senna66 je napisao/la: 10.09.2020., 12:51
Hoće li englezi sada odjednom, onako slučajno zavoljeti Vettela pošto će voziti za njihov AM ?
Hoće li sad navijači Vettela prestati propitivati legalnost RP?
Pa dobro, to je za sljedecu sezonu.. Valjda su se sad dogovorili i zakrpali sve sto smatraju rupom pa ce i bolid bit legalan a mozda je i Szafnauer naucio kada pocinju vrijedit pravila za sezonu..
senna66 je napisao/la: 10.09.2020., 12:51
Hoće li englezi sada odjednom, onako slučajno zavoljeti Vettela pošto će voziti za njihov AM ?
Hoće li sad navijači Vettela prestati propitivati legalnost RP?
Pa dobro, to je za sljedecu sezonu.. Valjda su se sad dogovorili i zakrpali sve sto smatraju rupom pa ce i bolid bit legalan a mozda je i Szafnauer naucio kada pocinju vrijedit pravila za sezonu..
Ove godine nije legalan
Vidim počele su kombinacije koje počinju sa valjda, a završavaju sa možda
Har Kl je napisao/la: 10.09.2020., 10:03
Zna li se na koliko je potpisao?
Racing Point has not officially announced how long the four-time world champion’s contract will last. A press release only said that Vettel had signed "for 2021 and beyond".
So it’s definitely a multi-year contract. In any case, Vettel should also contribute to Aston Martin’s new regulations, including budget constraints, from 2022 onwards.
Exactly how much the contract will be remains to be seen. Fixed options or clauses for further years are also possible.
@Har Kl
Pa dobro sad, ovo valjda jer mi stvarno nemamo veze sta se tu sve izdogadjalo i izdogovaralo.. Znamo da je pocelo sa Renaultom i zavrsilo sa Ferrarijem..
A ovo mozda, jbg, ne znam ja kakvo pamcenje Szafnauer ima..
Ako bolid bude british racing green, izgledat će odlično kao Jaguar svojevremeno.
Dojma sam da će još zvučnih imena tamo završiti. Za Seba mi je drago da ne pauzira ništa i nadam se da će u britanskom radnom okruženju naći nešto daleko bolje za sebe.
Žao mi je Pereza malo ali mi je drago da top vozač i dalje vrijedi više nego bogati sponzori. Ujedno, to znači i da su financije složene i spremne.
Pereza ako Haas ne uzme onda su ludi. Em im fali para, em je Perez svemirski brod naspram njihova trenutna dvojca.
MSC je napisao/la: 10.09.2020., 19:56
Ako bolid bude british racing green, izgledat će odlično kao Jaguar svojevremeno.
Dojma sam da će još zvučnih imena tamo završiti. Za Seba mi je drago da ne pauzira ništa i nadam se da će u britanskom radnom okruženju naći nešto daleko bolje za sebe.
Žao mi je Pereza malo ali mi je drago da top vozač i dalje vrijedi više nego bogati sponzori. Ujedno, to znači i da su financije složene i spremne.
Pereza ako Haas ne uzme onda su ludi. Em im fali para, em je Perez svemirski brod naspram njihova trenutna dvojca.
Top vozač na papiru, zadnjih sezonu ipo ni blizu topa.
senna66 je napisao/la: 10.09.2020., 12:51
Hoće li englezi sada odjednom, onako slučajno zavoljeti Vettela pošto će voziti za njihov AM ?
Hoće li sad navijači Vettela prestati propitivati legalnost RP?
Mislim da nas brkaš sa navijačima Ferrarija.
Ja sam prestao propitivati legalnost RP-a, kada sam vidio da neće biti ništa što bi upetljalo Mercedes u sve to. Ako već ne mogu kazniti Mercedes, zašto onda da kažnjavaju maleni RP... A pogotovo onu sagu oko kočnica koju je Renault pokrenuo, i saznanje o promjeni pravila između dvije sezone (listed parts). Prije sam mislio da bi moglo biti nešto nelegalno oko vanjskog izgleda bolida, ali kad sam vidio da se Renault uhvatio samo ovih kočnica, znao sam da od toga neće biti ništa.
Lol pa neće voziti Ferrari za Aston Martin već Vettel.
Nema sumnje da je bolid Racing Pointa nastao dobivenim materijalima iz Bracklyja, ali s obzirom da oni koji su uložili protest na kraju taj isti protest povukli i samim time se popišali sami po sebi onda ne vidim ni smisao razvlačenja Racing Point sage u nedogled. Formula je takva kakva je i nije prvi puta da ostanu repovi iza FIAinih odluka. Aston Martin mora ući čist u F1, a Mercedes mora sačuvati obraz koji je napornim i poštenim radom stvoren svih ovih godina tako da im nije bio u cilju razvlačenje obje momčadi po sudovima. Mercedes je upravo izbacio S klasu i sad da im se ime spominje u negativnom kontektu... a ne ne. Odigrali su se bitni razgovori iza zavjese pa ako su Ferrari, Renault, McLaren i Williams zadovoljni dogovorom, pa neka tako bude.
senna66 je napisao/la: 10.09.2020., 12:51
Hoće li englezi sada odjednom, onako slučajno zavoljeti Vettela pošto će voziti za njihov AM ?
Hoće li sad navijači Vettela prestati propitivati legalnost RP?
Mislim da nas brkaš sa navijačima Ferrarija.
Ja sam prestao propitivati legalnost RP-a, kada sam vidio da neće biti ništa što bi upetljalo Mercedes u sve to. Ako već ne mogu kazniti Mercedes, zašto onda da kažnjavaju maleni RP... A pogotovo onu sagu oko kočnica koju je Renault pokrenuo, i saznanje o promjeni pravila između dvije sezone (listed parts). Prije sam mislio da bi moglo biti nešto nelegalno oko vanjskog izgleda bolida, ali kad sam vidio da se Renault uhvatio samo ovih kočnica, znao sam da od toga neće biti ništa.
Ma malo hejtam pozitivnu raju
Što se tiče legalnosti RP, otpočetka sam bio ubijeđen da će biti sve legalno.
Mercedes i nemaju zašto kažnjavati, sumnjam da ih je čak i odlazak na sud brinuo.
Nisu oni ništa što je zabranjeno ugradili na svoj bolid, da bi mogli dobiti kaznu.
Baš tragedija, ovo me podseća na ono kad kupim neku belu tehniku i sad uz brata koji mi čita uputstvo za upotrebu pokušavam da svatim kako to funkcionira ili kako se sklapa