CrashOverride je napisao/la: 17.07.2020., 12:38
U modi je napadat Ferrari...
Kad ocekujes da RB baci rukavicu Mercu i ne dogodi se, Merc je prejak..
Kad se Ferrari slomi u ganjanju, to je slamperaj
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
CrashOverride je napisao/la: 17.07.2020., 12:38
U modi je napadat Ferrari...
Kad ocekujes da RB baci rukavicu Mercu i ne dogodi se, Merc je prejak..
Kad se Ferrari slomi u ganjanju, to je slamperaj
Kvalitetno opažanje.
Red Bullu je uvijek kriv dobavljač motora, a šasija je uvijek prvorazredna, najbolja na gridu. Je moš mislit.
CrashOverride je napisao/la: 17.07.2020., 12:38
U modi je napadat Ferrari...
Kad ocekujes da RB baci rukavicu Mercu i ne dogodi se, Merc je prejak..
Kad se Ferrari slomi u ganjanju, to je slamperaj
Kvalitetno opažanje.
Red Bullu je uvijek kriv dobavljač motora, a šasija je uvijek prvorazredna, najbolja na gridu. Je moš mislit.
Kako ne? Pa Red Bull se sam vozio po stazi u vrijeme Vettela. Sve je to Newey mašina odradio, a mogao si staviti koga si želio u bolid i on bi osvojio titulu
Mislim da ne moram naglašavati da je ovo sarkazam?
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Ferrari je napisao/la: 17.07.2020., 12:18
Max ne pokazuje baš dobre karakteristike, ako misli graditi ekipu i napasti titulu ili barem pružiti nekakav challenge. Stalno njurga, negativan je za popizdit. Sada opet nešto njurga, nešto ne valja...zasada mu glava nije tu.
Kao i u Austriji, inženjer mu govori o strategiji, a Max odgovara "nije bitno, Bottas će nas svejedno stići" i onda ošteti bolid na dva mjesta, a mogao je biti P2 jer je i Bottas imao oštećenje.
Šta sam ja ranije govorio, zbog ganjanja nemogućeg svih ovih godina Vettel je psihički otišao u 3.14čke majkine a Max isto ali sporije se to manifestuje. Lewisova i Mečkina dominacija razara Seba i Maxa. A sad će i Leclerca to pojesti (ako mečka nastavi isto posle 2022).
To je nemoguće koliko su prsli zbog ove dominacije, a niko to ne primećuje. Nema tu uopšte vere i trkečkog duha, kad znaš da s LMP2 ne možeš ništa protiv LMP1. Ovaj sport više nije sport, pravi sport nudi mogućnost da uz sav svoj trud zaslužiš pehar, a Mečka sve to kosi. Nema tu nade za P1, zato su prsli Seb i Max. Mečka ubija sport i to je činjenica!!!
Vettel-Ferrari je napisao/la: 17.07.2020., 12:58
Nisam najbolje upratio FP1 jer radim, pa usput što se moglo.
Zanima me, jesu li Vettel i Leclerc na različitim inačicama bolida ili je ista u pitanju?
BTW Pavle na SK1 reče da je Leclerc prerano došao do svog vrhunca, kao što je nekad sa Grosjean-a tvrdio
Kako misliš različitim inačicama? Imaju iste aero postavke tj komponente koliko vidim.
Znači sve što su donijeli u Austriji je sada na bolidu. Samo što imaju više rezervnih dijelova.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Vettel-Ferrari je napisao/la: 17.07.2020., 12:58
Nisam najbolje upratio FP1 jer radim, pa usput što se moglo.
Zanima me, jesu li Vettel i Leclerc na različitim inačicama bolida ili je ista u pitanju?
BTW Pavle na SK1 reče da je Leclerc prerano došao do svog vrhunca, kao što je nekad sa Grosjean-a tvrdio
Kako misliš različitim inačicama? Imaju iste aero postavke tj komponente koliko vidim.
Znači sve što su donijeli u Austriji je sada na bolidu. Samo što imaju više rezervnih dijelova.
Mislio sam da je u Austriju samo dio toga doneseno, što se stiglo, a planirano je inicijalno za Mađarsku.
Ako se ne varam, u Austriji nisu vozili iste bolide, tj. da je Vettel vozio starije dijelove, a Leclerc novije (o treninzima pričam).
Pa sam mislio da nije možda isti slučaj sa cijelokupnim nadogradnjama i danas u Mađarskoj.
Vettel-Ferrari je napisao/la: 17.07.2020., 12:58
Nisam najbolje upratio FP1 jer radim, pa usput što se moglo.
Zanima me, jesu li Vettel i Leclerc na različitim inačicama bolida ili je ista u pitanju?
BTW Pavle na SK1 reče da je Leclerc prerano došao do svog vrhunca, kao što je nekad sa Grosjean-a tvrdio
Kako misliš različitim inačicama? Imaju iste aero postavke tj komponente koliko vidim.
Znači sve što su donijeli u Austriji je sada na bolidu. Samo što imaju više rezervnih dijelova.
Mislio sam da je u Austriju samo dio toga doneseno, što se stiglo, a planirano je inicijalno za Mađarsku.
Ako se ne varam, u Austriji nisu vozili iste bolide, tj. da je Vettel vozio starije dijelove, a Leclerc novije (o treninzima pričam).
Pa sam mislio da nije možda isti slučaj sa cijelokupnim nadogradnjama i danas u Mađarskoj.
Sve što je trebalo stići u Mađarskoj, stiglo je u Austriji. To je Ferrari rekao.
A sada voze obojica na novoj inačici tj komponentama. Mislim da više ne rade usporedbe jer su već utvrdili da nove stvari rade, ali ne na očekivanoj razini.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
BTW Pavle na SK1 reče da je Leclerc prerano došao do svog vrhunca, kao što je nekad sa Grosjean-a tvrdio
Pavle je jako razočaran u Grosjeana, on je napravio konparaciju između Grosjeana/Binachija/Leclerca. Grosjean je došao do vrhunca pa potonuo, Bianchi znamo šta se desilo a Leclerc je prebrzo došao do vrhunca ali isti je taj vrhunac pokazao još u Sauberu. Samo da Leclerc uvati neku stabilnost, recimo ono s Štajerske mu uopće nije trebalo.
A Paja je isto razočaran i u Hulka, kaže kad treba da se dostigne maksimum i izvuče to on sve to smandrlja te napravi neku grešku. Nema uopšte pobednički duh, kad vozač dokazuje od čega je tkan. Hulk nije stvoren za top timove i to je činjenica.
Ibarac00 je napisao/la: 17.07.2020., 12:43
Red Bullu je uvijek kriv dobavljač motora, a šasija je uvijek prvorazredna, najbolja na gridu. Je moš mislit.
Obzirom da motor kupuju, mislim da RB trosi najvise para od svih ekipa..
Mozda sam samo zabrijo ili mi nije sjeo #kwak za rucak ali bilo je nekih podataka da imaju najvise ljudi i da trose najvise love, mimo motora koji im rijetko pase jer su oni RB i kriv je uvijek netko drugi..
nelinjo je napisao/la: 17.07.2020., 12:26
Citam da zabarski mediji pisu kako je Ferrari spor, tj PJ ne moze da radi punim potencijalom zbog hladnjaka koji su blizu jedan drugom pa se zato zrak zaglavljuje izmedju njih. Sta god to znacilo... nisam strucnjak, pa molim da mi neko objasni ko se razumije, ako nije problem. da li je jos jedna izvlakusa ili ima istine u tome.
Hladnjake znamo kako izgledaju.....zrak ulazi između same ,,ćelije,, hladnjaka i izlazi iza hladnjaka. Ali taj zrak opet treba da ima brzinu i da izađe iz bolida, ali je Ferari nabacao više hladnjaka jedan preko drugoga, i zrak nemoze da izađe iz područja između hladnjaka i motora. Ostaje zarobljen
Drugi timovi su stavili jedan deo hladnjaka gorr na vrhu motora, iza glave vozaca, dok je Ferari sve to na jednom mestu
Tako se priča...a nisam do sada video slike novog motora( ovog najslabijeg na gridu) da mogu tvrditi da je tako
Giovinazzi fino ispred Kubice. Mogu vam reći da će Antonio na kraju ispasti vrlo pristojan vozač.
I bodovi u prvoj utrci sezone su prošli ispod radara, a Alfa je vrlo loš auto ove godine.
ok, gasly je na stazi.
It was a sensor problem which was giving Honda engineers some erroneous information," says Ted Kravitz on Gasly's problem earlier.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.