Scuderia Ferrari
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4551
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Bolji od Renaultovog lošiji od Alfinog.
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4551
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Čisto sumnjam da je Honda jača od Renaulta.
- AlkY
- Formula 1
- Postovi: 3839
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: McLaren
- Lokacija: Gorski kotar
Ma to je obmanjivanje ljudi. Nesto kao kada Sjeverna Koreja igra nogometnu tekmu , izgubi 3:0 , a sve njihove vijesti prenose ljudima da su dobili nekih 25:0.
Sumnjam da je Honda bolja od Renaulta a jos vise sumnjam da je tako na dlaku od Merca i Ferrarija.
Sumnjam da je Honda bolja od Renaulta a jos vise sumnjam da je tako na dlaku od Merca i Ferrarija.



- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Ako je vjerovati ovom grafu, ono što je meni zanimljivo je to da su imali jači ICE u drugoj polovini 2016. nego u prvoj polovini 2017.
Ustvari, ICE im je u prvoj polovini 2017. bio slabiji čak i od ICEa iz prve polovine 2016.

Ustvari, ICE im je u prvoj polovini 2017. bio slabiji čak i od ICEa iz prve polovine 2016.







Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7184
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
čudan graf, slažem se.
2017. je bio novi koncept na kojem je pukla ljubav.
2017. je bio novi koncept na kojem je pukla ljubav.

The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Vettel-Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 6205
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Sa raspletom situacije u kvalifikacijama jučer poznat je pobjednik kvalifikacijskog sraza Ferrarijevi vozača , Leclerc će sezonu završiti u pozitivnom omjeru, kako god kvalifikacije u iduće tri utrke završile.
Odlično za Leclerca, pogotovo jer mu tek prva sezona u Ferrariju, a pored Sebe ima četverostrukog prvaka s 57 pole pozicija u karijeri
Ali se mora priznati da ta bitka nije bila toliko uzbudljiva, koliko se očekivalo. Uglavnom je bila poveća prednost na strani boljeg vozača tog dana u kvalifikacijama.
Odlično za Leclerca, pogotovo jer mu tek prva sezona u Ferrariju, a pored Sebe ima četverostrukog prvaka s 57 pole pozicija u karijeri

Ali se mora priznati da ta bitka nije bila toliko uzbudljiva, koliko se očekivalo. Uglavnom je bila poveća prednost na strani boljeg vozača tog dana u kvalifikacijama.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Realno, teško je Ferrari, sa onakvim (ne)čuvanjem guma mogao šta bolje uraditi.
Odgovar na Albonov ulazak u box je bio normalan.
Da li je trebao biti odgovor sa Vettelom, hmmmm?
Leclerc lošije handla gume od Seba, pa su njega možda zbog toga zvali.
Pitanje je kako bi Vettel prošao sa pokrivanjem Albona?
Mislim, išao bi 2x u box.
Vettel bi sa pokrivanjem Hama ili:
1. izašao iza njega,
2. izašao ispred njega, ali bi ga Ham prestigao do kraja trke, čisto na gume.
Jbga, prva četvorica su završila u 6,5 sekundi.
Šteta onog Leclercovog boxa i gubitka od 4 sekunde.
Kao što @crash napisa, teško je kad druga ekipa ima asa u rukavu u vidu boljeg čuvanja guma.
Još srećom Maxa nije bilo pri vrhu.
Da je ostao nakon prva dva zavoja na 4. mjestu, mislim da bi i treću godinu zaredom slavio u Mehiku.
E sad, na kraju balade najveća nepoznanica ostaje zašto barem jednom vozaču nisu donijeli 2 seta hard guma (a mogli su komotno i obojici).

Odgovar na Albonov ulazak u box je bio normalan.
Da li je trebao biti odgovor sa Vettelom, hmmmm?
Leclerc lošije handla gume od Seba, pa su njega možda zbog toga zvali.
Pitanje je kako bi Vettel prošao sa pokrivanjem Albona?
Mislim, išao bi 2x u box.
Vettel bi sa pokrivanjem Hama ili:
1. izašao iza njega,
2. izašao ispred njega, ali bi ga Ham prestigao do kraja trke, čisto na gume.
Jbga, prva četvorica su završila u 6,5 sekundi.
Šteta onog Leclercovog boxa i gubitka od 4 sekunde.
Kao što @crash napisa, teško je kad druga ekipa ima asa u rukavu u vidu boljeg čuvanja guma.
Još srećom Maxa nije bilo pri vrhu.
Da je ostao nakon prva dva zavoja na 4. mjestu, mislim da bi i treću godinu zaredom slavio u Mehiku.
E sad, na kraju balade najveća nepoznanica ostaje zašto barem jednom vozaču nisu donijeli 2 seta hard guma (a mogli su komotno i obojici).


Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ne bi napravilo nikakvu razliku, zato što je Mercedes originalno planirao 2 zaustavljanja...a oni su testirali Hard.Frantic je napisao/la: 28.10.2019., 11:22
E sad, na kraju balade najveća nepoznanica ostaje zašto barem jednom vozaču nisu donijeli 2 seta hard guma (a mogli su komotno i obojici).![]()
![]()
Nije to toliki problem danas jer prate oni druge ekipe na treninzima i u utrci, ako su na Hard gumi ili tako nešto.
Mercedes je pratio Riccija i Maxa na Hardu (pratio je i Ferrari inače ne bi ostavio Sebastiana vani) i odlučili su se za Plan C u Ferrariju (jedno zaustavljanje), ali eto Hamilton je ušao ranije i njima je upalilo. Mi nismo imali pouzdanje da ćemo toliko rastegnuti gumu tj. već je bilo kasno jer je Hamilton nakon dva sektora već "uzeo" vodstvo i da smo ušli u boks samo bi zapeli 47 krugova iza Hamiltona.
Ovako smo napravili 12-13 krugova više nadajući se da će ovome pasti gume (po predviđanjima sa treninga), ali nisu...graininga nije bilo jer je staza i zrak bio topliji nego što je bio cijeli vikend što znači da su gume bile u boljoj temperaturi i nisu se stvarale "grudice" po njima kada je hladnije vrijeme i kada guma klizi jer nije u pravoj temperaturi, ali kao što je to do sada bio slučaj svake godine u Meksiku.
Što se tiče pokrivanja Albona s Leclercom...po meni ispravna odluka u tom trenutku jer nitko nije znao da li će ići na dva ili jedno. Da je ekipa ispred išla na dva zaustavljanja Leclerc bi možda bio prvi...doduše mučio se na gumama u drugom i trećem stintu tako da je i to teško reći...čak i sa puno manjom nego očekivanom degaradacijom.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Zanm da vjerovatno ne bi napravilo razliku.
Ali su mogli testirati, zar ne?
Jbga, jedno je kad "pratiš" drugu ekipu na hardu, a drugo je kad imaš set hard guma "lufta" pa to možeš testirati na tvom bolidu.
Ali su mogli testirati, zar ne?
Jbga, jedno je kad "pratiš" drugu ekipu na hardu, a drugo je kad imaš set hard guma "lufta" pa to možeš testirati na tvom bolidu.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Imao je i McLaren dva seta Harda po vozaču, testirali na treninzima, a kada je došla utrka i kada su stavili gume, totalno potonuli.
Nije previše značilo po mom mišljenju.
Nije previše značilo po mom mišljenju.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Boris_CRO
- Karting
- Postovi: 69
- S nama već: 6 god 9 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
Ferrarijev problem sa gumama ograničava im taktiku. Ispada da uvijek moraju ući na poziciju na stazi ispred Mercedesa i sa lošijim gumama imati krvavu obranu do kraja. Ferrari i sa novijim gumama ne može parirati Mercedesu na utrci.
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7184
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
rencken u zadnjem dnevniku:
I speak to an official who has knowledge of the engine’s workings.
They tell me that after the FIA inspected the system with the full co-operation of Ferrari, there were no discernible high pressure points within the system from which fluids could leak. Three distinctly different liquids are used for cooling.
The question of how Ferrari is achieving its prodigious power output therefore remains. It’s a matter their rivals will be anxious to get to the bottom of in order to close the gap before the start of the 2020 F1 season.
I speak to an official who has knowledge of the engine’s workings.
They tell me that after the FIA inspected the system with the full co-operation of Ferrari, there were no discernible high pressure points within the system from which fluids could leak. Three distinctly different liquids are used for cooling.
The question of how Ferrari is achieving its prodigious power output therefore remains. It’s a matter their rivals will be anxious to get to the bottom of in order to close the gap before the start of the 2020 F1 season.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Seb
I šteta Vettelovog gubitka vremena kad je stigao onu dvojicu što su se borili za poziciju. Da je otišao krug ranije, prije nego je naletio na gužvu, mogao je izaći ispred Albona, i imao bi bolju šansu da uhvati Hamiltona. Ili da je onu gužvu stigao negdje na pravcu, i da ih je glatko obišao. Onda bi mogao još produžiti stint, jer ga Bottas nebi mogao undercutati u tom slučaju. A tempo je bio u tom trenutku čak i bolji nego kod Hamiltona i Albona.Frantic je napisao/la: 28.10.2019., 11:22 Realno, teško je Ferrari, sa onakvim (ne)čuvanjem guma mogao šta bolje uraditi.
Odgovar na Albonov ulazak u box je bio normalan.
Da li je trebao biti odgovor sa Vettelom, hmmmm?
Leclerc lošije handla gume od Seba, pa su njega možda zbog toga zvali.
Pitanje je kako bi Vettel prošao sa pokrivanjem Albona?
Mislim, išao bi 2x u box.
Vettel bi sa pokrivanjem Hama ili:
1. izašao iza njega,
2. izašao ispred njega, ali bi ga Ham prestigao do kraja trke, čisto na gume.
Jbga, prva četvorica su završila u 6,5 sekundi.
Šteta onog Leclercovog boxa i gubitka od 4 sekunde.
Kao što @crash napisa, teško je kad druga ekipa ima asa u rukavu u vidu boljeg čuvanja guma.
Još srećom Maxa nije bilo pri vrhu.
Da je ostao nakon prva dva zavoja na 4. mjestu, mislim da bi i treću godinu zaredom slavio u Mehiku.
E sad, na kraju balade najveća nepoznanica ostaje zašto barem jednom vozaču nisu donijeli 2 seta hard guma (a mogli su komotno i obojici).![]()
![]()
A ovo za motor, Ferrari bježi i drugim bolidima sa njihovim motorom, isto koliko i ostatku grida. Bolid pravi razliku.
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4551
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso

Dobar
