Ferrari je napisao/la: 26.02.2020., 14:42
Kratio je šikanu tj. prošao starom stazom, zato je i ljubičasto vrijeme.
Tako je i Lewis uradio prošle godine
Samo što je Mečka išla još i brže od 25.7 (mislim da je bilo to vrijeme u trećem sektoru na testu kada je kratio šikanu) kada su došle kvale u petom mjesecu
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Ferrari je napisao/la: 26.02.2020., 15:29
https://twitter.com/tgruener/status/1232673382312923136
https://twitter.com/Vetteleclerc/status/1232672806548201473
2015-16. možda?
Da budem iskren, nisam mislio sam da ga neće razviti.
Možda znaju kako dokazati da je ilegalan pa neće da se upuštaju u razvoj.
Kako se ekipa zapalila za dodatnu presicu koju je Vettel i Binotto imao u 15h
Ekipa bacala svakakve teorije, mirovine, odlazak, novi ugovor...jao...kao da prvi puta gledaju i prate F1.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Zadnje krilo je na Ferrariju nešto drugačije, ali baš da su se potrgali sa "novim aeropaketom" se i nebi reklo...
Makar ovaj prvi dan; pokrov motora je isti, prednje krilo je isto, podnica je ista... Sve je isto osim tog zaobljenog djela na zadnjem krilu...
pero iz bukurešta je napisao/la: 26.02.2020., 17:08
Samo je pitanje šta bi bilo da odvrnu motor i na ravnome polete...
Dali bi senzori došli već u Australiji ili bi se sačekalo koju utrku...
Ferrari u Australiji ionako zavrne svake sezone, džaba na senzore pare da se bacaju
Malo sam gledo testiranja sada popodne...
Šta se tiče Ferrarija, Lecler je na ciljnoj ravnici uglavnom max išao oko 287/289 kmh, dok Haas ide do 308 mislim...
_____________________________
MEH, nema veze ovo gore šta sam napisao... Sada je Lecler raspeljo 330