Povijest F1
- Dani Verified
- Formula 1
- Postovi: 2324
- S nama veÄ: 9 god 11 mj
- Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
Pa ja ti i govorim da uopÄe ove stavke koja je kasnije navedena uopÄe nema u pravilniku za 2003. Dao sam ti link na pravila za sezonu 2003. i ja ta njihova tumaÄenja ne mogu pronaÄi. Uostalom nisam ja taj koji je spomenuo promjene pravila veÄ timovi . To Å”to se fia pere od odgovornosti ne znaÄi da je fia u pravu.

- Clark
- F1puls suradnik
- Postovi: 376
- S nama veÄ: 10 god 4 mj
Koja je to stavka kasnije navedana, a da je nema u pravilniku za 2003.?Dani je napisao/la: 15.10.2020., 20:56 Pa ja ti i govorim da uopÄe ove stavke koja je kasnije navedena uopÄe nema u pravilniku za 2003.
Pa provjeri prije nego Å”to postaÅ”. Nemoj vjerovati svemu Å”to proÄitaÅ” na internetu.Uostalom nisam ja taj koji je spomenuo promjene pravila veÄ timovi .
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama veÄ: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
2003. ce zauvijek ostati predmet prijepora, ako nista dok ne izumru generacije nas koji se te sezone sjecamo u zivoj memoriji i koji smo imali barem elementarno poznavanje materije te davne godine
U mojoj struci, u opcoj teoriji prava postoje nacela pravne sigurnosti i legitimnih ocekivanja. To bi uprosceno znacilo da ako se ponasas po zakonu legitimno je ocekivati da neces biti kaznjen ni zavrsiti u zatvoru.
To je nesto sto hronicno nedostaje FIA koja vrlo cesto donosi politicke odluke a ne odluke zasnovane na pravu.
Situacija iz 2003. je u nekom najopcenitijem smislu antinomicna. Dakle i oni koji tvrde da nema nista sporno i oni koji tvrde da je prvenstvo poklonjeno Ferrariju su u pravu i u krivu u isto vrijeme.
Obje strane price imaju kredibine argumente i jasno je da navijacke preferencije odredjuju koji se argumenti prihvataju a koji odbacuju.
Moja pozicija je jasna naravno, ja smatram da je prvenstvo prelomljeno u Ferrarijevu korist i naravno da je to uradjeno fino u rukavicama, a ne ocigledno kao u holivudskim filmovima gdje su negativci vidljivi iz aviona. Ali i razumijem one koji ce reci da je sve bilo po pravilima. Samo je problem kad nemas pravnu sigurnost onda ne mozes legitimno ocekivati da sutra ti takodjer po pravilima ne budes *ebana strana.
Za kraj, ono sto sam mislio 2003. mislim i danas, a to je da se sezona trebala pusititi do kraja pa se onda baviti gumama i tumacenjem pravila. Ili druga solucija, Michelin je trebao skupiti muda i nastaviti sa istim gumama i nastavit se boriti pravnim sredstvima do suda u Strazburu.

U mojoj struci, u opcoj teoriji prava postoje nacela pravne sigurnosti i legitimnih ocekivanja. To bi uprosceno znacilo da ako se ponasas po zakonu legitimno je ocekivati da neces biti kaznjen ni zavrsiti u zatvoru.
To je nesto sto hronicno nedostaje FIA koja vrlo cesto donosi politicke odluke a ne odluke zasnovane na pravu.
Situacija iz 2003. je u nekom najopcenitijem smislu antinomicna. Dakle i oni koji tvrde da nema nista sporno i oni koji tvrde da je prvenstvo poklonjeno Ferrariju su u pravu i u krivu u isto vrijeme.
Obje strane price imaju kredibine argumente i jasno je da navijacke preferencije odredjuju koji se argumenti prihvataju a koji odbacuju.
Moja pozicija je jasna naravno, ja smatram da je prvenstvo prelomljeno u Ferrarijevu korist i naravno da je to uradjeno fino u rukavicama, a ne ocigledno kao u holivudskim filmovima gdje su negativci vidljivi iz aviona. Ali i razumijem one koji ce reci da je sve bilo po pravilima. Samo je problem kad nemas pravnu sigurnost onda ne mozes legitimno ocekivati da sutra ti takodjer po pravilima ne budes *ebana strana.
Za kraj, ono sto sam mislio 2003. mislim i danas, a to je da se sezona trebala pusititi do kraja pa se onda baviti gumama i tumacenjem pravila. Ili druga solucija, Michelin je trebao skupiti muda i nastaviti sa istim gumama i nastavit se boriti pravnim sredstvima do suda u Strazburu.

- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama veÄ: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Fun fact: Celavac sto drzi tablu na oko 1:00 je nase gore list, nas covjek, Miodrag ili Milorad Kotur se zove. Cini mi se rodom iz Posavine, Orasje, Brcko....Citao sam tih godina neki intervju sa njim, ali se nicega osim njegovog prezimena ne sjecamFrantic je napisao/la: 08.10.2020., 08:37 BTW, na danaÅ”nji dan prije 20 godina, jedan poseban, dugo oÄekivani i nadasve "katarzistiÄan" trenutak za sve fanove Ferrarija



- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama veÄ: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
A evo i diskusije Patricka Heada i Rossa Brawna.
Ja koliko vidim, Patrick Head, a prije njega i Dupasquier, je rekao otkad su gume iste (Imola 2001.), a Ross je na pitanje zasto su bas u tom trenutku protestvovali dao jako demagoski odgovor. Skoro je nadmasio demagogiju Luce di Montezemoloa u saopcenju za medije nakon sto im je ukinuta diskvalifikacija sa Malezije 1999. O Maleziji ce baj d vej ici naredna kolumna
Ja koliko vidim, Patrick Head, a prije njega i Dupasquier, je rekao otkad su gume iste (Imola 2001.), a Ross je na pitanje zasto su bas u tom trenutku protestvovali dao jako demagoski odgovor. Skoro je nadmasio demagogiju Luce di Montezemoloa u saopcenju za medije nakon sto im je ukinuta diskvalifikacija sa Malezije 1999. O Maleziji ce baj d vej ici naredna kolumna


- Testarossa
- Karting
- Postovi: 222
- S nama veÄ: 6 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
Miodrag Kotur je iz Kozarske Dubice. Dugo godina je bio Ŕef logistike u timu Ferarija gdje je radio ukupno 17 godina. Nakon toga se tri godine nalazio u fabrici Lotusa, da bi potom se vratio u F1 kao team manager Caterhama. Od 2017 se nalazi na celu Leopard Racinga kao team principal. To je tim koji se takmici u moto 2 i moto 3 prvenstvima.
[ link do slike ][/img]
[ link do slike ][/img]
[ link do slike ][/img]
[ link do slike ][/img]
"I am who I am. I don't try to be anybody else or act in any way. I've always been the same idiot." - S.V.
- Testarossa
- Karting
- Postovi: 222
- S nama veÄ: 6 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7158
- S nama veÄ: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
to bata!_bataziv_0809 je napisao/la: 30.10.2020., 19:14 A evo i diskusije Patricka Heada i Rossa Brawna.
Ja koliko vidim, Patrick Head, a prije njega i Dupasquier, je rekao otkad su gume iste (Imola 2001.), a Ross je na pitanje zasto su bas u tom trenutku protestvovali dao jako demagoski odgovor. Skoro je nadmasio demagogiju Luce di Montezemoloa u saopcenju za medije nakon sto im je ukinuta diskvalifikacija sa Malezije 1999. O Maleziji ce baj d vej ici naredna kolumna![]()
malezija mi je poÄetak mafie!

možda je neŔto i prije bilo, ali zaboravan sam viŔe.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama veÄ: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Svaka cast!Testarossa je napisao/la: 30.10.2020., 19:20 Miodrag Kotur je iz Kozarske Dubice. Dugo godina je bio Ŕef logistike u timu Ferarija gdje je radio ukupno 17 godina. Nakon toga se tri godine nalazio u fabrici Lotusa, da bi potom se vratio u F1 kao team manager Caterhama. Od 2017 se nalazi na celu Leopard Racinga kao team principal. To je tim koji se takmici u moto 2 i moto 3 prvenstvima.
[ link do slike ][/img]
[ link do slike ][/img]
Dubica je da prostis Bosanska Dubica, prekrstena u Kozarsku poslije ovog prokletog rata

To je bas bilo zanimljivo da neko nas radi u F1, pa i u meni omrazenom Ferrariju....svijet je tad bio puno veci, puno manje uvezan...danas je to normalna stvar. 2000.te je to meni bilo ravno da je otisao na Mjesec

P.S. Otkud Sumiju ovi kineski simboli na kacigi?

- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama veÄ: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Nije mu lose sad...bolje je grlit njih nego ovu Todta i Sumahera




- Testarossa
- Karting
- Postovi: 222
- S nama veÄ: 6 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
I danas je jako tesko nekome odavde upasti u F1. Za sada ja znam samo za Miju DjaÄiÄ da je trenutno u F1 i to kao PR ni manje ni viÅ”e Charlesa Leclerca._bataziv_0809 je napisao/la: 30.10.2020., 21:33Svaka cast!Testarossa je napisao/la: 30.10.2020., 19:20 Miodrag Kotur je iz Kozarske Dubice. Dugo godina je bio Å”ef logistike u timu Ferarija gdje je radio ukupno 17 godina. Nakon toga se tri godine nalazio u fabrici Lotusa, da bi potom se vratio u F1 kao team manager Caterhama. Od 2017 se nalazi na celu Leopard Racinga kao team principal. To je tim koji se takmici u moto 2 i moto 3 prvenstvima.
[ link do slike ][/img]
[ link do slike ][/img]
Dubica je da prostis Bosanska Dubica, prekrstena u Kozarsku poslije ovog prokletog rataali nije tema...makar sam pogodio da je iz sjeverne Bosne...odlicna karijera nema sta!
To je bas bilo zanimljivo da neko nas radi u F1, pa i u meni omrazenom Ferrariju....svijet je tad bio puno veci, puno manje uvezan...danas je to normalna stvar. 2000.te je to meni bilo ravno da je otisao na Mjesec
P.S. Otkud Sumiju ovi kineski simboli na kacigi?
P.S. mozda je bila neka trka u Aziji pa je to mali touch
"I am who I am. I don't try to be anybody else or act in any way. I've always been the same idiot." - S.V.
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama veÄ: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Hm Vettel je nedavno na svojoj kacigi replicirao taj simbol u cast SumaheraTestarossa je napisao/la: 30.10.2020., 22:49 P.S. mozda je bila neka trka u Aziji pa je to mali touch


- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama veÄ: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Äitam ovaj tekst od @dmj :
https://telesport.telegram.hr/price/sam ... eneracije/
Iako sam ga procitao nekoliko desetaka puta i Dino me naljutio paralelom Novoeselac-Massa
ovaj dio nisam do sada nikako uhvatio:
Naprotiv, u dominantnom je bolidu uspio izgubiti titulu 2016. od momÄadskog kolege⦠NeÅ”to Å”to se Juanu Manuelu Fangiju ili Michaelu Schumacheru nije moglo dogoditi.
Slijede joÅ” dvije godine dominacije?
No tada je u momÄad doÅ”ao Valtteri Bottas i stvari su se posložile. Finac je neprijeporni drugi vozaÄ i vodonoÅ”a, a u takvom se okruženju Lewis ā baÅ” kao i njegov veliki uzor Ayrton Senna, s kojim ima mnogo karakternih i vozaÄkih sliÄnosti ā mnogo bolje osjeÄa.
Å ta je sporno? Pa uz vodonoÅ”e se ne gube titule! Ne može se desiti gubitak titule ako sve vrijeme pokraj tebe vozi vodonoÅ”a...Dakle razliÄit arÅ”in, rekao bih
https://telesport.telegram.hr/price/sam ... eneracije/
Iako sam ga procitao nekoliko desetaka puta i Dino me naljutio paralelom Novoeselac-Massa

Naprotiv, u dominantnom je bolidu uspio izgubiti titulu 2016. od momÄadskog kolege⦠NeÅ”to Å”to se Juanu Manuelu Fangiju ili Michaelu Schumacheru nije moglo dogoditi.
Slijede joÅ” dvije godine dominacije?
No tada je u momÄad doÅ”ao Valtteri Bottas i stvari su se posložile. Finac je neprijeporni drugi vozaÄ i vodonoÅ”a, a u takvom se okruženju Lewis ā baÅ” kao i njegov veliki uzor Ayrton Senna, s kojim ima mnogo karakternih i vozaÄkih sliÄnosti ā mnogo bolje osjeÄa.
Å ta je sporno? Pa uz vodonoÅ”e se ne gube titule! Ne može se desiti gubitak titule ako sve vrijeme pokraj tebe vozi vodonoÅ”a...Dakle razliÄit arÅ”in, rekao bih


- 1883
- Karting
- Postovi: 248
- S nama veÄ: 9 god 5 mj
- Lokacija: Nederland
Dino Milic Jakovlic me nikada nije fascinirao znanjem iz utrka F1, opcenito poznavanjem GP vikenda i dogadjanjima kroz GP vikende.
Razgovarao sam s njim o nekim dogadjanjima iz utrka (konkretno o JPM) na okupljanju koje je organizirao HRT-ov F1 forum 2007. u Zagrebu uz pracenje GP Kine, i ostao razocaran...
Nije to bilo nista daleko i davno, situacije od Brazila 2001. - Kanade 2006. Materija tada stara svega nekoliko godina jednostavno je isparila iz covjekove glave. I ne, nije bio pod utjecajima bilo cega.
Znao je napisati dobre tekstove za Automaniju i to je sve o F1.
Kada bi sada isao pisati o sezoni 2016. uz ponovno gledanje svih GP vikenda napisao bi i zbog cega je to, a hrpa je "toga" - Ham izgubio od Nice. To bi mu bila skola, cisto zbog ljudi koji postoje negdje vani kojima ne moze podvaljivati muda pod bubrege sto se F1 tice. Kada govoris o necemu, pogotovo tako nonsalantno kao "Naprotiv, u dominantnom je bolidu uspio izgubiti titulu 2016. od momÄadskog kolege⦠NeÅ”to Å”to se Juanu Manuelu Fangiju ili Michaelu Schumacheru nije moglo dogoditi", moras to obrazloziti F1 publici. Usporedba situacija Hamovih momcadskih kolega s MS-ovim i Fangiovim je tragikomicna.
E moj Dino, nisu svi ljudi pikzibneri
Razgovarao sam s njim o nekim dogadjanjima iz utrka (konkretno o JPM) na okupljanju koje je organizirao HRT-ov F1 forum 2007. u Zagrebu uz pracenje GP Kine, i ostao razocaran...
Nije to bilo nista daleko i davno, situacije od Brazila 2001. - Kanade 2006. Materija tada stara svega nekoliko godina jednostavno je isparila iz covjekove glave. I ne, nije bio pod utjecajima bilo cega.
Znao je napisati dobre tekstove za Automaniju i to je sve o F1.
Kada bi sada isao pisati o sezoni 2016. uz ponovno gledanje svih GP vikenda napisao bi i zbog cega je to, a hrpa je "toga" - Ham izgubio od Nice. To bi mu bila skola, cisto zbog ljudi koji postoje negdje vani kojima ne moze podvaljivati muda pod bubrege sto se F1 tice. Kada govoris o necemu, pogotovo tako nonsalantno kao "Naprotiv, u dominantnom je bolidu uspio izgubiti titulu 2016. od momÄadskog kolege⦠NeÅ”to Å”to se Juanu Manuelu Fangiju ili Michaelu Schumacheru nije moglo dogoditi", moras to obrazloziti F1 publici. Usporedba situacija Hamovih momcadskih kolega s MS-ovim i Fangiovim je tragikomicna.
E moj Dino, nisu svi ljudi pikzibneri

-
dmj
- GP3
- Postovi: 975
- S nama veÄ: 5 god 3 mj
Ne razumijem u Äemu je problem s onim inicijalnim citatom. Rosberg (kao ni Alonso i Button) nije bio vodonoÅ”a, Bottas je. ne mora to ni biti definirano ugovorom, poanta je naprosto da drugi vozaÄ i sam sebe, barem podsvjesno, uvjeri da je slabiji od momÄadskog kolege. Hamilton je nakon Å”to je tijekom karijere imao trojicu podjednako brzih momÄadskih kolega svakako i zaslužio da može birati tko Äe voziti pored njega. Poanta je naÄi dovoljno dobrog vozaÄa da donosi bodove za momÄadsku titulu, a dovoljno sporijeg da ne urozi prvu zvijezdu - uloga koju su ljudi poput Bergera, Barrichella ili (neÅ”to od njih ambicioznijeg, nazvao bih ga rubnim sluÄajem) Webbera super radili kroz povijest. Rosberg nikada, ni kada je gubio titule od Hamiltona, nije imao taj mentalni sklop drugog vozaÄa. Bilo je dovoljno da mu se poklopi sezona s nekoliko pehova za Hamiltona da uspije doÄi ispred njega.
Usporedbi sa Schumacherom nemam Å”to dodati, dok je Fangio, uglavnom zbog drukÄijih vremena, neprimjeren kao usporedba u tom kontekstu, jer jest izgubio titulu u identiÄnom bolidu od Farine. Mada se mora dodati da niti jednom nije zavrÅ”io iza njega u utrci (dok je Hamilton 2016. ipak u podosta navrata zavrÅ”avao utrke iza Rosberga, ne baÅ” samo kada je upao u probleme), titule su ga koÅ”tala odustajanja zbog kvarova. I 1956. je Fangio zamalo izgubio titulu od momÄadskog kolege, Collinsa, no i opet je vrijedilo isto pravilo - Collins je samo u Francuskoj zavrÅ”io ispred njega, i to nakon dugog zaustavljanja zbog popravka kvara na dovodu goriva.
Za kraj, uopÄe nemam sumnje da dobar dio vas ovdje zna viÅ”e od mene o modernoj Formuli 1 i daleko bolje razumije sve suptilne detalje danaÅ”njih utrka. Nikada nisam ni tvrdio drukÄije. Da živim u nekoj veÄoj državi bavio bih se iskljuÄivo pisanjem o povijesti utrka, ne zalazeÄi u suvremeno doba i tematiku. Kako to nažalost u Hrvatskoj ne ide, piÅ”em i o modernoj Formuli 1, no Äinjenica je da u pravilu viÅ”e znam o onome Å”to se deÅ”avalo pedesetih i Å”ezdesetih nego prije nekoliko sezona. Ili u aktualnoj. Stvar entuzijazma i interesa, naprosto.
Usporedbi sa Schumacherom nemam Å”to dodati, dok je Fangio, uglavnom zbog drukÄijih vremena, neprimjeren kao usporedba u tom kontekstu, jer jest izgubio titulu u identiÄnom bolidu od Farine. Mada se mora dodati da niti jednom nije zavrÅ”io iza njega u utrci (dok je Hamilton 2016. ipak u podosta navrata zavrÅ”avao utrke iza Rosberga, ne baÅ” samo kada je upao u probleme), titule su ga koÅ”tala odustajanja zbog kvarova. I 1956. je Fangio zamalo izgubio titulu od momÄadskog kolege, Collinsa, no i opet je vrijedilo isto pravilo - Collins je samo u Francuskoj zavrÅ”io ispred njega, i to nakon dugog zaustavljanja zbog popravka kvara na dovodu goriva.
Za kraj, uopÄe nemam sumnje da dobar dio vas ovdje zna viÅ”e od mene o modernoj Formuli 1 i daleko bolje razumije sve suptilne detalje danaÅ”njih utrka. Nikada nisam ni tvrdio drukÄije. Da živim u nekoj veÄoj državi bavio bih se iskljuÄivo pisanjem o povijesti utrka, ne zalazeÄi u suvremeno doba i tematiku. Kako to nažalost u Hrvatskoj ne ide, piÅ”em i o modernoj Formuli 1, no Äinjenica je da u pravilu viÅ”e znam o onome Å”to se deÅ”avalo pedesetih i Å”ezdesetih nego prije nekoliko sezona. Ili u aktualnoj. Stvar entuzijazma i interesa, naprosto.
- pigmalion
- Formula 1
- Postovi: 2224
- S nama veÄ: 9 god 3 mj
- Navija za: Fernanda, Ocon (Qatar23 )
@dmj
Kako da nema tvojih novih tekstova?
https://telesport.telegram.hr/na-prvu/p ... a-grobnik/
COVID-19, ili?
Kako da nema tvojih novih tekstova?

https://telesport.telegram.hr/na-prvu/p ... a-grobnik/
COVID-19, ili?

......ne mogu, ali hoÄu......
.....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run

Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run