Općepoznata Goebbels taktika koja se dan danas koristi

Uostalom šef ekipe je rekao da nisu bili dovoljno dobri u razvoju i kao ekipa. Čemu rasprava?
Općepoznata Goebbels taktika koja se dan danas koristi
Ne vidim nikakvu raspravu, samo deflekciju od početne teze - da je Vettel kojim slučajem osvojio naslov, ovaj pit wall bi mogao reći da je sampionski. Pokušavam smisliti analogiju iz drugog sporta, ali veću lakrdiju od te zapravo teško mogu zamisliti...Ferrari je napisao/la: 19.08.2020., 15:20Općepoznata Goebbels taktika koja se dan danas koristi![]()
Uostalom šef ekipe je rekao da nisu bili dovoljno dobri u razvoju i kao ekipa. Čemu rasprava?
Pa naravno da gledaš sa svoje strane. Kada neko napada Mercedes, tebi je bitno samo ono što Wolf, Allison, ili neko treći iz Mercedesa kaže. Kad je u pitanju Ferrari, tebi je bitno šta kaže onaj Benson, i ostali subjektivni britanski novinarčići, a nije bitno šta šef Ferrarija kaže...Har Kl je napisao/la: 19.08.2020., 14:42 Gledam uvijek sa svoje strane. Uvredljivo može biti samo sa tvoje strane i to prema ekipi Ferrari, iako ne pričamo u temi Ferrari.
Ekipa 2018. nije ni blizu ovoj ekipi 2020. Razlozi nisu bitni za ovu temu.
Poenta je da ekipa je bila slabija od Mercedesa, ali ne toliko koliko su vozači bili loši.
I opet se pljuje po ekipi, a uporno se provlači priča kako Vettel i nije mogao bolje 2017. I 2018.
Za 2017. se slažem da nije bilo do njega, za osvajanje WDC, ali mogao nam je bar borbu za titulu odvesti u zadnju utrku.
2018. Ne računajući greške ekipe, ... Da se ne ponavljam više.
To bi bilo isto kad bih ja pljuvao na McLaren što je Hamiltona ostavio na ćelavim gumama u Kini pa je zbog toga izgubio prvenstvo, a pri tom svjesno zanemarivo činjenicu da je on trebao znati da su mu gume loše i malo usporiti na ulazu u box.
Koji su to točno vikendi?F12000 je napisao/la: 20.08.2020., 10:57 Vettel je mogao do titule 2018. samo da je maksimizirao učinak u vikendima na kojima je Ferrari bio najbolji bolid (ako ti drago čitaj: sposoban za pobjedu), dakle i bez perioda u 2. dijelu sezone kad je Ferrarijev razvoj zakazao.
Računajte koliko je bodova zbog ovoga izgubio, kao i ne manje važnu činjenicu da je zbog Vettelovih grešaka Hamilton uvijek uzimao veći broj bodova na svoj konto i s tim gradio razliku.
Japan kvale opisati kao spin? Interesantna taktika sky ili Bensona ili tko god da je to sročio.F12000 je napisao/la: 20.08.2020., 10:57 Vettel je mogao do titule 2018. samo da je maksimizirao učinak u vikendima na kojima je Ferrari bio najbolji bolid (ako ti drago čitaj: sposoban za pobjedu), dakle i bez perioda u 2. dijelu sezone kad je Ferrarijev razvoj zakazao.
Računajte koliko je bodova zbog ovoga izgubio, kao i ne manje važnu činjenicu da je zbog Vettelovih grešaka Hamilton uvijek uzimao veći broj bodova na svoj konto i s tim gradio razliku.
Tu se nikako ne pretječeCrashOverride je napisao/la: 20.08.2020., 13:39 @F12000
Japan - Vettel crashes into Verstappen
Daj me nemoj
Koji je ono bio izgovor, tu se ne pretjece![]()
Ne znam sta bi reko pored zdravih ociju..Ferrari je napisao/la: 20.08.2020., 13:42Tu se nikako ne pretječeCrashOverride je napisao/la: 20.08.2020., 13:39 @F12000
Japan - Vettel crashes into Verstappen
Daj me nemoj
Koji je ono bio izgovor, tu se ne pretjece![]()
![]()
![]()
![]()
A ono, napravljeno barem 6-7 pretjecanja u toj utrci na ulasku u Spoon zavoj, a u utrci 2019 ne moram ni spominjati koliko je tu pretjecanja napravljeno. I to s podjednakim bolidima (bio je argument da tu možeš proći Haas ili Toro Rosso, ali nikako Red Bull i Maxa![]()
)
Ima jako puno slučajeva...CrashOverride je napisao/la: 20.08.2020., 13:46Ne znam sta bi reko pored zdravih ociju..Ferrari je napisao/la: 20.08.2020., 13:42Tu se nikako ne pretječeCrashOverride je napisao/la: 20.08.2020., 13:39 @F12000
Japan - Vettel crashes into Verstappen
Daj me nemoj
Koji je ono bio izgovor, tu se ne pretjece![]()
![]()
![]()
![]()
A ono, napravljeno barem 6-7 pretjecanja u toj utrci na ulasku u Spoon zavoj, a u utrci 2019 ne moram ni spominjati koliko je tu pretjecanja napravljeno. I to s podjednakim bolidima (bio je argument da tu možeš proći Haas ili Toro Rosso, ali nikako Red Bull i Maxa![]()
)
Fascinantna mi je ta mrznja prema Vettelu..
Mulder&Scully bi imali dobar slucaj
Kolega, ovo je novi atribut. Do sad su oni koji su ukazivali na Vettelove greške nazivani poltronima, neznalicama, starim lupetalima itd.CrashOverride je napisao/la: 20.08.2020., 13:46 Fascinantna mi je ta mrznja prema Vettelu..
Mulder&Scully bi imali dobar slucaj
Osobno ne vjerujem da sam upotrijebio neki od tih naziva pa se necu ni osvrtat na to.Har Kl je napisao/la: 20.08.2020., 14:21Kolega, ovo je novi atribut. Do sad su oni koji su ukazivali na Vettelove greške nazivani poltronima, neznalicama, starim lupetalima itd.CrashOverride je napisao/la: 20.08.2020., 13:46 Fascinantna mi je ta mrznja prema Vettelu..
Mulder&Scully bi imali dobar slucaj
Sad smo došli do toga, da je mržnja u pitanju![]()
Zar nisu i jedan i drugi napredovali nakon njegove smrti?F12000 je napisao/la:Nota bene, ja ne sporim da je Ferrari kao tim bio užasan 2018. čak i 2017.
Priznajem samo Marchionnea koji je još za života, po svemu sudeći, uvidio probleme u momčadi. Iz tog razloga je gurao Binotta i Leclerca, kao slamke spasa, u prvi plan.
Priznajem i ja sam oduševljeno gledao na Binotta, kad se spominjao kao zamjena za Arrivabenea. Praksa je pokazala sasvim nešto drugo, jasno.
Leclerc kao zamjena za Kimmija, ali u vidu stavljanja pritiska na Vettela je bila Marchionneova ideja. Kao i smjena Arrivabennea i napredovanje Binotta. Obe su ostvarene postumno.