Predlog muzike za slušanje uz čitanje uvodne teme.
Uff, kakva utrka iza nas. Ne mogu najaviti VN Sakhira a da prosto ne pišem cjelo vreme o prvoj utrci i odvojenim katastrofama najpre Grosjeana kojem sam posvetio uvod jer je on junak priče pa kakvom udesu Strolla te propuštena šansa za Pereza da osvoji podij. VN Bahreina a referiram na prvo izdanje je bila najdulja utrka po suhom u novijoj historiji F1- 2 sata i 59 minuta! Po tome od nešto malo više od 1000 izdanja je zauzela 37. mjesto na toj listi gde dominira VN Kanade 2011 sa 4 sata i 4 minuta, VN Brazila 2016 je 29. s 3 sata i 1 minut, Koreja 2010 je na 54. mjestu s 2 sata i 48 minuta a Malezija 2012 63. s 2 sata i 44 minuta. I to je to apropo moderne F1 na Top80 listi najduljih utrka. Sve ovo između su one klasične duge utrke u periodu 1950-1970.

Najbitnije da je Grosjean van svake životne opasnosti bez preloma uz opekotine.



Šta očekivati od Vanjskog Kruga? Definitivno pregršt akcije. Kako se znaju ređati preticanja na relaciji zavoja 1-4 tako očekujem da bi se od zavoja 5 pa do šikane odnosno zavoja 7 i 8 moglo isto puno toga dešavati u stilu utrke iz 2010. Do sada je 4. zavoj bio V konfiguracije a sada će biti de fakto šikana što menja stvari.


Zone akcija
Duboke isprike zbog prikaza video materijala preko Streamable linka, FOM mi je blokirao svih 7 uratka koje sam spremio na Youtubeu.
2010. Sakhir je održao utrku na Krugu Izdržljivosti koja koristi Zavoje 5-8 s Vanjskog Kruga pa stoga je jedina referenca za ono što čeka vozače a i nas gledatelje pa ću se potruditi izvući što više informacija da vam približim. Pogledao sam spomenutu utrku te snimio 7 zanimljivih situacija:
Zavoji 1-9
2010- Pogled na spomenutu sekciju iz vazduha. Prvo ide V zavoj pa de fakto dve uzastopne dve šikane. Zavoj 7 je jako zeznut jer se koči i skreće istovremeno a nakon toga sledi prava šikana te blagi zavoj odnosno zavoj broj 9.
Kompleks zavoja 1-4
2010- Hulkenberg protiv Kovalainena. Kao što je i običaj na normalnoj sekciji tako i ovde vozač koji gubi mjesto u prvom zavoju može lako nadoknaditi mjesto u četvrtom.
Zavoj 4
2010- Glock protiv Kovalainena. U ovom uratku Glock je malko pritisnuo Kovalainena na ulazu u zavoj broj 5 što je jedan od načina kako osigurati sveže ugrabljeno mjesto.
2010- Webber protiv Buemija. Na izlasku iz boksa Webber s lakoćom prelazi Buemija.
2010- Kubica protiv Buemija. Još jedan školski primjer preticanja u 4. zavoju.
Kompleks zavoja 6-8
2010- Hulkenberg gubi kontrolu pod pritiskom u sedmom zavoju te se izvrće + bonus odustajanje di Grassija.
Zavoji 10 i 11
2010- Buemi protiv Hulkenberga. U ova dva zavoja ne očekujemo preticanja ali ako se izgubi trakcija na izlazu iz tog kompleksa ma šta god bio uzrok to automatski znači gubitak pozicije od protivnika koji diše za vrat na startno/ciljnoj ravnini. Recimo ako neko pogreši na izlazu iz šikane to bi moglo biti skupo pre zavoja broj 10 ili prvog zavoja u idućem krugu.
Pirelli opet donosi C2-C4 a broj setova je neizmenjen u odnosu na prošlu utrku.

McLaren je odličnim rezultatima u Bahreinu osigurao lepu prednost ispred Racing Pointa koji su imali strašan peh s neverovatnim odustajanjima, a na tablici vozača upravo je treća strana najviše profitirala tj. Ricciardo.

Vidite i sami koliko je sve to zbijeno apropo četvrte pozicije. Čak šta više Sainz, Norris i Albon se polako približavaju Leclercu odnosno Perezu odnosno Ricciardu. Očekujem pad Leclerca na tablici jer će Vanjski Krug prosto pojesti sve koji imaju deficit PJ ali nikad se ne zna, niko nije mogao očekivati onako bizaran Bahrein. Svašta je još moguće.

Satnica utrke je pomerena u duboko u noć po lokalnom vremenu, obratite pažnju na to. Naravno čeka nas još jedan suhi vikend ali to neće zaustaviti zabavu. Želimo Romainu Grosjeanu brz oporavak, nije isključeno da ba vidimo u Abu Dhabiju jer nema preloma. Sve zavisi od zarastanja opekotina.