Manje od 24 sata dijeli nas do početka nove sezone Formule E! Prva i jedina potpuno električna kategorija formula već ulazi u svoju šestu sezonu, a sve će započeti dvostrukim E-Prixjem u Saudijskoj Arabiji. Branitelj vozačkog naslova je Jean-Eric Vergne, prvi višestruki prvak Formule E u povijesti, dok njegova momčad DS Techeetah brani momčadsku titulu.
Kalendar
Održe li se sve planirane utrke, imat ćemo rekordno dugačku sezonu s 14 utrka, jednom više nego prošle sezone. Novost je to da se u Diraji voze dvije utrke, jedine utrke sezone u 2019., dok će u New Yorku biti vožena samo jedna utrka. Kalendaru su dodane dvije potpuno nove azijske lokacije, Seoul u Južnoj Koreji i Jakarta u Indoneziji, a sezonu će zaključiti potpuno nova staza u gradu koji je već imao priliku ugostiti FE - riječ je o ExCeL Londonu, stazi koja će ići okolo i kroz taj izložbeni centar. Tamo će se, kao i na početku sezone, voziti dvije utrke. Iz kalendara su ispali Hong Kong i Bern, nema ni Monaka, no tamo se vozi svake druge sezone.

Vozači i momčadi
Osim najvećeg kalendara, FE će ove sezone imati i najveći grid dosad - u šestoj sezoni natjecat će se čak 12 momčadi s po dva bolida, a dvije nove momčadi koje su to omogućile svakako su dobro poznate jer je riječ o Mercedesu, koji je preimenovao HWA i pretvorio ga u tvorničku momčad, i Porsche, koji u FE ulazi kao potpuno nova momčad.
Audi, Mahindra, Virgin, Venturi i Nissan su zadržali identične postave kao i prethodne sezone, dok je kod ostalih bilo promjena. Andre Lotterer napustio je momčadske prvake DS Techeetu i prešao u Porsche, a zamijenio ga je Antonio Felix da Costa, vozač BMW Andrettija iz pete sezone. Portugalčevo je mjesto pak preuzeo Nijemac Maximilian Günther.
Što se tiče ostalih vozačkih promjena, riječ o dolascima debitanata ili povratnicima. Neel Jani ponovno će se okušati u FE s Porscheom nakon neuspjelog pokušaja s Dragonom prije dvije sezone, dok će se Ma Qinghua pridružiti Oliveru Turveyju u NIO 333 momčadi, momčadi za koju je prije dvije sezone odvozio svoje posljednje FE utrke.
Ove sezone imamo četiri debitanta. Jedan od njih je Nyck de Vries, novookrunjeni prvak Formule 2 koji će sa Stoffelom Vandoorneom braniti boje Mercedesa. James Calado pridružio se Mitchu Evansu u Jaguaru, dok se Jay Penske odlučio za potpuno osvježenje momčadi dovođenjem dvojice debitanata, Brendona Hartleyja i Nica Müllera, u Dragon.

Novosti za sezonu
Ove sezone nema ogromnih promjena kao prošle sezone, ali ipak ih ima nekoliko:
- Attack mode će nositi 10 kW više, tj. umjesto 225, nosit će 235 kW
- Attack mode se više neće smjeti koristiti pod SC/FCY, a u tim će se periodima svim vozačima oduzimati 1 kWh po minuti iz njihove ukupne energije kako bi se onemogućilo flat-out utrkivanje i potaknula veća štednja te samim time povećala uzbudljivost (nisu moje riječi, tako kažu iz FE
)
- Zabranjeni su twin motori, što utječe samo na Nissan jer su ga oni jedini imali
- 1 dodatni bod bit će moguće ostvariti u kvalifikacijama - odsad će svi najbrži u pojedinoj skupini dobiti dodatni bod, dok će pole position i dalje nositi 3 boda
Formula E's 2019/20 Season
Team Previews: 2019/20 Season
Shakedown u Diraji već je odrađen:
Raspored vikenda:

Još malo & we go green
