Perezov odlazak me potaknuo malo i na razmisljanje o Ferrarijevoj situaciji sto se tice vozaca. Haas ima tezak period s Magnussenom i Grosjeanom, a njihovim slabijim predstavama ne pomaze jos slabiji bolid kojeg voze. Alfa Romeo je sto se tice vozaca u jos vecem problemu jer Raikkonen gotovo sigurno ide u mirovinu, a Giovinazzijeva prilagodba nazalost traje predugo te se cini kako ce F1 jos neko vrijeme ostati bez talijanskog vozaca. Naravno, svi navedeni su i dalje najizglednije opcije prvenstveno zbog iskustva kojeg nose sa sobom, a potom i sponzora. Ferrarijevi vozaci u F2 su u najmanju ruku impresivni. Zauzeli su prva tri mjesta u poretku i vrlo je tesko za odrediti koji od njih ce biti prva opcija za ulazak. Poznavajuci Formulu 1 kao sport u 21. stoljecu, marketing je postao na neki nacin osnova te ce to igrati u Schumacherovu korist. Iako vozi svoju drugu sezonu u F2 za razliku od impresivnog Shwartzmana, Schumacher je pokazao nevjerojatan napredak pogotovo u podrucju konzistentnosti u ovoj sezoni. S druge strane imamo Shwartzmana koji je nakon nevjerojatne sezone u F3 dosao u F2 i nastavio fantasticnu formu. Mene osobno brzinom podsjeca na Leclerca, ali nazalost dogadaju se slabiji vikendi poput ovog u Monzi, a to je u F1 poprilicno velika mana. Ilott trenutno vodi u prvenstvu i mislim da njega ne treba previse opisivati jer ono sto pokazuje ove sezone je fantasticno. Za Ferrari bi najbolji scenarij bio da Schumacher osvoji naslov u Formuli 2 kako bi odmah nakon toga bio promoviran jer kako stvari stoje on ce vrlo vjerojatno svakako biti prvi od navedenih na gridu. Bilo bi mi zao gledati Shwartzmana ili Ilotta, ukoliko osvoje naslov, na mjestu rezervnog vozaca. Pored njih na gridu se nalazi i odlicni Tsunoda koji cim skupi dovoljan broj bodova na superlicenci uskace umjesto Kvyata. Tako bi vjerojatno i Kvyat bio u igri za jedno od tih mjesta. Naposlijetku, pouceni svi Vandoorneovim iskustvom, najbitnija stvar u Formuli 1 je prilagodba na vrhunac motorsporta. Vidjeli smo kako rezultati u nizim kategorijama ne garantiraju blistavu buducnost u F1 tako da ce biti i to zanimljivo popratiti. Osobno navijam za Shwartzman/Schumacher postavu u Alfa Romeu do 2022. i priliku za Ilotta u Formuli 1.
Nikako im ne leži staza. Prvo i osnovno jako je brza staza, a balans bolida mora biti gotovo pa savršenstvo. Užasni su na kočenjima, sektor od 4-10 zavoja tu ih ne vidim ni blizu top 5 momčadi. Volio bih da su sve moje prognoze krive, ali mislim da neće proći Q3. Staza je da se razumijemo prava trkača staza ne neki Tilkedrom BS jedna greška vani si nema praštanja, a vidjeli smo do sad X puta kako Ferrari zna zaplesati iz čista mira bilo da je na kočenju ili jednostavno sam od sebe do balansa bolida.
Lako je podesiti bolid kada su sve krivine slične. Sjećam se da su prošle godine govorili da je problem podesiti bolid za različite tipove krivina, na primjer za spore i za brze. Tako da ovdje nebi trebao biti problem. A staza zahtjeva veći downforce, ne maksimalni, ali nije ni low. Mislim taman za ono banana krilo.
Iceman je napisao/la: 10.09.2020., 16:08
Baš se pitam kak to sve stignu prefarbat između 3 dana, osim ako to sve nisu rezervni dijelovi
EDIT sd tek skužio da nema one više mat ružne boje
Ova liverija je kompetno farbana ručno, baš kao što je to rađeno nekada prije. To znači da je bila spremna mnogo prije ovog vikenda i poslata za Mugello vjerovatno posebno i specijalnom turom u odnosu na ostatak stvari koje su putovale iz Monze.
"I am who I am. I don't try to be anybody else or act in any way. I've always been the same idiot." - S.V.
COVID je zeznuo Ferrari koji je mislio da će nakon ugovora sa FIAom imati samo jednu sezonu za zaborav, a pomicanjem novih pravila sada će imati 2 sezone za zaborav. Iako tko jamči da će po novim pravilima krenuti na bolje ?
Ferrari bi trebao izgledati bolje sa ovim zadnjim krilom. Tako sam i pretpostavio da će biti potreban ovaj nivo downforcea.
Pastor je napisao/la: 10.09.2020., 05:36
Lako je podesiti bolid kada su sve krivine slične. Sjećam se da su prošle godine govorili da je problem podesiti bolid za različite tipove krivina, na primjer za spore i za brze. Tako da ovdje nebi trebao biti problem. A staza zahtjeva veći downforce, ne maksimalni, ali nije ni low. Mislim taman za ono banana krilo.
Boris_CRO je napisao/la: 11.09.2020., 08:44
COVID je zeznuo Ferrari koji je mislio da će nakon ugovora sa FIAom imati samo jednu sezonu za zaborav, a pomicanjem novih pravila sada će imati 2 sezone za zaborav. Iako tko jamči da će po novim pravilima krenuti na bolje ?
Tako je, plus toga planirali su upgrade motora već vjerojatno na 6-7 utrci, a u međuvremenu se zamrznuo razvoj svega.
Plus toga, vjerujem da su oni i AT bili jedini stvarno zatvoreni zbog korone.
Korona je zasigurno imala utjecaj na trenutno stanje Ferrarija, ali nije da Ferrari već na testiranjima nije pokazivao slabosti ovogodišnjeg bolida i forme. Tako da, i bez korone mialim da im situacija ne bi bila drastično bolja, ali debakli u Belgiji i Italiji bi se vjerojatno ublažili.
Vettel-Ferrari je napisao/la: 11.09.2020., 14:41
Korona je zasigurno imala utjecaj na trenutno stanje Ferrarija, ali nije da Ferrari već na testiranjima nije pokazivao slabosti ovogodišnjeg bolida i forme. Tako da, i bez korone mialim da im situacija ne bi bila drastično bolja, ali debakli u Belgiji i Italiji bi se vjerojatno ublažili.
Nisi me shvatio. Sudbina ove sezone je bila zapečaćena kada je Ferrari potpisao ugovor s FIAom. COVID je otežao najviše što su nova pravila za 2021. pomaknuta na 2022. Cijeli automobil za 2020. je bio planiran sa onom snagom motora na umu.