Sebastian Vettel

🏎️ Svaki aktualni F1 vozač i momčad zaslužuju ovdje svoju temu.

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Har Kl je napisao/la: 28.10.2020., 18:38 Šta možemo očekivati da ćemo vidjeti?
Pogledaj bez očekivanja, a ako može i bez predrasuda pa onda reci ti meni - što vidiš?

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Ferrari je napisao/la: 28.10.2020., 18:44
Har Kl je napisao/la: 28.10.2020., 18:38
avetma je napisao/la: 28.10.2020., 17:44 Pogledajte onboard Vettelov prvi krug i Leclercov prvi krug Portugala.
Šta možemo očekivati da ćemo vidjeti?
Na jednom je Finski rally, a na drugome F1 bolid :mrgreen:
Iznenađen sam da nam još nisi nabacio link ovdje :zubo:

Haj pls podijeli link sa nama da ne tražimo ako već imaš.

Edit za Vetmu: Dajte link. Obećavam ne pristranost :zubo:

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Ajde dobro, kad napokon obuce zeleni kombinezon valjda ce napokon nesto i reci o toj sabotazi koju mu ovi rade.
Inace moje misljenje je da ih vjerojatno boli k... koliko se Vettel muci, jer sto je losiji i oni su losiji, a samim time dobit ce vise sati u zracnom tunelu sto je puno vaznije od toga gdje ce ove sezone zavrsiti i koliko ce milijuna manje dobiti. A isto tako ne vjerujem da su ga bas sabotirali svake godine, jel kad pricamo o 2016, 17, 18 ili 19; ali da on je pritiskao pa i to ide na dusu onima koji su napravili spori bolid. Jedino je zanimljivo sto Mr. 120% nije imao takve situacije na stazi, cak ni u 2014 kad je bolid bio znacajno losiji, mozemo reci kao i ove sezone i nitko ga nije sabotirao cak ni kada je bio potpisan njegov nasljednik.

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Iceman je napisao/la: 28.10.2020., 18:59 A isto tako ne vjerujem da su ga bas sabotirali svake godine
Tko je spomenuo da su ga sabotirali svake godine? Raikkonena je uredno pobjeđivao, a s Leclercom je prošle godine bio unutar pola desetinke subotom, nedjeljom kako gdje. Pitanje je zašto je ove godine 4-5 desetinki sporiji?

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Ja ne vjerujem u sabotažu, to bi bilo preglupo čak i za klaunovsku organizaciju poput Ferrarija. Vjerujem da više nema ekipu, kao što je i sam rekao - on trenutno surađuje s troje ljudi. Tako se ne može voziti na razini talenta kalibar Leclerc. Ferrari zaboli kiflica za to jer im ionako ne odgovara da se pentraju jedan po drugome poput Brazila prošle godine ili Štajerske ove godine.

Greške naravno da će se uvijek njemu gledati više, isto kao što malo tko spominje tu Štajersku ili Monzu gdje je Lec razbio svoj (i kolegin) bolid ničim izazvan. Evo sad i u Portugalu čitam da se Vettel izvrtio na treningu. To što se Leclerc dvaput izvrtio nema veze, još je mlad. Slična priča kao kod Maxa - vječno mladi. :zubo:

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Har Kl je napisao/la: 28.10.2020., 18:48
Ferrari je napisao/la: 28.10.2020., 18:44
Har Kl je napisao/la: 28.10.2020., 18:38

Šta možemo očekivati da ćemo vidjeti?
Na jednom je Finski rally, a na drugome F1 bolid :mrgreen:
Iznenađen sam da nam još nisi nabacio link ovdje :zubo:

Haj pls podijeli link sa nama da ne tražimo ako već imaš.

Edit za Vetmu: Dajte link. Obećavam ne pristranost :zubo:
Seb:

Charles
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari, KR7
avetma je napisao/la: 28.10.2020., 19:06 Ja ne vjerujem u sabotažu, to bi bilo preglupo čak i za klaunovsku organizaciju poput Ferrarija. Vjerujem da više nema ekipu, kao što je i sam rekao - on trenutno surađuje s troje ljudi. Tako se ne može voziti na razini talenta kalibar Leclerc. Ferrari zaboli kiflica za to jer im ionako ne odgovara da se pentraju jedan po drugome poput Brazila prošle godine ili Štajerske ove godine.

Greške naravno da će se uvijek njemu gledati više, isto kao što malo tko spominje tu Štajersku ili Monzu gdje je Lec razbio svoj (i kolegin) bolid ničim izazvan. Evo sad i u Portugalu čitam da se Vettel izvrtio na treningu. To što se Leclerc dvaput izvrtio nema veze, još je mlad. Slična priča kao kod Maxa - vječno mladi. :zubo:
Naravno da ima veze (jel kad govorimo o Leclercu), al kad ti se to događa godinu za godinom, onda se pitas: Pa zar opet? I to nisu bili samo spinovi, bilo je tu izljetanja kao i diskutabilnih situacija sa drugim vozacima. Recimo Verstappen, mozemo se sloziti da je on bio kreten prije koju godinu? Sada ne mogu nesto reci kontra. Nezz to sa Leclercom meni izgleda kao da je nadobudno uletio, jel mlad je pa mogu shvatiti. Al da je situacija bila obrnuta, pitao bih se pa dokle vise Mr Vettel. Drugacije gledam na tu situacije, a animoziteta nemam prema Vettelu jer i ne postoji, naprotiv. Al da Leclerc pocne iste kerefeke izvoditi godinu za godinom isto bih se pitao

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Iceman je napisao/la: 28.10.2020., 19:44
avetma je napisao/la: 28.10.2020., 19:06 Ja ne vjerujem u sabotažu, to bi bilo preglupo čak i za klaunovsku organizaciju poput Ferrarija. Vjerujem da više nema ekipu, kao što je i sam rekao - on trenutno surađuje s troje ljudi. Tako se ne može voziti na razini talenta kalibar Leclerc. Ferrari zaboli kiflica za to jer im ionako ne odgovara da se pentraju jedan po drugome poput Brazila prošle godine ili Štajerske ove godine.

Greške naravno da će se uvijek njemu gledati više, isto kao što malo tko spominje tu Štajersku ili Monzu gdje je Lec razbio svoj (i kolegin) bolid ničim izazvan. Evo sad i u Portugalu čitam da se Vettel izvrtio na treningu. To što se Leclerc dvaput izvrtio nema veze, još je mlad. Slična priča kao kod Maxa - vječno mladi. :zubo:
Naravno da ima veze (jel kad govorimo o Leclercu), al kad ti se to događa godinu za godinom, onda se pitas: Pa zar opet? I to nisu bili samo spinovi, bilo je tu izljetanja kao i diskutabilnih situacija sa drugim vozacima. Recimo Verstappen, mozemo se sloziti da je on bio kreten prije koju godinu? Sada ne mogu nesto reci kontra. Nezz to sa Leclercom meni izgleda kao da je nadobudno uletio, jel mlad je pa mogu shvatiti. Al da je situacija bila obrnuta, pitao bih se pa dokle vise Mr Vettel. Drugacije gledam na tu situacije, a animoziteta nemam prema Vettelu jer i ne postoji, naprotiv. Al da Leclerc pocne iste kerefeke izvoditi godinu za godinom isto bih se pitao
Stoji, ovo je Leclercu tek druga godina u Ferrariju da radi neforsirane pogreške. Možda još godinu, dvije da pričekamo.

A za brzinu, koje je tu objašnjenje? Leclerc od prošle do ove godine napredovao pola sekunde? Dogodine će tim tempom osobnog razvoja biti jači od Mercedesa. Ili je Vettel izgubio pol sekunde u godinu dana?

Post

Multi 21
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2423
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Ferrari, Vet, Max
Možda je Leclerc dobio koju desetinku, Vettel koju izgubio. Sasvim moguće, Leclerc je jako brzo napredovao u prvoj sezoni u Sauberu, a i prošle godine u Ferrariju.
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Tim tempom dogodine sam skida Mercedes :mrgreen:

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Ne znam, zaista ne znam kako ovo opisati.

Vidi se da se Seb kliza na sve strane. Leclerc opet na istim gumama također kliza, ali dosta je stabilniji.
Ja ne vjerujem u sabotažu iz nekoliko razloga. Skupo je razvijati dva tipa bolida. Čak i razvijati samo jedan bolid je skuplje ako nisu oba bolida uključena. Konstruktorski bodovi također nisu zanemarivi.
Ovo je 100% fula u setupu bolida. Taman da su isti bolidi, nisu isto naštimani.

Ono što mene muči je slijedeće. Ja koliko sam do sad razumijevao F1, za setup je odgovoran vozač. Naravno da nije on taj koji priteže šarafe, ali on je taj koji navodi kako će se podešavati bolid. Smatram za nemogućim, da je Vettel odjednom zaboravio kako podesiti bolid, kao što ne smatram da je zaboravio voziti.
Zaista je čudno ovo.

Druga stvar, ako i jeste sabotaža, zašto to rade? Alonso je na puno gori način otišao iz Ferrarija (da ne pričam o McLarenu) i nisam primjetio da su ga odjednom prestali podržavati.

Pretpostavljam da će Vettel izaći sa ovim u javnost, jednom kad završi karijeru u F1 i objasniti zašto se ovo dešava.

Što se tiče napretka Leclerca, on je evidentan i ja ne vidim ništa čudno u tome što je on brži od Vettela nekoliko desetinki. On je prošle godine bio rookie u timu i njegova krivulja napretka jako brzo raste, dok je Vettelova poprilično poravnata.

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 2 mj
Navija za: Seb
Neko je ovaj video postavio u Ferrarijevu temu:


Mislim da je Grosjean otkrio tu nešto možda čega Vettel nije ni svjestan. Zna da postoji problem, ali možda ne zna šta ga uzrokuje, ili kako se najbolje nositi sa tim. S obzirom da nema podršku ekipe, i sve dostupne podatke. Pa se tako ne može ni postaviti najbolji setup...
Primjetio sam da Leclerc pripremni krug vozi dosta sporije od Vettela. Možda je to razlog zašto nema tih problema?

Što se tiče ove razlike između njih, samo ću napomenuti da nije od prošle do ove godine, nego od treće utrke ove godine... I da još dodam da ne pušim te gluposti o napredovanju vozača. Svi veliki vozači su odmah pokazali koliko su brzi čim su ušli u F1. To je pokazao i Schumacher, i Hamilton, i Vettel, i Max i Leclerc. Ili imaš brzinu ili nemaš. Možeš se popraviti u nekim drugim stvarima, ali u brzini, ne vjerujem.

Post

Multi 21
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2423
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Ferrari, Vet, Max
Kako ne može?
Leclerc je u svojim prvim utrkama bio li-la s Ericssonom ako se dobro sjećam i onda mu je odmaglio nakon n-te utrke. Isto tako se može reći da je Vettel prošle sezone bolje stajao protiv njega u prvom dijelu nego u drugom pa se da zaključiti da je i tu napredovao. Neće sad napredovati do beskraja, ali ovako u prvim godinama je to sasvim očekivano za talent poput njega.
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Ne znam, malo mi je navučeno da na temelju prve dvije utrke s Ericssonom koje su mu ujedno i prve dvije utrke u F1 temeljim teoriju da nakon prve desetine sezone dobije pola sekunde brzine. Gdje je onda to bilo prošle godine? Završili su sezonu mislim s oko -0.05s razmaka u prosjeku (kvale). Što se promijenilo od prošle do ove godine?

Post

Mazzacane
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 98
S nama već: 7 god 4 mj
Navija za: Minardi
Nije Vettel zaboravio voziti, nego je Leclerc podigao svoju vožnju na višu razinu. Vozač (Leclerc) s 22 godine i 2 sezone u F1 ima puno više mjesta za napredak nego vozač (Vettel) s 32 godine i 12 sezona. Ili zbilja neko misli da je Leclerc prošle godine dosegao svoj vrhunac u F1 šta se tiče vožnje? Ne mora značiti da ako ima više mjesta za napredak da će to i iskoristiti do kraja, ali mislim da je napredak u određenim stvarima kod Leclerca vidljiv. Tu mislim na čuvanje guma, gdje mi je nekako najupečatljivija 70. obljetnica, za razliku od prethodne sezone gdje se dosta mučio i gdje pamtim Mađarsku kad ga je Vettel "oprao" po tom pitanju, odnosno nadoknadio 30+ sekundi i na kraju pretekao. Možda i u kvalifikacijama Leclerc bolje zagrije gume u ulaznom krugu. U Portugalu je i sam Vettel rekao da je bilo brzine za prolazak u Q3, ali nije dobro zagrijao gume. Nije napredovanje u brzini stiskanje papučice gasa do kraja, pa onda još malo više od toga, nego način ulaska u zavoj, izlazak iz zavoja, štednja / zagrijavanje guma, prilagodba na novi bolid... di se Leclerc očito poboljšao u odnosu na prošlu sezonu. Naravno, Italija i Štajerska su dokaz da i on ima još puno toga učit.

Ulogu igra i to šta Vettel nema sve dostupne informacije o bolidu. Netko će reći da je to sabotaža, meni je uobičajen odnos ekipe prema vozaču koji odlazi. Ništa bolje po tom pitanju ne stoje Sainz, Ricciardo i Perez koji su također na izlaznim vratima, pa nemaju ni približno tako loš omjer protiv svojih momčadskih kolega. Ili i tu netko misli da recimo Renault daje sve dostupne informacije o bolidu Ricciardu koji sljedeće sezone prelazi u momčad s kojom Renault vodi borbu ove godine? Kod Pereza smo već vidjeli u Rusiji i Toskani da ga momčad stavlja u podređeni položaj u odnosu na Strolla. Ni McLaren nije previše briga šta je Sainz kritizirao nove nadogradnje na Eifelu rekavši da se unatoč P5 cijelu utrku i kvalifikacije mučio s bolidom i da bi sa starim bolidom bio u mogućnosti napasti Pereza i Ricciarda za postolje, već su nastavili dalje s tim nadogradnjama.

Vettelu ne igra ni činjenica da se njegov stil vožnje ne uklapa u ovaj bolid. Samo se on ne muči sa stražnjim krajem od ove sezone nego od 2018. Možda je i Vettel izgubio nešto u svojoj brzini ili ima manjak motivacije. Kakogod ni jedna od ovih stavki sama neće donijeti tih 4-5 desetinki koliko Vettel kasni za Leclercom, ali kad se sve to stavi "na kalup", desetinka po desetinka... lako se dođe to te brojke 4-5.

Post

Vettel-Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 6171
S nama već: 10 god
Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Bez obzira na tu sveukupnu razliku u kvalifikacijama od pola desetinke ili već koliko (trudio sam se naći točnu informaciju, ali nisam uspio) mislim da je Leclerc pokazao da ima više brzine od Vettela. Prije svega jer je po tom pitanju sezona mu išla uzlaznom putanjom i u periodu kad je Ferrari imao najbolji paket za kvalifikacije, on je vodio glavnu riječ, što 7 PP naspram 2 PP Vettela govore sami za sebe.
slika

Evidentno je da poslije Kanade i gubitka pobjede zbog kazne, Vettelu pada forma i otad je Leclerc preukrenuo stvari u svoju korist, pogotovo u kvalifikacijama.
U utrkama je bila druga priča i po meni je Vettel u utrci većinom bio bolji i brži vozač, tj. na osnovu iskustva razlika u čuvanju guma na nekim utrkama je bila enormno na njegovoj strani. Ali ostaje činjenica da on u sličnim uvjetima nije uspio sačuvati pobjedu u Kanadi, dok Leclerc u Belgiji i Italiji jest, moglo bi se ući u načine kako je to uspijevao, ali bez obzira na način, njemu se te dvije pobjede pikaju, dok Vettelu u Kanadi ne.

Sve u svemu, mislim da je kad se sve okolnosti uzmu u obzir Leclerc prošle godine se pokazao sveukupno bolji vozač, što je u prvoj sezoni protiv četverostrukog prvaka za skinuti kapu, s vozačke strane. S druge strane, ljudske i sportske meni je početkom prošle sezone bio mnogo draži već krajem, jer sam se stvarno nadao da će njihov odnos stvarno biti za primjer odnosa učitelj-učenik, ali nažalost nije tako bilo, što ne mora imati nikakve veze s njihovim karijerama u budućnosti.

Vettelu, iako mi je po mnogo čemu najdraži vozač na gridu i ostat će dok je u F1, zamjeram što mu je komfor zona preduvjet za skoro sva ostvarenja, i ako se ne osjeća tako, nerijetko izgleda nekoliko razina lošiji vozač od statusa kojeg ima i koji je izgradio.

Post

Multi 21
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2423
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Ferrari, Vet, Max
Vettel-Ferrari je napisao/la: 29.10.2020., 14:58 Vettelu, iako mi je po mnogo čemu najdraži vozač na gridu i ostat će dok je u F1, zamjeram što mu je komfor zona preduvjet za skoro sva ostvarenja, i ako se ne osjeća tako, nerijetko izgleda nekoliko razina lošiji vozač od statusa kojeg ima i koji je izgradio.
Potpis na ovo.
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 2 mj
Navija za: Seb
Vettel-Ferrari je napisao/la: 29.10.2020., 14:58 Bez obzira na tu sveukupnu razliku u kvalifikacijama od pola desetinke ili već koliko (trudio sam se naći točnu informaciju, ali nisam uspio) mislim da je Leclerc pokazao da ima više brzine od Vettela. Prije svega jer je po tom pitanju sezona mu išla uzlaznom putanjom i u periodu kad je Ferrari imao najbolji paket za kvalifikacije, on je vodio glavnu riječ, što 7 PP naspram 2 PP Vettela govore sami za sebe.
slika

Evidentno je da poslije Kanade i gubitka pobjede zbog kazne, Vettelu pada forma i otad je Leclerc preukrenuo stvari u svoju korist, pogotovo u kvalifikacijama.
U utrkama je bila druga priča i po meni je Vettel u utrci većinom bio bolji i brži vozač, tj. na osnovu iskustva razlika u čuvanju guma na nekim utrkama je bila enormno na njegovoj strani. Ali ostaje činjenica da on u sličnim uvjetima nije uspio sačuvati pobjedu u Kanadi, dok Leclerc u Belgiji i Italiji jest, moglo bi se ući u načine kako je to uspijevao, ali bez obzira na način, njemu se te dvije pobjede pikaju, dok Vettelu u Kanadi ne.

Sve u svemu, mislim da je kad se sve okolnosti uzmu u obzir Leclerc prošle godine se pokazao sveukupno bolji vozač, što je u prvoj sezoni protiv četverostrukog prvaka za skinuti kapu, s vozačke strane. S druge strane, ljudske i sportske meni je početkom prošle sezone bio mnogo draži već krajem, jer sam se stvarno nadao da će njihov odnos stvarno biti za primjer odnosa učitelj-učenik, ali nažalost nije tako bilo, što ne mora imati nikakve veze s njihovim karijerama u budućnosti.

Vettelu, iako mi je po mnogo čemu najdraži vozač na gridu i ostat će dok je u F1, zamjeram što mu je komfor zona preduvjet za skoro sva ostvarenja, i ako se ne osjeća tako, nerijetko izgleda nekoliko razina lošiji vozač od statusa kojeg ima i koji je izgradio.
Pa jbt, nije to neka sezona od prije deset godina, pa da se ne možeš sjetiti nekih detalja. Pogotovo neko ko se izjašnjava kao navijač Vettela... Poslije Kanade je nekoliko utrka za redom uvijek imao neke probleme na bolidu u kvalama.

Post

Vettel-Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 6171
S nama već: 10 god
Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Pastor je napisao/la: 30.10.2020., 04:09 Pa jbt, nije to neka sezona od prije deset godina, pa da se ne možeš sjetiti nekih detalja. Pogotovo neko ko se izjašnjava kao navijač Vettela... Poslije Kanade je nekoliko utrka za redom uvijek imao neke probleme na bolidu u kvalama.
U Austriji nije uspio odvoziti Q3, a u Njemačkoj nije uspio odvoziti ni jedan krug u kvalifikacijama, dok je Leclerca izdao motor u Q3, pa je ostao P10 (u toj tablici Njemačka zbog tog nije ni računata, a bilo bi poštenije da nije ni Austrija).

Ostale nekoliko kvalifikacija:
Francuska - Leclerc (P3) u Q3 brži za 0.834s od Vettela (P7), u Q2 Vettel za skoro 0.2s bio brži,
Britanija - Leclerc (P3) u Q3 brži za 0.615s od Vettela (P6), u Q2 Vettel oko 0.5s sporiji,
Mađarska - Leclerc (P3) u Q3 brži za samo 0.028s od Vettela (P6), u Q2 opet jako mala razlika u korist Leclerca od 0.093s,
Belgija - Leclerc (P1) u Q3 brži za 0.748s od Vettela (P6), u Q2 dosta manja razlika u korist Leclerca od 0.099s,

Tih par kvalifikacija u sredini sezone mi govori da je Leclerc žestoko podigao tempo u kvalifikacijama i da je bio teško uhvatljiv za Vettela (u Japanu ga je konačno uspio pobjediti i uzeti PP).

Nakon Belgije dolazi kontraverzna Italija, što je po meni najviše odredilo daljnji tok ovog partnerstva. Leclerc-om sam s neke ljudske strane ostao razočaran tad, ali se on beskopromisno nametnuo kao glavni igrač i otad u ekipi voda ide na njegov mlin. Još pogotovo zbog jako loše utrke Vettela, druge uzastopno na domaćoj Ferrarijevoj stazi, što Talijani, a i novi šef nije baš lako probavio, ako je i ikako.

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
A zašto u grafiku gore nije uračunata utrka u Njemačkoj?
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡