Scuderia Ferrari
-
nelinjo
- Formula 2
- Postovi: 1049
- S nama već: 7 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
RED BULL NA INICIJATIVU MERCEDESA POSLAO FIA-I UPIT VEZAN ZA FERRARIJEV MOTOR
Helmut Marko je otkrio da je Red Bull poslao upit FIA-i na inicijativu Mercedesa, koji je još prošle godine tražio od FIA-e da obrate veću pažnju na Ferrarijev motor—prošle godine je FIA na Ferrarijev motor instalirala senzore, kojima su pratili ponašanje njihovog ERS-a, a sve na inicijativu Mercedesa.
„Mercedes je odradio neka istraživanja, a mi kao tim smo imali hrabrosti da predamo zahtjev FIA-i i tražimo objašnjenje,“ rekao je Marko.
Mercedes i Red Bull su se udružili protiv Ferrarija i svim silama žele otkriti zašto je njihov motor tako snažan. Naime, njemački AMuS piše da su se ove dvije momčadi udružile protiv Ferrarija jer je talijanska momčad pristala na promjenu pravila za 2021. U sklopu tih pravila se želi zamrznuti razvoj pogonskih jedinica, što bi s današnjim stanjem stvari itekako išlo na ruku Ferrariju.
Helmut Marko je otkrio da je Red Bull poslao upit FIA-i na inicijativu Mercedesa, koji je još prošle godine tražio od FIA-e da obrate veću pažnju na Ferrarijev motor—prošle godine je FIA na Ferrarijev motor instalirala senzore, kojima su pratili ponašanje njihovog ERS-a, a sve na inicijativu Mercedesa.
„Mercedes je odradio neka istraživanja, a mi kao tim smo imali hrabrosti da predamo zahtjev FIA-i i tražimo objašnjenje,“ rekao je Marko.
Mercedes i Red Bull su se udružili protiv Ferrarija i svim silama žele otkriti zašto je njihov motor tako snažan. Naime, njemački AMuS piše da su se ove dvije momčadi udružile protiv Ferrarija jer je talijanska momčad pristala na promjenu pravila za 2021. U sklopu tih pravila se želi zamrznuti razvoj pogonskih jedinica, što bi s današnjim stanjem stvari itekako išlo na ruku Ferrariju.
Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!
-
nelinjo
- Formula 2
- Postovi: 1049
- S nama već: 7 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
FIA IZDALA NOVU TEHNIČKU DIREKTIVU O MOGUĆIM VARANJIMA SA MOTOROM!
Tehničku direktivu TD35/19 je četiri dana uoči VN Brazila popratila TD 38/19. Ovaj put se odnosi na zapaljive tečnosti iz sistema za hlađenje, te da se one ne smiju koristiti za sagorijevanje.
Nakon što je Red Bull uoči VN SAD-a zatražio upit od FIA-e da pojasni procedure oko mjerenja protoga goriva, sve oči su gledale ka Ferrarijevoj garaži. FIA je manipulaciju senzora za mjerenje i ubacivanje više goriva u proces sagorijevanja proglasila ilegalnim, a Red Bull je svojim istraživanjem dokazao da je takvo nešto bilo moguće.
Ta tehnička direktiva je bila ciljana ka Ferrariju i jedna je od mnogobrojnih teorija kako Ferrari stiče veliku prednost u snazi nad konkurencijom. Zbog toga su crveni pod posebnom prismotrom. Loša utrka Ferrarija u Austinu se poklopila sa izdanjem ove tehničke direktive, što je nekim ekipama poslužilo kao dokaz da je Ferrarijeva tajna otkrivena. Binotto je govorio o ‘pogrešnim zaključcima’ i ‘razočaravajućim komentarima’.
No, konkurencija nije uvjerena da je Red Bull ‘pogodio’ sa svojim upitom. 9 dana nakon VN SAD-a i 4 uoči VN Brazila je FIA timovima poslala novu tehničku direktivu koja se tiče mogućih varanja sa motorom. Ovaj put na svoju inicijativu. AMuS piše da je u proteklim sedmicama FIA bila zasuta raznim pitanjima na ovu temu, te je upravljačko tijelo sporta reagiralo.
Najnoviha tehnička direktiva je poslana svim ekipama u srijedu (danas) prije VN Brazila. Ona želi otkloniti sumnji da bi proizvođači motora mogli usmjeriti zapaljive tekućine iz sistema za hlađenje ili ERS sistema u proces sagorijevanja i tako povećati snagu motora.
FIA se ovim nastavlja na staru tehničku direktivu 54/18 u kojoj zabranjuje sagorijevanje ulja. U narednim sedmicama će FIA izdati još tehničkih direktiva kako bi isključila sve moguće teorije. Ferrarijevi konkurenti vjeruju da moraju ‘pucati’ u sva područja i nadaju se da će jednom pogoditi.
VN Brazila će stoga biti jako važna utrka za Ferrari, kako bi otklonili svu sumnju sa sebe, ako budu imali uobičajenu prednost na pravcima u kojoj su uživali od početka ove sezone. Novinar njemačkog AMuS-a je prilikom objave ove vijesti ironično komentirao:“Zna se na koji je tim ovo usmjereno,” aludirajući naravno na Ferrari.
Tehničku direktivu TD35/19 je četiri dana uoči VN Brazila popratila TD 38/19. Ovaj put se odnosi na zapaljive tečnosti iz sistema za hlađenje, te da se one ne smiju koristiti za sagorijevanje.
Nakon što je Red Bull uoči VN SAD-a zatražio upit od FIA-e da pojasni procedure oko mjerenja protoga goriva, sve oči su gledale ka Ferrarijevoj garaži. FIA je manipulaciju senzora za mjerenje i ubacivanje više goriva u proces sagorijevanja proglasila ilegalnim, a Red Bull je svojim istraživanjem dokazao da je takvo nešto bilo moguće.
Ta tehnička direktiva je bila ciljana ka Ferrariju i jedna je od mnogobrojnih teorija kako Ferrari stiče veliku prednost u snazi nad konkurencijom. Zbog toga su crveni pod posebnom prismotrom. Loša utrka Ferrarija u Austinu se poklopila sa izdanjem ove tehničke direktive, što je nekim ekipama poslužilo kao dokaz da je Ferrarijeva tajna otkrivena. Binotto je govorio o ‘pogrešnim zaključcima’ i ‘razočaravajućim komentarima’.
No, konkurencija nije uvjerena da je Red Bull ‘pogodio’ sa svojim upitom. 9 dana nakon VN SAD-a i 4 uoči VN Brazila je FIA timovima poslala novu tehničku direktivu koja se tiče mogućih varanja sa motorom. Ovaj put na svoju inicijativu. AMuS piše da je u proteklim sedmicama FIA bila zasuta raznim pitanjima na ovu temu, te je upravljačko tijelo sporta reagiralo.
Najnoviha tehnička direktiva je poslana svim ekipama u srijedu (danas) prije VN Brazila. Ona želi otkloniti sumnji da bi proizvođači motora mogli usmjeriti zapaljive tekućine iz sistema za hlađenje ili ERS sistema u proces sagorijevanja i tako povećati snagu motora.
FIA se ovim nastavlja na staru tehničku direktivu 54/18 u kojoj zabranjuje sagorijevanje ulja. U narednim sedmicama će FIA izdati još tehničkih direktiva kako bi isključila sve moguće teorije. Ferrarijevi konkurenti vjeruju da moraju ‘pucati’ u sva područja i nadaju se da će jednom pogoditi.
VN Brazila će stoga biti jako važna utrka za Ferrari, kako bi otklonili svu sumnju sa sebe, ako budu imali uobičajenu prednost na pravcima u kojoj su uživali od početka ove sezone. Novinar njemačkog AMuS-a je prilikom objave ove vijesti ironično komentirao:“Zna se na koji je tim ovo usmjereno,” aludirajući naravno na Ferrari.
Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!
-
wapi Verified
- GP3
- Postovi: 956
- S nama već: 8 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Jel sad jasnije zašto Ferrari nije stavio veto na nova pravila, iako su Mercedes i RB to tražili?
Također mislim da neće proći pokušaj RBa da razvoj motora uđe pod ograničenje budžeta jer zašto bi Ferrari pomagao drugima da dostignu njegovu prednost u razvoju motora. Uglavnom RB je najviše spušio s ograničenjem budžeta.
Koliko sam ja pročitao pravila nije zamrznut razvoj pogonskih jedinica, samo nisu ušle u ograničenje budžeta. Kako sada stvari stoje zapravo je šasija ograničena, a to najviše pogađa RB.
Također mislim da neće proći pokušaj RBa da razvoj motora uđe pod ograničenje budžeta jer zašto bi Ferrari pomagao drugima da dostignu njegovu prednost u razvoju motora. Uglavnom RB je najviše spušio s ograničenjem budžeta.
Koliko sam ja pročitao pravila nije zamrznut razvoj pogonskih jedinica, samo nisu ušle u ograničenje budžeta. Kako sada stvari stoje zapravo je šasija ograničena, a to najviše pogađa RB.
-
nelinjo
- Formula 2
- Postovi: 1049
- S nama već: 7 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
navijac sam Ferrarija, ali navijam iz sve snage da napuste F1. jednom gigantu kao sto je Ferrari ne treba F1. 80% navijaca F1 su ferraristi i volio bih da vidim plu-prazne tribine. to mi je zelja!
i da Ham i drustvo slave titule kako treba... pred svojim navijacima! 


Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2460
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
A ja sam navijac Ferrari i iz sve snage zelim da Ferrari uradi sve u svoju korist sa novim pravilima kako bi sljedecih 10 godina neprekidno osvajali naslove prvaka. Sramota je koliko su pojedini konstruktori ucjenjivali dolaskom ili napustanjem F1 ako voda nejde po njihov mlin. Kada se pricalo o novim hibridima, Renault je ucjenjivao odlaskom ako se ne uvedu 4 cilindricni motori, na kraju se nasao kompromis sa 6.
Renault je ucjenjivao nepreuzimanjem Lotusa i samim time spasavanjem ekipe ako ne dobiju vise novaca novim Concorde ugovorom. Mercedes motor, gume... sto reci vise. Itd itd. Ima toga. Eto nadam se iskreno sto god da Ferrari radi, neka nastavi raditi.
Renault je ucjenjivao nepreuzimanjem Lotusa i samim time spasavanjem ekipe ako ne dobiju vise novaca novim Concorde ugovorom. Mercedes motor, gume... sto reci vise. Itd itd. Ima toga. Eto nadam se iskreno sto god da Ferrari radi, neka nastavi raditi.
- blown diffuser
- Formula 1
- Postovi: 2366
- S nama već: 8 god 8 mj
- Navija za: Love Parade
- Lokacija: Royston Vasey
https://twitter.com/tgruener/status/1194708725765947392

God save Politicians God save our friends the 'Pigs'
God save Idi Amin and God save Ronald Biggs
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Seb
Prestanite pisati te gluposti u Ferrarijevoj temi. Nema nikakvih dokaza da Ferrari radi nešto od toga. Zato takve stvari stavljajte u F1 vijesti, ili neku drugu temu...
FiA najavljuje još direktiva. A većina ovih spornih situacija, odnosno sivih zona dolazi iz špekulacija širom interneta, gdje se po raznim forumima razglaba o mogućim varanjima. To je za mene općenito za ove motore, a ne isključivo za Ferrari, jer ko garantuje da Mercedes, Renault ili Honda ne koriste neku rupu u pravilima? Zašto su Mercedes i Red Bull odlučili FiA-u pitati isključivo za ovu jednu teoriju o mogućem varanju? Vjerovatno jer je oni sami ne koriste. Što ne znači da ne koriste neke druge rupe... Ali ima još teorija kako je moguće varati. Biće zanimljivo ako, nakon još nekoliko ovih direktiva, vidimo da je neko drugi izgubio performanse, a ne onaj na koga je ciljano...
FiA najavljuje još direktiva. A većina ovih spornih situacija, odnosno sivih zona dolazi iz špekulacija širom interneta, gdje se po raznim forumima razglaba o mogućim varanjima. To je za mene općenito za ove motore, a ne isključivo za Ferrari, jer ko garantuje da Mercedes, Renault ili Honda ne koriste neku rupu u pravilima? Zašto su Mercedes i Red Bull odlučili FiA-u pitati isključivo za ovu jednu teoriju o mogućem varanju? Vjerovatno jer je oni sami ne koriste. Što ne znači da ne koriste neke druge rupe... Ali ima još teorija kako je moguće varati. Biće zanimljivo ako, nakon još nekoliko ovih direktiva, vidimo da je neko drugi izgubio performanse, a ne onaj na koga je ciljano...
-
nelinjo
- Formula 2
- Postovi: 1049
- S nama već: 7 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
Slazem se! Ali po Ferrarijevim plecima je krenulo! Kada bi Ferrari krenuo pobjedjivati u kontinuitetu, mislim da bi F1 dobila na popularnosto 200%!Pastor je napisao/la: 14.11.2019., 09:36 Prestanite pisati te gluposti u Ferrarijevoj temi. Nema nikakvih dokaza da Ferrari radi nešto od toga. Zato takve stvari stavljajte u F1 vijesti, ili neku drugu temu...
FiA najavljuje još direktiva. A većina ovih spornih situacija, odnosno sivih zona dolazi iz špekulacija širom interneta, gdje se po raznim forumima razglaba o mogućim varanjima. To je za mene općenito za ove motore, a ne isključivo za Ferrari, jer ko garantuje da Mercedes, Renault ili Honda ne koriste neku rupu u pravilima? Zašto su Mercedes i Red Bull odlučili FiA-u pitati isključivo za ovu jednu teoriju o mogućem varanju? Vjerovatno jer je oni sami ne koriste. Što ne znači da ne koriste neke druge rupe... Ali ima još teorija kako je moguće varati. Biće zanimljivo ako, nakon još nekoliko ovih direktiva, vidimo da je neko drugi izgubio performanse, a ne onaj na koga je ciljano...
Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!
-
wapi Verified
- GP3
- Postovi: 956
- S nama već: 8 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Gledam malo prošlogodišnji poredak kad je bilo drvlje i kamenje po Kimiju.....
2018. SF1 320 bodova; SF2 251
2019. SF1 249 bodova SF2 230 bodova trku prije kraja.
Dakle LEC o kojem slušamo hvalospjeve cijelu godinu će osvoji pokoji bodić više u odnosu na "drvlje i kamenje" Kimija, a Vettel će ga u najboljem slučaju dostići. Vettelov prošlogodišnji rezultat neće biti dostignut.
Rekao bi ja, da niti je Kimi bio tako loš, niti je Lec tako dobar. Pogotovo kad se uzme da je ove godine nezavršavanje utrka jednoliko raspoređeno 2:2. Prošle godine je Vettel imao jedno, a KImi 4.
2018. SF1 320 bodova; SF2 251
2019. SF1 249 bodova SF2 230 bodova trku prije kraja.
Dakle LEC o kojem slušamo hvalospjeve cijelu godinu će osvoji pokoji bodić više u odnosu na "drvlje i kamenje" Kimija, a Vettel će ga u najboljem slučaju dostići. Vettelov prošlogodišnji rezultat neće biti dostignut.
Rekao bi ja, da niti je Kimi bio tako loš, niti je Lec tako dobar. Pogotovo kad se uzme da je ove godine nezavršavanje utrka jednoliko raspoređeno 2:2. Prošle godine je Vettel imao jedno, a KImi 4.
-
wapi Verified
- GP3
- Postovi: 956
- S nama već: 8 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Evo. O ovome ja trkeljam od početka godine....
https://www.grandprix247.com/2019/11/22 ... its-reins/
https://www.grandprix247.com/2019/11/22 ... its-reins/
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2460
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Ja bih to ovako rekao. Leclerc je za svoju prvu godinu u Ferrariju (a drugu u F1) bio jako dobar. Vidjelo se odmah u Bahreinu da je pravi materijal. Ima tu još prostora za napredak, od race pace, nekakvog kontinuiteta u održavanju forme i naravno odrastanju kao vozača i osobe, a naravno sve to dođe sa iskustvom. Ova sezona mu je bila apsolutno odličan primjer da rezimira gdje je griješio i što treba poboljšati da bi bio bolji.wapi je napisao/la: 18.11.2019., 22:53 Gledam malo prošlogodišnji poredak kad je bilo drvlje i kamenje po Kimiju.....
2018. SF1 320 bodova; SF2 251
2019. SF1 249 bodova SF2 230 bodova trku prije kraja.
Dakle LEC o kojem slušamo hvalospjeve cijelu godinu će osvoji pokoji bodić više u odnosu na "drvlje i kamenje" Kimija, a Vettel će ga u najboljem slučaju dostići. Vettelov prošlogodišnji rezultat neće biti dostignut.
Rekao bi ja, da niti je Kimi bio tako loš, niti je Lec tako dobar. Pogotovo kad se uzme da je ove godine nezavršavanje utrka jednoliko raspoređeno 2:2. Prošle godine je Vettel imao jedno, a KImi 4.
Kada si se već dotaknuo Kimija, ja se mogu samo slatko nasmijati i to svima onima koji su seruckali po njemu. On je i više nego dovoljno dobro odrađivao svoj posao u Ferrariju pogotovo u 2018. I uvijek sam govorio ako bih mu dao otkaz onda bi to bilo na kraju 2014 ili 2015 kada je bio loš. No čovjek je napokon uhvatio formu sa tim Ferrarijem i njegova 2018, pogotovo druga polovica sezone gdje smatram da je bio i bolji Ferrarijev vozač, je bila vrlo vrlo vrlo dobra. Ćovjek je slušao, čovjek je radio i bio je u službi tima.
No navijačima je bio smetalo i dobili se Leclerca. Što je naravno super za budućnost Ferrarija. I samo neka mali napreduje i bude što bolji, a to što će neki od njega napraviti novog Alonsa jer eto mali sere na radiju ili se ne miče Vettelu pa se Vettelova armija propinje na stražnje eto tako me to dira.
Nisam komentirao sudar u Brazilu to je samo jedan u nizu primjera da Vettel stvarno je loš vozač kada se nađe 1 vs 1 (i to uglavnom sa vozačima koji imaju al pari bolid sa Ferrarijevim). Vidim da je ekipa napala Coultarda zato što je to isto spomenuo. On je lego kockica britanske iritantne mašinerije, ali mislim da je čovjek totalno u pravu s tom konstatacijom. Vettel puno previše ima sudara iza sebe za nekoga sa takvim iskustvom. To ne umanjuje činjenicu da je on vrlo dobar vozač i još bolji čovjek, ali ne znam ovo je baš previše.
Kada sam čitao one komentare gdje se pokušava izjednačiti krivnja u tom pravocrtnom utrkivanju, mogu se samo prekrižiti. On nije bio punim bolidom ispred pa da nekome uljeće na takav način, a niti je pravac zavoj pa da pričamo tko je imao pravo prednosti. Možemo reći da je ovo trkaći incident sa 1% Leclercove odgovornosti. Ono kad se sjetim SIngapura iz 2017 pa kada se krivilo Kimija zašto je tako dobro startao, svašta navijači izjave

Po meni Ferrari će se mučiti godinama bez pravog vođe. Njima stvarno treba jedan Horner ili Wolff koji će držati uzde čvrsto u rukama. Binotto treba učiti kako se vodi momčad, a za to mu treba manji tim za početak i tim gdje nema dugogodišnje prijatelje. Ne možeš ti biti šef nekome s kime si odrastao 20+ godina. Drugo ne može te manager jednog balavca zvati na razgovore odmah nakon utrke. I ne mogu ti dva vozača raditi što žele. A da ne govorim sve ostalo, od zelenog stola itd.
- Dani Verified
- Formula 1
- Postovi: 2341
- S nama već: 10 god
- Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
- Multi 21
- Formula 1
- Postovi: 2423
- S nama već: 8 god
- Navija za: Ferrari, Vet, Max
Naslovi su ionako precjenjeni.
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti
- F12000
- Formula 1
- Postovi: 2973
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Ferrari, Leclerc
Nezahvalno za uspoređivanje, 2 različita bolida. Ferrari je prošle godine imao najbolji bolid u zadnjih 10ak godina i opet su ostvarili to što su ostvarili.wapi je napisao/la: 18.11.2019., 22:53 Gledam malo prošlogodišnji poredak kad je bilo drvlje i kamenje po Kimiju.....
2018. SF1 320 bodova; SF2 251
2019. SF1 249 bodova SF2 230 bodova trku prije kraja.
Dakle LEC o kojem slušamo hvalospjeve cijelu godinu će osvoji pokoji bodić više u odnosu na "drvlje i kamenje" Kimija, a Vettel će ga u najboljem slučaju dostići. Vettelov prošlogodišnji rezultat neće biti dostignut.
Rekao bi ja, da niti je Kimi bio tako loš, niti je Lec tako dobar. Pogotovo kad se uzme da je ove godine nezavršavanje utrka jednoliko raspoređeno 2:2. Prošle godine je Vettel imao jedno, a KImi 4.
To je kao da uspoređuješ Kimijeve pole positione od prošle godine sa ovogodišnjim Leclercovim - 2 različita bolida.
Na kraju dana ne žalim ni trena za Kimijem, po meni puno gora opcija i od Seba i od Leclerca.

- Boris_CRO
- Karting
- Postovi: 69
- S nama već: 6 god 9 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
Ja samo želim Ferrari koji će biti efikasniji na svim razinama. Da otmeš Mercedesu naslov moraš uzeti svaki bod na stolu, ne smiješ prosuti niti jednu mrvicu. I naravno ne smije biti natjecanja između vozača Ferrarija jer je to najbolji put za gubljenjem bodova. Ako se već netko od vozača mora zabiti u nekoga neka cilja Hamiltona, a ne timskog kolegu.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Pa to već imaš.Majki2111 je napisao/la: 25.11.2019., 17:10 Ja samo želim Ferrari koji će me nasmijavati za vikend, ne tražim puno.
Unazad, skoro 10-ak godina.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”