josip123 je napisao/la: 20.02.2020., 13:02
Mislim da je Ferrari debelo zajebo koncept bolida...
Po čemu si to zaključio?
Po tome sto imaju najjednostavniji nos. Uz to i najsiri. Zrak teze moze cirkluirati oko bolida sa takvim nosom. Zato i vidimo da se svaka momcad okrece sve tanjim nosevima. A oni su sa tim nosom jos od 2016 godine.
Ovjes nisu mjenjali jos tamo od 2016/17... ove godine su ga kao malo modificirali, ali i dalje je to taj ovjes. Koncept ovjesa nisu mjenjali, a zna se koliko je ovjes bitan.
Sve momcadi su se okrenule mercedesovom tipu i nosa i ovjesa, koji je vise podignut, tako da zrak moze neometano strujiti ispod ovjesa, bez da udara u njega...
I jos nesto. Uvijek njihov bolid izgleda najjednostavnije i najsiromasnije nekako.
Nisam strucnjak, ali golim okom se moze vidjeti npr da je bolid RedBulla ili Mercedesa puno vise agresivniji u dizajnu od njihovog...
Zadnja izmjena: josip123, dana/u 20.02.2020., 13:29, ukupno mijenjano 1 put.
Being second is to be the first of the ones who lose. Ayrton Senna
Taj koncept nosa furaju već godinama i očito ga dobro razumiju i ne žele se maknut od toga.
Možemo sada pametovat da se je pokazalo šta Ferrari razumje šta ne, ali netreba zaboravit da je Ferrari jedini bio koliko toliko tu oko Mercedesa, pogotovo 2018-te godine! Lani se je priključio i jedan Red Bull!
____________
Svi su rekli da Lecler jučer nije niti jednom otvorio DRS!
Po jučerašnjem Hamitlonovom vremenu čovjek bi reko da je i Mercedes ujebo bolid jer je eto sporiji nego lani na kvalifikacijama gdje je Bottas otepeljo 1:15.406....
Nakon drugog dana testiranja stručnjaci proglašavaju Ferrari kao fail...
Vrhunski-
pero iz bukurešta je napisao/la: 20.02.2020., 13:29
Taj koncept nosa furaju već godinama i očito ga dobro razumiju i ne žele se maknut od toga
Svi su rekli da Lecler jučer nije niti jednom otvorio DRS!
Po jučerašnjem Hamitlonovom vremenu čovjek bi reko da je i Mercedes ujebo bolid jer je eto sporiji nego lani na kvalifikacijama gdje je Bottas otepeljo 1:15.406....
Nakon drugog dana testiranja stručnjaci proglašavaju Ferrari kao fail...
Vrhunski-
Nisam proglasio bolid kao fail zbog vremena. Vremena uopce i ne gledam. Gledam to da nisu izasli iz garaze cijelo jutro. Odvoze 40 krugova, dok Mercedes lagano preko 100.
I govorim o izgledu bolida, a ne o vremenima.
Mercedes i pored toga sto imaju najbolji bolid smisljaju svakakve fore. Evo sada ko sto i vidimo sa volanom i nagibom guma.
A ferrari pored svega da nisu u stanju promjeniti ili samo malo modificirati nos, ovjes i tako te stvari...
o tom ja pricam.
EDIT: Evo o ovome ja pricam:
[tweet][/tweet]
Being second is to be the first of the ones who lose. Ayrton Senna
Šta ćemo ako Ferrari počne pobjeđivat ili bude odmah uz Mercedes?
Hoće se i dalje kukat kako nisu kopirali Mercedesov nos i nisu mjenjali svog "debeljka" godinama?
Šta ako ne otvaraju DRS jer ne žele nešto pokazat?
Šta ako su nabrijali motor dratično više i voze u safe modu da ne dobiju senzor ili tri u glavu?
Lani su svi oko staze "drkali" kako je Ferrari čudo u zavojima!
Nakon, dvije, tri utrke možemo pizdit o njihovoj dizajnerskoj politici, ali nakon jednog dana testiranja mislim da je još rano!
Zadnja izmjena: pero iz bukurešta, dana/u 20.02.2020., 13:38, ukupno mijenjano 1 put.
pero iz bukurešta je napisao/la: 20.02.2020., 13:37
Ali zašto bi mijenjali nos?
Šta ćemo ako Ferrari počne pobjeđivat ili bude odmah uz Mercedes?
Hoće se i dalje kukat kako nisu kopirali Mercedesov nos i nisu mjenjali svog "debeljka" godinama?
Šta ako ne otvaraju DRS jer ne žele nešto pokazat?
Šta ako su nabrijali motor dratično više i voze u safe modu da ne dobiju senzor ili tri u glavu?
Lani su svi oko staze "drkali" kako je Ferrari čudo u zavojima!
Nakon, dvije, tri utrke možemo pizdit o njihovoj dizajnerskoj politici, ali nakon jednog dana testiranja mislim da je još rano!
Ja bi bio najsretniji kada bi bio u krivu. Daj Boze da budu konkurentniji nego prosle godine pa da se pofajtaju dobro.
Being second is to be the first of the ones who lose. Ayrton Senna
Pa ako smo ga ujebali neka smo ga ujebali...mislim ono...kao da je bitno više.
Da ga jebeš neće biti sporiji od Top 6 tako da ono...ionako je šef ekipe rekao da će unutar prvih 5 utrka vidjeti kakav je bolid i ako to ne izgleda dobro da sve prebacuju na 2021.
Nije da su se sada "ubili" oko ovogodišnjeg bolida da ga naprave ne znam kakvim. Ovo je evolucija onoga od prošle godine, a treba vidjeti i nove stvari koje će donijeti u narednim mjesecima.
Da se mene pita ja bi sve bacio u 2020, a ne 2021 s obzirom da pod 1. mi smo dosta loši u tranzicijama pravilnika (zanemariti 2017 jer iako je bolid bio ok, nismo osvojili prvenstvo), 2019 je bila katastrofa s novim pravilnikom oko krila (to je bila minorna promjena prema ovoj iz 2021)...tako da...vidjet ćemo.
Nema mi previše smisla neke prognoze raditi, ko je šta zajeba i slično.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
stanite bre sa jedan trik i odma ste izgubili nadu i otpisalih i ovu godinh.. stanite da vidime sto ce donijeti ferrari za sledeci tjedan... mozda i oni imaju neki as u rukavu...
Mr.Spaceguy je napisao/la: 20.02.2020., 13:37
Kaže Paolo Filisetti da je FIA odobrila Mercedesov steering wheel trik.
Da li je iko ocekivao drugaciju odluku.
Mislim svaka im cast za sve ove godine na svim stvarima koje su uspeli da proguraju koje su "little illegal" ali dobro. Svi znamo da je cilj da Hamilton obori sve rekorde i rekordi i jesu za to da se obaraju ali sve sto se desava od 2014 pa na ovamo je po meni gnusno i jako tesko za progutati.
MrDoomroom je napisao/la: 20.02.2020., 14:14
Mercedesu je sve dozvoljeno od sagorijevanje ulja do nacrta PU heheheh
Znam da je već dosadno...
Nemojmo zaboravit tajno testiranje kada Hamilton "tvita" da je na plaži ili di već, a on ustvari tjera Mercedes po stazi kada nebi smio...
Jednostvano je nevjerovatno da za to nije bilo nikakvih posljedica. Ono, da ne povjeruješ!
_____________
Ferrari stavi vražije retrovizore na HALO i odmah alarm, ban, šta sve neć!
Koma
Svi su napravili dupli difuzor, Sidepode kao kod Ferrarija, i td. Ali niko nije napravio identičnu kopiju. U tome je stvar.
Mislim od Maja su radili na ovom bolidu, i radili su u Mercedesovom zračnom tunelu koji je i naštelan bio za dizajniranje W10, ako su im ovi legalno smjeli dopustiti da rade po njihovoj proceduri, onda je vrlo moguće da se dođe do identičnog rješenja. Nemoj da misliš da ih pravdam, jednostavno ako je dozvoljeno kupovati dijelove i raditi u tuđem zračnom tunelu po tuđoj proceduri, onda ovo ne treba da čudi niti da se diže neka fama. A usporedbe sa Haasom su malo glupe, koliko znam njima Dallara dizajnira šasiju u Ferrarijevom zračnom tunelu u Maranellu, dok Racing Point ima skupinu ljudi koja godinama radi u F1 i sigurno su vještiji i inteligentniji po pitanju dizajniranja F1 bolida od Dallare/Haasa + imaju veći budžet od Haasa i više ljudi
Btw. ipak je za zagrijavanje prednjih guma na dužim pravcima, drag manje više, čak i da gube 2-3kmh na pravcu zbog ovoga, bolje nego da zbog hladnih guma gube 2-3kmh u krivinama gdje je puno bitnije biti brži.
Pa neće im niko ostaviti nacrte u zračnom tunelu. Osim ako nije bilo namjerno... Bilo je pola F1 timova razvijalo bolid u Toyotinom zračnom tunelu pa nijedan nije ličio na Toyotu... Bolid za 2021. kojeg je FIA razvijala u Sauberovom tunelu ne liči ni na jedan Sauber...
Ako je dijelove dozvoljeno prodavat', vjerovatno je dozvoljeno i nacrte, postavke zračnog tunela itd. jbte nije dozvoljeno samo gotov cijeli bolid prodat i prefarbati, sve ostalo je dozvoljeno, znači ova rasprava postaje baš dosadna, jbte ne bi se ljudi kockali sa novcem i vremenom od maja prošle godine, da bi na kraju dovezli kompletan bolid ilegalan, nisu glupi. Legalno je i fama oko RP20 aka W10 v2.0 postaje dosadna
Ilegalan ovaj trik ili ne, mora se reći da je dobar.
Zalazi u sivu zonu, po meni bi trebao biti ilegalan.
Ali, pošto sam ja navijač Ferrarija, pitanje je koliko sam objektivan.
Međutim, imaju tu još neki detalji.
Prvi je, ako već bude proglašeno legalnim, kako i zašto, od 2014. pa naovamo, sve što Benz napravi u "sivoj" zoni bude legalno, a sve što npr. Ferrari napravi u sivoj zoni bude iligalno?
Znam da "smo" dosadni i Bogu i narodu, ali opet ne može čovjek a da se ne zapita.
Dalje, postoji i mogućnost da Benz ovime, vrlo lukavo, skreće pažnju sa nekih drugih detalja.
A negdje pročitah (možda i ovdje) da imaju 3 novotarije (ovo sa volanom bi bila prva).
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
LH44 je napisao/la: 20.02.2020., 12:54
Mislim od Maja su radili na ovom bolidu, i radili su u Mercedesovom zračnom tunelu koji je i naštelan bio za dizajniranje W10, ako su im ovi legalno smjeli dopustiti da rade po njihovoj proceduri, onda je vrlo moguće da se dođe do identičnog rješenja. Nemoj da misliš da ih pravdam, jednostavno ako je dozvoljeno kupovati dijelove i raditi u tuđem zračnom tunelu po tuđoj proceduri, onda ovo ne treba da čudi niti da se diže neka fama. A usporedbe sa Haasom su malo glupe, koliko znam njima Dallara dizajnira šasiju u Ferrarijevom zračnom tunelu u Maranellu, dok Racing Point ima skupinu ljudi koja godinama radi u F1 i sigurno su vještiji i inteligentniji po pitanju dizajniranja F1 bolida od Dallare/Haasa + imaju veći budžet od Haasa i više ljudi
Btw. ipak je za zagrijavanje prednjih guma na dužim pravcima, drag manje više, čak i da gube 2-3kmh na pravcu zbog ovoga, bolje nego da zbog hladnih guma gube 2-3kmh u krivinama gdje je puno bitnije biti brži.
Pa neće im niko ostaviti nacrte u zračnom tunelu. Osim ako nije bilo namjerno... Bilo je pola F1 timova razvijalo bolid u Toyotinom zračnom tunelu pa nijedan nije ličio na Toyotu... Bolid za 2021. kojeg je FIA razvijala u Sauberovom tunelu ne liči ni na jedan Sauber...
Ako je dijelove dozvoljeno prodavat', vjerovatno je dozvoljeno i nacrte, postavke zračnog tunela itd. jbte nije dozvoljeno samo gotov cijeli bolid prodat i prefarbati, sve ostalo je dozvoljeno, znači ova rasprava postaje baš dosadna, jbte ne bi se ljudi kockali sa novcem i vremenom od maja prošle godine, da bi na kraju dovezli kompletan bolid ilegalan, nisu glupi. Legalno je i fama oko RP20 aka W10 v2.0 postaje dosadna
Kakvog maja. Prošle godine u drugom dijelu sezone bace nadogradnju sa sidepodima koji najviše liče na Red Bullove. To je bio njihov razvoj. Sad ove godine kompletan bolid sa totalno drugačijom filozofijom... Ne znam šta je dozvoljeno. Jeli kopiranje ili kupovanje aerodinamičkih dijelova, ali zašto onda ne kažu tako? Nego kažu kako su samo kupili ovjese, i sl... Ti pričaš o kopiranju DD-a, ali jedno je kopiranje koncepta nečega, i doći sa sličnim riješenjem. Kao što su svi kopirali Ferrarijev koncept sidepoda, ali svako sa svojim riješenjem. Prošle godine sam govorio za Williams kako su kopirali dijelove od svakoga pomalo, ali sve je njihov dizajn po uzoru na konkurenciju, a ne isti kao konkurencija. Williams je prvi koji je kopirao onaj cape o kojem si juče pričao, od Mercedesa. Ali su ga sami dizajnirali, i stavili ga na svoj široki nos. A ne ko RP, sa svakim dijelom istim kao kod Mercedesa...