Scuderia Ferrari
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Nisu oni još spremni da bi pitali za klarifikaciju po tom pitanju.
"I think we need to first understand how it works and understand what could be the area of performance benefit. I don't think at the moment we've got any ideas. But we will look into it, no doubt, and [whether] it is worthwhile developing or not."
@Crash, MA je bio pravi lider kojem je nedostajao jedan dobar PR stručnjak.
Puno bolji u svakom pogledu od MB
"I think we need to first understand how it works and understand what could be the area of performance benefit. I don't think at the moment we've got any ideas. But we will look into it, no doubt, and [whether] it is worthwhile developing or not."
@Crash, MA je bio pravi lider kojem je nedostajao jedan dobar PR stručnjak.
Puno bolji u svakom pogledu od MB

- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9693
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Tijelo koje je reklo da je DAS ok ti sigurno nece rec nista dubiozno o njegovom utjecaju na gume, ovjes i aerodinamiku.. To je Mercedes odradio kad je pitao za sustav a Ferrari ili netko drugi treba doc sa necim drugim i sporit tu odluku a za to jos nitko nije spreman jer su ga vidjeli prije 3 minutegidra je napisao/la: 22.02.2020., 09:24 Ne traže objašnjenje po pitanju legalnosti već prema pitanju utjecaja DASa na gume,ovjes i aerodinamiku
Fino Alla Fine
-
gidra
- Formula 4
- Postovi: 253
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: SF
- Lokacija: Zagreb
Binotto je i najavio da će poslat službeni zahtjev za objašnjenje DAS-a. Tu se ne radi o pitanju legalnosti jer je on već proglašen legalnim niti o specifikacijama samog sustava već samo pojašnjenje o učinku na neke od performansi.
Imam dojam da nitko od konkurenata nije siguran o njegovom benefitu tako da smo mogli citati izjave od RB da niti oni samo nisu sigurni o benefitu već samo o legalnosti.
Imam dojam da nitko od konkurenata nije siguran o njegovom benefitu tako da smo mogli citati izjave od RB da niti oni samo nisu sigurni o benefitu već samo o legalnosti.
No gidra, no party.
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Istu temu prolazimo iz godine u godinu, ali ne znam kako se uvijek "uspijem iznenaditi" starim-novim problemima. Ako i dalje imaju problema sa podupravljanjem onda su promašili koncept bolida ili su jednostavno podkapacitirani da shvate problem. Ja sam laik po tom pitanju i apsolutno nemam blage o mehanici i inženjerstvu i da budem iskren uopće me to ne zanima, ali teško mi je shvatiti kako jedna momčad sa 70+ godina iskustva ima iste probleme iz godine u godinu. Ovaj puta se ne izvlače na tu kartu, ali one prijašnje spike kako im se brojke sa simulatorom ili tunelom ne poklapaju pa bacaju krivnju na zastarjeli simulator/zračni tunel mi više ne drže vodu pogotovo kada je tunel zarobljen u odajama Maranella i igrom slučaja nema moć govora
pa je lakše krivnju svaliti na stroj građen od više kompozitnih materijala nego prihvatiti krivnju.
Ja neću reći da su talijani glupi, ali da im možda fali te inžinjerske lucidnosti, hrabrosti, bezobraznosti ... pa možda fali. Je da okrenuli su dizajn bolida na jedan novi nivo 2017 godine, ali svejedno kaskaju uvijek u nečemu. DAS, FRIC ili Blown diffusor je nešto genijalno i nažalost ništa od toga nisu izmislili. Ok mi ne znamo tko je od inžinjera (koje nacionalosti) možda došao na neku od ideja da razvije ili da pripomogne razvoju ovakvih novotarija, ali činjenica je da su sve razvijene na britanskom otoku.
Radim u Engleskoj, upoznao sam egipćanina koji je 10-15 godina živio i radio u Italiji, upoznao sam grke, rumunje, poljake, španjolce, portugalce (+ curu iz Belgije te australke i novozelanđanke) i po ničemu se ti ljudi, ljudi iz istočne i južne Europe ne razlikuju od britanaca kada pričamo o kvaliteti rada i znanju. Ne znam, malo je kompleksnija ova tema. S jedne strane opet si mislim da je Ferrari mogao otvoriti nekakav inženjerski/dizajnerski studio ako ne u Engleskoj, ali barem u Njemačkoj. Znamo tko su i što su Njemci.
Donijet ću nekakav konačni sud o Binottu na kraju godine, ali do sad se nije pokazao kao netko tko može ovu momčad staviti na pravi kolosijek. Mercedes F1 team je apsolutno mind-blowing mašinerija. Za ovaj DAS im skidam kapu, a to što više manje sve ide na njihovim mlin je sjedne strane pokazatelj gdje je sfera utjecaja danas u F1, a s druge strane jednostavno su genijalni u onome što rade. Svaka njihova pobjeda na stazi i za zelenim stolom je samo pokazatelj potkapacitiranosti ergele iz Maranella. I iskreno ja ih ne mogu osuditi za to što rade. Na kraju krajeva dovoljno sam dugo u UK da vidim da ovdje nema mjesta za ljubav i emocije, samo kapitalizam, utjecaj i borba među lavovima. Zato je Ferrari najlijepša izložbena lutka F1(sa svim bonusima koji su vrijedni toga), a Mercedes (a kada - tad RB) je tu da odnosi pobjede. Da se razumijemo Ferrari će kad tad i opet pobjeđivati i uzeti naslove i u tom isčekivanju leži neka draž, ali britanske momčadi će uvijek uzimati više.
Uživajmo u ovome što imamo i nadam se dovoljno jakom RB-u da začini borbu za naslov.

Ja neću reći da su talijani glupi, ali da im možda fali te inžinjerske lucidnosti, hrabrosti, bezobraznosti ... pa možda fali. Je da okrenuli su dizajn bolida na jedan novi nivo 2017 godine, ali svejedno kaskaju uvijek u nečemu. DAS, FRIC ili Blown diffusor je nešto genijalno i nažalost ništa od toga nisu izmislili. Ok mi ne znamo tko je od inžinjera (koje nacionalosti) možda došao na neku od ideja da razvije ili da pripomogne razvoju ovakvih novotarija, ali činjenica je da su sve razvijene na britanskom otoku.
Radim u Engleskoj, upoznao sam egipćanina koji je 10-15 godina živio i radio u Italiji, upoznao sam grke, rumunje, poljake, španjolce, portugalce (+ curu iz Belgije te australke i novozelanđanke) i po ničemu se ti ljudi, ljudi iz istočne i južne Europe ne razlikuju od britanaca kada pričamo o kvaliteti rada i znanju. Ne znam, malo je kompleksnija ova tema. S jedne strane opet si mislim da je Ferrari mogao otvoriti nekakav inženjerski/dizajnerski studio ako ne u Engleskoj, ali barem u Njemačkoj. Znamo tko su i što su Njemci.
Donijet ću nekakav konačni sud o Binottu na kraju godine, ali do sad se nije pokazao kao netko tko može ovu momčad staviti na pravi kolosijek. Mercedes F1 team je apsolutno mind-blowing mašinerija. Za ovaj DAS im skidam kapu, a to što više manje sve ide na njihovim mlin je sjedne strane pokazatelj gdje je sfera utjecaja danas u F1, a s druge strane jednostavno su genijalni u onome što rade. Svaka njihova pobjeda na stazi i za zelenim stolom je samo pokazatelj potkapacitiranosti ergele iz Maranella. I iskreno ja ih ne mogu osuditi za to što rade. Na kraju krajeva dovoljno sam dugo u UK da vidim da ovdje nema mjesta za ljubav i emocije, samo kapitalizam, utjecaj i borba među lavovima. Zato je Ferrari najlijepša izložbena lutka F1(sa svim bonusima koji su vrijedni toga), a Mercedes (a kada - tad RB) je tu da odnosi pobjede. Da se razumijemo Ferrari će kad tad i opet pobjeđivati i uzeti naslove i u tom isčekivanju leži neka draž, ali britanske momčadi će uvijek uzimati više.
Uživajmo u ovome što imamo i nadam se dovoljno jakom RB-u da začini borbu za naslov.

- F12000
- Formula 1
- Postovi: 2967
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Leclerc
Ne slažem se s tobom @Iceman, mislim da stvari gledaš previše subjektivno kroz prizmu svog boravka u Engleskoj.
Svima je poznato što je talijanska auto industrija u stanju napraviti i što znači u svijetu automobilizma. Problem je puno širi i leži u nekim drugim stvarima. Između ostalog i u smrti Marchionnea.
Svima je poznato što je talijanska auto industrija u stanju napraviti i što znači u svijetu automobilizma. Problem je puno širi i leži u nekim drugim stvarima. Između ostalog i u smrti Marchionnea.

- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Ne možemo se stalno vaditi na smrt Marchionnea. Da je Ferrari jako dobro izgledao pod njegovim vodstvom je, ali pod njegovim vodstvom nije se osvojio naslov. Znamo što je talijanska auto industrija u stanju napraviti, ali znamo jako dobro što njemačka autoindustrija spremna napraviti.F12000 je napisao/la: 24.02.2020., 15:28 Ne slažem se s tobom @Iceman, mislim da stvari gledaš previše subjektivno kroz prizmu svog boravka u Engleskoj.
Svima je poznato što je talijanska auto industrija u stanju napraviti i što znači u svijetu automobilizma. Problem je puno širi i leži u nekim drugim stvarima. Između ostalog i u smrti Marchionnea.
Znamo da talijani su sposobni napraviti odličan trkaći auto, ali isto tako znamo da njemački/britanski/francuski ili japanski brendovim pobjeđuju češće u bilo kojim auto-moto natjecanjima nego talijanski brendovi ( da budemo iskreni pričamo samo o Ferrariju).
Znamo gdje je sfera utjecaja u EU i talijane će se zadnje pitati kada se odlučuje o motorima s unutarnjim izgaranjem vs totalna elektrifikacija u EU.
Mislim otišao sam naširoko i vjerojatno nemam blage veze o čemu pričam, ali da bude iskren da imam ograničeni budžet i da imam dvije opcije da biram : Alfa Romeo Giulia (koji je apsolutno predivan auto sa Ferrarijevim motorom) vs BMW 5, mislim da bi razum prevladao.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Dobro, samo što je Giulia po dosta kriterija jednostavno bolji auto od M5 i bolje drži cijenu od M5...
Ali ulazimo u druge sfere, tako da...
Ali ulazimo u druge sfere, tako da...
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Ok, znaci percepcija ljudi je kriva. Ljudi su zaostali u proslom stoljecu gdje i dalje smatraju talijan se kvari, a njemac je njemac? Ili?
To je stvarno pitanje i nikog ne zajebavam, nego me stvarno zanima zasto ja u Engleskoj (ili Hrvatskoj ako hoces) ne vidim Giuliju, ali zato vidim Audi/BMW/Mercedes kao sveto njemacko trojstvo koje predvodi premium auto-populaciju na cestama?
Jer ako imas novaca da financiras BMW M recimo, onda imas novaca za Giuliju.
To je stvarno pitanje i nikog ne zajebavam, nego me stvarno zanima zasto ja u Engleskoj (ili Hrvatskoj ako hoces) ne vidim Giuliju, ali zato vidim Audi/BMW/Mercedes kao sveto njemacko trojstvo koje predvodi premium auto-populaciju na cestama?
Jer ako imas novaca da financiras BMW M recimo, onda imas novaca za Giuliju.
- F12000
- Formula 1
- Postovi: 2967
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Leclerc
Prvo, percepcija javnosti je u zadnjih 10ak godina već dobrano promijenjena izlaskom novih Alfinih modela. A kao drugo percepcija je zeznuta s psihološke i epistemološke perspektive. Vidimo ono što želimo vidjeti. Neću reći da Alfu viđam češće no BMW i Mercedes, ali viđam ih podosta pogotovo u sezoni. Na kraju krajeva ni to nije indikator je li neki auto bolji ili ne.
Predlažem da se ovaj razgovor nastavi u temi "Automobilska industrija", ako ima potrebe za tim.
Predlažem da se ovaj razgovor nastavi u temi "Automobilska industrija", ako ima potrebe za tim.

- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Zato što sveto trojstvo ima 160 modela...dok Alfa ima 3 modela.Iceman je napisao/la: 25.02.2020., 13:03 Ok, znaci percepcija ljudi je kriva. Ljudi su zaostali u proslom stoljecu gdje i dalje smatraju talijan se kvari, a njemac je njemac? Ili?
To je stvarno pitanje i nikog ne zajebavam, nego me stvarno zanima zasto ja u Engleskoj (ili Hrvatskoj ako hoces) ne vidim Giuliju, ali zato vidim Audi/BMW/Mercedes kao sveto njemacko trojstvo koje predvodi premium auto-populaciju na cestama?
Jer ako imas novaca da financiras BMW M recimo, onda imas novaca za Giuliju.
Igra brojki + kriva percepcija...a i njima opada prodaja...
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4508
- S nama već: 6 god 8 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Ko se ne razumije u automobile i ne prati automobilsku industriju, vjerovatno će M5 uzeti prije Giulie QV, jer je švabo
Uglavnom razlog zašto više BMW/Audi/Mercedes vidiš je zbog reputacije od prije + veći izbor, ne zbog kvalitete tih automobila, ok neupitna je, interijer je sigurno bolji kod švabe, ali ostale stvari su ili tu negdje ili je Alfa bolja, kako reče @F12000 ima bolji motor, bolji dizajn od švaba koji je nešto novo, a ne samo face-lift prošlog modela, slučaj većine njemačkih auta, a i pouzdanost je neupitna, jer motori nisu Alfini(
), nego Ferrari/FIAT, kao i većina dijelova i ono najbitnije upravljanje je bolje kod Alfe.
Više je to do reputacije koju je Alfa ostavila od prije, pa ljudi idalje imaju nepovjerenje prema svemu što ima talijansku značku, pogotovo Alfa i Lancia, inače ako provjeriš sve što nude i jedni i drugi, nije tako kako se čini.

Uglavnom razlog zašto više BMW/Audi/Mercedes vidiš je zbog reputacije od prije + veći izbor, ne zbog kvalitete tih automobila, ok neupitna je, interijer je sigurno bolji kod švabe, ali ostale stvari su ili tu negdje ili je Alfa bolja, kako reče @F12000 ima bolji motor, bolji dizajn od švaba koji je nešto novo, a ne samo face-lift prošlog modela, slučaj većine njemačkih auta, a i pouzdanost je neupitna, jer motori nisu Alfini(

Više je to do reputacije koju je Alfa ostavila od prije, pa ljudi idalje imaju nepovjerenje prema svemu što ima talijansku značku, pogotovo Alfa i Lancia, inače ako provjeriš sve što nude i jedni i drugi, nije tako kako se čini.


-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Al' ne možeš ti milionima neznalica objasniti da bezveze bacaju novacLH44 je napisao/la: 25.02.2020., 14:07 Ko se ne razumije u automobile i ne prati automobilsku industriju, vjerovatno će M5 uzeti prije Giulie QV, jer je švabo![]()
Uglavnom razlog zašto više BMW/Audi/Mercedes vidiš je zbog reputacije od prije + veći izbor, ne zbog kvalitete tih automobila, ok neupitna je, interijer je sigurno bolji kod švabe, ali ostale stvari su ili tu negdje ili je Alfa bolja, kako reče @F12000 ima bolji motor, bolji dizajn od švaba koji je nešto novo, a ne samo face-lift prošlog modela, slučaj većine njemačkih auta, a i pouzdanost je neupitna, jer motori nisu Alfini (), nego Ferrari/FIAT, kao i većina dijelova i ono najbitnije upravljanje je bolje kod Alfe.
Više je to do reputacije koju je Alfa ostavila od prije, pa ljudi idalje imaju nepovjerenje prema svemu što ima talijansku značku, pogotovo Alfa i Lancia, inače ako provjeriš sve što nude i jedni i drugi, nije tako kako se čini.

Ukratko, sjedneš u Alfu, zatim sjedneš u BMW i vidiš razliku.
Što se tiče pouzdanosti motora, danas svi motori bez problema vrte 500K to više i ne treba uzimati kao neki faktor. Lim i kvaliteta varova je daleko na strani bilo kojeg njemačkog proizvođača.
Ne trebaš puno gledati. Odeš na pijacu i pogledaš BMW starog 10 godina i Alfu sličnih godina.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Pa dobro vidi se da ništa ne znaš niti da si ikada sjeo, a kamoli vozio Giuliu...jebiga neznanje nije moć.Har Kl je napisao/la: 25.02.2020., 15:37Al' ne možeš ti milionima neznalica objasniti da bezveze bacaju novacLH44 je napisao/la: 25.02.2020., 14:07 Ko se ne razumije u automobile i ne prati automobilsku industriju, vjerovatno će M5 uzeti prije Giulie QV, jer je švabo![]()
Uglavnom razlog zašto više BMW/Audi/Mercedes vidiš je zbog reputacije od prije + veći izbor, ne zbog kvalitete tih automobila, ok neupitna je, interijer je sigurno bolji kod švabe, ali ostale stvari su ili tu negdje ili je Alfa bolja, kako reče @F12000 ima bolji motor, bolji dizajn od švaba koji je nešto novo, a ne samo face-lift prošlog modela, slučaj većine njemačkih auta, a i pouzdanost je neupitna, jer motori nisu Alfini (), nego Ferrari/FIAT, kao i većina dijelova i ono najbitnije upravljanje je bolje kod Alfe.
Više je to do reputacije koju je Alfa ostavila od prije, pa ljudi idalje imaju nepovjerenje prema svemu što ima talijansku značku, pogotovo Alfa i Lancia, inače ako provjeriš sve što nude i jedni i drugi, nije tako kako se čini.![]()
Ukratko, sjedneš u Alfu, zatim sjedneš u BMW i vidiš razliku.
Što se tiče pouzdanosti motora, danas svi motori bez problema vrte 500K to više i ne treba uzimati kao neki faktor. Lim i kvaliteta varova je daleko na strani bilo kojeg njemačkog proizvođača.
Ne trebaš puno gledati. Odeš na pijacu i pogledaš BMW starog 10 godina i Alfu sličnih godina.
Ono tip dođe pa kaže "hajd sjedi u 10 GODINA star auto pa vidi razliku"...o bogte...
Neki recentni link kao dokaz?Lim i kvaliteta varova je daleko na strani bilo kojeg njemačkog proizvođača.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Pomalo porazna statistika...al "nek' je švabo jebo ga ti"



@Vetma znam da je offtopic, ali pusti...



@Vetma znam da je offtopic, ali pusti...
Zadnja izmjena: Ferrari, dana/u 25.02.2020., 15:55, ukupno mijenjano 2 puta.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari


