Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Treba sačekati još koju utrku pa dati konačnu ocjenu, ali ovaj quali mode bi mogao ispasti žešći autogol. Umjesto da približe ostatak grida Mercedesu i povećaju neizvjesnost, lako se može desiti da Mercedes zadrži distancu u kvalifikacijama, a u utrci čak i ako budu imali nekih sitnih problema neće ih se moći preteći.
Treba sačekati još koju utrku pa dati konačnu ocjenu, ali ovaj quali mode bi mogao ispasti žešći autogol. Umjesto da približe ostatak grida Mercedesu i povećaju neizvjesnost, lako se može desiti da Mercedes zadrži distancu u kvalifikacijama, a u utrci čak i ako budu imali nekih sitnih problema neće ih se moći preteći.
Možda u kvalifikacijama imaju prednost od 0.8 - 0.9 sec, al zato do prvog zavoja utrke nemaju. Ako ih se tu pretekne, Mercedes je tu ranjiv, loši su u prljavom zraku i dolaze do problema s pregrijavanjem. Taj bolid je napravljen za krstarenjem na 1. i 2. poziciji
Ako je neko na pole u 80% slučajeva će biti prvi nakon zavoja. Mercedes može komotno pokloniti tih 20%
Pogledaš li zadnju utrku, vidjet ćeš da je jedan Mercedes ipak nalazio načina da pretekne. Dosta teže nego inače, ali ipak je preticao.
Ostali su se vozili u koloni, osim ako nisu nailazili na vozače na istrošenim gumama.
Kome najviše odgovara da se teško pretiče? Onom koji je ispred
Ja se vise slazem sa @Har Kl oko ovoga..
Own goal, oni howleri Kariusa u finalu LPa.. Kak god se uzme ali da su priblizili bolide, jesu
Sad skoro svi mogu bit stojovodje u vlakicu
Zabrana je u redu, a očekujem i još teh. direktiva, odnosno pojašnjenja, tj. još zabrana da se dodaju na ovu. Sve dok se u potpunosti ne uklone radnje u sivoj zoni.
Ja vidim da je Mercedes već na prvoj utrci zaustavljen sa ovim, iako ih nije nešto koštalo u kvalama. Ko zna kako će biti na ostalim utrkama, jer mogu taj jedan mod za utrku mijenjati od utrke do utrke. Prestizanja su teža, pogotovo na istim ili sličnim strategijama. Hamiltonu je u tom pogledu bilo lakše, jer su većina ispred njega bili na mekšim gumama, koje traju kraće. A Russel ga je pustio bez borbe... Ali ni u čistom zraku nije baš puno bježao Sainzu. Mislim da je iza njega bio Max (i da mu je sve bilo u redu sa bolidom) da nebi stvorio skoro nikakvu prednost.
F12000 je napisao/la: 08.09.2020., 14:57
Više će koštati bilo kakve greške vozača, pit crewa ili pit walla. Neće se sviše moći pasti s 1. na 17. mjesto i u 7 krugova doći do postolja.
Postaviš sebi pitanje koliko imaš utrka da je Hamilton pao sa 1. mjesta na 17. i odgovor će ti dati šta možemo očekivati.
Kažem opet, vidjet ćemo u slijedećim utrkama, gdje će efekat DRS-a biti jači.
Meni ovo liči da će ubiti utrkivanje.
Bit ćemo pametniji tamo iza VN Rusije.
Har Kl je napisao/la: 08.09.2020., 21:27
Meni ovo liči da će ubiti utrkivanje.
Pa donekle je istina, jer Sainz bi pretekao Gaslya da je bilo modova najvjerovatnije, McLaren je ionako brži bio krajem trke. Ali eto barem daje prilike protiv Mercedesa ako kiksaju lošim kvalama, startom, taktikom ili čisto spletom okolnosti.
Har Kl je napisao/la: 08.09.2020., 21:27
Meni ovo liči da će ubiti utrkivanje.
Pa donekle je istina, jer Sainz bi pretekao Gaslya da je bilo modova najvjerovatnije, McLaren je ionako brži bio krajem trke. Ali eto barem daje prilike protiv Mercedesa ako kiksaju lošim kvalama, startom, taktikom ili čisto spletom okolnosti.
Sainz je koristio Scenario 7. Znači imao je na raspolaganju isto što i Norris u Austriji primjerice...
Uostalom i Gasly bi imao možda još jedan mod motora. Na kraji bi rezultat bio sličan.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Monca je drugačija prica što se tice modova motora. Ovde najveći faktor je potrošnja goriva, i mod motora mora se izabrati da bi se trka zavrsila.
Na mnogim trkama timovi stavljaju puno manje nego maksimalni 100( ili 105 mislim da su sada) kg goriva.
No Monca jede gorivo, i za kvale se mora odabrati mod koji će zadovoljiti uslov da se završi trka do zadnjeg kruga
Bilo je priča o Ferariju( mislim ds je bilo to 2017-te)... kada su bolidi Ferarija bili sporiji na trku u Moncu za oko 0.6-0.7 s po krugu, jer je motor bio prilicno zedan i Ferari je bio na limitu od 100 kg za trku. Da je malo.podigao tempo, ne bi imao goriva za krajnije krugove
Ostale trke su druga prica oko modova. Moze se sve dogoditi
Mercedesov motor je najefikasniji...i tako.su moglinda odaberu viši mod motora
Ma kažem opet. Prvo bi ih sve natjerao da startaju s punim rezervarom, tad bi ukinuo to kalkuliranje. Ovako netko ako je samo malo štedniji, stavi par kila manje na startu i tu već dobi desetinku prednosti niotkud, i s tim je opet dodatno štedljiviji jer je lakši, i onda je i prema gumama nježniji...i tako tu prednost vuće 2/3 utrke kad se to više manje izjednači
Ne nužno opet bi se izračunalo koliko u kojem režimu rada bolid bi radio da potroši extra gorivo. Povučeš paralelu ako netko ima štedljivi PU taj je opet u prednosti, jedino što bi patilo jest sama izdržljivost PU komponenti. Doslovno ništa se ne bi promijenilo.