Scuderia Ferrari
- pero iz bukurešta
- Formula 1
- Postovi: 2846
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Znači čistačica Monica Prego leti iz Ferrarija jer je sve s*ebala!?
Uf i vrijeme je, nadam se da će Binotto dobro to posložiti

- F12000
- Formula 1
- Postovi: 2967
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Leclerc
Uvijek mašu s tim vetom, a sad kad je FIA išla sa zamrzavanjem razvoja motora neposredno nakon sankcija Ferrariju, nisu ni prstom maknuli.
Ne znamo detalje nagodbe, ali protiv ovoga su trebali ustati sve momčadi koje koriste Ferrarijeve motore. Možda je odgovor opet, kao i obično, nedostatak novca za razvoj usred korona krize. Italija je strašno pogođena epidemiološki, a sva predviđanja govore i o najvećoj ekonomskoj šteti unutar EU. Uz to bolid izgleda sablasno bez Phillip Morrisa, Weichaia, Rive...
Ne znamo detalje nagodbe, ali protiv ovoga su trebali ustati sve momčadi koje koriste Ferrarijeve motore. Možda je odgovor opet, kao i obično, nedostatak novca za razvoj usred korona krize. Italija je strašno pogođena epidemiološki, a sva predviđanja govore i o najvećoj ekonomskoj šteti unutar EU. Uz to bolid izgleda sablasno bez Phillip Morrisa, Weichaia, Rive...

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Jedna stvar koja me najviše kopka kod Ferrarija, jeste ta neka "zona komfora"! Konstantno idu nekom istom shemom, koja konstantno daje iste rezultate.
Zašto nekad ne izadju iz te neke "zone komfora", pa krenu u totalno radikalan pristuo, pa makar isti ima neku vrstu alibija da ne funkcioniše kako treba, barem rade nesto - pokusavaju, nego konstatno evoliraju iste probleme.
Sada i da urade neku reorganizaciju, sta poslije opet? Nije fora rotirati ljude, fora je promjeniti iste, promjeniti ideologiju, nekada treba biti malo i hrabar i lud, tj unikatan u nečemu. Od onih famoznih usisnika nista novo i unikatno nismo vidjeli...
Ja vise Binotto-a ne doživljavam ozbiljno, on je meni postao pravi stand up komičar...
Zašto nekad ne izadju iz te neke "zone komfora", pa krenu u totalno radikalan pristuo, pa makar isti ima neku vrstu alibija da ne funkcioniše kako treba, barem rade nesto - pokusavaju, nego konstatno evoliraju iste probleme.
Sada i da urade neku reorganizaciju, sta poslije opet? Nije fora rotirati ljude, fora je promjeniti iste, promjeniti ideologiju, nekada treba biti malo i hrabar i lud, tj unikatan u nečemu. Od onih famoznih usisnika nista novo i unikatno nismo vidjeli...
Ja vise Binotto-a ne doživljavam ozbiljno, on je meni postao pravi stand up komičar...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- gjoko-mkd
- Formula 2
- Postovi: 1078
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Negde sam pročitao da su samo Mercedes i Honda iskoristili tokene za motor za ovu godinu, a Ferari i Renault još nisureso20 je napisao/la: 20.07.2020., 09:34 Ono sto vise manje i znamo potvrduje i Piola
Zbog tokena ce se tesko moci vratiti u borbu ove i sljedece godine. Mogu se mjenjati kljucne komponente ali tek za sljedecu sezonu... Tako da smo u qurcu
https://www.motorsport.com/f1/news/ferr ... alue%5D=23
Nije mi sasvim jasno ima li Ferari još jednu šansu za pojačanje motora ili ne
Pre prve trke bila je priča da će Ferari doneti 20...po nekim pričama 30 Ks snažniji motor, a po većinu izvora motor motor je isti kao iz Barselone
- reso20
- GP3
- Postovi: 716
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: hattrick
Po meni je Ferrari nastavio nadogradnju proslogodisnjeg motora sa tim tokenima za 2020 godinu i onda se dogodila FIA. Jer ocigledno nije samo motor bio tu "problematican" nego i drugi dijelovi koji su uz motor davali to sto su davali. I onda su se morali nagoditi i pojest govno.. Zataskali, ostali bez PU za cijelu 2020 jer ocigledno bi veci fijasko bio da se obznanilo sto su radili... cim su pristali jesti govna za 2020 i 2021... A tad je bilo kasno za major promjene...
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Ovo sam ja prije dva dana napisao u temi Vettel i strategijeF12000 je napisao/la: 20.07.2020., 19:41 Amen, za ovo se i ja zalažem.
https://twitter.com/Tangangbusiness/status/1285258172576432129
Ferrari-ju treba neko svijez, neko ko nikako nije radio kod njih, kakvi GT direktori ili sefovi drugih sportskih serija, njima treba potpuno novo lice, potpuno nova filozofija, nove ideje koje ce motivisati okolinu.
Binotto se je jednostavno istrosio, ne mozemo reci da je nesposoban, ali ocigledno nije covjek za promjene, on je mozda neko ko ce implementirati iste, tj tudje ideje provesti u djela, bolje receno dobar je radnik, ali kao poslovodja nikako. I isto tako Ferrari bi trebao da se kloni Italijanske filozofije, jer njima Britanci najbolje posao rade!
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- F12000
- Formula 1
- Postovi: 2967
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Leclerc
Svaka čast @wapiju koji je čim je Binotto potvrđen kao zamjena za Arrivabenea tvrdio da ne vjeruje da inženjer može biti dobar team principal. Ostajem pri uvjerenju da još uvijek može pomoći u tehničkom aspektu.
Ovo je dobra prilika za spomenuti onu izlizanu Einsteinovu prispodobu o ribi i drvu.
Ovo je dobra prilika za spomenuti onu izlizanu Einsteinovu prispodobu o ribi i drvu.

- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7166
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
svi imaju pravo u ovoj sezoni na jedan upgrade sljedećih komponenti: mgu-k, ce, es.gjoko-mkd je napisao/la: 20.07.2020., 19:49Negde sam pročitao da su samo Mercedes i Honda iskoristili tokene za motor za ovu godinu, a Ferari i Renault još nisureso20 je napisao/la: 20.07.2020., 09:34 Ono sto vise manje i znamo potvrduje i Piola
Zbog tokena ce se tesko moci vratiti u borbu ove i sljedece godine. Mogu se mjenjati kljucne komponente ali tek za sljedecu sezonu... Tako da smo u qurcu
https://www.motorsport.com/f1/news/ferr ... alue%5D=23
Nije mi sasvim jasno ima li Ferari još jednu šansu za pojačanje motora ili ne
Pre prve trke bila je priča da će Ferari doneti 20...po nekim pričama 30 Ks snažniji motor, a po većinu izvora motor motor je isti kao iz Barselone
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Zeko, spada li Mercedesov upgrade što su donijeli prije prve utrke u taj jedan upgrade, ili imaju pravo na još jedan?zekohonda je napisao/la: 21.07.2020., 09:22 svi imaju pravo u ovoj sezoni na jedan upgrade sljedećih komponenti: mgu-k, ce, es.
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7166
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
imaju pravo na još jedan...ali što će im?

The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- gjoko-mkd
- Formula 2
- Postovi: 1078
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Ako je Ferari već iskoristio token za motor sa US....lose im se piše
Već se pisalo da je pre prvu trku Ferari pripremio snazniji motor( neki kazu 20....neki 30 Ks) zajedno sa menjacem, ali pre same trke se pisalo sa će doći sa slabijom motorom
To se objašnjavalo sa idejom da naprave iskorak i te 20-30 konja da pojacaju još više, i da tako odjednom iskoriste token. Slaba strana tog plana je da voze prve 3-4 trke sa slabašnim motorom
Već se pisalo da je pre prvu trku Ferari pripremio snazniji motor( neki kazu 20....neki 30 Ks) zajedno sa menjacem, ali pre same trke se pisalo sa će doći sa slabijom motorom
To se objašnjavalo sa idejom da naprave iskorak i te 20-30 konja da pojacaju još više, i da tako odjednom iskoriste token. Slaba strana tog plana je da voze prve 3-4 trke sa slabašnim motorom
-
renato2107
- GP3
- Postovi: 761
- S nama već: 9 god 3 mj
Nema ti ovo smisla. Prvo Ferrari je uhvačen s prstima u pekmezu još lani, a zabrana razvoja i ograničavanje je nastupilo iza uskrsa ove godine. Kao što sam ranije pisao, jasno je da su odlučili pojes govno i svjesno pretrpit smanjenje snage, računajuči na razvoj i moguće vraćanje tog u drugom obliku...no došla je korona i sve zamrznula. Isto to sa šasijom, pa nisu oni baš tak ludi, samo su računali izgubiti 2020 bez velikog okretanja filozofije, ali uletila je i gratis 2021. Realno bolid im je skoro kao lanjski, sve je to sitna kozmetika.reso20 je napisao/la: 20.07.2020., 20:36 Po meni je Ferrari nastavio nadogradnju proslogodisnjeg motora sa tim tokenima za 2020 godinu i onda se dogodila FIA. Jer ocigledno nije samo motor bio tu "problematican" nego i drugi dijelovi koji su uz motor davali to sto su davali. I onda su se morali nagoditi i pojest govno.. Zataskali, ostali bez PU za cijelu 2020 jer ocigledno bi veci fijasko bio da se obznanilo sto su radili... cim su pristali jesti govna za 2020 i 2021... A tad je bilo kasno za major promjene...
- MrDoomroom
- Formula 1
- Postovi: 1792
- S nama već: 9 god 11 mj
Znam momčad koja je sa slika kopirala jedan bolid na gridu i sve im se to isplatilo. Neka mi netko objasni kako firma koja uloži 500 milijuna eura sa svom mogućom tehnologijom nije u stanju napraviti slično. Pa barem jebeni prednji ovjes promjeni no oni nisu ni to u stanju da promjene toliko o sposobnosti. Da mi je samo znati čemu svi mogući zračni tuneli i virtualne simulacije ako vidiš to smeće da ne funkcionira i onda dovezes isti bolid kao prošlogodišnji. Panjevi.renato2107 je napisao/la:Nema ti ovo smisla. Prvo Ferrari je uhvačen s prstima u pekmezu još lani, a zabrana razvoja i ograničavanje je nastupilo iza uskrsa ove godine. Kao što sam ranije pisao, jasno je da su odlučili pojes govno i svjesno pretrpit smanjenje snage, računajuči na razvoj i moguće vraćanje tog u drugom obliku...no došla je korona i sve zamrznula. Isto to sa šasijom, pa nisu oni baš tak ludi, samo su računali izgubiti 2020 bez velikog okretanja filozofije, ali uletila je i gratis 2021. Realno bolid im je skoro kao lanjski, sve je to sitna kozmetika.reso20 je napisao/la: 20.07.2020., 20:36 Po meni je Ferrari nastavio nadogradnju proslogodisnjeg motora sa tim tokenima za 2020 godinu i onda se dogodila FIA. Jer ocigledno nije samo motor bio tu "problematican" nego i drugi dijelovi koji su uz motor davali to sto su davali. I onda su se morali nagoditi i pojest govno.. Zataskali, ostali bez PU za cijelu 2020 jer ocigledno bi veci fijasko bio da se obznanilo sto su radili... cim su pristali jesti govna za 2020 i 2021... A tad je bilo kasno za major promjene...
Sent from my GM1913 using Tapatalk