Upravo i ja to čitam. Navodno bi trebalo da dođe do razmjene dionica između Lawrence Stroll i Daimlera.
Nisam siguran koliko je ovo tačno. Nadam se u svakom slučaju da nije.
Mercedesu bez ikakvih ulaganja može osvojiti drugo mjesto u WCC i WDC. Nije to mala stvar. S druge strane i jeste najbolje prodati kad si na vrhuncu, jer tada imaš najbolju cijenu. Vidjet ćemo ...
CrashOverride je napisao/la: 28.05.2020., 20:08
Jasno mi da prodajes kad si na vrhu jer je to top cijena al treba nac budalu koja hoce kupit kad je netko na vrhuncu
Jeste teško ... Možda igraju na kartu, da Stroll želi sinu da obezbijedi šampioniski bolid.
Ovo sve je nastalo, zato što neko uporno govori da Ola Källenius nije zainteresovan za F1 program. Iako on nije izjavio tako nešto.
PR Daimlera demantuje ove glasine i naziva ih neozbiljnim.
Speculations regarding a possible withdrawal from Formula 1 remain unfounded and irresponsible. Sport has taken the right measures to address the consequences of the COVID 19 pandemic and future financial sustainability
Mercedes kupi dionice Astona jeftino, da Astonu nacrte tek toliko da bude konkurentan ali ne prijetnja, Aston bude 4.-3. momčad na tablici, dionica skoči.
Mercedes zadovoljno trlja ruke, Lawerence također.
Ibarac00 je napisao/la: 01.06.2020., 18:30
Mercedes kupi dionice Astona jeftino, da Astonu nacrte tek toliko da bude konkurentan ali ne prijetnja, Aston bude 4.-3. momčad na tablici, dionica skoči.
Mercedes zadovoljno trlja ruke, Lawerence također.
E ako ovu pauzu ostali nisu iskoristili za kopiranje toga...onda su ludi. Dobili 3 mjeseca lufta, a zna se da bolid ide u zamrzavanje za nagodinu....bila je zabrana rada, ali mozak je i doma mogao raditi
renato2107 je napisao/la: 05.06.2020., 19:32
E ako ovu pauzu ostali nisu iskoristili za kopiranje toga...onda su ludi. Dobili 3 mjeseca lufta, a zna se da bolid ide u zamrzavanje za nagodinu....bila je zabrana rada, ali mozak je i doma mogao raditi
renato2107 je napisao/la: 05.06.2020., 19:32
E ako ovu pauzu ostali nisu iskoristili za kopiranje toga...onda su ludi. Dobili 3 mjeseca lufta, a zna se da bolid ide u zamrzavanje za nagodinu....bila je zabrana rada, ali mozak je i doma mogao raditi
Tek su se tvornice otvorile. Ma neće nitko pokušavati kopirati DAS.
Ne isplati se, previše košta, a ne znamo koliko uopće donosi. Uostalom bio bi najkorisniji u Bakuu, Kanadi i Monaku kojeg neće ni biti ove godine.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
zelot je napisao/la: 06.06.2020., 00:35
Zasto u monacu?
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
Zato što je Monaco staza s niskom abrazijom asfalta i teže je zagrijati prednje gume. Zato se i koriste najmekse gume koje su dostupne + popriličan postotak staze je u sjeni.
DAS uglavnom pomaže oko zagrijavanja i kontroliranja temperatura prednjih guma.
Baku je uvijek bio teška staza za gume i kontrolu temperatura s obzirom na to da je valjda 90% staze u sjeni zgrada što hladi asfalt i dovodi do težeg zagrijavanja. S DAS-om možeš opet zagrijati gumu brže jer je veća površina u kontaktu s asfaltom.
Kanada isto ima dosta gladak asfalt i to je staza koja je puno zahtjevnija za stražnje gume nego za prednje.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Aha, ja sam mislio da je das najbitnij u time da na ravnici aerodinamika nije poremecena pa sam ocekivao staze tioa monza, spa, baku i slicne koje imaju velike ravnice al ima smisla i ovo tvoje
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
zelot je napisao/la: 06.06.2020., 13:42
Aha, ja sam mislio da je das najbitnij u time da na ravnici aerodinamika nije poremecena pa sam ocekivao staze tioa monza, spa, baku i slicne koje imaju velike ravnice al ima smisla i ovo tvoje
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
Aaa DAS je bukvalno toe-in, što je veći toe-in više se griju prednje gume, jer su okrenute jedna prema drugoj i to stvara veće trenje jer smjer u kojem se točak okreće i smjer u kojem ide nisu isti, mada nije baš najbolje kroz krivine jer se onda previše griju, tako da gdje god ti zafali temperature, vučeš volan sebi i zagriješ ih malo, neovisno je to od staze, ali na nekim stazama sigurno pravi više razlike.
Ne vidim kako ima ikakav aero-uticaj, iako jedino mi ima logike da je negativan aero uticaj jer kad okreneš točkove nasuprot jedan drugom prema bilo kojoj strani, to samo zahvata više zraka i stvara veći otpor.
Ja kolko sam skužio s njim se i drugi setup stavlja, tj, bolid se više na namješta za zavoje (toe), a na ravnici to DAS kompezira, a tu je i kontrola temperature kao pozitivna posljedica.