Povijest F1

šŸ•’ Razgovori o proÅ”lim vremenima, mjesto za iskusne članove.

Post

Dani Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2324
S nama već: 9 god 11 mj
Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
Pa ja ti i govorim da uopće ove stavke koja je kasnije navedena uopće nema u pravilniku za 2003. Dao sam ti link na pravila za sezonu 2003. i ja ta njihova tumačenja ne mogu pronaći. Uostalom nisam ja taj koji je spomenuo promjene pravila već timovi . To Å”to se fia pere od odgovornosti ne znači da je fia u pravu.
slika

Post

Clark
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 376
S nama već: 10 god 4 mj
Dani je napisao/la: 15.10.2020., 20:56 Pa ja ti i govorim da uopće ove stavke koja je kasnije navedena uopće nema u pravilniku za 2003.
Koja je to stavka kasnije navedana, a da je nema u pravilniku za 2003.?
Uostalom nisam ja taj koji je spomenuo promjene pravila već timovi .
Pa provjeri prije nego Ŕto postaŔ. Nemoj vjerovati svemu Ŕto pročitaŔ na internetu.

Post

F12000
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2967
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Leclerc
TIL s Reddita: 1988 su Keke Rosberg i Giacomo Agostini odvozili promo "utrku" na Grobniku

slika

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
2003. ce zauvijek ostati predmet prijepora, ako nista dok ne izumru generacije nas koji se te sezone sjecamo u zivoj memoriji i koji smo imali barem elementarno poznavanje materije te davne godine :zubo:

U mojoj struci, u opcoj teoriji prava postoje nacela pravne sigurnosti i legitimnih ocekivanja. To bi uprosceno znacilo da ako se ponasas po zakonu legitimno je ocekivati da neces biti kaznjen ni zavrsiti u zatvoru.

To je nesto sto hronicno nedostaje FIA koja vrlo cesto donosi politicke odluke a ne odluke zasnovane na pravu.

Situacija iz 2003. je u nekom najopcenitijem smislu antinomicna. Dakle i oni koji tvrde da nema nista sporno i oni koji tvrde da je prvenstvo poklonjeno Ferrariju su u pravu i u krivu u isto vrijeme.

Obje strane price imaju kredibine argumente i jasno je da navijacke preferencije odredjuju koji se argumenti prihvataju a koji odbacuju.

Moja pozicija je jasna naravno, ja smatram da je prvenstvo prelomljeno u Ferrarijevu korist i naravno da je to uradjeno fino u rukavicama, a ne ocigledno kao u holivudskim filmovima gdje su negativci vidljivi iz aviona. Ali i razumijem one koji ce reci da je sve bilo po pravilima. Samo je problem kad nemas pravnu sigurnost onda ne mozes legitimno ocekivati da sutra ti takodjer po pravilima ne budes *ebana strana.

Za kraj, ono sto sam mislio 2003. mislim i danas, a to je da se sezona trebala pusititi do kraja pa se onda baviti gumama i tumacenjem pravila. Ili druga solucija, Michelin je trebao skupiti muda i nastaviti sa istim gumama i nastavit se boriti pravnim sredstvima do suda u Strazburu.
slika

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
Frantic je napisao/la: 08.10.2020., 08:37 BTW, na danaŔnji dan prije 20 godina, jedan poseban, dugo očekivani i nadasve "katarzističan" trenutak za sve fanove Ferrarija
Fun fact: Celavac sto drzi tablu na oko 1:00 je nase gore list, nas covjek, Miodrag ili Milorad Kotur se zove. Cini mi se rodom iz Posavine, Orasje, Brcko....Citao sam tih godina neki intervju sa njim, ali se nicega osim njegovog prezimena ne sjecam :mrgreen: otkud on u Ferrariju, mozda bi ti mogao znati :gandalf:
slika

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
A evo i diskusije Patricka Heada i Rossa Brawna.




Ja koliko vidim, Patrick Head, a prije njega i Dupasquier, je rekao otkad su gume iste (Imola 2001.), a Ross je na pitanje zasto su bas u tom trenutku protestvovali dao jako demagoski odgovor. Skoro je nadmasio demagogiju Luce di Montezemoloa u saopcenju za medije nakon sto im je ukinuta diskvalifikacija sa Malezije 1999. O Maleziji ce baj d vej ici naredna kolumna :trep:
slika

Post

Testarossa
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 222
S nama već: 6 god 11 mj
Navija za: Ferrari
Miodrag Kotur je iz Kozarske Dubice. Dugo godina je bio Ŕef logistike u timu Ferarija gdje je radio ukupno 17 godina. Nakon toga se tri godine nalazio u fabrici Lotusa, da bi potom se vratio u F1 kao team manager Caterhama. Od 2017 se nalazi na celu Leopard Racinga kao team principal. To je tim koji se takmici u moto 2 i moto 3 prvenstvima.

[ link do slike ][/img]
[ link do slike ][/img]
"I am who I am. I don't try to be anybody else or act in any way. I've always been the same idiot." - S.V.

Post

Testarossa
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 222
S nama već: 6 god 11 mj
Navija za: Ferrari
slika
slika
"I am who I am. I don't try to be anybody else or act in any way. I've always been the same idiot." - S.V.

Post

zekohonda Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7158
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: sve powered by honda
Lokacija: dubrovnik
_bataziv_0809 je napisao/la: 30.10.2020., 19:14 A evo i diskusije Patricka Heada i Rossa Brawna.




Ja koliko vidim, Patrick Head, a prije njega i Dupasquier, je rekao otkad su gume iste (Imola 2001.), a Ross je na pitanje zasto su bas u tom trenutku protestvovali dao jako demagoski odgovor. Skoro je nadmasio demagogiju Luce di Montezemoloa u saopcenju za medije nakon sto im je ukinuta diskvalifikacija sa Malezije 1999. O Maleziji ce baj d vej ici naredna kolumna :trep:
to bata!
malezija mi je početak mafie! :gandalf:
možda je neŔto i prije bilo, ali zaboravan sam viŔe.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
Testarossa je napisao/la: 30.10.2020., 19:20 Miodrag Kotur je iz Kozarske Dubice. Dugo godina je bio Ŕef logistike u timu Ferarija gdje je radio ukupno 17 godina. Nakon toga se tri godine nalazio u fabrici Lotusa, da bi potom se vratio u F1 kao team manager Caterhama. Od 2017 se nalazi na celu Leopard Racinga kao team principal. To je tim koji se takmici u moto 2 i moto 3 prvenstvima.

[ link do slike ][/img]
[ link do slike ][/img]
Svaka cast!

Dubica je da prostis Bosanska Dubica, prekrstena u Kozarsku poslije ovog prokletog rata :facepalm: ali nije tema...makar sam pogodio da je iz sjeverne Bosne...odlicna karijera nema sta!

To je bas bilo zanimljivo da neko nas radi u F1, pa i u meni omrazenom Ferrariju....svijet je tad bio puno veci, puno manje uvezan...danas je to normalna stvar. 2000.te je to meni bilo ravno da je otisao na Mjesec :prcnjau:

P.S. Otkud Sumiju ovi kineski simboli na kacigi?
slika

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
Nije mu lose sad...bolje je grlit njih nego ovu Todta i Sumahera :cool:

slika
slika

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
zekohonda je napisao/la: 30.10.2020., 20:21 to bata!
malezija mi je početak mafie! :gandalf:
možda je neŔto i prije bilo, ali zaboravan sam viŔe.
Bilo je i prije ... I niko ti ne vjeruje da si zaboravio :zubo:

Post

Testarossa
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 222
S nama već: 6 god 11 mj
Navija za: Ferrari
_bataziv_0809 je napisao/la: 30.10.2020., 21:33
Testarossa je napisao/la: 30.10.2020., 19:20 Miodrag Kotur je iz Kozarske Dubice. Dugo godina je bio Ŕef logistike u timu Ferarija gdje je radio ukupno 17 godina. Nakon toga se tri godine nalazio u fabrici Lotusa, da bi potom se vratio u F1 kao team manager Caterhama. Od 2017 se nalazi na celu Leopard Racinga kao team principal. To je tim koji se takmici u moto 2 i moto 3 prvenstvima.

[ link do slike ][/img]
[ link do slike ][/img]
Svaka cast!

Dubica je da prostis Bosanska Dubica, prekrstena u Kozarsku poslije ovog prokletog rata :facepalm: ali nije tema...makar sam pogodio da je iz sjeverne Bosne...odlicna karijera nema sta!

To je bas bilo zanimljivo da neko nas radi u F1, pa i u meni omrazenom Ferrariju....svijet je tad bio puno veci, puno manje uvezan...danas je to normalna stvar. 2000.te je to meni bilo ravno da je otisao na Mjesec :prcnjau:

P.S. Otkud Sumiju ovi kineski simboli na kacigi?
I danas je jako tesko nekome odavde upasti u F1. Za sada ja znam samo za Miju Djačić da je trenutno u F1 i to kao PR ni manje ni viÅ”e Charlesa Leclerca.

P.S. mozda je bila neka trka u Aziji pa je to mali touch
"I am who I am. I don't try to be anybody else or act in any way. I've always been the same idiot." - S.V.

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
Testarossa je napisao/la: 30.10.2020., 22:49 P.S. mozda je bila neka trka u Aziji pa je to mali touch
Hm Vettel je nedavno na svojoj kacigi replicirao taj simbol u cast Sumahera :?
slika

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
Čitam ovaj tekst od @dmj :

https://telesport.telegram.hr/price/sam ... eneracije/

Iako sam ga procitao nekoliko desetaka puta i Dino me naljutio paralelom Novoeselac-Massa :thumbsd: ovaj dio nisam do sada nikako uhvatio:

Naprotiv, u dominantnom je bolidu uspio izgubiti titulu 2016. od momčadskog kolege… NeÅ”to Å”to se Juanu Manuelu Fangiju ili Michaelu Schumacheru nije moglo dogoditi.

Slijede joÅ” dvije godine dominacije?

No tada je u momčad doÅ”ao Valtteri Bottas i stvari su se posložile. Finac je neprijeporni drugi vozač i vodonoÅ”a, a u takvom se okruženju Lewis — baÅ” kao i njegov veliki uzor Ayrton Senna, s kojim ima mnogo karakternih i vozačkih sličnosti — mnogo bolje osjeća.


Šta je sporno? Pa uz vodonoŔe se ne gube titule! Ne može se desiti gubitak titule ako sve vrijeme pokraj tebe vozi vodonoŔa...Dakle različit arŔin, rekao bih :chill:
slika

Post

1883
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 248
S nama već: 9 god 5 mj
Lokacija: Nederland
Dino Milic Jakovlic me nikada nije fascinirao znanjem iz utrka F1, opcenito poznavanjem GP vikenda i dogadjanjima kroz GP vikende.
Razgovarao sam s njim o nekim dogadjanjima iz utrka (konkretno o JPM) na okupljanju koje je organizirao HRT-ov F1 forum 2007. u Zagrebu uz pracenje GP Kine, i ostao razocaran...
Nije to bilo nista daleko i davno, situacije od Brazila 2001. - Kanade 2006. Materija tada stara svega nekoliko godina jednostavno je isparila iz covjekove glave. I ne, nije bio pod utjecajima bilo cega.
Znao je napisati dobre tekstove za Automaniju i to je sve o F1.

Kada bi sada isao pisati o sezoni 2016. uz ponovno gledanje svih GP vikenda napisao bi i zbog cega je to, a hrpa je "toga" - Ham izgubio od Nice. To bi mu bila skola, cisto zbog ljudi koji postoje negdje vani kojima ne moze podvaljivati muda pod bubrege sto se F1 tice. Kada govoris o necemu, pogotovo tako nonsalantno kao "Naprotiv, u dominantnom je bolidu uspio izgubiti titulu 2016. od momčadskog kolege… NeÅ”to Å”to se Juanu Manuelu Fangiju ili Michaelu Schumacheru nije moglo dogoditi", moras to obrazloziti F1 publici. Usporedba situacija Hamovih momcadskih kolega s MS-ovim i Fangiovim je tragikomicna.

E moj Dino, nisu svi ljudi pikzibneri :thumbsd:

Post

dmj
GP3
GP3
Postovi: 975
S nama već: 5 god 3 mj
U pogledu Schumachera se mogu složiti, no Fangio nije imao slabije momčadske kolege od Hamiltona.

Post

dmj
GP3
GP3
Postovi: 975
S nama već: 5 god 3 mj
Ne razumijem u čemu je problem s onim inicijalnim citatom. Rosberg (kao ni Alonso i Button) nije bio vodonoÅ”a, Bottas je. ne mora to ni biti definirano ugovorom, poanta je naprosto da drugi vozač i sam sebe, barem podsvjesno, uvjeri da je slabiji od momčadskog kolege. Hamilton je nakon Å”to je tijekom karijere imao trojicu podjednako brzih momčadskih kolega svakako i zaslužio da može birati tko će voziti pored njega. Poanta je naći dovoljno dobrog vozača da donosi bodove za momčadsku titulu, a dovoljno sporijeg da ne urozi prvu zvijezdu - uloga koju su ljudi poput Bergera, Barrichella ili (neÅ”to od njih ambicioznijeg, nazvao bih ga rubnim slučajem) Webbera super radili kroz povijest. Rosberg nikada, ni kada je gubio titule od Hamiltona, nije imao taj mentalni sklop drugog vozača. Bilo je dovoljno da mu se poklopi sezona s nekoliko pehova za Hamiltona da uspije doći ispred njega.

Usporedbi sa Schumacherom nemam Ŕto dodati, dok je Fangio, uglavnom zbog drukčijih vremena, neprimjeren kao usporedba u tom kontekstu, jer jest izgubio titulu u identičnom bolidu od Farine. Mada se mora dodati da niti jednom nije zavrŔio iza njega u utrci (dok je Hamilton 2016. ipak u podosta navrata zavrŔavao utrke iza Rosberga, ne baŔ samo kada je upao u probleme), titule su ga koŔtala odustajanja zbog kvarova. I 1956. je Fangio zamalo izgubio titulu od momčadskog kolege, Collinsa, no i opet je vrijedilo isto pravilo - Collins je samo u Francuskoj zavrŔio ispred njega, i to nakon dugog zaustavljanja zbog popravka kvara na dovodu goriva.

Za kraj, uopće nemam sumnje da dobar dio vas ovdje zna viÅ”e od mene o modernoj Formuli 1 i daleko bolje razumije sve suptilne detalje danaÅ”njih utrka. Nikada nisam ni tvrdio drukčije. Da živim u nekoj većoj državi bavio bih se isključivo pisanjem o povijesti utrka, ne zalazeći u suvremeno doba i tematiku. Kako to nažalost u Hrvatskoj ne ide, piÅ”em i o modernoj Formuli 1, no činjenica je da u pravilu viÅ”e znam o onome Å”to se deÅ”avalo pedesetih i Å”ezdesetih nego prije nekoliko sezona. Ili u aktualnoj. Stvar entuzijazma i interesa, naprosto.

Post

pigmalion
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2224
S nama već: 9 god 3 mj
Navija za: Fernanda, Ocon (Qatar23 )
@dmj

Kako da nema tvojih novih tekstova? :misli:

https://telesport.telegram.hr/na-prvu/p ... a-grobnik/

COVID-19, ili? :misli:
......ne mogu, ali hoću...... :mrgreen: .....biti po svome,.....

Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run

Post

dmj
GP3
GP3
Postovi: 975
S nama već: 5 god 3 mj
Malo sam se ulijenio, kreativna kriza.

Bit će.
Odgovori
šŸ‘€ Registriraj se Prijavi se ⚔