VN Rusije (Sochi Autodrom) 27.-29. rujna 2019.
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Nisam se nešto uključivao, jer me nije ni puno interesovalo.
Zaista ne znam šta su se tačno dogovorili, ali po meni je Vettel papak ako je mislio da mu treba CL da bi pretekao Hamiltona. Hamilton je startao na medium i zamalo nije izgubio poziciju od Sainz-a koji je startao iz trećeg reda!
A sumnjam da Vettel to nije znao prije starta. Sa slipstream ili bez njega Hamilton nije mogao biti prvi ili drugi nakon prvog zavoja (osim sudara naravno).
Ukoliko je takav dogovor postojao, onda se LeClerc dogovorio da, bez obzira na njegov start i bez obzira na situaciju na stazi, je on taj koji treba pobijediti. Nema šta super dogovor.
Nije mi uopšte jasno zašto je Vettel pristao na bilo kakav dogovor, kad mu je 2. mjesto bilo na dlanu?!
Zaista ne znam šta su se tačno dogovorili, ali po meni je Vettel papak ako je mislio da mu treba CL da bi pretekao Hamiltona. Hamilton je startao na medium i zamalo nije izgubio poziciju od Sainz-a koji je startao iz trećeg reda!
A sumnjam da Vettel to nije znao prije starta. Sa slipstream ili bez njega Hamilton nije mogao biti prvi ili drugi nakon prvog zavoja (osim sudara naravno).
Ukoliko je takav dogovor postojao, onda se LeClerc dogovorio da, bez obzira na njegov start i bez obzira na situaciju na stazi, je on taj koji treba pobijediti. Nema šta super dogovor.
Nije mi uopšte jasno zašto je Vettel pristao na bilo kakav dogovor, kad mu je 2. mjesto bilo na dlanu?!
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9677
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Ovaj dogovor mi ide na onu sa bacanjem novcica... Heads - I WIN Tails - YOU LOOSE
Fino Alla Fine
- Brumica
- GP3
- Postovi: 694
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Sebastian Vettel
Nisam popratila utrku uživo (nažalost ili na sreću), ali jedna stvar mi nikako ne ide u glavu. Kakvo je to pretplaćivanje na pobjedu na temelju startnih pozicija? Čemu onda voze nedjeljom ako se sve dogovore večer prije? Ko je tu lud i ko tu zapravo vodi ekipu??
They see me strollin', they hatin' 

- MSC
- Formula 1
- Postovi: 1662
- S nama već: 9 god 8 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Kutina
- Kontakt:
Ma Charles nije mogao prestići ni Bottasa jučer. Šta uopće imamo pričati o tome tko je trebao biti prvi i pobjediti?
"What a little star." May 26, 2012.
- Multi 21
- Formula 1
- Postovi: 2423
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Ferrari, Vet, Max
Nije bilo moguće jučer pretjecati. Pogotovo u top 6MSC je napisao/la: 30.09.2019., 18:06 Ma Charles nije mogao prestići ni Bottasa jučer. Šta uopće imamo pričati o tome tko je trebao biti prvi i pobjediti?
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti
- Vettel-Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 6170
- S nama već: 10 god
- Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Tako nekako...CrashOverride je napisao/la: 30.09.2019., 16:36 Ovaj dogovor mi ide na onu sa bacanjem novcica... Heads - I WIN Tails - YOU LOOSE
Ali je Seb itekako kriv jer je pristao na tako nešto. Vidilo se u subotu poslije kvalifikacija u pomašanju i izjavama prve trojice da prva dva mjesto nije neki privilegij za start utrke. Leclercu se mora priznat diplomatska vještina da ekipu i Seba navrati na takav dogovor. Doslovno, tim Seb nije imao načina da u prvom krugu završi ispred Leclerca, a da se ne osjeća dužan prema ekipi zbog tog dogovora. A s onakvim startom koji je Vettel imao, Leclerc nije imao šanse da zadrži prvu poziciju, da je ne znam kako brani.
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9677
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Nitko ne bi obranio tu poziciju, legalno.. Al dzaba trubit..
Fino Alla Fine
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ništa od odgovora? Očekivano.Ferrari je napisao/la: 30.09.2019., 13:12Ček...onda je i u Bahrainu Vettel zaostajao 3.3 sek zbog dirty air-a ili zato što je ovaj bio brži? Mislim da smo se svi složili da je Leclerc bio brži vozač u toj utrci (ti još uvijek spominješ tu utrku redovno)...no ovdje kada se Vettel nakon 10 krugova odvojio na 4.5 sek, e to je zbog dirty aira?F12000 je napisao/la: 29.09.2019., 18:08 1. Ko je od vozača Ferrarija imao brži tempo u prvom stintu (ne računam period kad je Lec gazio na svježem mediumu u Vettel imao sof star 25 krugova)?
Vettel, u čistom zraku gdje je ta činjenica vrlo bitna.
![]()
Ili onda je i ono u Spa u prvom stintu također zbog dirty aira gdje se Leclerc odvojio na oko 3 sekunde također zbog dirty aira? Znači Seb je bio brži ili u najmanju ruku jednak Leclercu tada, ALI jebiga dirty air?
Ili ja nešto ne kontam ovdje?
A da ne kažem ironiju oko team ordersa gdje je zapravo Leclerc prekršio u Bahrainu kada je Ferrari rekao da pričeka dva kruga da se malo odvoje od Mercedesa pa da se onda zamijene...tada je naravno to bilo ok...ALI sada je kao Vettel napravio najgoru stvar ikad što je imao odličan start, prošao LH prije prve krivine, uzeo P1 i odmaglio 4.5 sekunde...

We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- F12000
- Formula 1
- Postovi: 2967
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Leclerc
Dvije zadnje stvari od mene, na temelju izjava glavnih aktera jučerašnje utrke.
Leclerc je imao isti problem s pregrijavanjem automobila, ne samo kada je pokušao ostati u blizini Bottasa, već i na početku, kada je trebalo ostati u blizini Vettela.
Ferrari je uistinu prije početka utrke raspravljao i unaprijed razradio taktiku na startu. Charles je trebao pružiti Vettel-u tow kako bi obojica mogla biti ispred Hamiltona i kako mu ne bi dali nepotrebnu pomoć sa slipstreamom. Plan je bio da nakon toga Vettel pusti Charlesa da ostane u P1 jer je on bio u polu, ali to se nije dogodilo sa Sebove strane čak i nakon 5-6 team poruka preko radija da pusti Charlesa idući krug. Ipak, Charles je na kraju prihvatio kasniji swap. Sve je transparentno ako se posluša team radio.
A zatim je nastupila i nesreća s Vettelom jer je tehnički problem bio ono što je uzrokovalo SC zbog čega je Ferrari izgubio posljednju priliku za pobjedu. Sada je Charles taj kojega se kudi, kad u stvarnosti on je taj koji je obavio sve što je tim od njega tražio i pokazao se kao timski igrač. Dok se Vettel napravio pametan nakon što je dobio sve što je htio od momčadskog kolege i tima.
Leclerc je imao isti problem s pregrijavanjem automobila, ne samo kada je pokušao ostati u blizini Bottasa, već i na početku, kada je trebalo ostati u blizini Vettela.
Ferrari je uistinu prije početka utrke raspravljao i unaprijed razradio taktiku na startu. Charles je trebao pružiti Vettel-u tow kako bi obojica mogla biti ispred Hamiltona i kako mu ne bi dali nepotrebnu pomoć sa slipstreamom. Plan je bio da nakon toga Vettel pusti Charlesa da ostane u P1 jer je on bio u polu, ali to se nije dogodilo sa Sebove strane čak i nakon 5-6 team poruka preko radija da pusti Charlesa idući krug. Ipak, Charles je na kraju prihvatio kasniji swap. Sve je transparentno ako se posluša team radio.
A zatim je nastupila i nesreća s Vettelom jer je tehnički problem bio ono što je uzrokovalo SC zbog čega je Ferrari izgubio posljednju priliku za pobjedu. Sada je Charles taj kojega se kudi, kad u stvarnosti on je taj koji je obavio sve što je tim od njega tražio i pokazao se kao timski igrač. Dok se Vettel napravio pametan nakon što je dobio sve što je htio od momčadskog kolege i tima.

- F12000
- Formula 1
- Postovi: 2967
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Leclerc
U elektroničkoj korespondenciji bonton dozvoljava do oko 24 sata, dakle jednog dana za odgovor na email. Nisam ja tu dežuran da odgovaram na kojekakva pitanja. Neki od nas imaju posao i obveze, ali evo baš igrom slučaja pisao sam prethodni post dok si ti ovo objavio.Ferrari je napisao/la: 30.09.2019., 20:17Ništa od odgovora? Očekivano.Ferrari je napisao/la: 30.09.2019., 13:12Ček...onda je i u Bahrainu Vettel zaostajao 3.3 sek zbog dirty air-a ili zato što je ovaj bio brži? Mislim da smo se svi složili da je Leclerc bio brži vozač u toj utrci (ti još uvijek spominješ tu utrku redovno)...no ovdje kada se Vettel nakon 10 krugova odvojio na 4.5 sek, e to je zbog dirty aira?F12000 je napisao/la: 29.09.2019., 18:08 1. Ko je od vozača Ferrarija imao brži tempo u prvom stintu (ne računam period kad je Lec gazio na svježem mediumu u Vettel imao sof star 25 krugova)?
Vettel, u čistom zraku gdje je ta činjenica vrlo bitna.
![]()
Ili onda je i ono u Spa u prvom stintu također zbog dirty aira gdje se Leclerc odvojio na oko 3 sekunde također zbog dirty aira? Znači Seb je bio brži ili u najmanju ruku jednak Leclercu tada, ALI jebiga dirty air?
Ili ja nešto ne kontam ovdje?
A da ne kažem ironiju oko team ordersa gdje je zapravo Leclerc prekršio u Bahrainu kada je Ferrari rekao da pričeka dva kruga da se malo odvoje od Mercedesa pa da se onda zamijene...tada je naravno to bilo ok...ALI sada je kao Vettel napravio najgoru stvar ikad što je imao odličan start, prošao LH prije prve krivine, uzeo P1 i odmaglio 4.5 sekunde...![]()
Što se tiče odgovora na pitanje.
Pa Vettel je bio brži u Rusiji, to nitko ne spori, ALI TO JE SAMO POLA MISE. Postoji širi kontekst, u kojemu je bio razrađeni plan kako i što treba odigrati da bi se karte posložile za 1-2 Ferrarija. I pogodi što? Vettel je odigrao samo do crte gdje njemu najviše paše.
Ovo u Bahreinu ti i nije neka usporedba jer Vettel nije htio vratiti poziciju čan ni kad se Leclerc odvojio od Hamiltona.

- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4505
- S nama već: 6 god 7 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Super je to sve, timski igrač, ovo ono, ali Seb je bio BRŽI i tu sva logika dogovora oko propuštanja završava
A to da zavjetrina utiče, pa logično da utiče, ali nije sad da je Seb vozio sporo, a da ga ovaj zbog konfiguracije staze ne može preteć' pa se tu neka puštanja traže.
Kako god, taj dogovor(ucjena) nema nikakve logike jer se toliko toga mora poklopiti da bi taj dogovor(ucjena) uopšte mogao biti ispoštovan, a da tu Ferrari ne gubi kao ekipa
EDIT:

A to da zavjetrina utiče, pa logično da utiče, ali nije sad da je Seb vozio sporo, a da ga ovaj zbog konfiguracije staze ne može preteć' pa se tu neka puštanja traže.
Kako god, taj dogovor(ucjena) nema nikakve logike jer se toliko toga mora poklopiti da bi taj dogovor(ucjena) uopšte mogao biti ispoštovan, a da tu Ferrari ne gubi kao ekipa

EDIT:
Pa normalno kada je se i on još više odmakao od LeclercaF12000 je napisao/la: 30.09.2019., 20:34 Ovo u Bahreinu ti i nije neka usporedba jer Vettel nije htio vratiti poziciju čan ni kad se Leclerc odvojio od Hamiltona.



- f1_zg
- Formula 4
- Postovi: 400
- S nama već: 7 god 9 mj
- Navija za: Charles Leclerc
LH44 je napisao/la: 29.09.2019., 13:48Aaa i ovi će ići na medium i na istom smosmr201 je napisao/la:Kaže Bono Hamu target +15, znači stvarno love soft na kraju.
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
"There are two things no man will admit he cannot do well: drive and make love."
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Kad se Leclerc "odvojio" od Hamiltona razmak između njega i Vettela je bio 4 sekunde...dok je Hamilton malo po malo smanjivao razmak za Leclercom.F12000 je napisao/la: 30.09.2019., 20:34U elektroničkoj korespondenciji bonton dozvoljava do oko 24 sata, dakle jednog dana za odgovor na email. Nisam ja tu dežuran da odgovaram na kojekakva pitanja. Neki od nas imaju posao i obveze, ali evo baš igrom slučaja pisao sam prethodni post dok si ti ovo objavio.Ferrari je napisao/la: 30.09.2019., 20:17Ništa od odgovora? Očekivano.Ferrari je napisao/la: 30.09.2019., 13:12
Ček...onda je i u Bahrainu Vettel zaostajao 3.3 sek zbog dirty air-a ili zato što je ovaj bio brži? Mislim da smo se svi složili da je Leclerc bio brži vozač u toj utrci (ti još uvijek spominješ tu utrku redovno)...no ovdje kada se Vettel nakon 10 krugova odvojio na 4.5 sek, e to je zbog dirty aira?![]()
Ili onda je i ono u Spa u prvom stintu također zbog dirty aira gdje se Leclerc odvojio na oko 3 sekunde također zbog dirty aira? Znači Seb je bio brži ili u najmanju ruku jednak Leclercu tada, ALI jebiga dirty air?
Ili ja nešto ne kontam ovdje?
A da ne kažem ironiju oko team ordersa gdje je zapravo Leclerc prekršio u Bahrainu kada je Ferrari rekao da pričeka dva kruga da se malo odvoje od Mercedesa pa da se onda zamijene...tada je naravno to bilo ok...ALI sada je kao Vettel napravio najgoru stvar ikad što je imao odličan start, prošao LH prije prve krivine, uzeo P1 i odmaglio 4.5 sekunde...![]()
Što se tiče odgovora na pitanje.
Pa Vettel je bio brži u Rusiji, to nitko ne spori, ALI TO JE SAMO POLA MISE. Postoji širi kontekst, u kojemu je bio razrađeni plan kako i što treba odigrati da bi se karte posložile za 1-2 Ferrarija. I pogodi što? Vettel je odigrao samo do crte gdje njemu najviše paše.
Ovo u Bahreinu ti i nije neka usporedba jer Vettel nije htio vratiti poziciju čan ni kad se Leclerc odvojio od Hamiltona.
I kako to da nije "neka usporedba" kada je Leclercu doslovno rečeno da pričeka dva kruga da se malo odvoje od mečki pa da ga onda može napasti i/ili da će ga Vettel propustiti? Zapravo još je i gore jer je izgubio P1 sa lošim startom tada.
Mislim samo govorim ti logički...da li tebi ima IKAKVE logike da Vettel uspori jedno 5 sekundi sveukupno (minimalno) da bi propustio Leclerca dok se ovaj nešto malo odvojio od Hamiltona? Tko bi tada išao u boks kada bi Vettel propustio Hamiltona? Leclerc?
Nema mi nikakve logike i opet sami smo sebi kasnije dali 5 sekundi kazne umjesto da se samo nastave utrkivati. Kakvi dogovori i ostali bakrači? Zbog čega? Da li je Leclerc u borbi za titulu? Neka mi netko pojasni SMISLENO i ja mu pošaljem na paypal 100 kn.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Dogovor prije utrke se nije desio na utrci, i tačka.
Vettelu nije trebala pomoć zavjetrine da pređe Hamiltona.
Leclerc mu se namjerno sklonio, da bi onda kukao o dogovoru. A Vettel bi ga svejedno obišao.
Ako je dogovor bio da se pomogne Vettelu da prođe Hamiltona, kao što je Binotto rekao, onda se sve to trebalo i odigrati na stazi da bi taj dogovor bio validan. Nije se desio, i tačka. Leclrecovo micanje je bilo šupački, jer bi svejedno izgubio poziciju. Ali da se branio nebi imao opravdanje za kukanje o vraćanju pozicije. Još je više šupački što po drugi put kuka na radio, da mu se vrati pozicija u nerealnim uslovima. A iako je Vettel rekao da bi ga svejedno obišao, pristao je na glupe timske odredbe. Samo je mali trebao doći u priliku da se izvrše. Ne možeš zbog zamjene gubiti vrijeme. A da nije mogao u DRS su glupi izgovori. Ili jednostavno nije dovoljno brz...
Vettelu nije trebala pomoć zavjetrine da pređe Hamiltona.
Leclerc mu se namjerno sklonio, da bi onda kukao o dogovoru. A Vettel bi ga svejedno obišao.
Ako je dogovor bio da se pomogne Vettelu da prođe Hamiltona, kao što je Binotto rekao, onda se sve to trebalo i odigrati na stazi da bi taj dogovor bio validan. Nije se desio, i tačka. Leclrecovo micanje je bilo šupački, jer bi svejedno izgubio poziciju. Ali da se branio nebi imao opravdanje za kukanje o vraćanju pozicije. Još je više šupački što po drugi put kuka na radio, da mu se vrati pozicija u nerealnim uslovima. A iako je Vettel rekao da bi ga svejedno obišao, pristao je na glupe timske odredbe. Samo je mali trebao doći u priliku da se izvrše. Ne možeš zbog zamjene gubiti vrijeme. A da nije mogao u DRS su glupi izgovori. Ili jednostavno nije dovoljno brz...
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18169
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Džaba sve, nemoš` ti to nekome objasnit....Pastor je napisao/la: 01.10.2019., 08:09 Dogovor prije utrke se nije desio na utrci, i tačka.
Vettelu nije trebala pomoć zavjetrine da pređe Hamiltona.
Leclerc mu se namjerno sklonio, da bi onda kukao o dogovoru. A Vettel bi ga svejedno obišao.
Ako je dogovor bio da se pomogne Vettelu da prođe Hamiltona, kao što je Binotto rekao, onda se sve to trebalo i odigrati na stazi da bi taj dogovor bio validan. Nije se desio, i tačka. Leclrecovo micanje je bilo šupački, jer bi svejedno izgubio poziciju. Ali da se branio nebi imao opravdanje za kukanje o vraćanju pozicije. Još je više šupački što po drugi put kuka na radio, da mu se vrati pozicija u nerealnim uslovima. A iako je Vettel rekao da bi ga svejedno obišao, pristao je na glupe timske odredbe. Samo je mali trebao doći u priliku da se izvrše. Ne možeš zbog zamjene gubiti vrijeme. A da nije mogao u DRS su glupi izgovori. Ili jednostavno nije dovoljno brz...
I što je i najbitnije, to je potvrdio i šef ekipe, a swap su lagano uradili kasnije.
Meni je puno veći žal zbog kvara i zbog izgubljene potencijalne 1-2 pobjede, možda u najgorem slučaju 1-3 pobjede.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Vettel-Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 6170
- S nama već: 10 god
- Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Pa i nije baš lagano urađen, ono je bila sabotaža bržeg vozača. Valjda kao vraćanje ravnoteže zbog Singapura, iako situacije nisu ni blizu iste, jer su u Singapuru zarad P1 i P2 pozicije bili primorani ono uraditi (Vettel je uradio svoj dio posla pa završio ispred Leclerca), dok su u Rusiji imali P1 i P2, ali su se odlučili bržeg vozača ostaviti na stazi da uzaludno gubi vrijeme. @Ferrari je tu situaciju najbolje opisao, to je kazna ekipe od +5sec, vlastitom vozaču.Frantic je napisao/la: 01.10.2019., 09:06 I što je i najbitnije, to je potvrdio i šef ekipe, a swap su lagano uradili kasnije.
Ali dobro, vrijeme će najbolje pokazati je li deficit Leclerca za Vettelom u uvjetima utrke bio slučaj samo zadnje dvije utrke, ili je ipak stvarni pokazatelj trenutne forme vozača.
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Vettel-Ferrari je napisao/la: 01.10.2019., 09:47Pa i nije baš lagano urađen, ono je bila sabotaža bržeg vozača. Valjda kao vraćanje ravnoteže zbog Singapura, iako situacije nisu ni blizu iste, jer su u Singapuru zarad P1 i P2 pozicije bili primorani ono uraditi (Vettel je uradio svoj dio posla pa završio ispred Leclerca), dok su u Rusiji imali P1 i P2, ali su se odlučili bržeg vozača ostaviti na stazi da uzaludno gubi vrijeme. @Ferrari je tu situaciju najbolje opisao, to je kazna ekipe od +5sec, vlastitom vozaču.Frantic je napisao/la: 01.10.2019., 09:06 I što je i najbitnije, to je potvrdio i šef ekipe, a swap su lagano uradili kasnije.
Ali dobro, vrijeme će najbolje pokazati je li deficit Leclerca za Vettelom u uvjetima utrke bio slučaj samo zadnje dvije utrke, ili je ipak stvarni pokazatelj trenutne forme vozača.
Ponovit ću još jednom, Vettel je vozio prvi stint ko da mu je zadnji u životu. Ako je Hamilton vozio kvalifikacijske krugove da drži priključak za Ferrarijima, onda je Vettel vozio kvalifikacijske krugove da do zamjene ne dođe.
I ne ja ga ne kritiziram zbog toga. Meni je zabrinjavajuće da je P1 vozač unaprijed bio pretplaćen za pobjedu u fazi sezone kada više nije ni bitno i da takvu politiku predvodi Ferrari. Ako zbrojiš 2+2 onda je jasno da je jedini cilj bila pobjeda, jer smo se realno borili samo protiv Hamiltona, no Ferrari predvođen Binottom je imao nekakve druge ideje i bili su preokupirani sami sa sobom. Mislim toliko bizarna, komična situacija da je meni još nevjerojatno da su uspjeli tako nešto izmisliti.
Ne bih kritizirao ni previše Leclerca. Okružio se očigledno ljudima ili bolje rečeno Todtom koji mu drži dobro zaleđe, što je apsolutno korektno. Također isto prolazi jedan oblik Verstappenovske faze, ali odrasti će.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18169
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Ma dobro, slažem se, trebao sam staviti lagano pod znake navoda.Vettel-Ferrari je napisao/la: 01.10.2019., 09:47Pa i nije baš lagano urađen, ono je bila sabotaža bržeg vozača. Valjda kao vraćanje ravnoteže zbog Singapura, iako situacije nisu ni blizu iste, jer su u Singapuru zarad P1 i P2 pozicije bili primorani ono uraditi (Vettel je uradio svoj dio posla pa završio ispred Leclerca), dok su u Rusiji imali P1 i P2, ali su se odlučili bržeg vozača ostaviti na stazi da uzaludno gubi vrijeme. @Ferrari je tu situaciju najbolje opisao, to je kazna ekipe od +5sec, vlastitom vozaču.Frantic je napisao/la: 01.10.2019., 09:06 I što je i najbitnije, to je potvrdio i šef ekipe, a swap su lagano uradili kasnije.
Ali dobro, vrijeme će najbolje pokazati je li deficit Leclerca za Vettelom u uvjetima utrke bio slučaj samo zadnje dvije utrke, ili je ipak stvarni pokazatelj trenutne forme vozača.

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”