














Prvi kompleks šikana
2017- Višestruki kontakti Lewisa Hamiltona, Max Verstappena i Sebastijana Vettela na startu utrke

Zavoji 4 i 5
2015- Udes Valtterija Bottasa i Kimija Raikkonena

2016- Samo jedan djeo ljute borbe Maxa Verstappena, Sebastijana Vettela i Daniela Ricciarda u završnici utrke

Alokacija guma:

Poredak tablica:

Vremenska prognoza:
Petak- Mestimične oluje sa grmljavinom
▲20ºC / ▼ 12ºC
Subota- Mestimične oluje sa grmljavinom
▲21ºC / ▼ 13ºC
Nedjelja- Mestimične oluje sa grmljavinom
▲23ºC / ▼13ºC
S jednog na drugi kraj svijeta, odnosno s Japana na Mexico, jako simbolično pošto su obe antipod jedne drugoj. Što po lokaciji te po konfiguraciji. Mexico City se nalazi na najvišljoj nadmorskoj visini u kalendaru (2km!) te kao takva, uz retki vazduh, guši PJ ali uz to aerodinamika trpi je bolid se ne može tako "lepiti" za podlogu uz pomoć vazdušnog prijanjanja. Tako smo videli pre par godina (2016) Sergia Pereza koji je vozio 370 km/h!
Takve brzine sada nisu moguće zbog aerodinamički kompleksijih bolida. Šta nam donosi ovogodišnje izdanje VN Meksika? Što se tiče konstruktora, Mercedes je osigurao sad već 6. uzastopnu titulu u prošloj utrci. Ali ljute borbe se vode u sredini poretka. Mada matematički gledano Valtteri Bottas još uvijek može napasti Hamiltona u borbi za vozački naslov, ne djeluje da se takvo nešto može ostvariti. Opet, sredina poretka je mnogo zanimljivija.
Za samu utrku favoriti su Ferrari i Mercedes, Max Verstappen je nedavno izjavio da ne vjeruje da RB može pobjediti u nastavku sezone. Osim u možda nekoj čudnovatoj utrci s mešanim uslovima. Možda je baš ovonedeljno izdanje "taj" slušaj pošto vremenska prognoza predviđa kišni vikend.
U crticama, vijesti uoči VN Meksika:
- Abitoboul: Nećemo očajnički tražiti novu mušteriju [na odgovor o odlasku McLarena 2021, jedine mušterije Renaulta]
- Bottas: Još uvijek ne odustajem od borbe za titulu
- Hamilton: Ne očekujem osvajanje prvenstva već u Meksiku (treba da osvoji 15 poena više od Bottasa da bi osigurao prvenstvo)
- Button: Hamilton se ne može uspoređivati s ostalim velikanima F1 jer se trenutno nalazi u momčadi koja dominira
- Ricciardo: Renault mora ostati pozitivan unatoč svim nevoljama koje ih spopadaju u zadnje vreme, također očekujem pregršt promjena u 2020.
- Seidl: Leclerc je u Japanu stavio sve vozače u veliku opasnost
- Vasseur: Nema potrebe za panikom bez obzira na lošiji trkački tempo
- Russell: Ne žalim uopšte što sam počeo sezonu u ovakvom Williamsu
- Mick Schumacher: Spreman sam ući u F1 kad dođe prva dostupna prilika
- Verstappen: momčadski kolega nalik Ricciardu bi bio savršen u momčadi, inače naša momčad vidi jasno gde se može popraviti te to primeniti na bolid iduće sezone
- Sainz: Vjerujem da smo zbog malih detalja isprednjačili u ukupnom poretku
- Abiteboul: 2019. sezona je jedna od najtežih za nas
- Hamilton: Ova sezona nije bila dobra za Mercedesovu PJ
- Sve su manje nade da ćese iduće sezone voziti probne kvalifikacijske utrke
- Vergne: Hamilton bi mogao oprobati Formula E nakon što završi karijeru u F1
- Grosjean: Pogrešno je što dizajneri pista kopiraju slavne zavoje s starih staza jer ponekad to ne funkcionira, također ne pomaže i to što se standardi F1 i MotoGPa toliko razlikuju. MotoGP hoće neke rubnike na onaj način, a to stavlja F1 u nezgodnu poziciju. Vjerujem da ima mjesta za kompromise. Prvi zavoj u COTA je odličan, unikatan, a zbog toga staza je postala unikatna. Za konstantni problem prve šikane u Sochiju je najbolje rješenje postavljanje ukosnice, to bi donelo samo dobro stazi
- Alonso: što sam vremenski više van F1 to mi je povratak teži, no nije nemoguća misija
Napomena: letnje računjanje vremena staje na noći između subote i nedjelje, pomera se kazaljka jedan sat unazad!
TV Program*
Petak
17:00 Prvi slobodni trening (90 minuta)
21:00 Drugi slobodni trening (90 minuta)
Subota
17:00 Treći slobodni trening (60 minuta)
20:00 Kvalifikacije (60 minuta)
Nedjelja
20:10 Utrka (120 minuta)
* naša vremenska zona