Najteže osvojena titula prvaka u F1 ?
-
Dalmatinac007
- Karting
- Postovi: 41
- S nama već: 5 god 10 mj
- Navija za: Ferrari
Po meni dvije najteže titule su sennina iz 1988 i schumacherova iz 2003. Koje je vase misljenje ?
- pigmalion
- Formula 1
- Postovi: 2218
- S nama već: 9 god 2 mj
- Navija za: Fernanda, Ocon (Qatar23 )
Iako nije bilo Michaela Schumachera u igri, dosta se Mika Hakkinen potrošio za titulu 1999.
U igri su bili manje opasni takmaci, Irvine i Frentzen ( kvalitetno bolji od ovoga dvojca sa slabijim bolidom), ali je Mika uspio.
U igri su bili manje opasni takmaci, Irvine i Frentzen ( kvalitetno bolji od ovoga dvojca sa slabijim bolidom), ali je Mika uspio.
......ne mogu, ali hoću......
.....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run

Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18150
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Prostova iz 1986. godine.
Bez obzira na Mansellovu nesreću sa gumom na zadnjoj trci (posljedično i Piquetovu).
Prost se dobro "naradio" za tu titulu, tokom te sezone.
I Michaelova iz 2000. je jedna od teže osvojenih.
Dodatan razlog je taj što je nad njom bilo "breme" teško 21 godinu.
Iako je riješena trku prije kraja.
Kakva je to bila "katarza".
Doduše, bila bi i Mikina isto tako teško osvojena, da je kojim slučajem on osvojio titulu.
Rosberg 2016., definitivno.
Lewisova iz 2008.?
Uzeta je na guzove, i u tom kontekstu može proći pod "jedna od najteže osvojenih titula" (pogotovo sa onakvim "foto finišom"
) ali sam skloniji mišljenju da su i on i Massa imali "pogrešaka" (po par relativno lošijih vožnji) tokom sezone, tj. da se nijedan od njih nije "naradio", kao npr. trojica vozača iz gore navedenih sezona.
Također, obje ove što je @Dalmatinac naveo, zadnja Laudina, prve dvije Piquetove, vjerovatno i Huntova
Bez obzira na Mansellovu nesreću sa gumom na zadnjoj trci (posljedično i Piquetovu).
Prost se dobro "naradio" za tu titulu, tokom te sezone.
I Michaelova iz 2000. je jedna od teže osvojenih.
Dodatan razlog je taj što je nad njom bilo "breme" teško 21 godinu.
Iako je riješena trku prije kraja.
Kakva je to bila "katarza".
Doduše, bila bi i Mikina isto tako teško osvojena, da je kojim slučajem on osvojio titulu.
Rosberg 2016., definitivno.
Lewisova iz 2008.?
Uzeta je na guzove, i u tom kontekstu može proći pod "jedna od najteže osvojenih titula" (pogotovo sa onakvim "foto finišom"

Također, obje ove što je @Dalmatinac naveo, zadnja Laudina, prve dvije Piquetove, vjerovatno i Huntova
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4503
- S nama već: 6 god 7 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Pa ni Keke Rosberg nije lagano osvojio titulu, a tu bi se isto mogli svrstati Denny Hulme, Jack Brabham, John Surtees, Jackie Stewart, Graham i Phil Hill, Emerson Fittipaldi, te Jim Clark, ipak je to vjerovatno najžešća generacija F1 vozača i uzimali su naslove jedni drugima dok su svi vozili u tom periodu 
Jochen Rindt također

Jochen Rindt također



- pigmalion
- Formula 1
- Postovi: 2218
- S nama već: 9 god 2 mj
- Navija za: Fernanda, Ocon (Qatar23 )
Ova ti je na mjestu.... ova ekipa je bila..... stvarno,..... realna.LH44 je napisao/la: 03.03.2020., 14:31 Pa ni Keke Rosberg nije lagano osvojio titulu, a tu bi se isto mogli svrstati Denny Hulme, Jack Brabham, John Surtees, Jackie Stewart, Graham i Phil Hill, Emerson Fittipaldi, te Jim Clark, ipak je to vjerovatno najžešća generacija F1 vozača i uzimali su naslove jedni drugima dok su svi vozili u tom periodu![]()
Ja sam bio na dodir ( u stvari, dodirnuo sam Lotusov bolid iz 1969., iako se nije smijelo dirati izložbene primjerke


Ej, bolidi iz tog doba,......ne znam koji bi današnji vozač imao **** sjesti i voziti taj bolid, kako su oni to vozili. I utrkivati se, u tom komadu lima, guma i motora.


......ne mogu, ali hoću......
.....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run

Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18150
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Jbga, sad se naredaše sve titule od 1959. do 1974.
Niti su svi od nabrojanih vozili kada su vozili neki drugi (npr. Fittipaldi nikada nije vozio u konkurenciji sa P. Hillom i Clarkom), niti su svi imali dobre bolide odjednom.
Možda jedino 1966-1967-1968 (poslije 1968 ne idem, jer je Jimmy poginuo), ali i tada su bile situacije da npr. (1967) Hulme vozi Brabhama (čitaj Hamilton vozi Mercedes 2015.), a Rindt vozi lošeg Coopera (čitaj Alonso vozi Mclaren 2015.), tako da.....
Stewart prve dvije titule osvojio sa skoro duplo više bodova u odnosu na drugoplasiranog, Rindt izgubio život 4 trke prije kraja i opet osvojio (posthumno) titulu.
Mogli smo onda dodati u računicu i Xa, te Mclarena, Ceverta, ...., koji nisu osvajali titule, ali su bili jaki igrači, kada im je auto dozvoljavao.
Otišlo se sa ovim preširoko.
Niti su svi od nabrojanih vozili kada su vozili neki drugi (npr. Fittipaldi nikada nije vozio u konkurenciji sa P. Hillom i Clarkom), niti su svi imali dobre bolide odjednom.
Možda jedino 1966-1967-1968 (poslije 1968 ne idem, jer je Jimmy poginuo), ali i tada su bile situacije da npr. (1967) Hulme vozi Brabhama (čitaj Hamilton vozi Mercedes 2015.), a Rindt vozi lošeg Coopera (čitaj Alonso vozi Mclaren 2015.), tako da.....
Stewart prve dvije titule osvojio sa skoro duplo više bodova u odnosu na drugoplasiranog, Rindt izgubio život 4 trke prije kraja i opet osvojio (posthumno) titulu.
Mogli smo onda dodati u računicu i Xa, te Mclarena, Ceverta, ...., koji nisu osvajali titule, ali su bili jaki igrači, kada im je auto dozvoljavao.
Otišlo se sa ovim preširoko.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Hamiltoncheater
- Karting
- Postovi: 64
- S nama već: 5 god 3 mj
- Navija za: Lance Stroll
Frende,tu je najveći protivnik Mike Hakkinena bio Mercedesov motorpigmalion je napisao/la: 03.03.2020., 11:43 Iako nije bilo Michaela Schumachera u igri, dosta se Mika Hakkinen potrošio za titulu 1999.
U igri su bili manje opasni takmaci, Irvine i Frentzen ( kvalitetno bolji od ovoga dvojca sa slabijim bolidom), ali je Mika uspio.

- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18150
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Prije bi se reklo da su Mikini najveći protivnici 1999. bili točkovi/gume (VB, Njem) i on sam sebi (neprisiljene greške i izlijetanja dok je bio u vodstvu u SM i Ita).
Na prvoj trci ga je izdao gas, doduše, u rezervnom bolidu.
Na prvoj trci ga je izdao gas, doduše, u rezervnom bolidu.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- F12000
- Formula 1
- Postovi: 2967
- S nama već: 7 god
- Navija za: Ferrari, Leclerc
Fangio 1956
Going into the final race of the season, Fangio had an eight-point lead over Collins and the consistent Jean Behra, driving for Maserati. The only way he could lose the title would be to score no points with Collins winning and setting fastest lap. (Because a driver could only count their best 5 scores, Behra could not win the title.) Fangio retired, and with Musso unwilling to share his car with Fangio, Collins had a great chance of winning his first title. Collins, in a remarkable act of sportsmanship, instead chose to hand his car over to Fangio to allow the Argentine to finish second in the race and win his third title in a row.

- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Dobra tema.
Na tragu Franticovog komentara mislim da trebamo razdvojiti titule koje su stecene na "teske guzove" bez obzira sto se vozac mora dovesti u situaciju da i tako uzme titulu i titule stecene na nacin da je vozac presao onu "extra mile" nadmasio sve, pa i samog sebe i sve eventualne teskoce.
Kako cemo prve znati prepoznati? Tesko. Ovisno o navijackim preferencijama uvijek cemo neke titule razlicito gledati.
Hajmo uzeti parametar da su to titule koje je i neko drugi mogao uzeti i ne bi bilo nezasluzeno da je uzeo. Moze?
Tu je odmah izuzetak 2000.ta, gdje su i Mika i Schumi zasluzili tu titulu. Licno smatram da je Mika te godine dozivio svoj peak karijere bez obzira sto te godine nije uzeo titulu, a godinu ranije kad je objektivno vozio jednu stepenicu ispod -jeste. To je ujedno i jedina Sumaherova titula koju narocito cijenim. 2003. cijenim zbog konzistentnosti i borbe za svaki bod, mada je tad visestruki i aktuelni sampion vozio protiv golobrade konkurencije. Takodjer uvijek nanovo podsjecam na kontroverzu sa gumama koja je objektivno prelomila tu sezonu.
Odoh presiroko. Pisat cu za sad iskljucivo o sezonama koje sam licno pratio i o prvoj kategoriji pobjednika na guzove.
Dakle sezone za koje smatram da je titula mogla otici u druge ruke i ne bi bilo nezasluzeno, prva mi naumpada 2005. Malo ko bi imao sta prigovoriti da je Kimi bio postedjen silnih kvarova i da je uzeo tu titulu. Cini mi se i da je imao vise pobjeda od Alonsa.
Zatim 2007. Ne bi bilo nezasluzeno ni da su je Alonso ili Hamilton uzeli. Mislim da sam tad i poceo cijeniti Sumaherovu 2003 vidjevsi kako golobradi vozac preslusava dvostrukog i aktuelnog sampiona. Sumaher je ipak pobijedio, a Alonso nije!
2008 da je uzeo Massa spadala bi u drugu kategoriju. To jeste zaista bilo jednogodisnje iskakanje iz okvira, mozda je pregrubo reci prosjecnosti, ali je Massa nadmasio samog sebe i postigao rezultat koji mu objektivno nadilazi kapacitete. Mislim da ni hardcore Ferarijevci nisu imali sumnje ko je bolji i brzi vozac, ali titulu uzima onaj koji uzima najvise bodova. Mnogi ce za gubitak Massine titule okriviti Madjarsku, Singapur pa i taj visestruko demistificirani Brazil, te reci kako je imao vise pobjeda, ali valja nikad ne zaboraviti prve dvije trke u kojima je izletio sa staze, sramotnu voznju u Silverstoneu, kontroverzno dodijeljenu pobjedu u Belgiji, unistavanje trke Hamiltonu u Japanu, vozacke greske u Singapuru koja je iz utrke izbacila Sutila . Hamiltonu sa druge strane najvise zamjeramkukavicku voznju u Brazilu, izuzmemo li preticanje Fisikele. Bez obzira na cinjenicu gigantskog pritiska na ledjima zbog gubitka titule prosle sezone i brazilskog terena protiv Brazilca, ono nije bila sampionska voznja. Opet titulu nije poklonio Glok kako se mjesecima i godinama pisalo, nego je upravo suprotno mogao Massi donijeti titulu da se kocka sa gumama isplatila, a nedostajalo je par stotina metara.....
2008 ipak ne spada ni u jednu od ovih kategorija kako god skontam....a post pisem satima i sve vrijeme dumam....
mislim da je najobjektivnije reci da je to titula osvojena teze nego sto je objektivno trebalo biti. Slicno kao Villenueveva 1997...
O drugoj kategoriji drugom prilikom....

Na tragu Franticovog komentara mislim da trebamo razdvojiti titule koje su stecene na "teske guzove" bez obzira sto se vozac mora dovesti u situaciju da i tako uzme titulu i titule stecene na nacin da je vozac presao onu "extra mile" nadmasio sve, pa i samog sebe i sve eventualne teskoce.
Kako cemo prve znati prepoznati? Tesko. Ovisno o navijackim preferencijama uvijek cemo neke titule razlicito gledati.
Hajmo uzeti parametar da su to titule koje je i neko drugi mogao uzeti i ne bi bilo nezasluzeno da je uzeo. Moze?
Tu je odmah izuzetak 2000.ta, gdje su i Mika i Schumi zasluzili tu titulu. Licno smatram da je Mika te godine dozivio svoj peak karijere bez obzira sto te godine nije uzeo titulu, a godinu ranije kad je objektivno vozio jednu stepenicu ispod -jeste. To je ujedno i jedina Sumaherova titula koju narocito cijenim. 2003. cijenim zbog konzistentnosti i borbe za svaki bod, mada je tad visestruki i aktuelni sampion vozio protiv golobrade konkurencije. Takodjer uvijek nanovo podsjecam na kontroverzu sa gumama koja je objektivno prelomila tu sezonu.
Odoh presiroko. Pisat cu za sad iskljucivo o sezonama koje sam licno pratio i o prvoj kategoriji pobjednika na guzove.

Dakle sezone za koje smatram da je titula mogla otici u druge ruke i ne bi bilo nezasluzeno, prva mi naumpada 2005. Malo ko bi imao sta prigovoriti da je Kimi bio postedjen silnih kvarova i da je uzeo tu titulu. Cini mi se i da je imao vise pobjeda od Alonsa.
Zatim 2007. Ne bi bilo nezasluzeno ni da su je Alonso ili Hamilton uzeli. Mislim da sam tad i poceo cijeniti Sumaherovu 2003 vidjevsi kako golobradi vozac preslusava dvostrukog i aktuelnog sampiona. Sumaher je ipak pobijedio, a Alonso nije!
2008 da je uzeo Massa spadala bi u drugu kategoriju. To jeste zaista bilo jednogodisnje iskakanje iz okvira, mozda je pregrubo reci prosjecnosti, ali je Massa nadmasio samog sebe i postigao rezultat koji mu objektivno nadilazi kapacitete. Mislim da ni hardcore Ferarijevci nisu imali sumnje ko je bolji i brzi vozac, ali titulu uzima onaj koji uzima najvise bodova. Mnogi ce za gubitak Massine titule okriviti Madjarsku, Singapur pa i taj visestruko demistificirani Brazil, te reci kako je imao vise pobjeda, ali valja nikad ne zaboraviti prve dvije trke u kojima je izletio sa staze, sramotnu voznju u Silverstoneu, kontroverzno dodijeljenu pobjedu u Belgiji, unistavanje trke Hamiltonu u Japanu, vozacke greske u Singapuru koja je iz utrke izbacila Sutila . Hamiltonu sa druge strane najvise zamjeramkukavicku voznju u Brazilu, izuzmemo li preticanje Fisikele. Bez obzira na cinjenicu gigantskog pritiska na ledjima zbog gubitka titule prosle sezone i brazilskog terena protiv Brazilca, ono nije bila sampionska voznja. Opet titulu nije poklonio Glok kako se mjesecima i godinama pisalo, nego je upravo suprotno mogao Massi donijeti titulu da se kocka sa gumama isplatila, a nedostajalo je par stotina metara.....
2008 ipak ne spada ni u jednu od ovih kategorija kako god skontam....a post pisem satima i sve vrijeme dumam....

O drugoj kategoriji drugom prilikom....


- Wehrlein94
- GP3
- Postovi: 997
- S nama već: 5 god 1 mj
- Navija za: Raikkonen
Ako smijem napisati u ovoj temi Rosbergov naslov iz 2016?
Nico je u svojem "Beyond the grid" gostovanju rekao puno stvari o toj sezoni,dakle, Nico nije spavao godinu dana normalno,nije imao niti jedan "jetleg" te sezone jer jednostavno nije mogao spavati. Tijekom ljetne stanke prestao je voziti bicikl da bi izgubio 1 kg mišićne mase u nogama kako bi dobio ,ne znam 0.2 sec po krugu valjda.
Zatim,promjenio je rukavice,da bi imao što veći "feeling" u prstima,te tako zbunjivao Lewisa itd itd.
Iako je Nico rekao da nije "izgorio" te sezone,meni se čini da baš je i to je i bio razlog odlaska iz F1.
Dao je cijelog sebe u to i uspio je i više nije mogao živjeti na taj način.
Nije možda najteže osvojeni naslov bodovno,ali mentalno sigurno da
Nico je u svojem "Beyond the grid" gostovanju rekao puno stvari o toj sezoni,dakle, Nico nije spavao godinu dana normalno,nije imao niti jedan "jetleg" te sezone jer jednostavno nije mogao spavati. Tijekom ljetne stanke prestao je voziti bicikl da bi izgubio 1 kg mišićne mase u nogama kako bi dobio ,ne znam 0.2 sec po krugu valjda.
Zatim,promjenio je rukavice,da bi imao što veći "feeling" u prstima,te tako zbunjivao Lewisa itd itd.
Iako je Nico rekao da nije "izgorio" te sezone,meni se čini da baš je i to je i bio razlog odlaska iz F1.
Dao je cijelog sebe u to i uspio je i više nije mogao živjeti na taj način.
Nije možda najteže osvojeni naslov bodovno,ali mentalno sigurno da