a) pola sekunde prednosti u kvalama Mađarske (12. utrka sezone) i udarac Bottasa u Vettela u toj utrci - HAM odlazi na +24
b) 6 desetinki kašnjenja u Singapuru (15. utrka sezone) i 40 sekundi kašnjenja u utrci - HAM odlazi na +40
c) 6 desetinki kašnjenja u Rusiji (16. utrka sezone) - HAM odlazi na +50
d) P9 zbog strategije s gumama u kišnim kvalama Japana (17. utrka) - HAM odlazi na +67
Ne, sad ćemo pričekati Jonathana Noblea i Teda Kravitza da nam kažu kako je zapravo Ferrari bio dominantan, ali je Vettel to prosuo u Njemačkoj, Italiji, SAD-u i ne znam gdje već ne.
Da zaključim - Vettel je odličan scapegoat. Šuti i radi, kad pogriješi onda to učini spektakularno pa je sav spotlight na njemu, a zaborave se detalji poput činjenice da ekipa nema stratega, da ih Mercedes uvjerljivo tuče već godinama (koliko god mi htjeli vidjeti neku borbu), a svaki put kad prigusti izvuče još malo dodatne snage, taman dovoljno da se naslov osigura bez puno halabuke 2-3 utrke prije kraja sezone. Zato bi bilo zabavno da je tu Leclerc s nekim vozačem br. 2. Tko bi onda bio scapegoat?
