Dobro, ne može se spram jednog vikenda suditi ko je sveukupno bolji, ali ipak to je kraj sezone, sve što se te sezone moglo napredovati i pokazati ko je stvarno bolji je upravo na toj zadnjoj utrci. Kvale tu negdje bili, Ricciardo malo brži, ali je Max malo bolji bio na gumama, mada kao što rekoh, Ricciardo je izvisio na dosta utrka na kojima bi do kraja odvezao komponente guma i na osnovu toga pravio zaključke gdje mu fali, a tu je i kontinuitet rezultata koji sigurno utiče, ne znam da li je Ricciardo poslije Monaka sastavio 3 čiste trke za redom bez ikakvih problema, dok je Max završavao sve osim Mađarske.DaveGilmour je napisao/la: 24.09.2019., 23:33Da ne off topičarimo u Gaslyjevoj temiLH44 je napisao/la: 24.09.2019., 21:26 Ne vidim da je Max prestigao Daniela u svim parametrima, imaš zadnju utrku u Abu Dhabiju na kojoj se pokazalo da su egal, samo Daniel nije bio baš najbolji na tvrđim gumama, što i ne treba čuditi, tip je odustao 8 puta, a to je ogromna količina podataka o gumama koja se nije mogla prikupiti da bi Daniel taj dio doveo na nivo. Ta sekunda mi je se omakla, jer je to vjerovatno u odnosu na Hamiltona bilo, 0.9xxs pa sam zaokružio na sekundu.
Uglavnom 2017. je isto znalo biti velike razlike, ali tada je Ricciardo imao problema sa nalaženjem setapa za kvale, 2018. je popravio to i bili su manje više egal. Već je se po mom mišljenju prošle sezone bolid pravio sa preferencom na Maxa, jer Maxu je taj bolid ležao svaku stazu, Ricciardo je se inače tražio u nekim vikendima, mada i to je znao biti uticaj kvarova na treninzima, no i bez toga je znalo biti problema.![]()
U Abu Dhabiju su Max i Ricci bili tu negdje, možda je čak i Ricci taj vikend bio brži, ali se ne može na temelju jednog vikenda reći da su cijele sezone bili u egalu. Jedna lasta ne čini proljeće.
Bilo je kroz 2018. vikenda kad je Ricci bio izjednačen ili brži od Maxa (npr. Baku), ali u prosječnom vikendu bi Max bio dvije-tri desetinke brži u kvalama i nešto brži u utrci. Analiza je malo otežana zbog brojnih Riccijevih kvarova i mislim da su ti kvarovi samo zamaskirali Maxov skok u brzini u odnosu na 2017. A sad, jel to bilo zbog bolida koji je po njemu krojen ili zbog njegovog generalnog napretka, o tome možemo samo spekulirati makar sam ja uvjeren da je riječ o ovom drugom. U konačnici, nije tu bilo riječ o nekoj velikoj razlici, ali mislim da je u te dvije i pol godine Max preskočio Ricciarda.
Ja bi prije rekao da je Max od 2016. do 2018. dostigao istu brzinu i kompletnost kao Ricciardo, ali Red Bull je još dodatno favorizovao njega i krojio bolid više po njegovim željama, što objašnjava i ovu sezonu gdje su na Maxovoj strani garaže radili bolji i iskusniji inžinjeri, nego u Gaslyevoj i sada Albonovoj garaži.
Mislim da je ipak to bio razlog, uz još par njih, zašto je Ricciardo otišao, a ne zato jer je Max odjednom preskočio Ricciarda po svemu, pa ovaj više nije imao šta tražiti protiv Maxa u istom bolidu.
Uostalom Max je rekao Ricciardu na SkyPadu da mu nedostaje pritisak pred kvale kad je Daniel u drugom bolidu
