Predlog muzike za slušanje uz čitanje uvodne teme.
Konačno smo dočekali početak nove sezone, jubilarna 70. sezona će se otvoriti u ulicama Melbournea. Ko da zime nije ni bilo (bukvalno i figurativno) jer unatoč veoma malim izmenama pravila bilo je pregršt uzbudljivih sadržaja u međusezoni.





ZONE AKCIJA
Prvi zavoj
2002- Kaos na startu utrke. Prvi zavoj poznat je kao mjesto gde se puno toga može desiti na startu utrke.
Treći zavoj
1996- Strašni udes Martina Brundlea na debiju staze.
2016- Spektakularni udes Fernanda Alonsa i Estebana Gutierreza
Peti zavoj
2010- Otpalo prednje krilo lansiralo je Kamuia Kobayashija na Sebastiana Buemia i Nica Hulkenberga.
Dvanaesti zavoj
2008- Udes Tima Glocka.
Alokacija guma:

Ove godine trebalo se održati rekordan broj utrka, čak 22! No zbog koronavirusa i sveopćeg kaosa koji je izbio zbog pandemije desilo se puno restrikcija pa tako je Kina odgođena a VN Bahreina će biti održana bez publike. Vijetnam koji debitira u travnju je pod velikim znakom upitnika a čak je i bilo alarmantno stanje u Australiji. Nizozemska se vratila u F1 i to čak s dva zavoja pod velikim nagibom! Prilično spektakularno i do sad neviđeno. Njemačka je izgubila mjesto u kalendaru.

Mercedes i Lewis Hamilton brane oba naslova ove sezone. Što se tiče top 3 nije bilo nikakvih izmena u postavama, Albon je ostao u Red Bullu a Leclerc je potpisao ugovor koji je na snazi do kraja 2024. godine. Možda najzanimljivije je to da Sebastian Vettel, Valtteri Bottas i Lewis Hamilton nemaju ugovore za 2021. godinu.
U sredini poretka desilo se to da je Racing Point uz Lawrence Strolla osigurao Aston Martin sponzorstvo koje u punoj snazi stupa sljedeće sezone, postaće Aston Martin. S druge strane Toro Rosso rebrandiran je u Alpha Tauri. U Renaultu, Esteban Ocon došao je na mjesto Nico Hulkenberga koji se neće takmičiti ove godine u F1. Williams je potpisao Nicholasa Latifija umjesto Roberta Kubice koji je postao razvojni vozač Alfe Romea. Kimiju Raikkonenu ističe ugovor ove godine.

Mercedes je bio vredan nazimus te su izumili Dual Axle System iliti DAS koji radi po principu povlačenja volana napred/nazad a to regulira usmeravanje prednjih kotača. Na ravnini prilikom aktivacije kotači su neutralno usmereni a u zavojima te prilikom deaktivacije kotači se vrate na normalno usmerenje. Ferrari je doživeo veliki fijasko sa PJ a pritom mislim na preformanse lanjske verzije PJ koje je FIA istražila te postigla dogovor bez kazne na što 7 momčadi oštro protestira. Sve u svemu očekujem lep troboj u Top 3.
Velike kontroverze pogodile su i sredinu poretka, naime problem su takozvane copy/paste cake uslovno rečeno B ekipa. Već godinama Haas ima dizajne s lanjskog Ferrarija, Alpha Tauri je ove godine slično radi s lanjskim Red Bullom a Racing Point je na rubu granice pravilnika s spomenutom politikom. Bolid im je praktički kopija Mercedesovog W10, McLaren najoštrije osuđuje njihov pristup.
Renault je doneo inovativno rešenje nosa bolida, Ocon jako hvali bolid tvrdivši da je to "bolid koji ima najviše prijanjanja od svih koje je vozio do sada". McLaren ulazi u sezonu s evolucijom dizajna, s obzirom na uspehe i gene lanjskog bolida nije ni čudo što su tako odabrali u Wokingu. Zapravo Renault i McLaren ćese morati jako oznojati misle li pobediti Racing Point. Veliki posao imaju sljedeće momčadi: Alfa Romeo, Haas i Williams. Lane su imali tešku sezonu te se moraju potruditi da pomrse račune gornjem domu sredine poretka. Posebice Williams.
2021. dolazi nova era F1, s radikalnom izmenom dizajna bolida pa stoga možemo očekivati da određene momčadi prekinu s razvojem bolida aktuelne sezone te prebace fokus na 2021. godinu.
