














Prvi zavoj
1990- Udes Ayrtona Senne i Alaina Prosta

S i Dunlop zavoji
2014- Daniel Ricciardo pretiče Felipe Massu

Kompleks Degner zavoja
2017- Marcus Ericssonov udes

Ukosnica
2012- Sergio Perez pretiče Lewisa Hamiltona

130R
2005- Fernando Alonso pretiče Michaela Schumachera s vanjske strane

2009- Udes Haime Alguersuarija

Casio Triangle
1989- Neslavni udes Ayrtona Senne i Alaina Prosta

Alokacija guma:

Poredak tablica:

Vremenska prognoza:
Petak- Oblačno
▲25ºC / ▼ 17ºC
Subota- Oblačno s periodičnom kišom
▲23ºC / ▼ 20ºC
Nedjelja- Oblačno s periodičnom kišom
▲25ºC / ▼20ºC
VN Japana, o bože moglo bi se o tome pisati doveka te izlizati dosta tipka na tipkovnici ili potrošiti mastila hemijske olovke. Iako je hronološki gledano dosta kasno došla (mislim na Suzuku) te davne 1987. godine, ostavila je iza sebe izuzetno bogatu historiju koja se većinom pisala zlatnim slovima. Sama staza je san snova, Sveti Gral iliti meka. Velikanima ponekad nije dobro kad izvezu savršen krug, stvara neverovatnu zavisnost i među nama običnim smrtnicima je sigurno omiljena pista u vozačkim simulatorima. Meni lično je, jednom mi je pozlilo dok sam je vozio na F1 Challengeu+ modovima.
Malo sam skrenuo s teme.. U Rusiji Ferrari je bio glavni favorit i od njih se očekivalo da sruše onaj Mercedesov rekord star 100 godina, uz (ne)sretni VSC to se nije desilo. Pošto je Suzuka pista koja nagrađuje one s jačom PJ i tu je Ferrari favorit, već ranije Mercedes je izjavio kako neće moći zapretiti Crvenima do kraja sezone. Ni ne moraju, ovim tempom titula im je na domak ruke.
Sredina poretka je ono što će biti druga najzanimljivija tema tjekom trkaćeg vikenda. Posebice Sainz koji se nalazi u prilici da svrgne Gaslya s P6 na tablici, tu je jako blizu i Albon no njegove vožnje se moraju malčice popraviti. Velike borbe se vode i za P9, od Norissa preko Rićija do Hulkenberga, Kvjata, Pereza i Raikkonena razlika je samo 4 poena!
Možda ne tako ugodna vijest je da će tajfun Hagibis pogoditi regiju Suzuke za točno nedelju dana, za sada modeli pokazuju da se kreće baš prema toj regiji ali tajfuni znaju skrećati i nepredvidljivi su te možda i nema pretjerane zabrinutosti. Najbolji mogući scenario je da će utrka proći uz pljuskove, ne želim davati neke moje lične prognoze.
U crticama, vijesti uoči VN Japana:
- Tajfun Hagibis preti Suzuci
- Dr Helmut Marko odgovara Verstappenu: ima razloga za zabrinutost [zbog komentara na preformanse bolida], također dodaje "dokle god Max bude vozio s nama nećemo se vratiti na Renaultove PJ"
- Toro Rosso slučajno otkrio: Yamamoto će debitirati na prvom slobodnom treningu
- Ricciardo: Renault još uvek može pobjediti McLaren
- Brawn: zadržavanje Haasa u F1 je od vitalnog značaja za nas
- Valsecchi: Giovinazzi zaslužuje mjesto u Alfi Romeo i iduće sezone
- McLaren se bori da omoguće Sainzu šesto mjesto u ukupnom poretku
- Russell: Mislim da sam spreman da vodim Williams
- Hamilton o mogućem prelasku u Ferrari u budućnosti: Promjena je uvijek dobra i cool ali ja sam vjeran Mercedesu
- Hamilton: Uzbuđen sam zbog dolaska u Suzuku, to je jedna brza pista i dobro je videti top timove kako se bore za pobedu tamo. Ferrari je favorit no možda smo i mi, ili RB. Suzuka je jedna ozbiljna staza i jedna od najboljih u kalendaru
- Verstappen: Nemojte forsirati F1 da bude "veštačka i lažnjak" s tim čudnim prijedlozima formata kvalifikacija i sl.
- Red Bull donosi novu specifikaciju goriva u Suzuku
- Gasly: Bolid TR mi više odgovara u odnosu na RB
- Abitoboul: F1 mora planirati zamenu za trenutne PJ s motorom s unutrašnjim izgaranjem te se okrenuti alternativnim izvorima snage koji ćese koristiti u budućnosti
TV Program*
Petak
03:00 Prvi slobodni trening (90 minuta)
07:00 Drugi slobodni trening (90 minuta)
Subota
05:00 Treći slobodni trening (60 minuta)
08:00 Kvalifikacije (60 minuta)
Nedjelja
07:10 Utrka (120 minuta)
* naša vremenska zona