Slučaj Gaslya i Albona je poprilično jednostavan. Max je za klasu bolji vozač od obojice i to se vidi na skoro svakom vikendu. Smatram da je trenutačni razmak između Verstappena i Albona pokazatelj realnog stanja, tj. Albon je uistinu toliko sporiji od Maxa. Albon je sposoban izvesti par spektakularnih pretjecanja na utrci, ali se pri tome zanemaruje da se on cijelu utrku bori s bolidima s kojima se uopće nebi trebao boriti jer je RB uvjerljivo drugi najbolji bolid u nedjelju (u subotu je vjerojatno riječ o trećem najbržem bolidu). Ti neki proboji ga spašavaju od internet linča koji je doživio Gasly, ali realno nema opravdanja za njegove vožnje ove sezone. Jednostavno je prespor za tu poziciju. Spašava ga i činjenica da RB trenutno nema kog drugog ubaciti na to mjesto pa još uvijek dobiva koliku-toliku potporu od Marka i Hornera. Inače bi već davno odletio iz RB-a.
Gasly je malo čudniji slučaj jer mislim da je riječ o boljem vozaču od Albona. Smatram da je njega psihički uništila ta atmosfera i pritisak koji vladaju u top 3 timu Formule 1. Ali, sve u svemu, mislim da opet nije riječ vozaču Maxove kategorije iako smatram da ta 2019. nije bila pokazatelj realnog odnosa snaga.
Da se osvrnem još na priče kako ekipa radi bolid za Maxa i kako je to razlog ovakva razmaka. Te priče su mi smiješne. Pa ne pitaju dizajneri iz RB-a Maxa kakav bolid da nacrtaju. Svaka ekipa radi najbolji mogući bolidi koji mogu, a na vozačima je da se prilagode takvom bolidu. Ne može argument za opravdanje loših performansa biti da se vozač ne može prilagoditi bolidu. Pa i ta prilagodljivost je kvaliteta koja razdvaja vrhunske od dobrih vozača.
I za kraj, slučaj Ricciardo. Puno se priča o tome kako je Max provozio tek nakon Monaca 2018., a vidim da se u komentarima otišlo i korak dalje i da se tek Australija 2019. označila kao početak "dobrog" Maxa. Svaki put zakolutam očima kad takve stvari pročitam. Čini se da su svi prespavali 2017. jer inače nebi pisali takve komentare. 2017. je Max napravio 1 (jednu) grešku - izbacivanje Riccija u Mađarskoj. Jednu. Ali bitno da je Max provozio tek u Australiji 2019.

Nadalje, jako se voli odbacivati cijela 2018. u ovoj raspravi jer je Ricci kao fol imao previše odustajanja pa se iz te sezone ne može ništa zaključiti. Smatram da se Ricciju donekle posrećilo s tim odustajanjima jer su ona zamaskirala Maxovu superiornost te godine. Također, bilo kakve priče o sabotaži su priče za malu djecu kao što je već i kolega @Multi napisao.
Da skratim, svatko tko ne vidi da je Max 2017., a naročito 2018. bio brži vozač Red Bulla je ili prespavao te sezone ili ima averziju prema Maxu pa na te dvije godine gleda iz kuta koji njemu odgovara.