlaz iz zavoja koji dobiješ s tim da izađeš vam staze na tom dijelu staze.
I sad je tu sporno ono "long lasting advantage"...jer kao piše u pravilniku da će se tek tada opomenuti vozača u slučaju "long lasting advantagea" tj. Masi je rekao da vozači mogu ići van staze na tom dijelu samo ako nije taj lasting advantage što može biti vremenski (znači da se ovako nakupi 6 sekundi kao Ham) ili ako obaviš pretjecanje kao Max...
Evo jedan tweet koji se bavi pravilnikom oko ove situacije
I sad je tu sporno ono "long lasting advantage"...jer kao piše u pravilniku da će se tek tada opomenuti vozača u slučaju "long lasting advantagea" tj. Masi je rekao da vozači mogu ići van staze na tom dijelu samo ako nije taj lasting advantage što može biti vremenski (znači da se ovako nakupi 6 sekundi kao Ham) ili ako obaviš pretjecanje kao Max...
Evo jedan tweet koji se bavi pravilnikom oko ove situacije
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- F12000
- Formula 1
- Postovi: 2967
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Leclerc
Uhh kako bi im ja da sam Max jučer prvi prošao ciljem pa nek se jebu oni i njihova dvostruka pravila i neka dijele kazne. U stilu moje Šibenke 1983. - neka sami igraju finale, mi smo prvenstvo osvojili!- Going wide in T4 during the race not monitored
- passing off the track still not allowed.
Ako RB želi osvojiti ovu titulu moraju otvoriti rat na svim frontovima i Mercedes dovesti u maksimalno nepovoljan položaj. Iza Bahreina stvoriti atmosferu trijumfa, a ne defetizma. Pa onda čak i kad suci dodijele pobjedu i bodove Mercedesu, s javnom hajkom stvoriti pritisak da im slučajno ne padne na pamet na ovaj način se igrati s pravilima i sudačkim odlukama u ostatku sezone.

-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Hvala @Ferrari na pojašnjenju.
OK, za upozorenje mi je onda jasno. Tu nisu pogriješili što su dali Hamiltonu upozorenje.
Sad gledam taj tweet ... zaista je jako lijepo posloženo ... sad sam promijenio mišljenje. IMO Max je u pravu i nije trebao vraćati poziciju nego se boriti za zelenim stolom.
Kako objasniti, da je u slučaju Maxovog preticanja granica staze bijela linija, ako je Masi naglasio da je u 4. zavoju granica staze umjetna trava i pješčana zamka?
OK, za upozorenje mi je onda jasno. Tu nisu pogriješili što su dali Hamiltonu upozorenje.
Sad gledam taj tweet ... zaista je jako lijepo posloženo ... sad sam promijenio mišljenje. IMO Max je u pravu i nije trebao vraćati poziciju nego se boriti za zelenim stolom.
Kako objasniti, da je u slučaju Maxovog preticanja granica staze bijela linija, ako je Masi naglasio da je u 4. zavoju granica staze umjetna trava i pješčana zamka?
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Zakasnio na Edit: sad čitam ovaj članak na pulsu. gdje piše da su sudije tražile da se vrati pozicija.
Ali kaže Horner, da je jasno bilo rečeno da se ne smije preticati??? Ti nije pisalo u tweetu iznad ... Tako da ne znam više šta da mislim ...
Jedno je bilo jasno rečeno, drugo je ostavljeno vozačima na interpretaciju. Hamilton je baš dobro interpretirao, ako se ubrzao za 6 sec
Ali kaže Horner, da je jasno bilo rečeno da se ne smije preticati??? Ti nije pisalo u tweetu iznad ... Tako da ne znam više šta da mislim ...
Jedno je bilo jasno rečeno, drugo je ostavljeno vozačima na interpretaciju. Hamilton je baš dobro interpretirao, ako se ubrzao za 6 sec

- Wehrlein94
- GP3
- Postovi: 997
- S nama već: 5 god 2 mj
- Navija za: Raikkonen
evo nakon "prospavane " noći smo "pametniji"..moš mislit,ali ajde da probamo rezimirati nešto..
OKEJ,Lewis je 29 puta išao široko u zavoju broj 4 i to je kao dopušteno bilo,okej,ali ZAŠTO MAX ONDA NIJE IŠAO 29 PUTA na isti način ? Zar u Red Bullu ne postoji netko ko je pratio samo Lewisove krugove da pokaže Horneru,alo ej,gle šta radi Lujo, ajmo i mi isto ako se već smije ?
OKEJ,Lewis je 29 puta išao široko u zavoju broj 4 i to je kao dopušteno bilo,okej,ali ZAŠTO MAX ONDA NIJE IŠAO 29 PUTA na isti način ? Zar u Red Bullu ne postoji netko ko je pratio samo Lewisove krugove da pokaže Horneru,alo ej,gle šta radi Lujo, ajmo i mi isto ako se već smije ?
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Pa RBR ili Max očito nisu bili upoznati s tim. Oni su se žalili i tražili kaznu za Lewisa kada su to vidjeli, iako za to nema razloga. Mislim, možda je i Max tu išao široko, ali to je nebitan faktor. Ne kužim zašto i dalje traje ta rasprava o Hamiltonu i njegovih 29 puta? Mogao je i 56 puta jer NIJE BILO KAŽNJIVO. Ono što je kažnjivo je napraviti pretjecanje na tom dijelu staze.Wehrlein94 je napisao/la: 29.03.2021., 20:37 evo nakon "prospavane " noći smo "pametniji"..moš mislit,ali ajde da probamo rezimirati nešto..
OKEJ,Lewis je 29 puta išao široko u zavoju broj 4 i to je kao dopušteno bilo,okej,ali ZAŠTO MAX ONDA NIJE IŠAO 29 PUTA na isti način ? Zar u Red Bullu ne postoji netko ko je pratio samo Lewisove krugove da pokaže Horneru,alo ej,gle šta radi Lujo, ajmo i mi isto ako se već smije ?
Treba se čitati pravilnik...to ide i za vozače i za ekipe.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Wehrlein94
- GP3
- Postovi: 997
- S nama već: 5 god 2 mj
- Navija za: Raikkonen
ma nema mi to smisla...dakle smije se koristiti taj dio staze cijelu utrku,ali se ne smije pretjecati... ali to van staze,to je zapravio DIO STAZE u glavama ovih koji su sastavljali pravilnik... baš idiotski,ali @ferrari,hvala na objašnjenju, sad mi je ipak jasnije to sve