Preuveličana kako utrka, tako i ''dvoboj'' Villeneuvea i Pironija dok su bili momčadski kolege. Pironi je bio prijetnja Villeneuveu 1981. otprilike koliko i Bottas Hamiltonu, i da Villeneuve nije poginuo, o ovoj utrci bi se kudikamo manje pričalo. Pironi je prije nego je došao u Ferrari kao zamjena Scheckteru bio tek prosječni vozač i zapravo su mnogi izražavali čudenje šta se uopće takvog vozača dovodi u momčad kad postoje kudikamo bolji od njega. Al pošto je Ferrari 1980. doživio katastrofu koju vrlo vjerojatno neće više nikad ponovit i završio sezonu na 10. mjestu sa 8 bodova, pitanje je koliko je vozača htjelo voziti za momčad, odnosno koliko je bilo onih koji su mislili da se Ferrari može vratiti na vrh u brzom periodu, tako da iz te perspektive izbor Pironija za Ferrarijevog vozača 1981. i nije toliko bizaran iako rezultatima nije zaslužio. Patrick Depailler ga je 1978. u Tyrrellu doslovno deklasira, a 1979. je osvojio isti broj bodova kao i Jean-Pierre Jarier, iako Jarier nije vozio 2 utrke, a Pironi je odvozio cijelu sezonu. U Ligieru 1980. je sezonu završio iza kolege Jacquesa Laffita, iako samo par bodova. Dakle nije bio neki izbor za Ferrarijevog vozača, više je sretno/spretno došao u momčad zahvaljujući Ferrarijevoj katastrofalnoj 1980. i činjenici da se Scheckter nakon toga odlučio povući.
No unatoč tome, nema nigdi Pironijeve krivnje za Imolu 1982. Opet kažem utrka o kojoj bi se puno manje pričalo da se na sljedećoj nije dogodilo šta se dogodilo. Prije Imole, Pironi je imao 1 bod, Villeneuve 0 bodova. Od 1. do 45. kruga, Pironi i Villeneuve su jedan drugoga pretekli 4 puta. Od 45. do 60. kruga Pironi i Villeneuve su bili na 1-2 pozicijama, prije 45. kruga nijednom.
Krugovi i vodeći u utrci:
45. - Villeneuve
46.-48. - Pironi
49.-52. - Villeneuve
53.-58. - Pironi
59. - Villeneuve
60. - Pironi
Znači Pironi je preteka Villeneuvea u zadnjem krugu, a to da je Villeneuve preteka Pironija u predzadnjem se ne čuje baš često. Bit je u tome da je Villeneuve svojom vožnjom potrošio bolid, gume i gorivo, a Pironi ne. Iz Ferrarija je došla naredba da uspore tempo, a ne da zadrže pozicije. No takvu naredbu su Villeneuve i Scheckter dobivali kad su vozili skupa i ona je ujedno značila zadržavanje pozicije i valjda je Villeneuve mislio da je identično sa Pironijem. Pironi koji nije trebao štedit bolid je jednostavno preteka Villeneuvea i pobijedio. Informacije koje su tada stizale su bila na kapaljku, tako da moguće da ovo nije sasvim istina, samo pišem ono šta sam čita na raznim izvorima. Sve u svemu, bez obzira šta je Pironi po meni bio vozač Bottasovog ranga izuzev 1982., nema Pironijeve ni ičije krivnje za Imolu 1982.