Rusija 2018. je bila ružna. Ne zbog timskih naredbi. veÄ zbog kraÄe pobjede. Da je to bila zamjena za pozicije 2-3 ne bih prigovorio.
Ove ostale su bezveze.
NjemaÄka 2018. dali su mu dvije Å”anse da pretekne Hamiltona, nakon pola kruga su mu rekli da odmakne. Tad je Lewis veÄ zagrijao svoje gume i ubrzao.
Singapur 2019. je razumljiva odluka, jer da nisu uradili tako Albon bi pretekao Lewisa. Sve se to desilo nakon loŔe procjene Mercedesovog pitwall-a gdje su umjesto 1. mjesta zavrŔili na 4. IMO trebali su Lewis i Bottas zamijeniti pozicije u utrci nakon zamjene guma.
Å to se tiÄe Bahreina 2017., bilo je tu viÅ”e odredbi. Kad je Lewis tražio da on pokuÅ”a stiÄi Vettela, nisu ga pustili. Na kraju zbog kazne od pet sekundi su odluÄili da propuste Hamiltona i da ovaj pokuÅ”a uhvatiti Vettela.
Bottasu su rekli
L27 āAnd please let Lewis through. Lewis has a five-second penalty.ā
Bottas: āCopy. Iāll let him through.ā
āSo itās important you stay close to Lewis, obviously.ā
Tako da nije taÄno da su rekli Bottasu da Äe mu Lewis vratiti poziciju ako se ne uspije probiti na P1.
Bottas je na kraju zavrŔio 20tak sekundi iza Lewisa.
U MaÄarskoj 2017. je reÄeno Bottasu da Äe ga Lewis propustiti ako ne prestigne Ferrari. To se na kraju dogodilo, iako su iz Mercedesa jasno rekli Lewisu da ne vraÄa poziciju jer u toj utrci je veliku prednost.
Nekad se neke informacije pomijeÅ”aju izmeÄu vikenda pa onda to ispadne naopako.
Ja bih rekao da je u Mercedesu hijerahija popriliÄno poÅ”tena. Nekoliko puta smo vidjeli Lewisa iza Bottasa i svaki put su zadržali isto pravilo. VozaÄ koji je u vodstvu dobija bolju i bržu taktiku.
Druga je stvar Å”to je Bottas u veÄini situacija jednostavno sporiji od Lewisa. Bilo bi kontraproduktivno od ekipe da dozvoljava sporijem vozaÄu da usporava drugog vozaÄa, u situacijama kad se jedan od njih bori za titulu, a drugi za 5. mjesto u WDC.